LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De oplossing van DSB

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door mattie »

Lieve dsbverdriet!
Ik kan wel zeggen..trek het je niet aan..ze zijn het niet waard!..Maar ik weet dat het pijn blijft doen.
Ik heb die stadia ook doorlopen..het word echt beter..je raakt gehard.

Bedenk..welke mensen doen dit? het zijn of sensatie zoekers..Of medewerkers van Dirk..die graag mensen in ellende nog dieper wegtrappen..Waarvoor..Geld!
Waar ze ons dus steeds van beschuldigen..hebberig..nooit genoeg..daar lijden ze zelf aan.

Er is zoveel uit de beerput naar boven gekomen..daar kan geen weldenkend mens omheen!
Behalve deze figuren..zie ze zoals ze zijn..stumpers!

Je moet moed houden..je weet nu dat wij met velen zijn..en we laten ons niet meer wegtrappen..Wij zijn met zn allen..ook om jou te steunen!
Je bent NIET alleen.
Groetjes Mattie

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door mattie »

dsbverdriet.
Toen ik in het begin hier over mijn DSB ellende reageerde..kreeg ik de hele meute sensatiezoekers over me heen.
Ik werd compleet aan een kruisverhoor onderworpen..voor de lol zoals ik later doorkreeg!
Toen waren er nog weinig andere gedupeerden waar ik bijval van kreeg!
Ze hebben mij niet kleingekregen..ik laat me door niets of niemand meer kleinkrijgen.
Ik sla terug..keihard..omdat ik weet dat ik in mijn recht sta..en mij onrecht is aangedaan!
Zo moet jij ook gaan denken..Jij bent niet fout geweest..je hebt vertrouwd op een bank en Adviseurs..En dat zou ook moeten kunnen.
Zij hebben jou bedrogen..zo is het en niet anders!
Ik ben er doorheengekomen..en dat gaat jou ook lukken!
Groetjes Mattie

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door mar42 »

oude dame,

ik zal een ander voorbeeld geven van een hele grote bank waar ik 2 leningen verstrekt heb gekregen terwijl ik een bkr registratie had en dus geen lening kon afsluiten ook niet voor een andere bus voor onze zaak, die heb ik via mijn zwager gekregen en ook netjes afbetaald, nu kregen wij bij deze bank door een medewerkster die samen werkte met een oplichter en wij hoefde tot 2 maal toe alleen maar naar de bank om onze handtekening te zetten en we toen wel gemeld we kunnen geen lening krijgen want we staan geregistreerd en de bank medewerkster liet ons toen zien dat dit geen enkel probleem was en zij liet het ons zlefs zien dat er niks stond bij BKR te Tiel, alleen een telefoonabonnement en een positief krediet van 1000 euro, en de leningen werden met een tussen poze van een maand gedaan, dan zou je toch denken bij de 2de lening er een melding had moeten komen van ho stop ze hebben al een lening en de 2de kan dus niet niet verantwoord dus, maar nee hoor je kan als bankmedewerker gewoon de bkr omzijlen en zo dus leningen verstrekken aan mensen die daarmee enorm in de schulden komen en nee wij hebben het geld niet voor ons zlef gebruikt dit is betaald aan de belastingdienst en de oplichter. en dan ook nog beweren als bank alles klopt gewoon bij een andere bank had u dit ook gekregen, zelfs tros opgelicht heeft dit uitgezocht en is tot de conclusie gekomen dat er heel veel niet klopt en ik ben echt niet de enige gedupeerde van deze oplichter met leningen, de bank medewerkster is zelfs al een keer over geplaatst naar een ander filiaal omdat zij geen zakelijke leningen meer mocht verstrekken maar wat blijkt wij zijn geholpen in dat andere filiaal en wel een zakelijke lening, en tevens ontkennen beide dat ze een SEX relatie hebben gehad met elkaar zowel bij de bank als bij de politie tijdens een verhoor van 2 dagen, terwijl de filiaal manger van d bank waar ze niks meer mocht hier ook van af wist en is vermeld aan de geschillen commissie door de manager dat hij wist van bestaan van liefdesbrieven en een SEX videoband. Nu hebben wij gelukkig een bewijs zwart op wit waarin de bankmedewerkster verklaard dat ze 2 jaar lang een fijne SEX relatie hebben gehad. En er word niks tegen haar gedaan omdat haar man een topfunctie heeft bij de zelfde bank.

