LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VSNP Nederland

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jannekej1972

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door jannekej1972 »

:wink:
zou fijn zijn wanneer het de mensen die moeite hebben met hun budget beheren het niet zo verdomd gemakkelijk gemaakt zou worden om leningen e.d af te sluiten of elke dag post krijgen dat ze zo een card kunnen krijgen waar je zo maar weer 5000 euro krediet mag hebben.ik heb daar gelukkig geen last van maar denk wel dat zulke dingen 1 van de grootste redenen zijn waardoor de meeste gezinnen in de schulden komen en het 1 gat met het andere willen dichten.
iedereen wederom veel suc6 met alles waar hij/zij mee bezig is!
groetjes janneke
Laatst gewijzigd door jannekej1972 op 08 aug 2007 21:53, 2 keer totaal gewijzigd.

heppy-de-peppie

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Laatst gewijzigd door heppy-de-peppie op 08 aug 2007 21:38, 2 keer totaal gewijzigd.

donkere wolk

Ongelezen bericht door donkere wolk »

ik heb mijn emotie's even niet meer zo goed onder controle, dus als ik hier iemand benadeeld heb, sorry, is niet mijn bedoeling.

donkere wolk

heppy

thanks had ik even nodig

jannekej1972

Laatst gewijzigd door jannekej1972 op 08 aug 2007 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.

heppy-de-peppie

Geen dank :wink:
Laatst gewijzigd door heppy-de-peppie op 08 aug 2007 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Ciska55

Ongelezen bericht door Ciska55 »

jannekej1972

volgens de eigen website van vsnp gelden de volgende regels:

Onder persoonsgegevens verstaan we de informatie die herleidbaar is tot een
persoon, bijvoorbeeld een naam, een huisadres of een e-mail adres.De bescherming van deze gegevens is geregeld in de Wet bescherming
persoonsgegevens (Wbp). Deze wet helpt de privacy van burgers te beschermen.
VSNP-Nederland respecteert en beschermt de privacy van haar cliënten. Specifiek
te identificeren informatie over u, wordt niet ter beschikking gesteld van derden,
zonder eerst uw uitdrukkelijke toestemming ontvangen te hebben, zoals
aangegeven in ons privacy reglement.

nu is mijn vraag ben ik een derde?neem aan van wel
waarom heb ik dan een kopie van een bankafschrift met rekeningnummer adres naam etc bij mijn papieren meegekregen?neem aan dat dit toebehoort aan 1 van de andere clienten van dit bedrijf en bankzaken van een ander mij geen donder aan gaan!
mag dan maar hopen dat ik al mijn papieren heb en er niet van mij ook gegevens bij een verkeerd persoon terecht zijn gekomen.
mvg janneke

heppy-de-peppie

Hoi mensen,

Na het lezen van het laatste berichtje van Jan... is er wederom toch weer een vraag bij mij opgekomen.

Kopie van een bankafschrift in een dossier waar het niet thuis hoort? :? Naar mijn mening erg onzorgvuldig. Toch blijkt dit ook wel uit de eerder geplaatste berichten welke er al staan.

Nu mijn vraag, het is inmiddels bekend dat dhr B voornamelijk met originele stukken werkt, toch? I.p.v. kopieen. Als ik er naast zit hoor ik dit ook graag. Wil namelijk geen foutieve informatie neerzetten.

Hoe bewaart hij deze stukken (dossiers) dan? Staan ze in het zicht?
Of zijn ze opgeborgen in een brandveilige kast?
Hoop toch het laatste, want stel voor er zou brand uitbreken?
Als de dossiers gewoon op kantoor staan en niet in een brandveilge kast blijft er dus niets meer over van de documenten......wat me logisch lijkt.

Wie is er dan gedupeerd? :( Wie zou er dan de zorg voor dragen dat alle origenele documenten weer retour komen? En men kan dan toch niet meer herleiden uit een dossier welke documenten er ontbreken, lijkt mij onmogelijk. Er zullen origenele stukken bij zitten welke slechts maar 1x verstrekt worden, toch? Zou meneer dit allemaal zelf nog weten en er de zorg voor dragen dat de mensen dan wederom in het bezit zijn van een volledig dossier? Eerlijk gezegd stel ik ook hier mijn vraagtekens bij als ik de berichten lees.

