Pagina 7 van 18

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 18 feb 2009 22:34
door Dilo
Maandag email gekregen dat mijn bestelling wordt vrijdag aangeboden-twee dagen later email van de klachtenemail, mijn bestelling wordt pas week 10 verwacht en als ik dit te lang vind mag mijn bestelling annuleren. Ik heb mijn annulering kennbar gemaakt en wacht op mijn geld.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 19 feb 2009 18:18
door mrtechno
Geachte heer, mevrouw van XXXXXX,

Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat wij (een deel van) uw bestellingen (tijdelijk) niet kunnen leveren.

Het betreft annulering:
Ordernummer: 1133455885
Modelnummer: 1689108
Omschrijving : Olympus DS-55
Aantal geannuleerd: 1
Datum van annulering: 19-02-2009
Bij een annuleringsverzoek geldt dat de verwerkingstermijn van een annulering van (een deel van) een bestelling in onze Europese distributiecentra 1-2 werkdagen bedraagt. Binnen deze termijn kan een bestelling alsnog worden verzonden.

Voor producten die geretourneerd zijn aan ons Retour Center of geannuleerd zijn kunt u uw terugbetaling binnen vier weken verwachten nadat of wij uw pakket in nieuwstaat hebben ontvangen of uw annuleringsverzoek hebben verwerkt; echter, in veel gevallen zult u de terugbetaling sneller ontvangen.

Als u uw terugbetaling niet binnen vier weken heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op voor verdere hulp.

U ontvangt van ons automatisch een e-mail wanneer het bedrag is teruggestort.

Wij zijn gecommitteerd aan uw volledige winkeltevredenheid en bieden daarom onze excuses aan voor eventueel ongemak aan uw kant.

Met vriendelijke groet,

Customer Care Center

4AllClients.com® - Saving people money so they can live better lives.™


Vooral die laatste zin doet het hem.

Ondanks dat ik pas 20 dagen aan het wachten ben op mijn bestelling terwijl deze op voorraad zou zijn heb ik 0 vertrouwen meer in deze onderneming.

Ook ik heb mijn bestelling geannuleerd en een verzoek ingediend tot snelle terugbetaling. Als dit niet gebeurd zal ik verdere stappen gaan ondernemen tegen deze firma. De bestelling wordt continu uitgesteld, een betaald informatienummer, het verkeerde telefoonnummer op de bevestiging van de bestelling zetten.... dit zijn geen fatsoenlijke praktijken voor een webwinkel.

Dus meneer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], graag ontvang ik snel mijn geld terug.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 19 feb 2009 20:51
door Dilo
Vandaag heb ik o.s. reactie gekregen, ben nu benieuwd hoe snel gaan ze het geld terugstorten.

Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat wij (een deel van) uw bestellingen (tijdelijk) niet kunnen leveren.

Het betreft annulering:
Ordernummer: 11334.......
Modelnummer: 1577628
Omschrijving : Samsung LE-40A656
Aantal geannuleerd: 1
Datum van annulering: 19-02-2009

Bij een annuleringsverzoek geldt dat de verwerkingstermijn van een annulering van (een deel van) een bestelling in onze Europese distributiecentra 1-2 werkdagen bedraagt. Binnen deze termijn kan een bestelling alsnog worden verzonden.

Voor producten die geretourneerd zijn aan ons Retour Center of geannuleerd zijn kunt u uw terugbetaling binnen vier weken verwachten nadat of wij uw pakket in nieuwstaat hebben ontvangen of uw annuleringsverzoek hebben verwerkt; echter, in veel gevallen zult u de terugbetaling sneller ontvangen.

Als u uw terugbetaling niet binnen vier weken heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op voor verdere hulp.

U ontvangt van ons automatisch een e-mail wanneer het bedrag is teruggestort.

