Da"s denk ik net de bedoeling van franske geweest.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Of TS er nu wel of niet nog naar omkijkt...Geplaatst op 23 Okt 2007 14:33 door caruso
--------------------------------------------------------------------------------
Knap hoor, 8 pagina's vullen! Jullie verwachten ook nog steeds een reactie van TS, maar die heeft op pagina 2 al laten weten niet meer te reageren.
lijkt mij dat frans dus inzag dat hij kinderachtig bezig was???)De reacties waren duidelijk.Einde verhaaql voor mij op dit forum.
Van klanten die ze verloren zijn?Man ik kan mijn vakantie niet betalen moest teveel bonnen verwerken.
Verrek, dat zie ik nou pas. Hij wou dus in eerste instantie zijn vrouw het probleem laten opknappen--------------------------------------------------------------------------------
Bij de plaatselijke juwelier kocht ik ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw een cadeaubon te besteden bij deze juwelier, ter waarde van honderdvijftig euro. De cadeaubon raakt na een week zoek. Alles nagekeken, niets te vinden. De juwelier zegt:'Mevrouw dan hebt u pech gehad!'. Is dit einde verhaal of is hier nog wat aan te doen?