LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
edhooijmans
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 okt 2010 15:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door edhooijmans »

Wij zijn op zaterdag gesloten, dus ik denk dat u blij mag zijn dat u nu een e-mail ontvangt.
O,o, wat ben ik blij met deze extreme organisatie, laat me niet lachen.

edhooijmans
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 okt 2010 15:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door edhooijmans »

136 berichten, en dan nog niet snappen waar het over gaat. Extremediscount, even langs Hans Anders of Beter Horen.

edhooijmans
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 okt 2010 15:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door edhooijmans »

Er wordt gesproken over 400 orders per dag. Zeg dat 50% niet goed gaat en de gemiddelde bestelling 250 eur is. Dat is dan 100.000 per dag. 50% daarvan gaat fout, dat is dan 50.000 per dag x ca. 300 dgn = 15.000.000 per jaar á 3% rente = 450.000 eur = 1285 eur per dag, voor elke dag dat geld niet terugbetaald wordt als het fout gaat. Is toch heel lucratief voor een dagje niets doen.

safetyfirst
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 okt 2010 18:54

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door safetyfirst »

@Ed

Je hebt helemaal gelijk, het riekt naar oplichting! Ze zijn heel gretig als je wilt annuleren, want dan hebben ze je geld en gaan je manupileren en treiteren..

Ik heb begrepen dat ze vrijwel zeker hun thuiswinkel waarborg logo kwijtraken.

Je moet ook de thuiswinkel waarborg org mailen met je klacht. Het is echt een schande dat ze dat logo mogen gebruiken. :?

Extremediscount
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2010 09:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Extremediscount »

Geachte Hr. Hooijmans,

We vinden het jammer om te lezen dat u vijf berichten post, zonder ons te benaderen. We kunnen uw klacht dan voor u oplossen.

U heeft geen bestelnummer vermeld, maar vermoedelijk weet ik over welke order het gaat. Deze is DIT weekend geannuleerd. U kunt van ons niet verwachten dat het bedrag dan op zondag nog aan u wordt gecrediteerd. Onze boekhouding is dan niet werkzaam. U geeft ons dus niet eens de kans om het bedrag aan u te crediteren.

Als u mij uw ordernummer geeft (of e-mailt) zal ik zorgen dat het voor u in orde wordt gemaakt.

Dat wij zelfs op zaterdag e-mailen beantwoorden, lijkt me een mooie service, en niet iets om een klacht over in te dienen.

Het klopt dat we ca. 400 orders per dag ontvangen. Hiervan wordt 95% binnen de gestelde termijn uitgeleverd. Het zou naief van ons zijn om te garanderen dat er niets fout kan gaan. Op het moment dat er een order geplaatst wordt, moeten wij dit product betalen aan onze leverancier. Dit geld staat dus niet meer op onze rekening. Wij trekken hier dus geen rente van, en het kost ons zelfs geld als een order geannuleerd wordt. Wij doen dus onze uiterste best om bestelde orders allemaal uit te leveren en annuleringen te voorkomen. Dit lijkt ons niet meer dan normaal. Van niks doen is geen sprake. Wij werken zelfs vaak in het weekend door om de order op tijd uitgeleverd te krijgen.

Beste Safetyfirst,

In een eerder bericht heb ik u verzocht uw identiteit prijs te geven zodat we met u kunnen praten over de punten die wij als bedrijf kunnen verbeteren. Helaas laat u niet van zich horen.

De thuiswinkelwaarborg kan benaderd worden in gevallen dat een klant er met ons niet meer uit komt. Daar lijkt me hier geen sprake van. Klanten kunnen mij e-mailen, waarna we de mogelijke klacht naar behoren gaan oplossen. De juristen van de Thuiswinkelwaarborg zullen dit beamen en verwachten ook enkel ingeschakeld te worden als dit werkelijk nodig is.

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount.nl

edhooijmans
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 okt 2010 15:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door edhooijmans »

beste monique, waarom zou ik contact met u opnemen. die fase hebben we al gehad. ik heb te horen gekregen dat ik binnen 30 dagen mijn geld terug krijg. Het is alleen belachelijk dat u die 30 dagen in een aantal gevallen nog nodig hebt ook. Ik zit in de financiële wereld, dus heb geen uitleg nodig over termijnen. ik zoek verder geen contact omdat ik geen voorkeur behandeling behoef. u dient gewoon bij iedereen die annuleert (ten gevolge van niet door u nagekomen levertijden) binnen 7 dagen het geld terug te storten. Meer vraag ik niet. Ed

deejeeha
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010 15:11

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door deejeeha »

Brabant20 schreef:HEHE eindelijk!!