Tot nu toe plus punt is de snelle reactie,

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 22 feb 2009 14:46
door G Blijham
Ondanks de vele slechte kritieken over 4allclients, wil ik er een positieve ervaring aan toevoegen. Ik heb op 10 februari jl. een PDA besteld, welke op voorraad zou zijn en op 13 februari geleverd zou worden. Op 13 februari bleek bij navraag genoemde PDA niet op voorraad en zou pas na 4 maart geleverd kunnen worden. Ik heb echter aangegeven dit niet te accepteren, en gevraagd dat mijn geld per omgaande teruggestort diende te worden. Tevens heb ik, argwanend gemaakt door de slechte kritieken in uw forum, een aangetekend schrijven gestuurd waarin ik mijn aankoop bedrag gerestitueerd wilde hebben. Ik kreeg na 1 dag eenmailtje met daarin vermeld dat het aankoopbedrag teruggestort zou worden. Op 22 februari bleek alles keurig afgehandeld en had ik het volledige aankoopbedrag weer op mijn rekening. Mijn complimenten voor de werkwijze van 4 allclients.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 22 feb 2009 19:47
door Erik076
Het rare is dat ik in 2006 een behoorlijk goeie ervaring heb gehad met 4allclients toen ik er een mobiele telefoon kocht. Goed bereikbare klantenservice en ze deden echt moeite om me te helpen. Mijn telefoon ging kapot en moest ik terugsturen. Vervolgens raakte die telefoon zoek en kwam nooit aan bij 4allclients, waarop ze een onderzoek startten en me onmiddelijk een nieuwe stuurden.

Naar aanleiding van die positieve ervaring heb ik dit jaar dus weer een bestelling gedaan en dus niet even het bedrijf 'gegoogled'. En, inderdaad dezelfde verschijnselen: een order die maar niet verzonden wordt, een klantenservice die nauwelijks bereikbaar is (of tegen erg hoge kosten), en geen reakties op e-mail (info adres). Uiteindelijk maar de order gecanceled via [email protected] en daarop kreeg ik vrij snel 2 annuleringsberichten voor de twee producten op mijn order.

Nu dus maar 4 weken wachten lijkt me, of kan het sneller? Echt aantonen dat ik misleid ben kan ik niet.

Wat ook frappant is, is dat de klachtensite 4allclients.net ineens uit de lucht ging en sinds kort doorverwijst naar de 4allclients.nl website, terwijl de eigenaar (whois databas) nog steeds die is van de oprichter en afwijkt van de andere 4allclients domeinen.

Suc6 allemaal in elk geval in jullie dealings met 4allclients. Het jammere is wel dat ze moeilijk aan te pakken zijn zolang ze uiteindelijk altijd het betaalde geld terugstorten (zij het na lange tijd). In elk geval is dit een goeie les om in het vervolg wat systematischer een webshop te checken voordat ik er iets koop.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 23 feb 2009 13:32
door Stevenedel
G. Blijham (zie eerder bericht), zo vermoed ik, is weer eens een keer 4allclients zelf die de boel belazert. Deze firma is erg actief op internetfora en winkelvergelijkkingssites om tegenwicht te bieden aan alle negatieve reacties van echte klanten. Wat vreemd dat 4allclients.net uit de lucht is - zouden ze die domeinnaam hebben weggekaapt? Gelukkig is de waarheid over dit bedrijf op genoeg plekken op internet te vinden.

Misschien wordt de eerdere goede ervaring van Erik verklaard uit het feit dat 4allclients gedurende 2006 nog een derde eigenaar had, die in juni van dat jaar vertrokken is. Daarna bleef de zaak achter in de handen van [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], die er de huidige randcriminele puinhoop van gemaakt hebben.

Houd de terugbetaaltermijn goed in de gaten, ze rekken het namelijk zo lang ze kunnen. Het is natuurlijk volstrekte nonsens dat het 4 weken moet duren voordat je eindelijk je geld eens terug ziet.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 23 feb 2009 13:48
door 4AllClients
Allereerst is G Blijham niet 4allclients zelf.

Tevens heeft 4allclients nooit 3 eigenaren gehad.

Beste stevenedel, waarom val je ons steeds lastig?
Jouw aannames zijn volstrekt uit de lucht gegrepen.
Het zijn allemaal meningen. En ook nogeens allemaal fout.
Werk je voor de concurrent ofzo?

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 23 feb 2009 16:30
door Jeweet
Iedereen met een KvK account kan zien dat 4allclients in het begin 3 eigenaren heeft gehad.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 23 feb 2009 23:03
door Dilo
Ik had beloofd mijn ervaring met anderen mee te delen.
Na mijn laatste email naar 4allclients heb vandaag de rekening gecheckt en zoals mijn toegezegd was ´t geld teruggestoord.
Dus doch goede afloop van een mislukte levering van mijn verhaal met 4allclient.
Tot ik opnieuw iets bij 4ac ga bestellen, moet ze wat aan zulke praktijken doen anders no way.
Dit krijg ikvandaag te zien op mijn rekening.
23-02-2009 65.93.32.xxx 4 All Clients VOF
Opaalstraat 14
7554 TS HENGELO OV
FIN. DEPT. DUESSELDORF CREDIT NO
TE FOR ORDER &11334586xxx& PRIO
CODE &3& 4ALLCLIENTS.COM ENT. xxx,xx EUR

