LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meerdal centerparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Bainac

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Bainac »

Ik dacht dat het over het meerdal ging?

Persoonlijk vind ik het een erg gezellig park. Wij boeken tegenwoordig type 625 wat een zeer mooie cottage is.Al ruim 10 jaar gaan wij naar verschillende parken van CP.
Afgelopen maand zijn wij naar De Erperheide geweest, hadden een paar tegenvallers en hebben schriftelijk een klacht ingediend. Hebben hier keurig een reaktie en een tegoed bon op ontvangen. Perfect CP.

galith

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door galith »

bainac,

als ik vragen mag , wat waren die tegenvallers dan, want wij gaan zelf in november naar erperheide toe, in een vip huisje,

m vr gr dv

lucske

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door lucske »

:(Nou als ik dit zo allemaal lees heb ik al bij voorbaat spijt dat ik geboekt heb bij het Meerdal in de aankomende herfstvakantie.
We hebben een 6 pers. huisje gehuurd zijn met 4 volwassenen 2 kinderen van 2,5 en 6 jaar en onze hond.

De reden dat we er ff tussenuit gaan is omdat mijn moeder (die ongeneeslijk ziek is) het vooral nodig heeft.

Ik hoop dus niet dat het zo'n tegenvaller wordt als ik hoor van oude muffe huisjes slecht onderhouden en wil zeker geen ecoli of wat voor ziekte dan ook oplopen.

Groetjes Lucske :?

sindy

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door sindy »

Wij zijn de afgelopen week naar Meerdal geweest en ik kan zeggen dat het er geweldig was.De bungalow was heel netjes nieuwe meubels en vloerbedekking en alles was schoon.Ook op het park was alles netjes.Lekker veel gewandeld,ook het zwembad was top er werd goed schoongemaakt en er was veel toezicht.kortom het was een geslaagde vakantie.Ik zou er zo weer naar toe gaan!

dv
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 aug 2003 15:35

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door dv »

ook ik ben vorig jaar in meerdal geweest, en het is gewoon een mooi park met nieuwe gerenoveerde huisjes, en zeer net, en de faciliteiten zijn ook goed, dus maw meerdal is een leeuk en goed park

m vr gr dv

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

dv het is onrustig in Ede/Wageningen.

galith

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door galith »

gast, wat bedoel je daar nou weer mee, of doel je op een andere forum,

m vr gr dv

bainac

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door bainac »

er werd mij gevraagd wat tegenviel op de Erperheide.
Wij hadden een luxe bung. geboekt maar als je de luxe van bv. Het meerdal gewend bent dan valt het hier erg tegen.
de slaapkamer met 1 pers. bed zou ik mijn hond nog niet laten slapen. Het was een vies vochtig hok, de bank stortte in, het dak lekte en het huis was vochtig en de keukenvloer goor. Het is gewoon een standaard cottage met een paar extra's. Niet de luxe die we gewend zijn van CP.
Je begint bij veel parken onderhand toch de merken dat alles wat ouder wordt.
Ons favoriete park betreft huisje is het Meerdal met 625 .

Jannie van Gerner
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jan 2005 21:12

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Jannie van Gerner »

wij gaan ook vaak naar centerparcs wij zijn al in een aantal verschillende parken geweest. de kinderen vinden het er fantasties we hebben maar een keer een naar park gehad en dat was in belgie erperheide de huisjes waren ook niet zoals ze in de brochure schreven in nederland vind ik de perken erg mooi :D :lol:

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Erg positief :wink:

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

We gaan nu voor de derde keer naar het Centerparcs-park Erperheide en tot nu was het voor de kinderen elke keer een groot feest !
Het is prijzig , maar alles is er voor de kinderen voorhanden , ook met slecht weer !
Verder is het park netjes en schoon , zijn de voorzieningen goed en is men niet beroert om een stapje harder te doen , als men iets vraagt .
:D

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

ook wij gingen toen de kinderen niet naar school gingen 2 keer per jaar naar centerparcs.
het ene park is mooier als het ander,
in het meerdal hadden we een keer een huisje dat al aardig oud was, en die had een slaapkamer die heel erg stonk,
eerste dag doorgegeven, hebben ze met een spuitbus gespoten, maar al snel kwam die vieze geur weer, was echt heel vies!
weer klacht doorgegeven, ze konden er niks aan doen!
de volgende dag kwamen ze onze spullen halen en mochten we naar een ander huisje.
dit was een veel groter en luxer huisje (met turksstoombad) dan we hadden, daarbij kregen wij een etentje aangeboden met gratis oppas!
er werd eerst gezegt dat we de drankjes zelf moesten betalen, maar aan het eind van de avond hebben we uiteindelijk niks hoeven te betalen!!
dat vonden wij een super service!
dus wij zijn tevreden over centerparcs (alleen jammer dat je geen korting krijgt in de vakantie van de kinderen!)

