Pagina 7 van 8

Re: dynafix

Geplaatst: 19 dec 2012 13:51
door esme42
hoi bram

maar is het probleem ook echt opgelost? als je je telefoon vandaag mag halen, weet je dat niet altijd direct

Re: dynafix

Geplaatst: 15 feb 2013 13:38
door dientjuhhh
Pfff jemig wat lees ik nu allemaal over dynafix... Nu net mijn telefoon van de week er heen is opgestuurd omdat de camera al stuk is terwijl me Iphone nog geen maand oud is. Ik raak nu toch zenuwachtig na het lezen van alle klachten over dit bedrijf. Ik heb te horen gekregen NA zelf bellen dat me telefoon niet meer gemaakt kan worden en ik een ruil toestel krijg maar ze weten niet wanneer ze deze kunnen toesturen aangezien hij niet op voorraad is. De mevr. aan de telefoon heeft gezegd dat ik een nieuwe krijg en in het wit. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen na alle nare dingen die ik gelezen heb. Hoop dat het goed gaat aflopen. Wat ik alleen niet netjes vind is dat je zelf de kosten moet betalen van het opsturen aangetekend van je telefoon terwijl het niet mijn schuld is dat hij is stuk gegaan. Ik heb wel foto's gemaakt in de staat hoe hij bij mij was en hoe ik hem heb verzonden
( kras en schade vrij ). Pfff zit nu alleen maar te malen over de klachten die ik heb gelezen :? :? :?

Re: dynafix

Geplaatst: 23 feb 2013 16:16
door dientjuhhh
Even reactie na ander halve week gewacht te hebben is hij eindelijk binnen. Het is inderdaad een nieuwe telefoon. Ze zijn hun afspraken nagekomen

Re: dynafix

Geplaatst: 16 mei 2013 08:52
door Nagelsalon
Ik ben ook klant van Vodafone. Mijn Iphone 5 van 5 weken oud viel ineens uit. Dus ik gebeld. Ze zou een koerier sturen. Ik moest ook de batterij (zit ingebouwd) en de lader meegeven. Prima, zo gezegd, zo gedaan. De lader stond niet op de opdracht, maar hij veranderde dat wel. Anderhalve week later komt er weer een koerier met een spiksplinter nieuw toestel in een envelop en niet in een doosje, dus ik twijfel eraan of het wel een nieuwe is en niet een andere met nieuw Imeinummer :( . Maar zonder lader. Dus ik naar Dynafix bellen. Het stond niet in de opdracht, maar hij ging het telefoon gesprek opzoeken en terug luisteren. Hij hoopte voor mij dat ze dat echt gezegd had, anders had ik geen poot om op te staan. En dat terwijl een een getekend formulier heb van de koerier dat hij mijn lader ingenomen heeft :? . Dat ging wel een paar dagen duren. Ik zei dat mijn telefoon de volgende ochtend wel leeg zou zijn. Ja dat kon. Dus ik moest maar gewoon een nieuwe lader van 30 euro gaan kopen.
Afgelopen woensdag maar eens gebeld of er al vorderingen waren. Die man vertelde me dat ze er nog helemaal niks mee hadden gedaan :evil: . Maar hij zou een mailtje sturen om er spoed achter te zetten. Ze zouden nog contact met me opnemen. Vanmorgen heb ik zelf maar een mailtje gestuurd met als bijlage dat formulier van de koerier. Dus nu wachten we maar af :? .

Re: dynafix

Geplaatst: 31 mei 2013 19:24
door Schmuk
8 mei j.l. heb ik mijn nokia lumia 820 ter reparatie laten versturen door Vodafone naar Dynafix. Kort daarna volgde een geautomatiseerde mail waarin je de reparatie kan volgen. Dit heb ik dan ook gedaan.
Vandaag kon ik dan eindelijk mijn telefoon ophalen. Helaas bleek mijn telefoon niet gerepareerd te zijn omdat er teveel schade was en kreeg ik een nieuw display.
Tot mijn grote verbazing ontbrak de batterij en de backcover! De winkelmedewerker stelde voor om de telefoon terug te sturen en te wachten tot hij weer compleet terug is.