Ik heb mijn radio binnen hoor:D
Maar wat ik niet snap van extreme discount dat ze de levertijd niet gewoon eerlijk op de site vermelden. Zet er gewoon 2 weken neer. Dan is er niets aan de hand.

Ze zijn wel zeer klantvriendelijk daar is niets over te zeggen.
Reageer errggg snel op mailtjes en helpen je goed!

Maar goed nu hopen dat die ook nog helemaal goed werkt, dan is het toch nog goed afgelopen!

Succes voor de rest die nog wacht op hun bestelling/betaling.

Groetjes!

ik ben het HELEMAAL met je eens. ik heb dezelfde feedback ook gegeven: wees gewoon eerlijk/realistisch mbt voorraden en levertijden en extremediscount zal het best ok gaan doen. ik kan eigenlijk (achteraf) ook niet anders zeggen behalve dat ze mijn klacht redelijk hebben afgehandeld (emails werden senl beantwoord al was de inhoud ervan niet altijd hulpzaam). natuurlijk baalde ik dat ik zonder hoofdtelefoon op reis heb moeten gaan maar...ik heb een (hele) goede alternatief aangeboden gekregen.....en ontvangen (al was de communicatie vwb de verzending hiervan niet goed).

verrassend (en ook een goede zet (vind ik)) dat extremediscount hun gezicht ook hier laat zien....jammer alleen dat ze continu behoefte hebben om excuses/uitleg te geven. de mensen bij wie de bestellingen niet goed zijn gegaan hebben daar geen behoefte aan...ze willen gewoon dat hun probleem snel en correct wordt afgehandeld.

succes allen!

CARTOUCHE777
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2010 00:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door CARTOUCHE777 »

Zelfde ervaring als de vele reakties hiervoor.
Heb begin oktober een expressoapparaat gekocht.
Ook dezelfde soort reakties gekregen op mijn mails, maar ik wacht nog steeds op mijn reeds betaalde apparaat.
Daarom richt ik mij tot Monique via dit forum.
Het liefst zou ik mijn apparaat geleverd krijgen, dit tenminste als het niet te lang meer duurt nu, anders zal ik ook moeten annuleren en lang wachten op mijn geld.
Ik heb een Melitta Caffeo Solo zilver besteld, nadien gezegd dat het ook een witte of zwarte mag zijn of indien dit ook niet gaat zelfs een Gaggia Titanium.
Wat ik wel niet versta is dat de apparaten zogezegd in voorraad zijn en dat het dan nog zolang duurt; mijn indruk is eerder dat de apparaten nog moeten besteld worden bij de leverancier?
Monique kun je iets doen om mijn bestelling te doen lukken, of in ieder geval om mij juist te zeggen wanneer er zal geleverd worden? Dank bij voorbaat.
Bestelnummer 20101061280
Claeys Michel
Belgie

safetyfirst
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 okt 2010 18:54

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door safetyfirst »

@Michel:

Triest dat het zo ook voor jou gelopen is.

Dit bedoel ik dus. Wat mij betreft is dit een waardeloos bedrijf. Ofwel een stelletje enorme prutsers ofwel een stel oplichters.
In beide gevallen dienen zij gestopt te worden zoveel mensen te duperen.

Extremediscount
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2010 09:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Extremediscount »

Geachte Hr. Claeys,

Bedankt voor uw bericht. U mag mij voortaan rechtstreeks e-mailen op [email protected].

Het door u bestelde product moet van ons Duitse magazijn afkomen, wat normaliter 4 a 5 werkdagen duurt. Helaas zijn er de laatste tijd wat problemen geweest met de verzending van daar naar ons centrale magazijn, wat een en ander vertraagd heeft. Onze excuses hiervoor!

We verwachten uw bestelling hier uiterlijk midden volgende week te ontvangen en aan u te kunnen verzenden. Ik ga er daarbij van uit dat er nu niets meer mis zal gaan in het transport.

Mocht u willlen annuleren, dan kan dat natuurlijk ook. Graag hoor ik dat dan van u.

Nogmaals onze excuses en ik hoop ten zeerste dat de bestelling u spoedig bereikt.

Beste Safetyfirst,

Ik wil u bij deze vriendelijk vragen dit forum niet verder te vervuilen. Ik heb u verschillende malen gevraagd om met mij contact op te nemen, om uw casus te bespreken. U weigert dit echter te doen. Het lijkt me dan niet meer dan normaal dat u op houdt met het zwart maken van ons bedrijf.
Dit forum is bedoeld voor terechte klachten die opgelost dienen te worden. Uw klacht is reeds opgelost en uw berichten hebben geen toevoegende waarde en zijn daarnaast ook onjuist.

