LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over T N T Post pakket servise

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik weer TNT gebeld, maar liep weer tegen de muur op.
Ik wordt terug gebeld binnen 13 werkdagen ?!?!?!?! :!:
Weer iemand die voor €0,45 per minuut het bos in wordt gestuurd door TNT Post.

edwardb
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2011 11:51

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door edwardb »

olle griese schreef:Ik heb een pakkettenkontrakt en verzend meer dan 1000 paketten per jaar.
Ik zit met m,n handen in het haar momenteel en weet niet meer welk formulier bij welke klacht hoort.
Ik verstuur alles met “handtekening ontvanger” en betaal hier extra voor.
Maar ik ben het laatste half jaar zoveel pakketten kwijt geraakt dat ik failliet dreig te gaan.
Als ik de handtekening opvraag krijg ik hem netjes maar dit zijn allemaal handtekeningen die de bezorger zelf zet.
Ik verstuur opnieuw naar de klant als het niet aan komt.
Maar dat kost me gemiddeld 85 euro per pakket.
Ook krijg ik een pakket regelmatig retour omdat het geweigerd zou zijn.
Het is dan niet geweigerd maar de mensen waren niet thuis en de bezorger is te beroerd om een 2e keer weer te komen.
Als klap op de vuurpijl word mij de retourzending ook nog eens in rekening gebracht.
Mensen ik zit echt met m,n handen in het haar.
Door de laksigheid van TNT heb ik meer dan 10000 euro schade per jaar en en er word nog geen dubbeltje vergoed door TNT, ze hebben overal wel een antwoord op of een handtekening.
Ik ga bijna roepen “helpppppppppp”
Wij hebben /hadden ook contract en ik ben na het niet betalen van TNT giga dure express zending die -100% zeker onterecht als niet thuis geboekt- de maandag erop veel te laat kwam, nu ook nog eens met hun incasso in gevecht.

Dat is nog het ergste, fouten worden gemaakt ok, maar ze herstellen nooit iets en crediteren komt in hun systeem blijkbaar niet voor. Het is mijn collega 1x gelukt een klinkklare calculatie foute op huin factuur hersteld te krijgen, maar wat een moeite moest hij doen zeg. Tig x contact en achteraan bellen etc.

Vorig jaar viel me op dat facturen ineens wel erg hoog leken, nagekeken, wat bleek ons contract van 1e pakket een *prijs elke volgende voor hetzelfde adres met korting was ineens omgezet -eenzijdig- naar elk pakket als 1e pakket berekend wat veel duurder is.

Na telefonisch overleg werd de afspraak hersteld, maar crediteren van maanden te hoog factureren dat kon niet want u heeft een brief gehad met de prijsaanpassing. Ik gekeken, en ja hoor daar staat dan in dat wegens blabla de prijzen met 0,** % gestegen zijn etc., zoiets neem je voor kennisgeving aan. Dat ze ook een basis afspraak aanpassen wordt verder niet expleciet gewaarschuwd maar inderdaad als je het uitpluist kon je dat wel vinden.

Niettemin ze geven de fout toe en herstellen de afspraak, maar crediteren... opnieuw... niet dus...

We hadden ook een afhaal contract, kost +- € 5,- per dag, maar als ze niet komen, door weer en wind, staking of gewoon te laat etc. maakt verder niet uit, ze berekenen gewoon elke dag...

Ze bekijken het maar, we zijn nu klant van DHL, en post doe ik nu zelf wel even in de bus. PS bij voorkeur mail ik nu onze facturen.

Mijn advies ga naar DHL, GLS, of wat verder bij je onderneming past - TNT is niet meer wat het geweest is. Dus gauw wegwezen.

N3liz
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2011 11:29

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door N3liz »

Heel merkwaardige wending.
Kreeg net door dat op het afleveradres een pakketbezorger van TNT had aangebeld.
Hij meldde dat een collega het pakket was kwijt geraakt. (Erg vreemd wanneer in hun eigen system staat dat het afgeleverd is).
Ze (TNT) ging een nieuwe bestellen want daarvoor zijn ze toch verzekerd.
De levering zal vrijdag of zaterdag plaats vinden.

