LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zooplus

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Boukje7aar
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2010 11:59

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Boukje7aar »

Zooplus had verbetering beloofd? Hoeveel gaan ze nog meer jokkebrokken?
Ze liegen dat ze barsten!
29 December:De plantjes die ik voor onze aquariums besteld had zouden verstuurd zijn. (bedrag van toch rond de 100€ betaald via Ideal)
4 Januari: heb ik ze gemaild dat ik ze nog niet ontvangen heb.
7 Januari: Mail terug van Zooplus: Grote aantal van bestellingen heeft vertraging veroorzaakt, die worden op 12 januari verstuurd. Wij danken voor uw geduld. De pakketdienst van TNT Post levert direct aan u of bezorgt de goederen bij uw buren. Indien niemand aangetroffen wordt, krijgt u een afhaalbericht waarmee u de goederen binnen 7 werkdagen bij een nabijgelegen postkantoor kunt afhalen.
15 Januari: heb ik ze gemaild dat ik nog steeds geen plantjes heb mogen ontvangen...
20 januari:mail die ik terug kreeg: Beste mevrouw C.J. Klaster, Het tot nu toe niet verstuurde artikel van uw bestelling is op 19-jan-2010 door ons verpakt en verstuurd. De nalevering bestaat uit 19 pakketten en wordt door DHL geleverd. Bovendien worden 20 artikel afzonderlijk verstuurdt. Uw pakketnummer(s):346800635184346800635184 Momenteel is het niet mogelijk online het pakket te volgen. Indien u uw zending binnen 3 werkdagen niet compleet ontvangen heeft, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, uwservice-team van zooplus. (het pakketje uit Duitsland eindelijk ontvangen, wel in slechte staat.). Hoe bedoel je "Momenteel is het niet mogelijk online het pakket te volgen"???? Natuurlijk is het niet mogelijk een NIET vezonden pakket te volgen online.... Dombo's! Dat enne zinnetje zei me al dat het niet verzonden was en weer een smoes om je aan het lijntje te houden.
23 Januari: Heb ze gemaild dat ik de koop wil ontbinden en elders wel mijn plantjes ga halen/bestellen en dat ik mijn geld zo snel mogelijk terug gestort wil hebben!
28 Januari: Nog niets teruggehoord, ook geen geld terug mogen ontvangen, dus op advies van iemand van een aquariumforum hier eens gekeken omdat hij wist dat hier klachten stonden over Zooplus. En mijn ervaring met Zooplus hier neer gezet in de hoop dat Radar het gaat oppakken en in hun uitzending hier aandacht aan gaan besteden.

eevisch
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2010 09:55

Re: zooplus

Ongelezen bericht door eevisch »

Wat een waardeloze zaak is Zooplus. Het is met elke zending wel wat.
Vorige week was er een aanbieding bij 10 kg kattenbrokken een gratis kattenbed. Dus naast 6 zakken kattenbakkenzand 2 x 10 kg kattenbrokken gekocht, in totaal vppr zo'n 150 Euro. Na een paar dagen alles in huis, maar geen kattenbedden. Mailtje gestuurd en naar een paar dagen het volgende antwoord: "Hartelijk dank voor uw e-mail. Aangezien wij ervan uit moeten gaan dat in beginsel niet iedere klant de levering van gratis artikelen op prijs stelt, bieden wij de gratis acties onder een eigen actie-artikelnummer aan in onze shop.
We hebben uw bestelling nog een keer nagekeken. Helaas heeft u niet het vereiste actie-artikelnummers 162745.10 en 162745.13 aangeklikt, maar het reguliere artikelnummers 25203.3 en 26511.2.
Nalevering van de gratis artikelen is in dit geval helaas niet meer mogelijk".
Ik bestel vaak en veel online, en het is me nog nooit gebeurd dat ik iets op een digitaal bestelformulier niet kon vinden. Ik zweer dat ik het niet op het bestelformulier heb zien staan dat je speciale codes in moest vullen. En dan nog, uit oogpunt van klantvriendelijkheid zouden ze me toch de kattenbedden kunnen zenden. Wel lekker goedkoop, mensen lokken met een aanbieding en vervolgens moeilijk doen over de levering ervan. De reden van mijn bestelling waren toch die kattenbedden, voel me nu dus aardig opgelicht. Voortaan bestel ik wel ergens anders, ik betaal liever dan een paar Euro meer dan me zo opgelicht te voelen.
Noooooit meer Zooplus voor ons!

