Even een voorlopig laatste reactie op dit forum.
@Kiz:
Gedurende deze hele discussie krijg ik steeds meer het idee dat je de RIB's wil vrijpleiten.
Zie mijn reactie twee (!) berichten eerder:
Er zijn helaas veel te veel slechte bureaus, consulenten zonder kennis van zaken, trajecten waar je als nummer wordt behandeld enzovoort. Juist daarom ben ik ervoor om de discussie inhoudelijk aan te gaan. Hoe zou het dan wél moeten? Daar heb je volgens mij meer aan.
Als het resultaat niet naar de smaak van de klant is, vind ik primair het bureau verantwoordelijk, omdat zij wellicht verkeerde verwachtingen hebben gewekt of niet terzakekundig hebben gehandeld. Maar ook de klant zelf heeft een verantwoordelijkheid, het is toch tweerichtingsverkeer.
Het probleem van slechte bureaus bestaat dus wel degelijk en is ook ernstig, omdat het gaat om gevoelens en emoties van mensen die toch al in een vervelend parket zitten.
Leest u de eerdere berichten niet...?
Als jij zo overtuigd bent van het nut van reïntegratie vind ik het zeer opmerkelijk dat jij de branche de rug toekeert en het onderwijs in gaat met de motivatie "om meer voor de gemeenschap te kunnen betekenen". Blijkbaar ben je toch zelf ook aan het twijfelen gebracht. Dus ik ben benieuwd wat je daar over te zeggen hebt.
Meer is voor mij de overtreffende trap van veel. Dus ik bedoel dat ik vind dat ik veel heb betekend voor de maatschappij, getuige de vele positieve feedbacks die ik heb gekregen en de vele passende en duurzame werkhervattingen die er zijn bereikt dankzij trajecten. Maar ik vind het belang van goed onderwijs voor de maatschappij nóg groter. Vandaar.
Overigens heeft het wel degelijk te maken met het bedrijf waar ik werkte; de dienstverlening holde achteruit en ik voorzag dat ik op termijn niet meer datgene voor de clienten zou kunnen betekenen wat ik voor ogen had. Nogmaals, het probleem van slechte bureaus en dito ervaringen bestaat wel degelijk, laat dat nu eens en voor altijd duidelijk zijn. Zie hierboven.
@Tomaatje:
ben die arrogante houding van types zoals van aanhetwerk
Pardon?? Op basis waarvan schrijft u dit?? U beticht mij van een eigenschap waar geen grond voor is. U vindt het arrogant als iemand niet klakkeloos uw klaaghouding overneemt! U geeft in al uw starheid zelfs aan dat uw mening toch onveranderd blijft! Dat is uw goed recht, maar u heeft daar geen enkele inhoudelijke beargumentering aan toegevoegd. Dát is voor mij eerder een teken van arrogantie! Daarnaast is het op de man spelen wat u hiermee bewerkstelligt onnodig en onderstreept het uw gebrek aan inhoudelijkheid.
@Eddie2:
Mijn klacht aan Trosradar is halfslachtig opgepakt waardoor u door kunt gaan met vuilbekkerij. Daarom nog een laatste reactie aan uw adres.
dit soort personen
U denkt in soorten mensen. Dat mag blijkbaar van de Tros, hoewel er wetten zijn tegen discriminatie en rascisme. Ik vind dat echter eng. Het doet me denken aan periodes in de geschiedenis waar velen nog de gevolgen van meedragen. Ik neem aan dat uw bedrijf in gebakken lucht zich ook op dit ziekelijke terrein begeeft?
beter in het onderwijs.
Als u ook onderwijs had genoten, zou u weten dat
U wordt dus zelf beledigt
met een d geschreven wordt. Ik snap nu ook dat u een eigen bedrijfje in lucht begonnen bent, omdat u op uw brieven op deze manier nooit bent uitgenodigd. Of was dat om uw boeiende persoonlijkheid?
Dit soort stemmingmakers
U worstelt wel erg met de soorten, nietwaar..?
niet te lang hoor, anders hou je hem van zijn werk af. Leraren hebben het tegenwoordig erg druk tussen twee vakanties in
Uw kortzichtigheid bepaalt dat ik leraar ben geworden, alsof er geen andere banen in het onderwijs bestaan. Uw stemmingmakerij wint het hier van uw toch al beperkte inzichtelijk vermogen. Maar goed, u heeft geen onderwijs gehad dus dat kon u niet weten. Waar had u trouwens gelezen dat ik een man zou zijn?
Van vakanties weet u uiteraard alles, na uw jarenlang genoten werkloosheidsvakantie.
al dat niet opgevoede gajes
Mag ik u erop attenderen dat ik zo ongeveer de enige ben die beleefd groet na een posting? Groeten, dat is iemand vriendelijk bejegenen. Vriendelijk, dat is voor u een lastige, maar zoek dat maar op in een woordenboek tijdens de stille uren in uw windhandeltje, áls dat bedrijf tenminste bestaat en u niet gewoon thuis de WW zit op te gebruiken. Uw manieren strekken waarschijnlijk niet verder dan het brengen van een bij de wet verboden groet aan een langsmarcherend leger. Ik wens u succes met het uittreken van vliegvleugeltjes in uw gezellige weekends.
Met mijn welgemeende excuses aan de forumdeelnemers die de discussie wél inhoud, vorm en vooral fatsoen konden geven: ik heb me laten verleiden tot een reactie op leeghoofdigheid. Met het openen van dit topic wilde ik op inhoud de discussie aangaan. Maar het is zoals met de uitkeringsgerechtigden: de goeden moeten onder de kwaden lijden. Ik wens een ieder succes en als u écht vooruit wilt na een frustrerende ervaring, dan hoop ik oprecht dat u iets heeft aan mijn inhoudelijke bericht over reintegratie, eerder dit topic.
Groet AHW