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 24 feb 2009 09:24
door 4AllClients
4AllClients heeft in het begin 2 eigenaren gehad.
Één medeeigenaar is vertrokken medio februari en direct opgevolgt door een nieuwe medeeigenaar. 4AllClients heeft altijd 2 eigenaren gehad.
Nooit één en nooit drie.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 24 feb 2009 13:15
door w.loijens
4allclients,

Waarom denkt U nou dat stevenedel u steeds lastig valt? Is dat nou een moeilijke vraag? U komt uw afspraken niet na, U beloofd dingen die U niet waar maakt/waar kunt maken/wilt maken.

Ook ik heb U vandaag weer een mail gestuurd. Graag vind ik daar een oplossing voor.

Moet het nou bij mij ook echt zover komen dat ook ik ga dreigen met het kantongerecht en aangifte. Dit kant toch nooit goed zijn voor uw zaak?

Waarom is 4allclients alleen maar bezig met brandjes blussen(voor zover ze echt geblust worden als ik dit forum mag geloven), waarom steekt U uw tijd en energie niet in het voorkomen van dit soort problemen? Dat scheelt U toch veel tijd en (negatieve)energie!!
Ooit wel eens van Lean management gehoord?

Of bent U moedwillig de boel aan het oplichten? Dat zal toch niet.

U geeft zelf aan dat U alle lopende klachten uit de wereld wil helpen, dat begint bij het voorkomen van nieuwe klachten!!

Met vriendelijke groet

W.loijens
Klant nr: 11205752

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 24 feb 2009 13:39
door Stevenedel
De tranen schieten me in de ogen. Wat onaardig van mij om dat arme 4allclients zo lastig te vallen.

Beste 4AC, het feit alleen al dat jullie op forums als dit zulke berichten plaatsen geeft aan hoeveel er bij jullie niet in de haak is, en ik zal niet ophouden jullie bedrog aan de kaak te stellen zolang het ongegeneerd doorgaat. Nog steeds adverteren jullie met duizenden producten die jullie niet kunnen leveren. Nog steeds moeten klanten terecht bij een duur 0900 nummer als er problemen zijn, met een goede kans dat ze een kwartier in de wachtrij staan om te ontdekken dat daarna de verbinding wordt verbroken - het is mij meermaals gebeurd. Nog steeds is het enige mailadres waar jullie wel op reageren op jullie website niet te vinden. Nog steeds regent het op Ciao en elders vervalste positieve reviews. Nog steeds komen tientallen klanten bedrogen uit nadat ze hun geld aan jullie gestort hebben, en moeten ze zich in de gekste bochten wringen om het weer terug te krijgen.

Dat zijn geen meningen, dat zijn feiten die iedereen die even rondkijkt op internet en zijn gezond verstand gebruikt zelf kan bevestigen. Meer dan 430 reviews bij Ciao, dat is gewoon geen zuivere koffie, als Bol er maar iets meer dan 60 heeft! En die derde eigenaar, die informatie komt rechtstreeks uit het uittreksel van de KvK. Feiten. 4AC houdt die feiten liever buiten beeld zodat ze het zielige slachtoffer kunnen spelen. Maar jullie zijn niet het slachtoffer, dat zijn jullie klanten. Ik verdien in het dagelijks leven mijn brood in werken met criminelen, en deze maniertjes komen me akelig bekend voor.

Mooie verhalen ophangen is niet zo moeilijk. Maar w.loijens heeft helemaal gelijk, laat eerst de verbeteringen maar eens zien waar ze er echt toe doen, op jullie site zelf, in plaats dat jullie je tijd verdoen met het tot zwijgen brengen van actieve klagers via forums als dit, en het schrijven van fake recensies terwijl klanten in de dure wachtrij staan. Het wordt hoog tijd dat er eens een keer een pittig consumentenprogramma bij jullie langskomt, en als ik goed geïnformeerd ben gaat dat ook niet te lang meer duren.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 24 feb 2009 22:37
door DeZoveelste
Hallo.

Hier even een vraagje. Heb onlangs een bestelling akkoord gegeven. Nu dacht ik (een weekje later) om de site van 4AC nog eens te controleren op aanwezigheid hiervan. Bleek er niet meer op te staan!
:evil:

Wat voor rechten heeft 4AC nu richting mij en wat voor plichten heb ik richting hun?