Dus concludeer niet voor je een verhaal volledig kent en de schuld op de gedupeerde zelf te bombarderen die krijgen al genoeg kretiek over zich heen dat ze het zelf fout hebben gedaan.
Ik wil mij niet zielig voordoen en mijn probleem heeft ook niks met de DSB te maken maar weet wel hoe zij zich voelen bedrogen en opgelicht, en worden aan hun lot overgelaten door de bank.
Dus je kan hier wel vragen neerzetten en verwachten dat er hier op geantwoord dient te worden, maar zoals mattie al zei ze zit niet in de rechtbank voor de rechter en als u niet tevreden bent met de beantwoording op uw vragen verdwijn dan van dit forum want helpen doet u de gedupeerde door dit soort vragen te stellen echt niet.

Mensen die gelijk een oordeel klaar hebben hoe iets in elkaar zitten das fijn voor jullie en hoop voor jullie dat jullie zelf nooit in dit soort problemen terecht komen.

JE KAN HET OOK ZIEN ALS WAARSCHUWING DAT DEZE MENSEN HUN VERHAAL HIER NEERZETTEN TER WAARSCHUWING NAAR ANDERE TOE LET OP VOOR JE IN ZEE GAAT MET WELKE BANK DAN OOK EN LAAT JE GOED ADVISEREN, EN IK VIND HET DAPPER DAT DEZE MENSEN NAAR BUITEN TREDEN ONDANKS HUN SCHAAMTE GEVOEL DIE AL ZEER GROOT IS OM JE VUILE WAS OP TV EN FORUMS NEER TE ZETTEN KAN DAAR ALLEEN MAAR MIJN PET VOOR AFNEMEN.

Gedupeerde succes met jullie dsb probleem en hoop voor jullie dat er snel een einde aan de problemen gaat komen.
Ik leef met jullie mee ondanks dat ik geen gedupeerde ben van dsb. :wink: :wink:

Dirkkarin
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 jun 2008 19:16

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door Dirkkarin »

Beste DSB gedupeerden en mar24,

Dit is precies de reden waarom ik reageer in dit forum. Als je niet goed wordt voorgelicht en een bank is er op uit om door het niet goed voorlichten geld te verdienen en mensen de vernieling in te helpen moeten ze aan de schandpaal genageld worden. Ik ben niet voor niets van beroep veranderd (na eerst nog gedacht te hebben dat het wel aan mij zou liggen en ik te overgevoelig en niet commercieel genoeg zou zijn). Als je een goed financieel adviseur mag zijn, en mensen goed mag voorlichten en aan de juiste mensen de juiste producten mag verkopen is het heel erg leuk werk. Als ik zeker zou weten dat de markt veranderd zou zijn, zou ik dat werk graag weer willen doen, alhoewel ik mijn huidige werk ook leuk vind. Nu zie ik dit gebeuren en het ontstaan van de kredietcrisis en ben ik zo verschrikkelijk boos op die banken, en dan nu vooral de DSB, die dit veroorzaakt hebben! Dus voel ik erg mee met de gedupeerden en ben ik nog elke dag blij dat ik dat werk niet meer doe en er gelukkig geen aandeel in heb, maar het helaas ook niet kon veranderen.
Dus DSB-gedupeerden (en anderen aan wie foute producten zijn verkocht), ik hoop voor jullie dat jullie je gelijk halen en wens jullie veel sterkte en succes ermee! En trek je toch niets aan van mensen die hier reageren en niet beter weten. Ik zou het me ook aantrekken, maar op een gegeven moment moet je bij jezelf bedenken dat het niet helpt om het je zo aan te trekken. Jij (en wij) weten hoe het echt zit en let maar op, er komt een dag dat jullie je gelijk halen!!

moniekB
Berichten: 59
Lid geworden op: 08 apr 2009 14:41

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door moniekB »

Wat mijn buren hebben dat intereseert me eerlijk gezegd niet zo heel erg veel :lol:

Wij zijn inderdaad terecht gekomen bij de DSB vanwege de lage rente. Wij wisten dat dit voor een jaar was en na dat jaar zou het 3,5% worden. Die 3,4% hebben we inderdaad gehad 1 maand lang en daarna ging het omhoog en de maandlast vloog ook gelijk omhoog. Wij hebben heel duidelijk gevraagd hoe het na een jaar zou zijn en hoe we dan financieel zouden zitten. Daar hoefden we ons geen zorgen om te maken omdat DSB goed voor zijn klanten zou zorgen.