Toen ik dit hoorde vroeg ik me af: "Hoe weet TNT wat er in dat pakketje zat? Dus hoe weten ze wat er besteld moet worden?"
Gelijk de Telecom Toko gebeld en die vinden het ook een heel vreemd verhaal.
Niets klonk bekend (van andere zaken) maar ook niet m.b.t. deze zaak, aangezien men nog zat te wachten op de handtekening gegevens vanuit TNT.
Morgen belt de behandelaar van deze case mij op (kreeg vanavond slechts een telefonische orderklopper aan de lijn)

To be continued....

renejutjens
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:05

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door renejutjens »

nou hier de volgende klacht hier omtrent we hadden via neckerman wat besteld maar het duurde wat lang dus maar effe bellen nou het product is bij u afgeleverd nou geen bezorger en geen pakketje gezien dus maar met tnt bellen onze bezorger heeft het afgeleverd weer neckerman bellen we gaan een onderzoek in stellen toch maar effe de bezorger gevraagd toen deze er was meneer heb meer klachten gehad over die week dat er pakketjes niet zijn aan gekomen maar ik doe deze wijk niet ik spring nu in voor een collega.
beld neckerman terug tnt zegt dat ze het hebben bezorgd ja zegt mijn vrouw maar hoe zien ze dat dan omdat het gescand is ja lekker als je het dan in lutjebroek af geeft is het ook gescand of bij buren die hun bek er over houden ja anders loop effe de buren af we wonene in een flat gebouw hoe stelt u zich dat voor en als ze zeggen nee niks gezien dan ben je klaar ik vindt het ook vreemd dat ze het ef geven bij andere mensen zonder dat die iets hoeven te tekenen als er 2 weken later aan de bezoreger wordt gevraagd waar hij dat en dat pakketje heeft af gegeven weet hij het toch niet meer en wat nog erger is dat de bezorgers er niks van begrijpen want ze zijn de taal niet machtig laten ze naar beneden komen van 4 hoog voor een pakje van een kilo wie wordt er hier voor betaald effe netjes gezegd dat het de laatste keer was en effe tnt op de hoogte gesteld nou de vriendelijkheid zelfde is de bezorger nu hij gewoon met en let wel op met de lift naar boven moet komen maar we hebben ons product nog niet maar wel betalen zegt neckerman wat moet je hier nu mee dat wordt een niete welletjes spelletje van dat bezorgen gr rene :oops:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zo, da's een lange zin! :)

Neckermann moet dit voor je oplossen omdat je aan hun betaald hebt. Zij moeten de problemen met TNT Post oplossen. Ze mogen je dus niet naar TNT Post verwijzen.

Els-01234
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2011 18:51

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door Els-01234 »

Vandaag na het werk thuisgekomen. Staat er ineens een pakketje van TNT voor de deur.... dit was een pakket ter waarde van 41 euro. Ik snap niet dat ze dit zo voor de deur neerzetten, dit kan toch gewoon niet!!!! Misschien stond het er al vanaf vanmorgen... kan nog blij zijn dat niemand het pakket heeft meegenomen.

Maar nu verwacht ik binnenkort nog een pakket te krijgen. Denk dat ik maar een briefje op de deur plak dat ze het af moeten geven bij TNT-punt. Wie weet helpt het wel. Vind dit echt niet kunnen! Maar wat kan ik er tegen doen?? Volgens mij niets...

lstruyve
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2011 23:03

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door lstruyve »

Op 23/07 stuurt een verkoper mij een pakje. Het wordt verkeerdelijk van Kialapunt naar Kialapunt gestuurd ipv naar mijn thuisadres.
Op het Kialapunt (in mijn buurt) dat als bestemmeling staat opgegeven wordt het pakje geweigerd. Men heeft daar geen idee wie de eindbestemmeling is.
Dat valt dus tegen, het pakje staat op TNT post track&trace als "retour naar afzender" sedert 07/03. Noch het Kialapunt, noch de originele afzender hebben iets ontvangen.
Bellen naar TNT heeft weinig of geen zin. Zeker niet in Belgie, daar krijg je gewoon advies (via computerstem) om track&trace te raadplegen en indien er problemen zijn de afzender te contacteren en de lijn gaat dicht ...