Wat ik wel ook eens echt hoop, is dat ook andere oranisaties, bedrijven, instellingen etc welke mensen doorverwijzen en meneer B nog altijd op zijn mooie babbel geloven, "zich realiseren" als zij er nu nog steeds mensen naar toe sturen voor hulp. Dat zij er dan eigenlijk naar mijn mening mede verantwoordelijk voor zijn als deze mensen nog meer in de problemen komen. Ook deze hebben naar mijn mening hun plicht om de mens/burger te beschermen. Laten we hopen dat men nu eindelijk eens allemaal wakker is geworden en iedereen de ernst van deze zaak in ziet en zijn eigen verantwoordelijkheid hierin neemt.
DEN HAAG NU OOK WAKKER?

Uit een eerder bericht heb kunnen lezen, is dat de gemeentes welke onrechtmatig bijzondere bijstand verlenen aan dit bedrijf (wat er nu toch duidelijk staat vermeld dat dit bij dit bedijf inderdaad zo is) ook nu een mooie bijdrage kunnen/gaan leveren om hun eigen clienten te beschermen tegen zo een persoon. Toch?
Ze zijn per slot van rekening toch ook onderdeel van de overheid en hebben daarom naar mijn mening ook hun eigen taak hierin.
Komen we weer........het beschermen van hun burgers.

Eveneens hoop ik dat de slachtoffers nu wel de juiste zorg wordt aangeleverd en men juist hun een helpende hand toereikt zodat ze eindelijk "daadwerkelijk" uit de problemen gaan komen.

Lijkt mij niet geheel onbelangrijk, vooral niet in deze maatschappij waarin we nu leven.

Groet
Heppy
Laatst gewijzigd door heppy-de-peppie op 09 aug 2007 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.

donkere wolk

we hebben ons verhaal kunnen doen en het wordt vanavond bij rtl 4 uitgezonden.
ik hoop dat we nu weer een stapje dichter bij ons doel zijn gekomen.
het is natuurlijk niet zo fijn om je vuile was buiten te hangen, maar als hier door mensen worden geholpen, dan is het in iedergeval niet voor niks geweest.

heppy-de-peppie

Hoi Donkere wolk :wink:

Mega veel respect voor jullie!!!
Petje af, wat een lef! WAUW!!

Vooral gezien jullie eigen situatie, en dit niet alleen voor jullie zelf hebben gedaan. Maar voor anderen deze ellende te besparen! Dit zie je niet veel mensen doen. Siert jullie, zegt veel over jullie als "mens".

Hoop dat nu iedereen echt duidelijk is hoe het er "daar" aan toe gaat.
Kan toch niemand meer om heen nu?

En wat ik vooral het meeste hoop is dat jullie nu echt de juiste zorg krijgen en mogen vele jullie een helpende hand aanreiken.
Zeer zeker na deze zet.

Nogmaals ontzettend veel respect voor jullie, dit meen ik vanuit het diepst van mijn hart. :P

Groet,
Heppie

duveltje

Ongelezen bericht door duveltje »

Via, via te horen gekregen en eens gaan lezen.
Ben me kapot geschrokken!

Dat dit zo maar allemaal kan en er zoveel mensen aan meedoen.
Echt niet normaal hoeveel mensen dit dogen en er ook nog mensen naar toe sturen. Voor mij onbegrijpelijk..............

Kan me alleen maar aansluiten aan bovenstaand bericht. Respect!
Hoop dat de uitslag voor de gedupeerden gunstig zal zijn.
Hoe laat komt het op de buis?