Wij hebben echt geen super badkamer of een super de kuxe keuken. Wij hebben geen BMW voor de deur staan. We gaan niet 3 keer per jaar op vakantie.

Na veel rekenen en veel zaken af te zeggen. ( abonementen sportschool mobiel en ga zo maar even door ) En elk dubbeltje weten om te draaien hebben we het heel lang vol gehouden om alles netjes en op tijd te kunnen betalen. ( gas electra water verzekeringen ) Meer uren gaan werken om het hoofd boven water te houden.Maar het houd ergens op. Waarom zou ik 20 jaar zo door gaan wetende dat na die 20 nog een restschuld blijft staan van 150.000 euro als het niet meer is en daar pas ik voor.

Hier heb ik niet om gevraagd toen wij bij DSB terecht kwamen. We hebben om een hypotheek gevraagd die bij ons paste en niet om een hypotheek om de zaken van Dirk te gaan vullen. En dan die 40.000 euro aan koopsompolissen. Kost me 210 euro per maand en ik betaal alleen maar rente en los niks af......daar heb ik niet om gevraagd en daar heb ik ook niet voor getekend.

De papieren krijg je pas weken later binnen en de polissen van de koopsompolissen zelfs maanden erna. Ik had ze kunnen stopzetten binnen 14 dagen als ik ervan afzag. Helaas kreeg ik alles zo laat binnen dat er van opzeggen geen sprake meer kon zijn. En als je dan belt naar de DSB krijg je als antwoord. Ja jammer had U maar eerder moeten reageren.

Ik ga net als andere gedupeerden door met mijn strijd en weet zeker dat ik uiteindelijk harder ga lachen dan Dirk. Die geeft al toe dat er in het verleden veel mis is gegaan maar in de toekomst gebeuren deze zaken niet meer. Jammer voor al die gedupeerden die 5 jaar terug of korter geleden ( zelfs ook langer geleden ) wel zijn "opgelicht"
Geven ze hiermee niet aan dat wij wel degelijk gelijk hebben?

Eigenlijk mogen de nieuwe "klanten" blij zijn met de gedupeerden. DSB gaat vanaf nu netjes zaken doen ( of ik dit geloof daar hou ik mijn mond maar over ) en zal deze klanten een hoop elende bespaard worden. Als er nu geen gedupeerden waren geweest ( zijn er al een dikke 400 ) had DSB lekker zijn gang kunnen gaan en zouden er over een jaar ( alle elende begint pas na het eerste jaar heel geleidelijk aan ) nog meer gezinnen in de problemen raken.

mfilius
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2009 18:51

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door mfilius »

Ik heb de betreffende uitzending gezien. Ik was zeer verbaasd te vernemen dat de DSB- afgevaardigde met droge ogen, professioneel liegend, durfde te beweren dat deze praktijk sedert ongeveer 1,5 jaar tot het verleden behoorde. Ongeveer een half jaar voor de uitzending heb ik, op mijn verzoek, iemand van de DSB met een volautomatisch koffertje over de vloer gehad. Ik wilde 50.000 euro lenen voor een verbouwing. Dit leverde allemaal geen problemen op. Ik kon de offerte die geroutineerd uit de magische koffer tevoorschijn getoverd werd, als ik wilde ter plekke tekenen.
Uiteraard gaf ik er de voorkeur aan om deze eens rustig te lezen. Die 50.000 euro ging mij uiteindelijk over een periode van 20 jaar bijna een ton kosten. De overlijdensrisico verzekering was obligaat en de premie van 18.000 euro werd mee gefinancierd. Zonder deze verzekering, geen lening. Ons was niet verteld dat de rente hierover niet aftrekbaar was. Ik meen werkelijk dat dit, ondanks het feit dat het niet verboden is, crimineel gedrag is. Dit zijn criminele organisaties. Het zijn boeven die zich voor dit soort praktijken lenen. Het moest verboden worden. En de straf zou een langdurig verblijf in een heropvoedingskamp moeten zijn. Een goed vriend van me noemt deze mensen "kakkerlakken". Hoewel ik zelf niet zo scheutig ben met dit soort qualificaties, kan ik begrip voor zijn standpunt opbrengen. Met vriendelijke groet, M. Filius