Echter, via de helpdesk [email protected] kom ik in contact met Mark VdH die me vriendelijk te woord staat en de zaak onderzoekt.
Ik had de hoop na het lezen van de negatieve mails op dit forum reeds opgegeven en de 200 EURO die het pakje waard was als verlies geboekt maar groot was mijn verrassing toen Mark me via de helpdesk liet weten dat het pakje gevonden was. Dat was op een donderdagavond. Op zaterdagmorgen stond TNT al voor mijn deur met het pakje in goeie staat.

Prima geregeld van TNT post!!!

s.hellingman
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 mei 2011 10:30

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door s.hellingman »

Het kan nog erger met TNT. Die pleegt valsheid in geschriften. Onlangs is door 123inkt.nl een verzekerd en aangetekend pakket via TNT aan ons verzonden. In de namiddag bleek in track en trace dat het pakket bij ons was bezorgd. Online werd een handtekening getoond. We hebben het pakket zelf niet aangenomen. Bleek later, een dure zending bij een pastorie achtergelaten te zijn. Totaal onbeheerd. Het is dat iemand toevallig er langskwam en het pakket daar aantrof. Meneer was wel zo eerlijk om op zondagmiddag het pakket bij ons af te geven. Als er een oneerlijk iemand was dan had hij het pakket gewoon mee kunnen nemen. Niemand zou toch achterkomen.

Dit is zeer kwalijk , ondertekenen voor ontvangst zonder toestemming is volgens het wetboek van strafrecht plegen van Valsheid in geschriften. Bij TNT kom je een stap verder. We gaan ze in ieder geval aanklagen en voor de rechter slepen.
Dat soort praktijken maakt dat derden pakketten gestolen worden zonder dat u hier een vergoeding voor krijgt omdat u zogenaamd ondeterkend heeft voor ontvangst.
Ik heb dit verhaal samen met andere ellende die TNT heeft nu naar het Telegraaf, Arjen ten Cate doorgespeeld. In de spelonken van internet het ik ik een email adres gevonden van ene woordvoerder van TNT [email protected] die heb ik een waslijst gestuurd met klachten, ook van klanten. Zelfs de aankondiging van juridische stappen maakt geen indruk.

Dit is geen incident meer, maar de vele klachten die ik in dit forum lees zijn zeer herkenbaar. Mail aub uw slechte ervaringen, inclusief het fraude plegen door TNT aan [email protected] . Hoe meer reacties van gedupeerden hoe completer het verhaal zal zijn.

We raken ook veel post kwijt die niet bezorgd wordt, maar ook niet terugkomt. Dat is ook diefstal door TNT. Ook duurt het soms 4 -5 dagen voordat de post bij de ontvanger terecht komt.

We hebben honderden klachten bij TNT en vaak krijgen wij geen reactie en de enventuele reacties die wij krijgen zijn nietszeggend. Ook brief aan de directie van TNT worden niet beantwoord.

Ik vraag mij af waarom Tros radar niet nog eens aandacht hieraan besteedt. Dat is toch te zot voor woorden? DHL, GLS, DPD, UPS doen hun werk naar behoren, maar waarom TNT niet?

Concluderend:
Mijn klachten naar TNT zijn:

TNT pleegt diefstal - (veel post verdwijnt)
TNT pleegt valsheid in geschriften
TNT is een stropperige organisatie waar klantgerichtheid ver te zoeken is

We missen de oorspronkelijke postbodes met hart voor hun werk. Nu is het een zootje ongeregeld, dat eerst kinderen naar school moeten brengen, naar de kapper, etc. en o ja, als er tijd overblijft dan de postrond brengen. Maar als er iets anders te doen is, blijft de post gewoon bij de bezorger en komt veel later dan de bedoeling is bij de ontvanger.

En het kan nog erger: een tijd geleden kregen we een envelop die modderig was. Een nette heerschap heeft deze gedaan in een ander envelop en aan ons doorgestuurd. Meneer had in een bosje een stappel brieven gevonden en had te doen met de ontvangers. Telefoontje naar TNT richte niets uit, moest maar een klacht indienen bij de website. Alleen de afzender kon een klacht indienen.

