LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Credit Europe Bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
winmeij
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 okt 2008 18:59

Re: Credit Europe Bank

Ongelezen bericht door winmeij »

Daar moet ik Jorgen gelijk in geven. Dit is nou net wat de crisis bevordert. Mensen die elkaar gek maken om het geld te switchen naar een andere bank. De beurzen kelderen nu niet meer zo erg, het begint zich te stabiliseren. Mijn advies is gewoon om een bank uit te zoeken die onder het garantiestelsel valt waardoor je zekerheid hebt op terugbetaling in geval van faillissement!

De ratings zijn leuk en aardig maar je ziet dat dat niet heilig is!

Jorgen1Hartogs
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 okt 2008 21:30

Re: Credit Europe Bank

Ongelezen bericht door Jorgen1Hartogs »

verwijderd
Laatst gewijzigd door Jorgen1Hartogs op 28 okt 2008 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.

jsaturnus
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 okt 2008 17:46

Re: Credit Europe Bank

Ongelezen bericht door jsaturnus »

Je werkt toch niet op de een of andere manier verbonden aan CEB, als adviseur of medewerker?
Van dit soort reacties wordt ik altijd wat argwanend.

Iedereen die het nieuws enigzins gevolgd heeft weet wat er in rusland aan de hand is.

winmeij
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 okt 2008 18:59

Re: Credit Europe Bank

Ongelezen bericht door winmeij »

Het is toch van de zotte..........
Je geld staat veilig, je krijgt tot 100.000 terug en men klaagt nog steeds terwijl men een hoge rente krijgt! Elke bank levert tegenwoordig in door de crisis. Als men wegloopt bij de kleine banken, gaan ze juist failliet en helpen wij de crisis een handje mee!

Jorgen1Hartogs
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 okt 2008 21:30

Re: Credit Europe Bank

Ongelezen bericht door Jorgen1Hartogs »

verwijderd
Laatst gewijzigd door Jorgen1Hartogs op 28 okt 2008 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

benadeelddoorpolis
Berichten: 50
Lid geworden op: 08 mei 2007 06:21

Re: Credit Europe Bank

Ongelezen bericht door benadeelddoorpolis »

Mijn idee Jorgen! Maak jullie je liever boos op die a-sociaal lage rente die de gevestigde namen in Nederland geven op je spaartegoed. Je geld bij Credit Europe, Amsterdam Trading, of een van de andere 'buitenlandse' nederlandse banken zetten is meer dan verstandig.

Opletspaarder
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 12:14

Re: Credit Europe Bank

Ongelezen bericht door Opletspaarder »

:shock: Wordt het niet eens tijd dat Jorgen1Hartogs zijn preciese belang bij deze berichten aangeeft ? Bij wie werkt hij/zij ? Wie betaalt hem/haar en in welke verhouding staat hij/zij tot CEB ?
Het zou de inhoud van zijn/haar berichten in de juiste context plaatsen. Dank alvast.

Jorgen1Hartogs
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 okt 2008 21:30

Re: Credit Europe Bank

Ongelezen bericht door Jorgen1Hartogs »

verwijderd
Laatst gewijzigd door Jorgen1Hartogs op 28 okt 2008 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

winmeij
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 okt 2008 18:59

Re: Credit Europe Bank

Ongelezen bericht door winmeij »

Jurgen........chapeau!!!!!

jaapstr
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2009 00:27

Re: Credit Europe Bank

Ongelezen bericht door jaapstr »

Bij deze wil ik mijn zeer negatieve ervaring over credit europe laten weten. Toen ik erachter kwam dat nieuwe klanten een hoger rentepercentage 0,5% kregen dan trouwe bestaande klanten, heb ik uit principe mijn rekening opgezegd. Inmiddels is het rentepercentage gedaald tot een bedenkelijk (postbank/ing) niveau. Volledig conform de voorwaarden heb ik mijn rekening 2 maanden geleden schriftelijk opgezegd. Ik kreeg keurig een brief ter bevestiging van de opzegging en dat de opgebouwde rente zou worden overgemaakt. Tot op heden (2 maanden later) heb ik de rente ondanks divers mailtjes en telefoontjes nog steeds niet ontvangen.
Momenteel ben ik op zoek naar een mogelijkheid om de verschuldigde rente alsnog te ontvangen. Wie weet waar ik daarvoor terecht kan?

Gesloten