Al met al zal dit een lange tijd duren en vind ik het nog erger dat je met zo'n slechte service nog een eigen risico verwacht van de klant. Ik heb dan ook een klachtenmail verstuurd en ik hoop dat zij kunnen voldoen aan mijn compromis.

Ik houd jullie op de hoogte.

Re: dynafix

Geplaatst: 07 nov 2013 16:33
door Mvanderest
Voor het eerst een telefoon ter reparatie moeten opsturen naar dynafix,
Telefoon aangetekend verstuurd . Waarna ik een week later maar eens gebeld had om te vragen of hij aangekomen was. Hun antwoord was nee nog niets gehad. Half uur later spontaan een mailtje van dynafix gekregen dat hij " toevallig" net aangekomen was.
Enfin om een lang verhaal kort te maken na een maand of drie was mijn telefoon via een extern bedrijf ( lees omweg ) eindelijk gerepareerd.
Alleen had ik hem nog niet thuis dat gebuurde pas 2 weken later.
Ik helemaal blij !!! Maar helaas toestel deed het perfect , kon er alleen niet mee bellen ( lijkt mij toch vrij belangrijk voor een telefoon, of ben ik nou ouderwets ) Bleek dat de beste mensen er een simlock van Vodafone op hadden gezet terwijl het een simlock vrij toestel was toen ik hem kocht.
Dus met mijn T-mobile abonnement kon ik dus niet bellen of gebruik maken van mijn mobiele internet.
Wederom dynafix gebeld ,( a 45 cent per minuut , gemiddelde wachttijd 10 minuten ) En volgens het bedrijf was mijn probleem niet mogelijk omdat ze altijd de simlock erop zetten die al op het toestel zat.
Nou niet dus !!!
Ze gingen kijken of ze mij konden helpen en mij zo spoedig mogelijk berichten
Dat berichten lukte hun blijkbaar niet want een week later wederom moeten bellen
Volgens de ( overigens ZEER onvriendelijke ) persoon aan de andere kant van de lijn konden zij er niets aan doen want daarvoor moest ik Sony hebben.
Ik sony gebeld en die vertelde mij dat ik bij dynafix moest wezen .
Maar goed al met al heb ik dus nu een toestel van 650 euro waar ik niets mee kan .
Dynafix is naar mijn zeggen een bedrijf wat zijn beloftes niet kan en vooral wil waarmaken.
Als u het dus kan vermijden om uw toestel ter reparatie aan dynafix aan te bieden , doe dat dan !!!!

Re: dynafix

Geplaatst: 20 nov 2013 16:32
door Ado1983
Ik kan niets anders zeggen dan dat ik heel blij ben met de service dynafix.

Toestel (iphone 4s) maandag ingeleverd bij een vodafone vestiging (volumeknop was kapot), toestel maandag erop gerepareerd teruggekregen.

Re: dynafix

Geplaatst: 03 dec 2013 16:30
door johel
Schandalig bedrijf, Reparatie uit laten voeren. Moederbord was licht geoxideerd dus geen garantie. Moederbord, beeldscherm en accu moesten worden vervangen, kosten €556.60.Gevraagd of ze de onderdelen ook retour wilde sturen want het beeldscherm en accu waren niets stuk. Geen reactie, mail wordt geblokt. Ik denk dat ze deze onderdelen weer gebruiken bij een volgende reparatie.
Oplichters zijn het.

Re: dynafix

Geplaatst: 31 jan 2014 15:02
door Baswerf
Beste lezer,

Ik heb mijn Motorola Razr HD op 19 Aug 2013 bij een reparatie winkel in Haarlem aangeleverd. Er moest een nieuw scherm op, i.v.m. gebroken scherm bij val. Mijn telefoon zou 10 werkdagen later gerepareert zijn. Verder deed de tel het prima. De reparatie is in behandeling genomen door dynafix.

Liefst 5 maanden verder, en ik heb mijn telefoon nog steeds niet terug.

Ik ben ten einde raad.

Re: dynafix

Geplaatst: 01 feb 2014 00:29
door bokkel
Baswerf schreef:Beste lezer,

Ik heb mijn Motorola Razr HD op 19 Aug 2013 bij een reparatie winkel in Haarlem aangeleverd. Er moest een nieuw scherm op, i.v.m. gebroken scherm bij val. Mijn telefoon zou 10 werkdagen later gerepareert zijn. Verder deed de tel het prima. De reparatie is in behandeling genomen door dynafix.