Boukje7aar
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2010 11:59

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Boukje7aar »

Heb gelijk 28 Januari ze een mail gestuurd met daarin hun gesomeerend het bedrag van €137.60 binnen 10 dagen terug te storten op mijn rek.nr. Zo niet dat ik dan aangifte ga doen van diefstal/oplichting. Heb nog niets terug gehoord of ontvangen....... Wordt vervolgd.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: zooplus

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Heerlijk om te lezen, weer een klant terug in de gewone, normale dierenspeciaalzaak.

mhoogerbeets
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2010 16:16

Re: zooplus

Ongelezen bericht door mhoogerbeets »

Gelukkig ligt het niet aan mij! Je gaat na het versturen van de tiende mail aan Zooplus toch even aan jezelf twijfelen. De laconieke reacties die je terugkrijgt,
totaal ongeïnteresseerd en niet oplossingsgericht. En dan ook niet de mogelijkheid hebben om een fatsoenlijk telefoongesprek met hen te voeren in het Nederlands!
Ik heb een konijnenhok van 119 cm breed bij Zooplus besteld. Bij opening van de eerste levering bleek het verkeerde hok te zijn geleverd. Een Engelstalige mevrouw van Zooplus maakt eerst een ophaalafspraak met mij voor na 17.00 uur, vervolgens krijg ik een mail in het Nederlands dat dit niet mogelijk is. Alleen maar om van het gezeur af te zijn hebben wij een vrije dag opgenomen (wij werken fulltime) om het hok op te laten halen en het nieuwe juiste hok in ontvangst te nemen. Blijkt bij opening dat het hok beschadigd en incompleet is! Dan retourneert u het hok toch even, schiet maar voor, ga maar op de fiets met een hok van 119 cm! Wilt u nog een nazending? Heeft u niet een alternatief adres?Terwijl zij keer op keer fouten maken en GLS koeriersdienst niet na 17.00 uur wil leveren, moet de klant het maar oplossen. Ik ga mijn omgeving niet met Zooplus belasten! Vrijdag 22 januari weer vrijgenomen, hele dag naar buiten zitten kijken, is koeriersdienst GLS niet op komen dagen! GLS beweert vervolgens dat wij niet thuis waren. Waar is het niet thuis bericht dan gebleven, niet bij ons in de bus?
Al met al, het geluk is dat wij geen geld hebben overgemaakt en onvermoeibaar verder mailen zodat het hok na 17.00 uur aan ons adres wordt opgehaald. Zooplus moet zich verantwoorden en is uitleg verschuldigd aan de mensen die slachtoffer zijn geworden van hun malafide praktijken.

mhoogerbeets
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2010 16:16

Re: zooplus

Ongelezen bericht door mhoogerbeets »

Vandaag heb ik een betalingsherinnering ontvangen van Zooplus.
Aangezien ik na de ontvangst van het geleverde hok geen reactie heb gegeven,
gaan zij er vanuit dat wij tevreden zijn met het geleverde product....
Werkelijkheid is dat ik na ontvangst van het beschadigde en incomplete hok
elke dag naar Zooplus ben gaan mailen om het hok op te laten halen!
Tot op de dag van vandaag ben ik hiermee bezig. Ik weiger ook maar 1 cent te betalen! Zij moeten hun verplichtingen nakomen. Ik hoop dat Radar ons hierbij kan helpen, want zo kan het toch niet langer. Er wordt zelfs al aangifte van diefstal bij de politie gedaan tegen Zooplus. Ga niet in zee met deze organisatie!

Sorya-07
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2010 15:35

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Sorya-07 »

Ik bestel regelmatig mijn voor en dergelijke bij medpets.nl, nog nooit problemen gehad.. Misschien een tip voor jullie.... :wink:
En succes met alle ellende, ben blij dat ik er nooit besteld heb....

Shiva718
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2010 16:31

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Shiva718 »

Hmm...dan heb ik zeker mazzel gehad tot nu toe?? Al meerdere keren besteld en alles keurig netjes snel afgeleverd gekregen. Zonder problemen.