Met vriendelijke groet,

Monique
Servicemanager Extremediscount.nl

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Een bedrijf met woorden als Extreme en Discount in de naam doet al het slechtste vermoeden....

Extremediscount
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2010 09:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Extremediscount »

Beste GJvdZ,

Extremediscount is een discount organisatie, welke extreem lage prijzen hanteert zoals mensen van een dergelijke organisatie gewend zijn. Vandaar dat er bij de opstart gekozen is voor de naam Extremediscount. Deze laat duidelijk zien waar de organisatie voor staat en het is een commerciele, krachtige naam.

Bent u een klant van ons? En zo ja, kan ik u ergens mee helpen?

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount.nl

philip van beirs
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 nov 2010 11:57

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door philip van beirs »

heb net dit forum per toeval gevonden en wil ook even reageren.
stocksysteem klopt niet want had Lacie Hd besteld op 18-10 en was bij bestelling wel in voorraad dus had het product eigenlijk eind Oktober in mijn bezit verwacht.

Communicatie met hen verliep echter prima ! Emails worden ook zeer snel beantwoord zelfs op zondag...
Ik ben van Belgie en vroeg hen mij op te bellen dit deden zo ook onmiddellijk.

Nu zou ik volgende week ten laatste weten wanneer mijn product kan geleverd worden.

Ik ben benieuwd naar het verdere verloop ; als ze de laagste prijs kunnen garanderen en ik iets langer moet wachten op mijn product is dit geen enkel probleem voor mij (er zijn natuurlijk grensen ad max. leveringstermijn).

Ik raad hen toch aan het stocksysteem te verbeteren van hun website.

Ik hou jullie op de hoogte vh verdere verloop!

CARTOUCHE777
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2010 00:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door CARTOUCHE777 »

Beste Monique, bedankt voor u snelle reactie.
Ik hoop dat er nu niks meer mis gaat, en zal mijn bestelling niet annuleren.
Als ik tegen eind volgende, begin de week erop alsnog mijn apparaat krijg ben ik tevreden. Alle negatieve berichten op dit en ook op andere forums hadden mij zeker ongerust gemaakt. Nu na de ook positieve zaken, en de opgeloste zaken, vermeld op dit forum ben ik al wat meer gerustgesteld. Jullie zijn inderdaad de goedkoopste, het scheelt 30 euro bij de tweede goedkoopste online winkel.
Dank bij voorbaat en hopend dat alles in orde komt.

Stefix
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2010 15:35

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Stefix »

Bij mij is het uiteindelijk goed gelopen.
Het product was volgens de site 'op voorraad' maar dat was niet zo. Na een paar mails met beloftes (niet echt gepersonaliseerde mails), kreeg ik uiteindelijk een mail van een persoon van hun magazijn. Die vertelde mij dat het spoedig zou opgestuurd worden. Toen werd het 's anderendaags geleverd (geluk dat er net iemand thuis was).
Pro voor deze winkel :
- prijs is zeer scherp
- goederen werd goed verpakt en correct geleverd

Contra voor deze winkel :
- weinig zicht op de status van de bestelling
- alles is op voorraad volgens site maar dit is niet zo

Qua communicatie kan het wel beter maar uiteindelijk werd alles wel correct (maar veel later) geleverd. Ben uiteindelijk niet zo ontevreden maar heb wel even gevreesd :D

safetyfirst
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 okt 2010 18:54

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door safetyfirst »

@ Stefix:

Blij dat het toch nog goed is afgelopen voor je. Even over hetgeen je schrijft in je bericht...

[quote]Het product was volgens de site 'op voorraad' maar dat was niet zo[quote]

:shock:

[quote]Na een paar mails met beloftes[quote] :mrgreen: herkenbaar

Contra voor deze winkel :
[quote]weinig zicht op de status van de bestelling[quote] :roll:
[quote]alles is op voorraad volgens site maar dit is niet zo[quote] :lol:

Qua communicatie kan het wel beter :?: maar uiteindelijk werd alles wel correct (maar veel later) geleverd. Ben uiteindelijk niet zo ontevreden :mrgreen: maar heb wel even gevreesd

------------------------------------------------------------

De dingen die jij als positief opnoemd zijn normale zaken voor een winkel. De zaken die je hierboven opsomt zijn belachelijk, want dat is niet alleen bij jou zo, maar bij de meeste mensen die klachten hebben. En dan gaan veel mensen annuleren en moeten ze smeken om hun eigen geld.... :shock: :twisted:

Extremediscount
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2010 09:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Extremediscount »

Beste Stefix,

Fijn om te horen dat u de bestelling ontvangen heeft en dat uw ervaring niet geheel negatief is!