Liefst 5 maanden verder, en ik heb mijn telefoon nog steeds niet terug.

Ik ben ten einde raad.
Ik vrees dat je een scheerapparaat met belmogelijkheid terugkrijgt... :mrgreen:

Re: dynafix

Geplaatst: 19 feb 2014 13:24
door scorpion051172
Beste mensen,
Ga niet in zee met dit bedrijf.
Ik heb onlangs mijn telefoon via hun site aangemeld voor reparatie.
Voor het op laten halen heb ik via ideal €13,60 aan Dynafix betaald.
Ook overal een bevestiging van ontvangen.
Op de bewuste ophaal dag, niemand aan de deur geweest (hier een speciale vrije dag voor genomen).
Contact opgenomen met Dynafix.
Wat bleek.... Dynafix heeft mijn aanmelding gewoon verwijderd??!!
Zonder mij dit te laten weten.
Na tig telefoontjes naar onervaren medewerkers en zoveel e-mails verder kan ik fluiten naar mijn geld.
Ze betalen het geld niet terug.
Het zijn gewoon een stel oplichters en daar werkt een bedrijf als Samsung mee samen als je je telefoon dus wilt repareren.

Re: dynafix

Geplaatst: 24 feb 2014 19:51
door eabeemer
Van mijn samsung s3 werd het beeld van de ene op de andere dag zwart. Het toestel was net een jaar oud en had nog een jaar fabrieksgarantie. In een menu gestuurde telefoon van Belsimpel.nl moest ik het toestel opsturen naar Dynafix. Vol vertrouwen stuurde ik het toestel naar dit reparatiebedrijf. Mijn toestel was ik zuinig op en zat vanaf het begin in een origineel klaphoes. Ik had getuigen laten meekijken bij het inpakken. Wat een vaag gevoel wad bij mij bleek achteraf een nachtmerrie te zijn. Ik kreeg een mail met een factuur en een foto. De telefoon bleek glasschade te hebben terwijl dit bij het opsturen in de originele fabrieksverpakking geen zichtbare schade had. De reparatiekosten die niet onder garantie vielen bedroeg een kleine €. 190,00. Op mijn emails heb ik geen reactie gehad. Ik heb me vervolgens tot Samsung Nederland gewend en zij verschuilen achter dit bedrijf. We komen dus niet verder en ik zit in een padstelling. Mensen kijk inderdaad uit voor dit beun-de-haas reparatiebedrijf dat eerder verder stuk maakt dan repareert. Op Marktplaats heeft een gedupeerde een advertentie geplaatst waarin hij vraagt om aangifte bij de politie te doen van de oplichtingspraktijken van Dynafix en direct/indirect van Samsung Nederland. Ik denk dat hoe meer mensen aangifte doen hoe meer kans op vervolging aanwezig is. Ik ga aangifte doen en hoop met mij veel meer mensen. Link naar marktplaats: http://www.marktplaats.nl/a/telecommuni ... Source=SYI.

Re: dynafix

Geplaatst: 25 feb 2014 14:29
door Epic_Erwin
Ik ben er ook niet tevreden mee.

Mijn moeder had gebeld omdat een probleem met mijn Huawei Ascend P6 heb.
Probleem:
Na aanschaf wordt ik elke week gebeld door familie.
Na de Eerste keer dat ik gebeld werd hoorde de beller allemaal rare geluiden.
Bij die hoorde ik het ook, Maar ik werd daarna gebeld.
Toen konden we elkaar weer wel spreken, dus ik denk nieuwigheid .
Maar nu elke keer als iemand belt hoor hij/zij alleen de wind (100+ km/u)
Na dit werd het nog gekker , Ik maak 2 filmpje met daar tussen een paar minuten.
Filmpje 1 : Geluid normaal niets aan op te merken.
Filmpje 2 : Alleen maar ruis terwijl ik binnen staat.

Helaas had ik iets fout ingeschat ,
Ik wou hem weglaten gaan voor garantie hier voor.
Laat ik hem tussen de deur van een BMW vallen.
Nu zit er een knik in het toestel van en paar graden.