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Ik weet even niet op welk forum ik zit, maar dat doet er ook niet toe,
ik ben het roerend met de vorige 2 sprekers eens, ondanks dat ik geen slachtoffer ben, leef ik met deze mensen mee. En ik kan jullie verzekeren er komen nog meer slachtoffers! Mensen verleizen straks hun banen of gaan minder verdienen om hun baan te houden, maar hoe met het dan met een hypotheek die je hebt afgesloten op je huidige salaris! Allemaal eigen schuld! Dat dacht ik dus niet. Scheringa had geen geld van de regering nodig die heeft al genoeg gestolen!
Het is een schrale troost, maar ik denk echt dat hij dit keer "het haasje is"! Ik zou zeggen moed houden en dat schrijf ik makkelijker op dan jullie moeten uitvoeren daar ben ik me van bewust!

mvg

DSBVERDRIET
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 mei 2009 14:18

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door DSBVERDRIET »

Dirk Scheringa pakt minstens €10 miljoen als ik dit lees Dhr Scheringa dan word ik nog verdrietiger.Ik zou het u gegund hebben, zelfs van harte als U eerlijke zaken had gedaan en transparante informatie had gegeven over de verschillende leningen en hypotheekproducten. Maar beseft u wel wat u DSB bank en verschillende dochterondernemingen ons heeft aangedaan? Of wist u het niet wat er gebeurde binnen u eigen bedrijf?
Ik ben een van de gedupeerde die in U oplichtingpraktijken (kan het niet anders zeggen) zijn getrapt en wordt financieel/ geestelijk kapotgemaakt. Leest U even goed mee.
Als U adviseurs goede en eerlijke informatie hadden verstrekt, was er nu niets aan de hand geweest. U had kunnen genieten van die 10 miljoen en wij hadden bij een vertrouwde bank gezeten ipv een corrupte bende die over lijken gaat.
Ik ben DOOD meer waard dan levend door die verplichte koopsompolissen.
Uw bank deed wel degelijk aan koppelverkoop, ook al beweerd u anders.
Beloftes gemaakt die niet uitkomen, maar een doem scenario blijken te zijn.
DK met alsmaar maandelijkse stijgende rentes wat niet was verteld en net zolang dat je een soort mes op je keel voelt snijden.
De DK werd niet afgelost, de schuld steeg en steeg maandelijks.
Hollands welvaren polissen/Cardif woon plan met flinke verborgen kosten. De adviseur werd er rijker van dan wij als klant(kan zowel doorgaan).De polissen blijken niets waard te zijn. Ik zit met 50.000 euro’s extra schuld aan al die koopsompolissen.
Zou hiermee alles afgelost hebben na verloop van tijd. Wat blijkt het is niets waard en blijf met een fikse restschuld zitten. Verzekeringen in de maag gesplitst die dalende zijn, er werd verteld dat deze gelijkblijvend zijn.
Qua belasting informatie leugens verstrekt.
Mijn hypotheek/schuld is zo hoog t.a.v. mijn waarde huis, blijkt een Amerikaans tafereel te worden een zogenaamde subprime hypotheek.
Heb veel vernomen van ex werknemers van U bank en het liegt er niet om wat U bank al die jaren heeft geflikt. Hoe ze zijn getraind op de DSB academie om mensen te bedriegen en leugens te vertellen. En zelfs getraind hoe klanten te negeren met klachten.
Hoe kunt u rustig slapen als ex politieagent terwijl hele gezinnen nachtmerries hebben en zelfs te maken krijgen met u eigen incassobureau inspectrum.
Begrijp me goed snap best dat u ook moet verdienen en niets mis met rentes, maar wat U bank deed was buiten proportioneel buitensporig misdadig.
Mij zult u niet vangen via een incassobureau, ik voldoe netjes mijn verplichtingen, maar werk me wel helemaal kapot om maar aan mijn verplichtingen te kunnen voldoen.
Ook weet ik mijn verantwoordelijkheid er wel vanuit gaande dat het een eerlijk product was niets blijkt minder waar.
Mij heeft u gevangen in U web van bedrog, ik kan geen kant meer op!
Mocht u toch nog een sprankje gevoel en eventueel een hart hebben dan verzoek ik U vriendelijk geef gewoon toe dat U flink fout heeft gehandeld.
Maak een groots gebaar naar alle gedupeerden en zorg in samenspraak met hypotheekleed dat er snel een oplossing komt voor iedereen die nu in de ellende zit.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door mattie »

