LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

De pakketten worden wel verstuurd "binnenkort", ze worden echter pas geactiveerd in September !!. Tot die tijd blijft je abonnement zoals het nu is.
Snelheid internet aangepast aan allesin1pakket per vandaag in Casemagebied, regio Haaglanden.

messed-up
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 dec 2006 03:26

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door messed-up »

Snelheid internet aangepast aan allesin1pakket per vandaag in Casemagebied, regio Haaglanden.
Even beter lezen misschien, "oude" @Home klanten is niet hetzelfde als "Casemagebied" :shock:

Bovendien heb ik dit niet zelf bedacht maar is het mij per mail, telefonisch door de helpdesk regio Groningen én door een Ziggo medewerker die mij belde medegedeeld.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Bovendien heb ik dit niet zelf bedacht maar is het mij per mail, telefonisch door de helpdesk regio Groningen én door een Ziggo medewerker die mij belde medegedeeld.
U heeft mijn reactie verkeerd begrepen. Ik wilde alleen aangeven dat de verwerking van de gegevens in regio Haaglanden wel met iets vertraging doorgevoerd worden in tegenstelling tot @home gebied. Ik betwijfel geenszins wat u schreef. Sorry voor de verwarring.

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Geachte forum bezoekers,

Eerst even naar TdeHond,

Als u eerst even de totale topic door had gelezen, daar had ik dus ook vermeld, dat er eventuele sancties tegen over zouden kunnen staan, en verder had ik ook vermeld, kijk even bij een juristen loket, VOORDAT men akties zou ondernemen.
Maar geeft niet, ik vermeld dit toch nog gaarne even, en ik meen het ook niet kwaad.
Maar wat ik zo waardeloos vind, dat Ziggo mooi in gebreke verblijft, en tegen zulke koeien van fouten, daar moet men tegen strijden.
Lekker dat je zonder telefoon zit , of zonder internet.
Nu kregen wij ook al te maken met storing van de tv en radio zenders.
Dit moet bij mij echter niet lang duren, want dan kan Ziggo mooi de bomen in.
Ik betaal niet voor een berg storing en wat ander gedoe.
Dan hadden ze eerst eens goed moeten nadenken, voordat men hier mee begon.
Als ik een belofte maak meet mijn bedrijf, moet ik dit ook nakomen, anders krijg ik iedereen over me heen, en dasn betalen de klanten mij ook niet, en terecht vind ik.
En daarom kan ik het zo slecht verteren, dat zulke grote jongens wel alles mogen en kunnen, daar zou men dan wel begrip voor moeten tonen, helemaal fout dus.
Maar dat is nog steeds mijn mening, zoals een ieder zijn mening zou moeten kunnen uiten.
Ik vraag niet, of men mijn mening willen volgen, of moeten volgen.
Ik roep ook niet op, mijn mening te volgen.
Dus ik hoop dat u nu snapt wat ik bedoel.
Meningen zijn heel normaal, en deze zijn geheel vrij.

Met vriendelijke groet, Ad

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Maar wat ik zo waardeloos vind, dat Ziggo mooi in gebreke verblijft, en tegen zulke koeien van fouten, daar moet men tegen strijden.
Misschien als iedereen, die veel problemen ondervindt met de diverse diensten hier een klacht over indient bij zowel Ziggo als Consuwijzer. nl - met het verzoek aan Ziggo om korting te geven op de abonnementskosten zolang Ziggo niet in staat is om naar behoren zijn diensten te verlenen - dat dan de dienstverlening van Ziggo verbetert.

Het beste zou zijn als gedupeerde klanten zich zouden verenigen, want ik ben het met u eens dat het als "eenzame" klant moeilijk knokken is tegen een provider qua omvang van Ziggo.

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Geachte TdeHond,

Juist, daar heb je dit soort forums voor.
Zo kun je ook proberen te strijden tegen dergelijke grote jongens, door meerdere mensen achter je te krijgen.
Maar soms moet men wel eens wat andere bewoordingen gaan gebruiken, om meerdere mensen achter je te krijgen.
Maar ik ben het helemaal eens met u.
Ik vind wel, dat heel erg veel mensen tegenwoordig veel en veel te gemakkelijk denken, en dat men juist daarom vergeet om een passende aktie te ondernemen.
Ze moeten niet wachten, tot dat andren aktie gaan nemen.
Maar men dient samen een aktie te ondernemen, soms steunt en leunt men teveel op de medemens, zodat zij buiten schot blijven, en mee profiteren, en niets hoeven te doen.
En juist dat zou ik zeer gaarne zien, dat men in deze dure tijden, waarin alles best prijzig word, dat men elkaar juist daar zou steunen.
Het is helemaal niet zo moeilijk om de juiste informatie te krijgen, er zijn talrijke instanties en loketten, waar men de juiste informatie kan verkrijgen, hoe men kan handelen.
Soms is het gewoon gemakzucht.
Nou, ik laat het in elk geval niet over mijn kant gaan, ik ga er fel en flink tegen in, op komen voor je rechten, daar moet men voor gaan.
Maakt niet uit hoe groot ze zijn.

Met vriendelijke groet,

Ad

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Calimero tegen de rest van de wereld.


Adje Patatje weer aan het woord hoor. Nu fijn dat je er fel in gaat, maar wat hebben anderen hieraan ...