*klopt nu maar even op wat hout*

:D

bulletje63
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 feb 2010 12:05

Re: zooplus

Ongelezen bericht door bulletje63 »

een vriendin van mij besteld altijd bij zooplus dus ik dacht ga het ook proberen ik had hondenvoer besteld eindelijk na een week kreeg ik het binnen althans dat dacht ik maar het was maar een klein gedeelte en het was echt zo in een doos gegooid sommige pakken waren gescheurd dus niet bruikbaar ik had er gelijk al mijn zakken van vol en toen de volgende dag de rest van de bestelling gebracht werdt heb ik deze niet geaccepteerd en heb zooplus een mailtje gestuurd dat ik niet tevreden was en de rest van de bestelling dus niet heb geaccepteerd en dat ik per omgaande mijn geld terug gestord wil hebben op mijn rekening.
kreeg na 3 dagen eindelijk antwoord dat ze het vervelend vonden dat ik niet tevreden was en of ik mijn ibannr wil doorgeven zodat het geld terug gestord kan worden.
ik heb het op een nederlandse rekening overgemaakt en nu moesten ze dus mijn ibannr hebben omdat het vanaf een duitse rekening teruggestord moet worden??
vindt het maar een raar verhaal maar heb mijn ibannr opgestuurd via de mail en ik ben nu 2 weken verder heb nog geen cent gezien,en ik moet zeggen m,n geduld begint op te raken stuur ze elke dag een mail en heb ook al gedreigd met aangifte bij de politie maar nu reageren ze dus helemaal niet meer,heb ook naar een adres gevraagt omdat ik een advocaat in armen wil nemen maar die heeft een postadres nodig van hen is op de site nergens terug te vinden.
dus ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen gaat om een bedrag van 135 euro.

abracadavra
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mar 2007 12:21

Re: zooplus

Ongelezen bericht door abracadavra »

@bulletje63:

Ik heb 2 adressen gevonden, ik weet niet of ze correct zijn.

zooplus AG
Vor der Hecke 4
D-34355 Staufenberg
Duitsland

Zooplus AG
Sonnenstrasse 15
D-80331 Munchen
Duitsland

bulletje63
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 feb 2010 12:05

Re: zooplus

Ongelezen bericht door bulletje63 »

dankjewel voor de tip ga het in elk geval proberen

CrazyBob
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2010 20:46

Re: zooplus

Ongelezen bericht door CrazyBob »

Na het lezen van diverse berichten (vooral negatief) op dit forum toch de stoute schoenen aangetrokken en een JBL filter besteld voor mijn aquarium.
De bestelling op 27-02-2010 geplaatst. Direct de betaling in orde gemaakt.
Op 03-03-2010 een mailtje ontvangen met een orderbevestiging en een bevestiging van betaling en verzending.
Vandaag 04-03-2010 is mijn bestelling keurig afgeleverd door de GLS. Al met al dus een nette en vlotte afhandeling van mijn bestelling.
Ter info: Ik heb e.e.a. besteld via Zooplus.com i.v.m. een prijs die ca € 20,00 lager ligt dan de prijs via Zooplus.nl.

bulletje63
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 feb 2010 12:05

Re: zooplus

Ongelezen bericht door bulletje63 »

@crazybob

dan heb je heel veel geluk gehad,ik heb vandaag eindelijk geld terug gestort gekregen op mijn rekening alleen 16 euro te weinig dus heb ze gelijk weer een mailtje gestuurd vanmorgen denk dat ik het antwoord al weet (verzendkosten)maar wacht het antwoord even af.

Susan85
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 apr 2010 12:07

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Susan85 »

Ik heb in november een bestelling gedaan bij Zooplus. Levering was perfect maar bij het openen van de verpakking (krabpaal) bleek dat er scheuren zaten in de bekleding. Ik heb er foto's van gemaakt en nog geen dag later antwoord dat ze meteen een nieuwe zouden opsturen.

Toen ik deze kreeg bleek deze incompleet. Ik heb toen de 2 pakketten samen tot 1 pakket gemaakt dat wel klopte en heb hierover met Zooplus gemaild. Zij vonden het een goede oplossing en hoopten dat het zo wel ok was.
Het andere pakket is ook netjes opgehaald.

Ok er waren wat problemen met de pakketten, maar het is uiteindelijk allemaal super netjes door ze opgelost.
Ik zou de volgende keer gewoon weer bestellen. Zeker omdat de prijzen gewoon een stuk lager liggen dan in de winkel! Dan neem ik een foutje in de producten wel voor lief als ze het zo netjes oplossen!

Fury08
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2010 17:31

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Fury08 »

Ook ik heb regelmatig gekocht bij Zooplus. En eigenlijk nooit klachten. Het was zelfs zo dat er een speeltje voor de hond van 1,79 voorlopig niet leverbaar was en daar kreeg ik een mailtje over, binnen een week kreeg ik het geld teruggestort op mijn rekening.