dsbverdriet!
Hoe verdrietig ook..maar een heel goed verhaal.
Ik denk dat het goed is..dat je je ellende van je afschrijft..probeer het om te buigen naar terechte boosheid.
Want dat is wat wij moeten zijn..BOOS..ons verdriet is Scheringa niet waard!
En je weet..we knokken met zn allen..zn macht om ons te bedreigen en te intimideren raakt hij stukje bij beetje kwijt!
Hij is vergeten(zoals de geschiedenis ons leert)je kunt mensen tergen tot zover..en dan barst de bom!
De bom is gebarsten!
Groeten Mattie

DSBVERDRIET
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 mei 2009 14:18

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door DSBVERDRIET »

Hoi lieve Mattie,

Vind je erg dapper dat je die strijd met boosheid aan kan gaan, ik kan dat op dit moment niet..Heb verdriet en het wordt alleen maar erger en erger..kan niet eens meer huilen want die tranen zijn op inmiddels.
Kreeg mijn salaris strook en zag het vakantiegeld... wat nu al helemaal weg is.Ben nu wel uit de rode cijfers bij mijn bank, maar dat zal niet lang duren.Ik zal toch moeten eten maar waarvan..Dit betekend toch weer rood-stand, en ik heb hier zo schoon genoeg van.Het ergste vind ik dat ik mijn liefste bezit (hond)amper eten kan geven. Ik let zo op bij boodschappen dat ik elke euro omdraai, zodat ik maar genoeg over heb om die brokjes te kopen voor mijn oude bes.Mijn hond heeft al vele tranen gezien van me,en het is net of zei wil zeggen "ik begrijp je maar kan je niet helpen alleen troosten".
Eigenlijk wat je zegt Mattie, moet ik ook Boos zijn om het onrecht en de geestelijke kwelling waar ik jaren doorheen heb moeten gaan.Steeds meer werken en werken om maar te kunnen betalen. Het verdriet overmand me, en vraag me steeds af,hoe heb ik zo stom kunnen zijn en hierin ben getuind.Het verdriet is sterker dan mijn boosheid.Werk keihard zodat ik maar mijn huis kan behouden.
Ik hoop echt van harte dat hypotheekleed iets bereikt met de DSB.
Toch mattie bedankt voor je steun, dit doet me ook weer goed

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door mar42 »

Wat mij ook steeds meer opvalt is dat de mensen niet lezen en niet luisteren wat een ander te zeggen heeft, en eerst mensen binnen halen met hun gewiekste verhaaltjes en puntje bij paaltje als het mis gaat is niemand meer thuis en word er niet geluisterd en de schuld afgeschoven op de gedupeerde en als gedupeerde je problemen zelf maar moet oplossen, en geef je toch tegengas omdat je toch als gedupeerde iets en steeds mondiger word en je het kaas niet van je brood laat eten en door blijft vechten gaan ze moeilijk doen en schuiven de schuld nog meer naar de gedupeerde toe.
Ja dan voelen ze zich in het nauw gedreven en weten hier niet mee om te gaan en net zoals de politiek aan struisvogelpolitiek doen.

Blijf dus door vechten hoe zwaar het ook allemaal is en hoe moeilijk dit soms ook is en je soms het bijltje er bij neer wil leggen, eens word er naar jullie geluisterd. weet dat je er niet alleen voor staat :wink: :wink:

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door mattie »

Hallo Mar42
Ik weet waar dsbverdriet zich bevind nu..En zoals jij zegt er word/werd niet geluisterd.
Het zit nu in een stroomversnelling..omdat zoals ik zei..de Bom is gebarsten.
Ik ben al 6-7 jaar aan het strijden(nu 4 jaar met Advocaat)
Maar in mijn diepste ellende..6 jaar terug..toen ik probeerde verhaal te halen bij DSB..werd ik doorverbonden naar alle dochterbedrijfjes(ontmoedigings tactiek)En toen ik eindelijk iemand aan de tel kreeg..en ik mijn vraag stelde..Wat moet ik dan betalen..En hoelang..was het antwoord..U betaald gewoon tot u dood gaat..pech gehad.
Het intresseert Scheringa niet hoeveel leed hij veroorzaakt..hij intreseert zich alleen voor zijn AZ club en zijn museum..zijn speeltjes. En om daar zoveel mogelijk geld voor binnen te slepen..Hoe maakt hem niet zoveel uit!