Duveltje

jannekej1972

hey wolk,
super!! echt waar.
vind t enorm moedig om met dit verhaal naar buiten te komen voor iedereen.wij schamen ons niet echt voor onze situatie en vrienden en familie weten ervan maar om dit zo voor iedereen te vertellen....knap.
hoop echt dat jullie alles opgelost krijgen,als ik je ooit ergens mee kan helpen doe ik dat graag.
respect :!:

uhh hoe laat moeten we aan de buis gekluisterd zitten vanavond? :wink:
groetjes jan

donkere wolk

vanavond om 18:15 is het te zien en te horen op rtl 4[/b]

dagobert_euro

Ongelezen bericht door dagobert_euro »

Lieve donderwolk

Ik heb zoveel respect voor jullie echt dit is toch een hele grote en moeilijke stap die jullie genomen hebben, maar als daardoor dhr B word aangepakt dat kan ik alleen maar zeggen ik ben TROTS op jullie nu kan heel Nederland het zien.

Echt ik begrijp hoeveel dit voor jullie betekend, en dat jullie dit toch maar gedaan hebben, ECHT SUPER daar is toch veel moed voor nodig.

Groetjes Dagorbert_Euro

donkere wolk

wie gekeken heeft weet nu ook hoe ik er uit zie.
ik moet zeggen, ik had beter mijn zonnen bril kunnen opzetten.
met iets weiniger zorgen zie ik er toch iets beter uit.
ik hoop voor ons allemaal dat er nu ook echt iets gaat gebeuren.

dagobert_euro

Ongelezen bericht door dagobert_euro »

Lieve donderwolk

Je hebt geen zonnebril nodig, je ziet er goed uit, en ik moet zeggen ik heb nu nog meer bewondering voor jullie, echt geweldig wat jullie gedaan hebben.
Ik hoop dat de instanties nu ook wakker zijn geworden, en er iets aan gaan doen, om hun clienten beter te kunnen helpen, want het was toch wel heel duidelijk dat zelfs de politiek er niet achter staat, en dat die ook zo snel mogelijk actie willen ondernemen, om deze praktijken te stoppen, omdat ze niet rechtsgeldig bezig zijn.
Nou meid petje af voor jullie, want dit is toch echt niet iets wat je zomaar doet, ik draag jullie een warm hart toe, veel succes met de zaken en dat jullie snel ook jullie geld terug krijgen.

Groetjes Dagobert_Euro

duveltje

Ongelezen bericht door duveltje »

Ik sluit me helemaal aan bij het bovenstaand bericht.
Veel bewondering en respect voor jullie :wink:

Integenstelling tot dhr. B!!!! Schaamt u zich niet?? :evil:
Dat u zich nog durft te vertonen???
U kunt toch echt geen geweten hebben!!! Onmogelijk, bah ga er echt van over mijn nek van uw praktijken. Echt gewetenloos moet u wel zijn. Mensen zo diep in de stront helpen. KNAP WERK!! BENT U NU TROTS OP U ZELF?? Ik zou me niet eens meer durven te vertonen. Maar ja, het scheelt ik heb een geweten.

Hoop dat ze vooral u heel hard aanpakken! Dat de pijn nog harder zal zijn dan de gedupeerden door uw toe doen nu ervaren, zodat u net niks meer bent of kunt zijn. Ja, u zelf aanmelden voor schuldhulpverlening, met de hoop dat u dan nergens terecht kunt en nog dieper erin komt dan degene waar u het bij heeft gedaan. :D Dit wens ik voor u. Kijken hoe u dan piept.

IS IEDEREEN NU EINDELIJK WAKKER GEWORDEN??
ZOU TOCH EENS TIJD WORDEN!!

heppy-de-peppie

Ben het helemaal eens met bovenstaand bericht :wink: Mag het recht eindelijk eens gaan zege vieren.

Donderwolk, super :wink:

donkere wolk

he duveltje :twisted:
jongens ik moet jullie zeggen ik vind jullie... super... :P
het geeft de mens weer moed.
mijn man heeft er iets meer moeite mee als ik ... maar ja...

ik verwacht morgen toch wel weer telefoon, en mocht dat niet zo zijn dan zal ik zelf welweer contact opnemen met de mensen va de media.
nogmaals de onderste steen komt boven.
heb ik hier niks mee gewonnen, dan hoop ik andere mensen zo als jij/jullie wel.
ik ben nog lang niet klaar.

mensen ben voorzichtig met wat jullie te melen hebben want alles kan gebruik worden,.... ook teggen jullie....

Gesloten