Tim01

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Tim01 »

Wij gaan in de voorjaarsvakantie weer voor de 10e keer naar het Meerdal. Wij gaan altijd naar het Meerdal, en we hebben nog nooit klachten gehad! Huisje was altijd schoon en personeel is altijd beleefd!

Wij hebben dus alleen goede ervaringen met Centre Parcs! :o

lisa1970
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2005 14:09

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door lisa1970 »

Wij zijn al 3x in het meerdal geweest en 1x in de kempervennen.
De huisjes waren idd aan renovatie toe en de laatste keer was dit idd gebeurt.
Verder vinden wij het er heerlijk voor de kids.
Het is duur maar daar kies je zelf voor.

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Wij gaan in de voorjaarsvakantie ook weer een midweekje naar Center Parcs! Meerdal vinden wij de gezelligste park en de kids vermaken zich daar heel goed in de Aqua Mundo en bij de PéPéTéVé fanclub. Wij hebben nog nooit klachten gehad over het Meerdal, service en restaurants vonden wij erg goed! Wij gaan weer in een 4-persoons VIP-huisje! :lol:

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

hallo,

ook wij gaan bijna jaarlijks naar 1 van de CP parken.
Heijderbos, Vossemeren, huttenheugte en binnenkort naar Port Zelande.
Het is maar wat een ieder verwacht van zijn/haar vakantie. Wat de 1 helemaal geweldig vindt, is voor de ander helemaal niets.
Wij gaan vaak met vrienden die ook kinderen hebben en dat maakt het helemaal gezellig. En ach de prijzen die nemen wij op de koop toe.
Hebben wij niet zo veel te besteden koken wij lekker in de bungalow en drinken wij alleen s'avonds iets op het plaza. En anders lekker uit eten !!

Cp de 1 loopt er mee weg, de ander niet. iedereen zijn/haar eigen mening.

garf

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door garf »

vraagje zijn alle huisjes opgeknapt in het meerdal
wij zijn namelijkafgelopen jaar naar de kempervennen geweest
daar zijn de huisjes vrij oud
de gordijnen waren te kort lampen stuk en het deurtje boven de magnetron
pleurde gelijk naar beneden
ik vindt het park wel gezelig en mooi en er is veel te doen
dit jaar wil ik naar meerdal maar ik neem de fietsen mee want
als je geen fiets wil huren kom je wel aan het wandelen het zijn
beste afstanden van je huisje naar bvb de marketdome

:lol:

veronieke

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door veronieke »

ik heb bij centerparcs gewerkt, in de housekeeping.
nou wat je daar allemaal meemaakt.
wij als schoonmakers kunnen er niks aan doen als er gasten zijn die de tent compleet afbreken.
denk aan gasten die een berg afwas laten staan waar je u tegen zegt, of mensen die het leuk vinden om hun uitwerpselen over de muren uit te smeren, echt je weet niet wat je ziet, en wat sommige mensen achterlaten.
we hebben inderdaad weinig tijd om schoon te maken, maar het zou een stuk makkelijker en prettiger zijn, als de gasten die komen er niet zo;n puin zooi van maken.
ik zeg niet dat iedere gast het doet, maar van de 4 huisjes die je moet poetsen zijn er 1 of 2 een drama.

cotje

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door cotje »

ik geloof best dat sommige er een zootje van kunnen maken
Maar ik vind ook dat de cottage schoon moet zijn
Daar word toch voor betaald
En zo goedkoop is het huren van een cottage ook weer niet

garf

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door garf »

tja beesten heb je overal maar zijn die mensen niet te achterhalen op hun gedrag zo dat ze niet meer toegelaten worden
ik kan me goed voorstelen dat je met een korte tijd schoonmaken er wel eens iets blijft ligen
maar als je als gast de sleutel krijgt van een huisje dat net heelemaal deugt bederft het wel een beetje je vakantie :roll:

Gesloten