Dan word Scheringa ook nog als grote weldoener afgeschilderd..Omdat hij afrikaanse kindertjes helpt...De kindertjes hier dan?? die in ellende zitten door zijn toedoen?
Op mij komt dat over..Het is alleen voor zijn eigen EGO..Kijk een wat een toffe peer ik ben..En ook nog eens zo gewoon gebleven Bleee
Onbegrijpelijk..Dat dit soort figuren jarenlang hun gan konden gaan..En nog.
Van de Overheid moeten we het NIET hebbben..dat is nu duidelijk..We moeten het zelf doen!

Kiij eens naar KRO Report..Het ware gezicht van Dirk Scheringa
Groeten Mattie

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Dsbverdriet ik snap wel dat het heel moeilijk voor je is, maar probeer niet de moed te verliezen en ik weet dat kan ik makkelijk zeggen, want ik heb jullie problemen niet! Maar ik merk aan de kennis van mij dat hij het er ook heel moeilijk mee heeft en hij zit nog niet aan de grond, maar dat gaat wel gebeuren als er voor hem ook geen goede oplossing
wordt geboden! Ik heb bewondering voor iedereen die hier z'n hart komt luchten en het probleem bespreekbaar maakt, Mattie heeft gelijk met z'n allen staan jullie een stuk sterker. Jullie roeren je goed op Internet en gelukkig kan hij daar niets aan doen! Als Wilders z'n ongenoegen mag uiten, waarom jullie dan niet?
Moed houden dat is het enige wat ik jullie kan zeggen en help daar waar ik kan helpen! En blijf hem maar bestoken met je 'eigen' verhaal
en laat de mensen maar lullen, die komen zelf ook nog wel een keer aan de beurt, want de crisis is nog niet voorbij. Het valt me trouwens wel op dat er minder reclames op tv te zien zijn, misschien is hij alvast aan 't bezuinigen om jullie straks je geld terug te kunnen geven!

mvg

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Lieve Mattie, je kan niet blijven betalen tot je dood gaat, want leningen bij dsb moeten vóór je 70ste verjaardag zijn ingelost! Dus heb je nog wel even te gaan! Ja het is heel triest, maar helaas de waarheid. Het klinkt raar dat weet ik wel, maar jullie hebben door de crisis de wind mee, want nu ben je geen éénling meer, maar met heel veel gedupeerde en neem maar van mij aan er komen er nog bij helaas, als mensen banen gaan verliezen, loop je z'n een achterstand op, haal dat maar weer eens in? De banken blijven op ons geld zitten dus er wordt niets opgelost! We moeten op internet hem blijven bestoken met kritiek, ik zag vandaag in de krant dat ook de dames van AZ kampioen van Nederland zijn geworden, maar Dirkie stond niet op de fotó? Vind ik een goed teken! Goed gedaan dames!

mvg

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door mattie »

Lieve Dsbverdriet.
Ga je 7 juni ook naar de meeting?
Leg daar je problemen voor aan mensen die van wanten weten..mischien is er een oplossing voor de korte termijn..zodat je weer wat adem krijgt..zonder dat je huis in gevaar komt!

Dingen gaan veranderen..Dit kunnen ze niet meer volhouden.
Ook voor jou..dus probeer te vertrouwen op wat wij met zn allen voor elkaar gaan krijgen.

Wij laten niet meer los..Scheringa komt erachter hoe het voelt om constant met een parasiet te leven..alleen nu zijn wij die parasiet!
Groetjes Mattie

moniekB
Berichten: 59
Lid geworden op: 08 apr 2009 14:41

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door moniekB »

DSBverdriet kom op hoor niet de moet laten zakken doorvechten nu. Meld je aan bij dsbramp en kom naar de meeting op 7 juni. We zijn er om elkaar te helpen te troosten en noem maar op.

