Tja, eetje, het is wel een onafhankelijk onderzoek.
Het boeit me niet eens genoeg voor de logische volgende stap; het vragen naar dit onderzoek. Ik was al lang geleden klaar met jouw onbetekenende preselect belcompanietje waar we er 10-tallen van de revue hebben zien passeren, al dan niet op mlm-basis.
Dus pas je je gebruikelijk truucje weer toe; ff wijzen op iets wat in de toekomst ligt. Blijf maar hopen dat je gelijk krijgt maar tot nu toe ben je nog elke keer onderuit gegaan.
In de toekomst? Dan toch zeker alleen omdat het verleden zich herhaalt? Zo ben je toch al eerder op de fles gegaan zeker, daar down under, waar je voorlopig niet je neus hoeft te laten zien? Je 12 ambachten en 13 ongelukken, en nu weer je gepruts in de marge met je belbedrijfje. Naar de beurs, in de consumentengids, nu weer het snelstgroeiend... Hou op schei uit, het is allemaal even fantastisch!!
Maar de meesten hebben het blijkbaar al gezien met je en het is alleen die kindse amway malloot waarvan je de handen op elkaar krijgt en op wie je nog enige indruk weet te maken. Maar die hoopt dan ook nog altijd op een één-dags beursgang om dan toch nog een béétje zijn gelijk te kunnen vinden. Een gebrek aan kennis omtrent de gang van zaken die ook wel nooit meer ingevuld zal worden en tot dit soort bizarre dagdromen zal blijven leiden. Jullie blijven wat dat betreft een mooi stel.
En je weet het he, die beursgang is uitgesteld omdat het te goed gaat en de AIM (waar we eerst genoteerd zouden worden) eigenlijk gekkenwerk is als je ook met ff wachten direct op de Londen Stock Exchange kunt gaan (in 2008).
Ehh... zei jij vijf zinnen terug iets over verwijzen naar de toekomst? Goed, dan wijs ik naar het verleden: in 2005 geen beursgang, in 2006 geen beursgang, in 2008 ook geen beursgang. 'Uitgesteld omdat het zo goed ging', laat me niet lachen! Dan zijn jullie van plan het in 2008 minder goed te doen zeker, dat er dan wél een beursgang gepland staat? En TomTom had tegelijk met jullie wel de beursgang gemaakt, dat hebben ze zeker uit armoe moeten doen, omdat het zo slecht ging? De prutsers, pffff....
Overigens, jouw conclusie dat ik hier komen moet om te adverteren is zoals je gebruikelijke conclusies: Klinklare lariekoek. Zou het misschien kunnen zijn dat ik er de tijd voor heb?
Natuurlijk heb je daar alle tijd voor!! Als je bij het uwv loopt hoef je niet meer dan één sollicitatie per week te doen, zelfs jij houdt daarnaast nog tijd over!
Maar blijf gerust hopen dat je winkeltje ooit nog wat wordt. Ik zal je niet in de weg zitten bij deze geweldige zakelijke kans. Kom alleen niet hier leuren met je winkeltje, dat stuit iedereen tegen de borst. Maar verder doe je maar, hier en op al die andere fora. Mij boeit het eigenlijk niet echt. Het ga je goed!