op de fles zetten stofzuiger aan moet jij eens opletten.
Maar ff wat anders die Kliko is ook van kunststof dus
je hebt kans dat ze die er ook in mieteren moet je elke
maand of om de twee maanden een nieuwe kliko hebben.
Lekker goedkoop zeg
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Die zijn nl. ook HEEL GOED meerdere malen te gebruikenMisunderstanding denk ik.
Er zijn vele plastic flessen waar geen statiegeld op geheven wordt.
Melkflessen/yoghurtdrankflessen enz.
,een nieuwe bak erbij voor het plastic, nou prima, maar dan vraag ik me wel af waarom
,we hebben nu al geen eens een groene bak meer, laat ze die dan ook maar weer invoeren
De groene bak (hier ooit eens geintroduceerd door Carry Tefsen op eenmogen we eerst weer meer betalen, en dan is het straks weer niet rendabel, net als de groene bak, en dan is dat ook weer over, maar je betaald dan wel meer en geen bak meer, handig hé
De ene gemeente gaat er dus heel anders mee om als de andere...Volgens mij is dat per gemeente anders.
Alhier is nog steeds een groene bak.
Op de groene bak alhier wordt geld gewonnen en overgeheveld naar de grijze bak omdat ze daar tekort komen.
Lijkt me wel een goede zaak als jij ook zo'n (gele? ) plasticklikoIk heb met de gemeente het zo geregeld dat ik mijn afval via de normale "particuliere" wegen kan afvoeren.
Dus het pastic afval gewoon in de vuilniszak.
frituurvet word brandstof voor (gemeente) auto's
Helemaal gelijk hoor schorpioen ...Ik ben het zat dat ik telkens weer meer moet gaan betalen voor iets wat goed zou zijn voor het milieu.
Als het echt beter zou zijn moeten ze het juist goedkoper gaan maken zodat het juist gebruikt gaat worden.