Hoi mensen,
Na het lezen van het laatste berichtje van Jan... is er wederom toch weer een vraag bij mij opgekomen.
Kopie van een bankafschrift in een dossier waar het niet thuis hoort?

Naar mijn mening erg onzorgvuldig. Toch blijkt dit ook wel uit de eerder geplaatste berichten welke er al staan.
Nu mijn vraag, het is inmiddels bekend dat dhr B voornamelijk met originele stukken werkt, toch? I.p.v. kopieen. Als ik er naast zit hoor ik dit ook graag. Wil namelijk geen foutieve informatie neerzetten.
Hoe bewaart hij deze stukken (dossiers) dan? Staan ze in het zicht?
Of zijn ze opgeborgen in een brandveilige kast?
Hoop toch het laatste, want stel voor er zou brand uitbreken?
Als de dossiers gewoon op kantoor staan en niet in een brandveilge kast blijft er dus niets meer over van de documenten......wat me logisch lijkt.
Wie is er dan gedupeerd?

Wie zou er dan de zorg voor dragen dat alle origenele documenten weer retour komen? En men kan dan toch niet meer herleiden uit een dossier welke documenten er ontbreken, lijkt mij onmogelijk. Er zullen origenele stukken bij zitten welke slechts maar 1x verstrekt worden, toch? Zou meneer dit allemaal zelf nog weten en er de zorg voor dragen dat de mensen dan wederom in het bezit zijn van een volledig dossier? Eerlijk gezegd stel ik ook hier mijn vraagtekens bij als ik de berichten lees.
Wat ik wel ook eens echt hoop, is dat ook andere oranisaties, bedrijven, instellingen etc welke mensen doorverwijzen en meneer B nog altijd op zijn mooie babbel geloven,
"zich realiseren" als zij er nu nog steeds mensen naar toe sturen voor hulp. Dat zij er dan eigenlijk naar mijn mening mede verantwoordelijk voor zijn als deze mensen nog meer in de problemen komen. Ook deze hebben naar mijn mening
hun plicht om de mens/burger te beschermen. Laten we hopen dat men nu eindelijk eens allemaal wakker is geworden en iedereen de ernst van deze zaak in ziet en zijn eigen verantwoordelijkheid hierin neemt.
DEN HAAG NU OOK WAKKER?
Uit een eerder bericht heb kunnen lezen, is dat de gemeentes welke onrechtmatig bijzondere bijstand verlenen aan dit bedrijf (
wat er nu toch duidelijk staat vermeld dat dit bij dit bedijf inderdaad zo is) ook nu een mooie
bijdrage kunnen/
gaan leveren om hun eigen clienten te beschermen tegen zo een persoon. Toch?
Ze zijn per slot van rekening toch ook onderdeel van de overheid en hebben daarom naar mijn mening ook hun eigen taak hierin.
Komen we weer........het beschermen van hun burgers.
Eveneens hoop ik dat de slachtoffers nu wel de juiste zorg wordt aangeleverd en men juist hun een helpende hand toereikt zodat ze eindelijk "daadwerkelijk" uit de problemen gaan komen.
Lijkt mij niet geheel onbelangrijk, vooral niet in deze maatschappij waarin we nu leven.
Groet
Heppy