LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] QKREIZEN
Re: QKREIZEN
nou ik ben dus in april weer weg geweest via qkreizen en ga 3 aug weer ben nog steeds super tevreden over hun
Re: QKREIZEN
QK REIZEN praat me er niet van. Wij, echtpaar met kind, konden eigenlijk niet op vakantie dit jaar maar omdat mijn salaris erg mee viel toch gekeken voor een goedkope reis. Kwamen voor tickets uit bij de Neckermann balie op schiphol waar je om 18:00 uur zeer goedkope tickets kan kopen zoals een retour Antalya vanaf schiphol voor €132,00. (echt een aanrader voor als het je niet uitmaakt waar je terecht komt en of er nog een hotel vrij is). Had voor ik deze tickets kocht kontact genomen met QK reizen of het een probleem was wanneer ik hem op zondag belde voor een hotel van 8 dagen vanaf maandag. Dit was geen probleem en kreeg zelfs zijn 06 nr. Zo gezegt zo gedaan. Op Antalya aangekomen kontact gemaakt met QK om te vragen waar ik mij moest melden voor tranfair. Ik moest buiten naar iemand van Biertje (zo klonk het tenminste) zoeken, deze was niet te vinden en na een telefoontje van iemand van krasreizen moesten we een minuut of 20 op het terras van de burger King gaan zitten. Die 20 min. werden 4 uur en ondanks dat ik met QK had afgesproken dat ik de rekening van het hotel in het hotel per P.C. zou overmaken wilde deze meneer dat ik € 662,50 kontant aan hem betaalde. Terwijl ons eerste hotel €448.00 zou kosten. Volgens de dame van Kras is dit niet de normale gang van zaken en adviseerde zij mij dit ook niet te doen. Heb weer kontact gehad met QK en deze wilde dit ineens ook. Plus het feit dat wij binnen deze 4 uur 4 andere hotels kregen omdat het voorgaande steeds vol zat.... erg vaag allemaal. Om een lang verhaal kort te maken, we hebben die dag in Alanya, wat onze eind bestemming was, om 19:30 uur zelf maar een hotel voor 1 nacht genomen. Volgende dag weer kontact gehad met QK, deze was nog steeds aan het zoeken voor ons en zou later op de dag terug bellen. Laat in de middag nog niets vernomen van QK en hebben van ellende maar het eerste de beste hotel genomen, dit bleek later een soort jeugdherberg te zijn waar het normaal was dat je om het kwartier wakker werd door een dicht slaande deur, kotsende en schreeuwende gasten en nog veel meer. Van QK heb ik verder niets vernomen, heb hen nog een smsje gestuurd dat we zelf een hotel hebben genomen, waarop ik een smsje terug kreeg waaruit bleek dat ik die gene was die fouten heeft gemaakt en dat QK hun best hebben gedaan.
QK_REIZEN NOOIT MEER, OOK WANNEER ALLES OP PAPIER STAAT DAN WORDT JE IN DE MALING GENOMEN. DAT IS WAT IK VAN VELE ANDERE HEB GELEZEN.EIGELIJK RAAD IK IEDEREEN AF OM MET QK IN ZEE TE GAAN.QK is alleen aan gesloten bij het SGR en verder niet dus verhaal halen bij de ANVR of dergelijke is niet mogelijk.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee!!! P.S. QK maakt idd deel uit van een turkse bakker en is boven deze gevestigt. Heb iemand van de SGR gesproken en deze zei het niet maar ik kon tussen de regels doorlezen dat hij het geen goed idee vond om bij dit bureau (QK-REIZEN) te boeken. Ik heb het verhaal sterk ingekort hierboven, maar neem van mij aan dat de ellende die we hebben meegemaakt vele malen groter was. Zo erg dat wij NOOIT meer naar Turkye gaan.
QK_REIZEN NOOIT MEER, OOK WANNEER ALLES OP PAPIER STAAT DAN WORDT JE IN DE MALING GENOMEN. DAT IS WAT IK VAN VELE ANDERE HEB GELEZEN.EIGELIJK RAAD IK IEDEREEN AF OM MET QK IN ZEE TE GAAN.QK is alleen aan gesloten bij het SGR en verder niet dus verhaal halen bij de ANVR of dergelijke is niet mogelijk.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee!!! P.S. QK maakt idd deel uit van een turkse bakker en is boven deze gevestigt. Heb iemand van de SGR gesproken en deze zei het niet maar ik kon tussen de regels doorlezen dat hij het geen goed idee vond om bij dit bureau (QK-REIZEN) te boeken. Ik heb het verhaal sterk ingekort hierboven, maar neem van mij aan dat de ellende die we hebben meegemaakt vele malen groter was. Zo erg dat wij NOOIT meer naar Turkye gaan.