Naast juridische stappen, telegraaf, ga ik ook een brief schrijven aan de tweede kamer.

Silvia Hellingman

Sjantall
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2011 10:25

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door Sjantall »

Wij hebben een Nintendo DSI besteld voor onze zoon.
Hij krijgt uhm als hij zijn diploma A heeft behaald.
Over 3 weekjes mag hij afzwemmen !!
Hi heeft het er steeds over......

Volgens de track en trace zou het pakket afgeleverd zijn.
Maar wij waren gisteren helemaal niet thuis !
Volgens het document zou er getekend zijn.
Maar dit is helemaal onze handtekening niet.
Er staat alleen maar onze achternaam... daar tekenen wij noooooit mee !!

Ik ga hier werk van maken, want dit lijkt nergens op !
Dit is echt absurd.... !

Wordt vervolgd......

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Sjantall schreef:
Ik ga hier werk van maken, want dit lijkt nergens op !
Dit is echt absurd.... !

Wordt vervolgd......
@ Sjantal,

Neem zo snel mogelijk contact op met de verzender en meld dit.
Helaas, TNT hanteert de regel dat de ontvanger geen partij is, en alleen de opdrachtgever (dus, de verzender) een klacht mag indienen.

Geef aan dat je niets ontvangen hebt, en dat TNT een vervalste naam heeft neergezet. De verzender moet dan het gaan regelen met TNT.

(Het lijkt er op dat THT post (of straks post.nl) echt steeds slechter word)

Sjantall
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2011 10:25

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door Sjantall »

Dank je wel !
Ga ik doen.

Bason
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2011 16:59

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door Bason »

Ik zou vandaag de SGS2 thuis gestuurd krijgen en heb hier dan ook netjes de hele dag op gewacht.
Totdat ik via track&trace er achter kwam dat het pakket al afgeleverd was. Maar ik heb niks ontvangen. Tot mijn verbazing was er zelfs een handtekening aanwezig, die me totaal onbekend voor komt. Zou het pakket bij iemand anders afgeleverd zijn die nu geniet van een nieuwe telefoon?

Iemand tips wat ik nu moet doen, of wat er met mijn pakket gebeurt kan zijn?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Bason schreef:Ik zou vandaag de SGS2 thuis gestuurd krijgen en heb hier dan ook netjes de hele dag op gewacht.
Totdat ik via track&trace er achter kwam dat het pakket al afgeleverd was. Maar ik heb niks ontvangen. Tot mijn verbazing was er zelfs een handtekening aanwezig, die me totaal onbekend voor komt. Zou het pakket bij iemand anders afgeleverd zijn die nu geniet van een nieuwe telefoon?

Iemand tips wat ik nu moet doen, of wat er met mijn pakket gebeurt kan zijn?
@ Bason -
melden aan verzender "het pakket is er niet" en leg uit wat je op track en trace ziet.
Zeker als er een handtekening staat is TNT aansprakelijk.
Alleen, omdat je 'slechts' ontvanger bent, zal TNT je melding niet accepteren. Dit zal de verzender moeten doen (melden/klagen).

Lieftst zo snel mogelijk met verzender bellen. Die zal ook aangifte moeten doen.

Leonardo2000
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2011 20:17

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door Leonardo2000 »

Wij zijn een hard groeiende onderneming, een postorder bedrijf dat ooit zaken gedaan heeft met TNT Post. Zoals jullie weten zijn jullie al eens bij Tros Radar op televisie geweest in verband met het zoekraken van poststukken waarvoor TNT Post zelf voor ontvangst tekent. Dat is valsheid in geschrifte en diefstal.
Die uitzending staat nog steeds op internet:
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... t/speel/1/