Als je de app Geluidsrecorder van Huawei zelf gebruikt,
Werkt Stereo het wel maar geeft ruis.
En Mono doet het fijneloos.
Ik denk fout in software of microfoon.


Beld me moeder,
En vertelt het verhaal aan de mevrouw.
Antwoord "Oke , dat is u probleem dus stuurt hem maar op."
Maar uit ervaring zegt moeder ,
Nee dat willen we niet want jullie zien schade , rekenen €60,- .
en sturen hem weer terug , "dit valt niet onder garantie".
Maar ze zien iets wat lang niet het probleem is.
Nadat ze dit zei.
Werd er opgehangen.

Ze willen alleen kijken , niets doen en geld vangen.

Gr.

Re: dynafix

Geplaatst: 25 feb 2014 14:55
door bokkel
Epic_Erwin schreef:Ik ben er ook niet tevreden mee.

Mijn moeder had gebeld omdat een probleem met mijn Huawei Ascend P6 heb.
Probleem:
Na aanschaf wordt ik elke week gebeld door familie.
Na de Eerste keer dat ik gebeld werd hoorde de beller allemaal rare geluiden.
Bij die hoorde ik het ook, Maar ik werd daarna gebeld.
Toen konden we elkaar weer wel spreken, dus ik denk nieuwigheid .
Maar nu elke keer als iemand belt hoor hij/zij alleen de wind (100+ km/u)
Na dit werd het nog gekker , Ik maak 2 filmpje met daar tussen een paar minuten.
Filmpje 1 : Geluid normaal niets aan op te merken.
Filmpje 2 : Alleen maar ruis terwijl ik binnen staat.

Helaas had ik iets fout ingeschat ,
Ik wou hem weglaten gaan voor garantie hier voor.
Laat ik hem tussen de deur van een BMW vallen.
Nu zit er een knik in het toestel van en paar graden.

Als je de app Geluidsrecorder van Huawei zelf gebruikt,
Werkt Stereo het wel maar geeft ruis.
En Mono doet het fijneloos.
Ik denk fout in software of microfoon.


Beld me moeder,
En vertelt het verhaal aan de mevrouw.
Antwoord "Oke , dat is u probleem dus stuurt hem maar op."
Maar uit ervaring zegt moeder ,
Nee dat willen we niet want jullie zien schade , rekenen €60,- .
en sturen hem weer terug , "dit valt niet onder garantie".
Maar ze zien iets wat lang niet het probleem is.
Nadat ze dit zei.
Werd er opgehangen.

Ze willen alleen kijken , niets doen en geld vangen.