Ook ik heb mijn dipjes en na de uitzending van afgelopen maandag wist ik het ook even niet meer maar er zijn zoveel mensen die ons bijstaan.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door mattie »

Hallo Gaal
Tja dat weet ik ook onderhand.
Maar op dat moment niet natuurlijk..
De bedoeling was denk ik..dat je dan maar van ellende in een hoekje wegkroop..En ze je helemaal zonder weerstand konden kaalvreten!

Maar dat heb ik nooit laten gebeuren..ik ben vanaf het begin in opstand gekomen.

Groeten Mattie

gaal1944
Berichten: 186
Lid geworden op: 10 apr 2009 20:56

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door gaal1944 »

Ons Dirkje is op 21 september 1950 geboren in GRIJPSKERK hoe toepasselijk deze naam! de synomiemen van grijp is graaien?


Jouw strijdlust Mattie is een goed voorbeeld voor vele mensen hier, daar mag je best trots op zijn, want ook jij heb het moeilijk. Er is een nieuw lid op dsbramp en die heeft weer een site genoemd waarop we weer kunnen reageren!

Ik moet nu weg, maar kom je zeker nog wel tegen vanavond ergen op internet!

mvg

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door mar42 »

Hoi Mattie,
daar heb je gelijk en dat bedoelde ik ook als je wilt aankloppen bij wie dan ook instanties politiek dan steken ze allemaal hun kop in het zand, maar ze zijn wel mede verantwoordelijk vind ik voor het zootje dat de banken aan richten bij de mensen, maar ze vergeten een ding door hun struisvogel politiek dat er steeds meer mensen zich laten horen om op wilders te gaan stemmen, niet dat hij het allemaal beter gaat doen, maar ik denk er zlef ook heel sterk aan om op hem te gaan stemmen. Want kaal plukkende en struisvogelgedoe als er daadwerkelijk problemen optreden kunnen die personen van mij aan het gas, zij denken dat over ons immers ook door hun gedrag.

Je word hier in dit kl*** land alleen maar geholpen als je crimineel gedrag toont want dan hoor je erbij en de rest kan stikken en verzuipen. En oplichters in wat voor vorm dan ook zoals die van jullie de DSB krijgen constant vrijspel en worden daar ook nog voor beloond :twisted: :twisted:


maar ook ik blijf door strijden met mijn problemen en probeer toch ook andere gedupeerde zoals jullie te steunen en een hart onder de riem te steken, want ik denk nog steeds kijken wie de langste adem heeft en ik kan daarmee heel lang doorgaan als het moet net zoals jullie dat doen :wink: :wink: :wink:

fredje023
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 mei 2009 22:05

Re: De oplossing van DSB

Ongelezen bericht door fredje023 »

Dit is kennelijk die bewuste brief waar Goor het in Tros radar over had.De zogenaamde klachten invertariesatie brief..Ongebrijpelijk waar ze mee bezig zijn.Je dient een klacht in.Je hebt een gesprek met een adviseur gehad om te inventariseren waar de knelpunten liggen en dan krijg je een brief met grote letters BECAM financieringen emmeloord 27 mei 2009.

Geachte ......
Wij hebben van u vernomen dat u toch geen gebruik wenst te maken van onze diensten.??(welke diensten?waar heeft hij het over)
Jammer, want wij zijn ervan overtuigd dat onze financieringen tot de meeste voordelige in de markt behoren, met bovendien zeer gunstige voorwaarden.(alsmaar stijgende maandelijkse rentes, yeah right)

Vanzelfsprekend respecteren wij uw beslissing.(welke beslissing heb hier niet om gevraagd) Mocht u in de toekomst alsnog van onze financieringsmogelijkheden gebruik wilen maken, dan zullen wij natuurlijk graag een scherp aanbod voor u in orde maken.(we strikken je in onze scheringaweb)
Indien u op de hoogte wenst te blijven van onze nieuwste aanbiedingen en tarieven, kunt u deze eenvoudig vinden op.becam.nl. of bel(088)372 etc

Wij danken u voor u interesse en hopen in de toekomst als klant te mogen begroeten??????????????????? (Wil er zosnel mogelijk weg maar krijg de kans niet eens)
Met vriendelijke groet,
becam financieringen

A.J Witteveen(directeur)

Een groot staaltje kop in het zand steken is dit !!!!!
Mag nu echt hopen dat mensen zien wat voor streken de DSB uithaalt.

Gesloten