piet jagers schreef:erg he tiptoo
eerder laf
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
piet jagers schreef:erg he tiptoo
En nogmaals, wat betreft de uitkeringsgerechtigden: Als ik de topics van uitkeringsgerechtigden naloop, dan komt er veelal toch echt wel naar voren dat de geringste wijziging aan uitbetaaldata, hoogte van de uitkeringen of welke wijziging dan maar ook ervoor zorgt dat deze mensen financieel in de knoei komen. Of zijn deze mensen slechts de uitzondering en hebben deze mensen het wel breed (waar overigens door anderen weer over geklaagd wordt)? Dus nogmaals, hoe gaan die mensen het doen in geval van hoognodige dure medische zorg? Een lening nemen bij een inkomen, waarbij er sowieso al maandelijks weinig overblijft? Afhankelijk zijn van liefdadigheid?tiptoo schreef: weer dom geklets, boertje van buuten geeft je een goed antwoord en jij begint over dealers van auto's hoe stompzinnig ken je zijn!!
JtC schreef:Ik vermoed dus dat je dan niks weet over de inkoopprijzen, los van het feit dat deze nog niks zeggen over de gehanteerde tarieven bij de DA. Ik lok je nu uit om de prijzen bekend te maken, maar ik ga ze toch niet zien omdat je ze niet weet. .
precies!koeloejoek schreef: Ik , dierenartsen hebben ons nodig wij geen dierenartsen.
tiptoo schreef: jij moet eens leren bij het topic te blijven en geen vermoedens die kant nog wal raken hier neer te gooien, geef eens fatsoenlijk antwoord op de vraag..... hoe het ken dat de ene stukken zelfs de helft goedkoper is dan de andere DA.
hoe het ken dat de ene stukken zelfs de helft goedkoper is dan de andere DA
boertje van buuten schreef:Tiptoo,
hoe het ken dat de ene stukken zelfs de helft goedkoper is dan de andere DA
JTC kan alleen maar de bekende cliches noemen maar op allle genoemde voorbeelden kan hij niet antwoorden. Dan antwoordt hij: je kunt toch naar een andere da?? JTC draait zich een slag in de rondte om de prijzen van de da te vergoeilijken. Dierenartsen hebben inderdaad klanten nodig maar zetten net als JTC de wereld op zijn kop door een houding aan te nemen dat je blij mag zijn dat je je geld komt uitgeven.