Wel heb ik een minder prettige ervaring. Ik heb een hele dure lederen rond genaaide halsband met riem gekocht van 120,00 euro. Daarna zag ik dat ze daar ook een setprijs voor hadden voor 90 euro geloof ik zo uit mijn hoofd. Hierover gelijk gemailt, maar hier konden ze niks aan doen! Ook is de kwaliteit van deze riem erg slecht. Ik moest foto's maken en deze versturen. En ze konden zeggen dat ik niet correct met de riem was omgegaan, niet voldoende ingevet etc.

Dit advies is mij echter ook nooit gegeven. Nu zit ik dus met een riem en een halsband van 120,- euro waarvan het leer loslaat..... Helaas is dit niet na mijn zin opgelost.

Maar buiten dit geen klacht nog gehad.. Gelukkig maar. Wel hoop ik dat jullie problemen opgelost worden.

dierenvriend1986
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 apr 2010 11:38
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Re: zooplus

Ongelezen bericht door dierenvriend1986 »

Ik heb al diverse malen zonder problemen bij zooplus besteld en heb altijd zodra ik de spullen binnen had gekregen betaald. Het scheelt vooral met het vissenvoer dat hun zoveel goedkoper zijn.

Voor onze poes had ik een kattenluik besteld die alleen opengaat als deze de chip in je kat herkend. Product was netjes op tijd binnen en heb deze die zelfde dag nog betaald. Helaas is een week later de poes overleden en had een mailtje gestuurd of ik het luikje niet terug kon sturen en mijn geld terug kon krijgen.

Normaal kon ik nog geen bakkie thee zetten of ik had al antwoord maar nu kreeg ik deze maar niet, dus maar gebeld. Aan de telefoon kreeg ik een dame aan de telefoon die slecht Engels sprak en door de slechte verbinding bijna niet te verstaan was. Na dit gesprek heb ik een email ontvangen met daar in een return-ID en heb het kattenluikje direct terug gestuurd met dit nummer er op.

Nu zijn we enige tijd later en heb het geld nog niet terug gestort gekregen. Ik kan begrijpen dat dit ongeveer 1 tot 2 weken kan duren maar heb t nog niet gekregen. Dus maar weer eens mailen en geen antwoord, heb toen maar weer gebeld en heb als antwoord gekregen dat het pakket gisteren in behandeling is genomen en dat ik heb geld (ongeveer 90 euro) volgende week woensdag op mijn rekening moet hebben staan.

We zullen het gaan zien.

Mieke474
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 apr 2010 00:35

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Mieke474 »

nou dit vind ik allemaal erg vreemd.... heb al tientallen keren wat bij ze besteld... ging allemaal super! 1 keertje was er iets niet goed gegaan bij de verzending... heb ze toen meteen gemailed en ze hebben enkele dagen later opnieuw het pakket verzonden waarop ik het enkele dagen later alsnog keurig ontving... kan gn slecht woord over ze zeggen... lekker makkelijk, grote keuze en meestal nog goedkoper dan de dierenwinkel in mijn buurt... 8) :D

dierenvriend1986
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 apr 2010 11:38
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Re: zooplus

Ongelezen bericht door dierenvriend1986 »

Zo ik heb net mijn geld ontvangen van zooplus, alleen een beetje jammer dat ze de verzendkosten die ik heb moeten maken om het terug te sturen niet hebben vergoed.

Meiss
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 apr 2010 15:28

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Meiss »

Ik bestel er sinds kort de brokken voor mijn hond.
Nergens kon ik met zoveel korting deze brokken krijgen, en ik heb ze altijd binnen 1 a 2 dagen na betaling in huis gekregen, met nog een kleinigheidje erbij!

Mel123
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jun 2010 07:58

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Mel123 »

Om eerlijk te zijn bestel ik er al een jaar of twee (van alles) en ben eigenlijk heel erg tevreden. Tot nu toe is het hondenvoer altijd heel aangekomen (zakken in een hele grote kartonnen doos). De buitendoos is wel altijd ontzettend gehavend en ik kan me voorstellen dat er wel eens iets mee zou kunnen gebeuren tijdens transport. Met DHL ben ik alleen niet zo tevreden; zij hebben een keer gewoon 2 dure zakken hondenvoer gewoon in het publieke voorportaal hier in het complex gezet :( had zo door iedereen meegenomen kunnen worden. Ook al kies ik elke keer voor TNT ze blijven met DHL versturen helaas.... :(

Gesloten