Helaas heeft ook onze onderneming flinke schade van TNT Post ondervonden met soortgelijke verdwijningen van onze dure orders.
Zo zijn we al 9 maanden bezig met een pakket dat met een valse handtekening is verdwenen bij TNT Post.
Deze aanvraag hebben we inmiddels al 8x opgestuurd. Je hoort er dan niets meer van, en als je belt dan melden ze dat het afgesloten is omdat de zending afgeleverd is (met hun eigen valse handtekening).
We hebben vele aanvragen ingediend voor "Onderzoek voor zoekgeraakte stukken" (met alle vele bijlagen en bewijsmateriaal erbij), maar deze blijken stelselmatig in hun “waterdichte” systeem kwijt te raken (5x) of klakkeloos zonder enige onderzoekseffort afgesloten te worden (3x).
Ze blijven daar net zo lang mee door gaan tot je als klant opgeeft achter schadevergoeding aan te gaan.
Dat TNT personeel verdient natuurlijk al geen ****, en het lijkt erop dat onze zendingen worden gezien als aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
En TNT Post klachten vind dat kennelijk geen probleem...

Zoals u weet bestaan er op internet vele forums met “Klachten of TNT Post”.
Wij posten daar net als vele andere ondernemers hun bevindingen over de postpakketten die zoekraken.

TNT Post wist ons te melden dat ze (nu nog) 125.000 pakketten per dag vervoeren en daar maar “slecht 1 % van kwijtraken”, aldus een medewerker van TNT Post.
Dat zijn dus 1250 pakketten die ze per dag kwijtraken!
Hun echte slogan: “Sure, we can’t!”. :roll:

Tegenwoordig worden onze pakketten uitsluitend via UPS verzonden, met reeks van voordelen:
• Goedkoper,
• Sneller,
• Geen stakingen,
• Geen diefstal,
• Geen valsheid in geschrifte,
• Trackingnummers worden automatisch naar de klant verzonden,
in plaats dat je ze van thermisch uitgeprinte bonnetjes moet overtikken,
• Nette online BTW facturen en overzichten
Dus geen bonnetjes meer inscannen en uploaden voor de administratie.

TNT Post moet nu constant opnieuw reorganiseren omdat ze in hoog tempo marktaandeel aan het verliezen is.
Dezelfde onderzoekers van TNT Post die ons steeds hebben afgescheept mogen zich straks bij het UWV inschrijven en staan solliciteren naar een nieuwe baan, zodra ze straks op straat komen te staan.
Want TNT Post heeft straks GEEN werk meer voor hen.
En wij willen ze ook niet (als ex-TNT Post medewerker kom je bij ons echt niet binnen!)

Een tevreden UPS klant. :lol:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Leonardo2000 schreef: TNT Post moet nu constant opnieuw reorganiseren omdat ze in hoog tempo marktaandeel aan het verliezen is.
EN men wil maar niet begrijpen dat juist al dat reorganiseren en gesol met personeel oorzaak is van de afnemende kwaliteit, demotivatie bij de gewone medewerkers etc. Daardoor haken klanten af (zoals jezelf) en moeten ze weer bezuinigen en reorganiseren.

De enigen die, zoals altijd, buiten schot blijven zijn de bonus opstrijkende managers en directeuren - juist diegenen die niet weten wat goed en klantgericht handelen is.
Ons bedrijf werkt ook bij voorkeur met DHL en UPS - omdat pakjes en brieven bij TNT post / postnl soms 'verdwijnen'...

michelmolijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2011 13:32

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door michelmolijn »

Afgelopen 22/6 is volgens TNT om 12:50 mijn bestelde pakketje afgeleverd.
Echter ben ik deze dag thuis gekomen om 18:00 waarbij ik mijn voorruit ingeslagen aantrof, verpakking van het pakketje in het trappenhuis en vele spullen uit het huis ontnomen.

De chauffeur heeft ondertussen toegegeven het pakketje voor de deur achtergelaten te hebben. Echter wil ik ook graag weten of deze chauffeur wat gezien heeft. het pakketje is namelijk om 12:50 afgeleverd en rond 13:10 is er vermoedelijk ingebroken.

TNT brengt mij echter niet in contact met de chauffeur. Daarnaast vind ik ook dat het pakketje aanleiding kon zijn tot de inbraak. De inhoud van het pakketje maakte namelijk ook duidelijk dat er meer in huis moet liggen aan apperatuur.