PS Ik heb nog niet betaald maar heb sterke twijfels of ze wel kunnen leveren. :!:

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 25 feb 2009 10:24
door Stevenedel
Dag Dezoveelste,

Heel simpel: vergeten dat je ooit contact met ze hebt gehad. Zij hebben geen poot om op te staan aangezien je als klant op elk moment vóór verzending het recht hebt van je bestelling af te zien, en geloof me, jij wilt met deze firma echt niets te maken hebben. Hun website is één grote fopwinkel, dat ze al die producten allemaal op voorraad hebben is simpelweg onmogelijk, en in de praktijk leveren ze in heel veel gevallen inderdaad helemaal niets. Ze sturen je rustig bericht dat een artikel niet leverbaar is terwijl datzelfde artikel ook op dat moment gewoon als op voorraad op hun site staat.

Vooral geen geld aan ze overmaken, want dan ben je de klos. Zoek een betrouwbare winkel op, met Thuiswinkelwaarborg.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 26 feb 2009 19:45
door Erik076
Hoi,


Ik heb nu ook mijn geld teruggekregen Het ging gelukkig redelijk makkelijk. Of het nu komt doordat ik nog een extra mailtje heb gestuurd naar het klachtenmailadres weet ik niet. Laten we hopen van niet.

Voor mij was de belangrijkste reden om te annuleren de zeer moeilijk (of in elk geval kostbaar) bereikbare klantenservice en de volledig onduidelijke product status. Bijv. een geschatte leverdatum die blijft staan zondere enige communicatie al is die leverdatum allang voorbij. Als daar bovenop dan nog legio slechte reviews komen dan is de beslissing om te annuleren snel gemaakt.

Verbeterpunten voor 4allclients wat mij betreft:
  • realistische indicatie van levertijd/beschikbaarheid van producten
  • goed bereikbare klantenservice via normaal e-mail adres (nooit antwoord gekregen op mails naar het info adres) en normaal tarief telefoon
  • up to date tracking van bestellingen op de website (inclusief werkende annuleringsfunctie)
Ook heb ik de indruk dat 4allclients niet perse een slecht bedrijf is maar vooral matig geautomatiseerd/georganiseerd is (al mijn punten hierboven hebben betrekking op informatievoorziening bijv.).

Verder zou het voor 4allclients denk ik ook helpen om toch lid te worden van de thuiswinkelwaarborg. Met zulke reviews op het internet durf ik er in elk geval niets meer te kopen. Het is wel jammer dat een bedrijf dat eigenlijk zo goed was in 2006 nu zo'n reputatie moet krijgen.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 27 feb 2009 18:03
door pieterbr
Geachte forumgebruiker,

Hierbij laat ik weten dat ik ten onrechte de indruk heb gewekt dat 4AllClients B.V. onder meer handelend onder de domeinnaam www.4allclients.nl een onbetrouwbaar bedrijf is dat klachten van haar klanten niet op juiste wijze oplost. 4AllClients heeft in de door mij beschreven kwestie het probleem opgelost, en mij – zonder dat zij daartoe gehouden was – de aankoopprijs volledig vergoed.

Ik verontschuldig mij voor het door mij veroorzaakte misverstand.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 27 feb 2009 20:02
door Kristof78
Hoi iedereen,

even zeggen dat ik begin februari 75 x Office Home & Student bestelde bij 4AllClients. Vermits ik wel vaker (eigenlijk bijna dagelijks) dingen koop via interent betaalde ik netjes het stevige bedrag van bijna 6.000 euro. Bij Misco had ik ook albesteld en daar moet je pas achteraf betalen maar omdat 4allclients net iets goedkoper was koos ik deze keer toch voor hen.
Ook bij mij werd de leverdatum ruim overschreden en toen ik begon te googelen op 4allclients kreeg ik de daver op het lijf. Dan maar snel gemaild naar het klachten adres (bellen vanuit België naar een 0900 lukt immers niet) en mijn geld kordaat teruggeisd. Heb direct een mailtje teruggekregen met de boodschap dat het order niet kon geannulleerd worden omdat dit net naar mij vertrokken was. Dat was wel heel toevallig dus dacht ik nog steeds dat ik genaaid was.
Groot was dan ook mijn verbazing toen de de dag nadien alle 75 de office licenties netjes werden afgeleverd. Dus afgezien van ietwat later dan voorzien levertijd moet ik toch zeggen dat mijn ervaring met 4allclients heel goed is. Alles is eigenlijk correct, belefd en zoals beloofd verlopen en ik voel me nu wat idioot dat ik me zoveel zorgen omniets heb gemaakt.
Ik betwijfel zeker niet dat de mensen hier slechte ervaringen hebben met 4allclients maar weet bij deze dat het toch ook echt wel goed kan lopen.
De groeten uit België,

Kristof Goetvinck

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 28 feb 2009 10:46
door Stevenedel
Pieterbr, ik ben erg benieuwd te horen hoe 4allclients je zo ver gekregen heeft om deze 180 graden ommezwaai te maken, van het runnen van een complete klachtensite naar het plaatsen van een rectificatie. Daar zit een luchtje aan.