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Hallo beste mensen,

Je ziet het wel weer he!!

Gezonken zeeracer is er ook weer.
Dus HET moet ook weer eens wat onzin ventileren.
Spuit elf geeft blubber.
Ik heb al heel wat forums bezocht, en overal is het met HET precies het zelfde, maar ben maar de wijste geweest om maar eens een keer niets te zeggen of te reageren.
En, ja, telkens ook heel vaak an het einde van de forums, als er niets meer word gezegd, dan geeft dit walchelijke figuur, weer eens een of lomp weerwoord, wat ben je hypotetisch en heel erg zielig, je krijgt zeker te weinig aandacht , of je hebt zeker geen vrienden, misschien zoek je daarom op deze manier wat aandacht.
Je weet dat ik je in de smiezen heb, en ik ben helaas niet de enige.
Want je hebt al op meerdere forums mot met iedereen.
Maar helaas moet ik je een behoorlijke tijd het nakijken geven, want je krijgt een tijdje geen negatieve aandacht, want dat is het enige waar jouw wereld om draait.
Zoek maar even iemand anders, om dat domme gemekker van je te spuien, ik moet je helaas even teleurstellen, dus ik hoop echter dat je er geen nachtmerries van zult krijgen.
Ik ben even afwezig, dus grijp nu jouw zeer zielige kans, want ik ben er even niet.
Ik heb even geen negatieve aandacht voor je, kan je even zonder, dat moet toch even lukken toch ??

Groetjes HET ( GZR2 ) hahahaha.

Adje patatje

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

<ggggggggggggg>
Ad, ik vond het leuk om met u van gedachten te wisselen. Ik hou van open eerlijke kritiek.
U ook, zo te lezen. :lol:

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 06 nov 2008 23:21, 3 keer totaal gewijzigd.

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 06 nov 2008 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 06 nov 2008 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Jij bent een typische levenloze persoon die gewoon niet geholpen wil worden.
Dit is geen reclame voor de zaak als u een echte medewerker van Ziggo bent. Als een medewerker zo zou reageren naar een klant dan zou ik :oops: zijn en verwachten dat de medewerker zijn excuses naar de klant zou maken wegens onbetamelijk gedrag naar de klant toe.

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 12 nov 2008 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Uw bijdragen bewijzen wat klanten van diverse providers al lang vermoeden: zij worden niet serieus genomen in hun klacht.

ja.fremouw
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2008 17:50

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door ja.fremouw »

ziggo is niet te bereiken en antwoord op geen enkel bericht
die je per E-mail verstuurd aan ziggo
ziggo verandert maar op eigen houtje de namen op de facturen
en is nu al dagen niet te bereiken [/b] :twisted:

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 12 nov 2008 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 12 nov 2008 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.

sinav
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 okt 2008 01:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sinav »

---
Laatst gewijzigd door sinav op 12 nov 2008 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Zigozooi
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2008 00:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Zigozooi »

Enkele jaren geleden was mijn modem ook al eens een keer kapot
door @home is toen een nieuwe gestuurd en de oude is door mij
geretourneerd. Het activeren van de modem duurde 5 min.
Totaal was de tijd 3 dagen toen had ik weer internet.
Hier een gedeelte van de klacht die ik 08 oktober gemailed heb.
Waarvan ik tot op heden nog niets vernomen heb.


Onderwerp : 16 dagen geen internet


Geachte heer/mevrouw,

Dinsdag 23 september 2008 deed internet het ineens niet meer.

Heb contact met U opgenomen en medegedeeld dat voor 99%
zeker is dat het modem kapot was.
Mij werd medegedeeld dat er eerst een monteur langs moest komen, Ik deed alsnog het voorstel om een nieuw modem op te sturen en als het probleem dan nog niet was opgelost
alsnog de monteur langs te laten komen, maar dit was onmogelijk.
Woensdag en vrijdag nog gebeld. Toen besloten door de lange wachttijden bij te gaan
houden welke tijd ik door zat te brengen met bellen.
Maandag 29 september gebeld van 16:10 t/m 16:50 daarna verbinding verbroken. Hierna van 16:51 t/m 17.15.

Dinsdag 30 september eindelijk monteur, modem kapot nieuw modem geplaatst. Monteur krijgt modem niet geactiveerd en belt op naar de technische dienst . Krijg activatie code met wachtwoord en monteur vertrekt en na 2 uur wachten weer de telefoon gepakt en als volgt gebeld. 1 maal 15 min. 1maal 22 min en 1 maal 10 min.
Dus 2 dagen bijgehouden en al 112 min gebeld.

Woensdag 01 oktober ’08 1 maal 18 min.
Donderdag 02 oktober ’08 1 maal 18 min.
Vrijdag 03 oktober ’08 1 maal 21 min.
Maandag 6 oktober 08 1 maal 25 min.
Woensdag 8 oktober 2008 1 maal 17 min.
Eindelijk op internet.

Totale beltijd t/m woensdag 08 oktober 211 min. Al meer dan 3,5 uur.
Al die tijd heb ik ook geen betalingen kunnen doen, bovendien loopt
het abbonnement van Rapidshare en Eweka gewoon door.

Het is nu 31 oktober en nog steeds geen reactie gehad.

De opmerking dat er niets is veranderd bij Ziggo klopt niet, daar toen bij @home de monteur of de telefoonist zelf de modem kon activeren.

Gesloten