Wat kan ik hier aan doen, de klachtenafdeling van de TNT is ook al ruk en helpt mij niet verder.

hidden
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2011 16:39

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door hidden »

Ik heb vandaag ook wel een interessante ervaring gehad met TNT. Ik heb online een tv besteld en die zou met TNT worden geleverd. Na gisteren op de track/trace gezien te hebben dat ik niet thuis zou zijn geweest [zou kunnen, ik was twee uurtjes weg] ben ik vandaag de hele dag thuis gebleven.

Nu woon ik in een flat en ik zag net rond 16:00 toevallig beneden een witte bestelbus geparkeerd staan waar twee mannen rustig bezig zijn met de pakjes maar er is niet bij mij aangebeld. Uiteindelijk ben ik maar even gaan kijken [ik ben in 30 seconden beneden] en zie net de bezorger het befaamde 'de zending kunt u ophalen vanaf de eerstvolgende werkdag na 13:00' briefje door de brievenbus gooien. Dus ik vraag hem waarom, want ik was gewoon thuis, maar hij zwoer dat hij had aangebeld en dat er niet werd gereageerd, maar dat kan gewoon niet. Kreeg vervolgens te horen dat ik mijn tv niet alsnog mee kan krijgen omdat hij nu al in het systeem is gezet als niet afgeleverd. Dat vond ik natuurlijk waardeloos aangezien die tv letterlijk 10 meter van mij vandaan was en ik bovendien geen auto heb om dat ding maandag op te halen bij een postkantoor. Om mij te overtuigen dat hij hem echt niet kon uitleveren ging hij hem nog een keer scannen om te laten zien dat er een foutmelding zou komen en dat hij er echt niets aan kon doen. Wonder boven wonder werkte het gewoon en volgens hem moest dat dan komen door een software update eerder deze week.

Kan iemand mij vertellen of dit gewoon een stom verhaal van de bezorger is en dat hij iets anders van plan was met mijn tv of dat het plausibel is dat hij hem normaalgesproken niet kan uitleveren als hij hem al als 'niet thuis' heeft gescand. Verder heb ik mijn intercom getest en dat werkt gewoon dus of hij heeft niet aangebeld of hij heeft op het verkeerde knopje gedrukt..

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door piet jagers »

neee dat is niet zon stom verhaal ik heb toevallig vandaag hetzelfde meegemaakt.
hele dag thuis geweest . want vandaag zou het pakketje komen en wat zie ik bij trace ik was niet thuis telnr stond er zelfs bij( bij mij verdwenen er een paar weken geleden 4 pakketjes op een dag waarbij een erbij waar een handt was gezet niet van mij ander pakket zonder handt en nog 2 gewone die door de brievenbus konden)

Onno62
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2010 15:32

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door Onno62 »

Op 15 september 2011 heb ik een pakket onder rembours op de bus gedaan en deze is op 16 september 2011 bezorgd. De persoon in kwestie heeft hiervoor getekend. De handtekening is zichtbaar op de betreffende pagina van www.tracktrace.nl. Het bedrag zou binnen 10 werkdagen op mijn rekening worden gestort. Op 3 oktober heb ik telefonisch contact gezocht en er zou een navraagformulier pakketzendingen naar mij toegestuurd worden. Deze heb ik 5 oktober ontvangen, ingevuld en op 6 oktober op de bus gedaan. Dan denk je dat er in de tussentijd het probleem adequaat wordt opgepakt. Echter op 13 oktober krijg ik een e-mail dat het formulier is ingeboekt en geregistreerd. Als klap op de vuurpijl wordt gemeld dat ik binnen 20 werkdagen telefonisch wordt geïnformeerd over de status van het onderzoek. Kortom er 4 weken verstreken en het bedrag is nog steeds niet op mijn rekening.

wendyhk
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 dec 2009 22:03

Re: Klacht over T N T Post pakket servise

Ongelezen bericht door wendyhk »

Bij mij is in de afgelopen twee jaar zeker vijf keer een poststuk kwijtgeraakt, waarvan een keer een sleutel en een keer een sieraad dat ik via internet heb besteld. Deze maand ook weer. De verstuurde ketting die ik had gekocht had een track & tracecode. PostNL heeft het pakket gezocht bij de afdeling 'inklaring', maar niet teruggevonden. Daar blijft het bij, geen vergoeding, geen uitleg, niets.

Gesloten