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 28 feb 2009 21:42
door bigbob
Tom, ik weet dat je dit forum ook leest. En de mensen die hier klachten opschrijven schijn je wel snel te helpen (hoop ik...).

Dus bij deze, zorg dat mijn bestelling of terugstorting begin komende week wordt afgerond en ik zal dit dan ook melden op deze site. Heeft je bedrijf ook weer wat positieve feedback, i.p.v. al deze negatieve reactie's.

Oh ja, ik ben degene met de bestelling van de Samsung NC 10 en de Acer Travelmate....dan weet je genoeg.....

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Geplaatst: 01 mar 2009 17:15
door JoRECHT
Ik heb op 24 januari een product besteld wat volgens de site binnen 2 a 3 dagen te lever was. Echter na 1 week toch maar eens een mail gestuurd (had immers meteen betaald) In de (standaard) mail die ik keeg stond dat ik 6 februari het product kreeg. Er kwam niets.

Weer hetzelfde, ik weer mailen, zij weer standaard mail, maar nu kwam het 13 februari. Weer kwam er niets. Op 16 februari heb ik mijn bestelling geannuleerd, omdat ik (na weer een mail van mij) een mail kreeg dat ze het product niet meer konden leveren. Dit werd bevestigd door 4allclients met weer een standaard verhaal.

Echter kreeg ik op 20 februari ineens een mail dat het product was verzonden naar mijn adres. Ik naar het dure 0900 nummer bellen, na lang wachten, een dame die mij nog weer in de wacht zette (ze moest het immers ff uitzoeken Ja het was goed ze annuleerde de bestelling en zou mij z.s.m. mijn bedrag overmaken. Ik zei maar dit was op 16 februari al vastgelegd middels e-mail. Nou dat wist ze niet.

Op 20 feb ik weer mailen, zij weer een standaard mail terug dat ik alleen geld terug kon krijgen als ik het product retour zond volgens hun voorwaarden bla bla bla....Ik weer bellen, dat ik helemaal niks had ontvangen en dus ook niets kon retouneren! ik zal het kort houden nu, want kan nog wel even zo door gaan... Het komt er op neer dat men stug volhoud met standaard e-mails terug te sturen en totaal niet in gaat op de inhoud. Ik had 3 mails gezonden dat ik het product NIET MEER WILDE (ze konden immers niet leveren) en ik mijn geld terug eiste! Echter kreeg ik nog meer mails met als inhoud wanneer ik mijn bestelling kon verwachten...nou ik dacht ze zijn daar of ontzettend DOM of zeer SLUW en ACHTERBAKS, Ik denk het laatste, want zo ga je niet met klanten om! Waardeloos! Service? Wat nou service, het interreseerd ze geen MOER! En dan ook nog een 0900 nr gebruiken...kassa! Ze zijn nog niet klaar met me!!! Bah dat je zo zaken wilt doen zeg...SCHAMEN moeten ze zich daar in Hengelo.God wou dat ik hun site nooit had gezien! Ik kreeg niet eerder mijn geld voordat ze wisten waar het product zich bevond. Ik zei dat is toch niet mijn probleem? Ik heb nooit iets ontvangen en nergens getekend voor ontvangst. Nou nee hoor dat was wel mijn probleem zei een zekere Rachida van 4allclienst tegen me. Daarop volgden nog meer mails met als boodschap dat het product voor verzending is aangeboden. Ik weer mailen van NEEEEEEE HEEEEE ik wil het niet meeeeeeer ik wil mijn geld teruuuuug!!! Waarop ik een mail terug kreeg met een barcode en dat ik morgen om 19:00uur kon zien wanneer mijn product kwam...zuchttttttt dit is toch zielig! WAT SLECHT ONGELOOFELIJK, WAT EEN BOEVEN BENDE!

Wat een ellende....zonde van m'n tijd en energie!