Re: Simpel.nl Goedkoop sim-only bellen? Is er een catch?
Geplaatst: 29 okt 2009 21:08
Geachte klant,
In de afgelopen periode heeft Simpel.nl het aantal klantenservice medewerkers verdubbeld. Dat was hard nodig door de snelle groei van de organisatie. Niet iedere klant heeft daarom de service gekregen die je van ons mag verwachten. Dit vinden wij erg vervelend en doen er alles aan om deze situatie te verbeteren.
Dankzij deze uitbreiding kunnen we nu sneller op je vragen en klachten inspelen. Zo worden e-mails nu binnen kortere tijd beantwoord en is de bereikbaarheid van het callcenter sterk verbeterd.
We zijn hard bezig om onze website te vernieuwen zodat er nog meer en duidelijker informatie te vinden is. Simpel.nl zet hiernaast een klantenpanel op. Op deze manier kunnen we één-op-één communiceren met klanten en daardoor de klantenservice verder verbeteren op basis van jullie wensen.
We realiseren ons heel goed dat we er nog lang niet zijn. Als je een negatieve ervaring hebt met Simpel willen wij deze graag met je bespreken en oplossen. Daarom hebben we een speciaal e-mailadres aangemaakt. Dat adres vind je onder aan dit bericht. Dit adres kun je gebruiken als je een klacht hebt over je Simpel-abonnement. Als je dit adres gebruikt, zorgen wij ervoor dat je klacht gegarandeerd binnen een week is afgehandeld. (Vanaf de eerst volgende werkdag wordt je klacht in behandeling genomen)
[email protected]
Klantenservice Simpel
In de afgelopen periode heeft Simpel.nl het aantal klantenservice medewerkers verdubbeld. Dat was hard nodig door de snelle groei van de organisatie. Niet iedere klant heeft daarom de service gekregen die je van ons mag verwachten. Dit vinden wij erg vervelend en doen er alles aan om deze situatie te verbeteren.
Dankzij deze uitbreiding kunnen we nu sneller op je vragen en klachten inspelen. Zo worden e-mails nu binnen kortere tijd beantwoord en is de bereikbaarheid van het callcenter sterk verbeterd.
We zijn hard bezig om onze website te vernieuwen zodat er nog meer en duidelijker informatie te vinden is. Simpel.nl zet hiernaast een klantenpanel op. Op deze manier kunnen we één-op-één communiceren met klanten en daardoor de klantenservice verder verbeteren op basis van jullie wensen.
We realiseren ons heel goed dat we er nog lang niet zijn. Als je een negatieve ervaring hebt met Simpel willen wij deze graag met je bespreken en oplossen. Daarom hebben we een speciaal e-mailadres aangemaakt. Dat adres vind je onder aan dit bericht. Dit adres kun je gebruiken als je een klacht hebt over je Simpel-abonnement. Als je dit adres gebruikt, zorgen wij ervoor dat je klacht gegarandeerd binnen een week is afgehandeld. (Vanaf de eerst volgende werkdag wordt je klacht in behandeling genomen)
[email protected]
Klantenservice Simpel