Mocht u in de toekomst een bestelling bij ons willen plaatsen, dan horen we dat graag zodat we u wat extra's aan kunnen bieden.

Beste Safetyfirst,

U verbaast me keer op keer met uw negativisme over ons bedrijf, terwijl u niet volwassen genoeg bent om u zelf prijs te geven. Dit is al diverse keren aan u gevraagd. Waarom niet? Heeft u iets te verbergen? Bent u wellicht minderjarig?

Het verbaast me ook, dat u wederom goede ervaringen van klanten af kraakt, en deze probeert te vertalen in negatieve ervaringen. Er valt hier maar één ding over te zeggen: u zet zichzelf voor schut.

Aan alle klanten van Extremediscount:

Mocht u een klacht/vraag hebben, schroomt u dan niet om mij te e-mailen op [email protected]. We zullen het dan naar behoren voor u oplossen.

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount.nl

Rooijakkers72
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2010 12:54

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Rooijakkers72 »

Hallo,

Ik heb zeer slechte ervaringen met Extreme Discount! Ik heb juli dit jaar mijn JBL
Ipod dockstation ter reclamatie opgestuurd. Deze reparatie zou 4 weken duren. Inmiddels wacht ik al 4 maanden en moet iedere keer zelf weer contact leggen met de firma. Zelfs tot op heden komen ze enkel met; sorry voor het ongemak, men wacht op spare parts.........
Normaliter mag men verwachten dat men proactief een info ontvangt, wanneer iets extreem lang gaat duren. Jammer dat men zelf niet inziet dat service net zo belangrijk is als de verkoop!

Gr. RR :(

philip van beirs schreef:heb net dit forum per toeval gevonden en wil ook even reageren.
stocksysteem klopt niet want had Lacie Hd besteld op 18-10 en was bij bestelling wel in voorraad dus had het product eigenlijk eind Oktober in mijn bezit verwacht.

Communicatie met hen verliep echter prima ! Emails worden ook zeer snel beantwoord zelfs op zondag...
Ik ben van Belgie en vroeg hen mij op te bellen dit deden zo ook onmiddellijk.

Nu zou ik volgende week ten laatste weten wanneer mijn product kan geleverd worden.

Ik ben benieuwd naar het verdere verloop ; als ze de laagste prijs kunnen garanderen en ik iets langer moet wachten op mijn product is dit geen enkel probleem voor mij (er zijn natuurlijk grensen ad max. leveringstermijn).

Ik raad hen toch aan het stocksysteem te verbeteren van hun website.

Ik hou jullie op de hoogte vh verdere verloop!

Extremediscount
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2010 09:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Extremediscount »

Beste Safetyfirst,

Dit forum is niet bedoelt om ruzies te voeren. We zullen daarom niet meer in gaan op uw berichten. Uw vorige bericht zegt voldoende over uw niveau van communiceren. Klanten kunnen hier zelf hun conclusie uit trekken. Nogmaals, er is geen enkele klant welke geen product of geen geld ontvangt, dus uw bericht is n.b. een onwaarheid.

Geachte Hr. Rooijakkers,

U had mij persoonlijk gemaild omtrent uw reparatie status. Vanochtend heb ik u reeds laten weten dat ook wij de reparatieduur te lang vinden, maar dat we hier geen invloed op hebben. De fabrikant moet het repareren en doet dit zo spoedig mogelijk.

Ik heb u vanochtend ge-emaild dat we u een nieuw product zullen toesturen om u tegemoet te komen. U bent hier mee akkoord gegaan.

Nogmaals onze excuses voor de langere reparatieduur, en we hopen dat het zo voor u opgelost is.

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount.

mcjweerts
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2010 18:54

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door mcjweerts »

Hallo,

Ik heb op 17 oktober een home cinema set besteld bij extreme discount.
Zoals bij bijna iedereen hier op dit forum is dit niet goed gegaan.
Het product stond op de site als leverbaar 1-3 werkdagen maar dit bleek toch niet zo te zijn.
De levering werd steeds maar weer een paar weken opgeschoven tot dat ik er geen vertrouwen meer in had en mijn bestelling annuleerde.
Om te zorgen dat ik niet ook zo lang als sommigen op dit forum moest wachten op mijn geld heb ik contact opgenomen met Monique van extreme discount. Ze vertelde me dat het geen probleem zou zijn mijn betaling inmiddels al vorige week op mijn bankrekening te storten.
Tot op de dag van vandaag is het bedrag nog niet terug gestort. Ik krijg zo langzamerhand genoeg van alle beloftes van extreme discount die ze toch niet nakomen.

ik raad het daarom ook iedereen af om te kopen bij extreme discount, tenzij je weken lang op je bestelling/terugstorting wilt wachten!

Gesloten