Gr.
Begrijpen? Nee... :lol: wèl

Re: dynafix

Geplaatst: 14 mar 2014 00:22
door Sandra1908
31-01-14 gebruik ik zoals altijd mijn Samsung S4, dan bijna 7 maand oud. 'S avonds staat deze op "stand-by" en ontgrendel deze om te kunnen gebruiken. Bij het ontgrendelen krijg ik een groene streep boven in het scherm en valt mijn beeld helemaal uit. Het toestel doet het nog, ik zie dat de toetsen onderop aan gaan. Ik start deze opnieuw op en af en toe zie ik een snelle flits van mijn scherm, maar voor de rest dus helemaal niets meer. Ik heb de batterij er uitgehaald om vervolgens het toestel nogmaals op te starten, helaas geen beeld. Ik check mijn scherm nog van de buitenkant omdat ik van een collega heb gehoord dat haar scherm ook plotseling uitviel en er ineens een grote barst in haar scherm zat, maar er is geen barst te ontdekken in mijn scherm, ook niet als je heel goed kijkt. Ik ben zeer zuinig op mijn toestel, deze zit altijd in een hoesje (flipcase) en ik ben er 100% zeker van dat deze nooit gevallen, gestoten o.i.d. is.
Ik kijk op de website van belsimpel.nl (daar heb ik deze gekocht), ik heb nog garantie op mijn toestel. Ik kan mijn telefoon aanmelden voor reparatie bij Dynafix. Daar mijn verhaal neergelegd, ik mag mijn telefoon opsturen. Ik kan deze per post of per koerier verzenden, wat overigens wel wat extra kost. Ik heb gekozen voor de koerier, ik erg gesteld ben op mijn telefoon en wil niet dat deze kwijt raakt o.i.d. Tevens heb ik de keuze om deze verzekerd te laten verzenden voor max. €500,- ook dat heb ik gedaan. Je moet er toch niet aandenken dat je je dure toestel met een koerier meegeeft en er dan als nog wat mee gebeurd.
11-02 komt de koerier van Dynafix het toestel ophalen, ik heb deze in de originele verpakking met veel beschermingsmateriaal gedaan en deze ook goed ingepakt. De koerier neemt het toestel mee en ik kan mijn toestel volgen via zo'n volgsysteem.
12-02 check ik 's avonds of mijn zending is aangekomen en zie dat er een foto is toegevoegd. Ik open deze foto en zie tot mijn grote schrik dat er een enorme barst in mijn toestel zit. Ik heb direct Dynafix gemaild met mijn constatering en dat ik mag hopen dat dit niet mijn toestel is of dat ik het verkeerd gezien heb aangezien mijn toestel zonder barst mijn huis verlaten heeft.
14-02 ontvang ik per mail een factuur van Dynafix met de mededeling dat er een barst in het scherm zit en dat dit buiten de garantie valt.
Ik krijg 3 opties, 1. Toestel laten repareren tegen kosten zoals op de factuur vermeld a € 229,90 2. Toestel ongeprepareerd retour laten zenden tegen onderzoekskosten a € 36,60 3. Kosteloos afstand doen van mijn toestel.
Na veel gemail met Dynafix verwijzen zij mij naar Samsung. Ik heb contact gehad met Samsung maar zij blijven achter Dynafix staan.
Ik ga het hier zeker niet bij laten zitten, ik ben er 100% zeker van dat mijn toestel zonder barst verzonden is.
Samsung gaf nog aan om het via mijn eigen verzekering te claimen. Wat een ontzettend waardeloze onklantvriendelijke service van Samsung en Dynafix.
Bij Samsung aangegeven dat ik daar ook niet mee akkoord ga, geen reactie meer van Samsung. 10-03 per email van Dynafix vernomen dat zij mijn toestel terugsturen incl. de factuur met onderzoekskosten. Hier direct op gereageerd en aangegeven dat ik hier geen genoegen mee neem, geen reactie. 11-03 wordt ik gebeld en gemaild door het koeriersbedrijf om een afspraak te maken voor het leveren van mijn defecte toestel, de brutaliteit. Ondertussen van belsimpel.nl een mail gehad dat zij mijn klacht in behandeling zullen nemen. Zullen zij mijn klacht dan wel serieus nemen? Maar nee, ook zij verschuilen zich achter Dynafix.
Ik heb er zeker al over nagedacht om aangifte te gaan doen en ben dit nu zeker van plan. Wat een ongelofelijke klantonvriendelijkheid bedrijven, dat geldt voor zowel Dynafix/Dr. Mobile als Samsung en als belsimpel.nl. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. Ik heb al jaren een Samsung toestel maar dit is toch wel mijn laatste geweest. Dit was voor mij de eerste keer belsimpel.nl maar ook gelijk de laatste keer.

Re: dynafix

Geplaatst: 26 mar 2014 13:10
door Lutje
Mijn Huawei smartphone van 2 maanden oud (gekocht op 20 december, dus nu weer wat ouder) is sinds eind februari door T-mobile al 3 maal naar Dynafix gestuurd ter reparatie. Het toestel deed niets meer.
De eerste keer kreeg ik hetzelfde toestel terug (zelfde serienummer in het toestel), maar volgens de bon zou ik een nieuw toestel hebben gekregen. Verder stond op de bon ook weer iets over de vervanging van de batterij??? Echter het toestel startte nog steeds niet op.
De tweede keer kreeg ik een ander toestel terug, maar de bon meldde "wij hebben nieuwe software op uw toestel geinstalleerd. De fabrieksinstellingen zijn nu terug". Het leek in eerste instantie dat ik een nieuw toestel had gekregen, maar waarom moet daar nieuwe software op geinstalleerd??? Echter het toestel startte weer niet op.
Nu wacht ik nog steeds op het toestel. Volgens T-Mobile krijg je na een derde 'mislukte reparatie' een nieuw toestel...of geld terug...weet ik veel.
Slotsom: slechte service, onduidelijke tegenstrijdige informatie...

Re: dynafix

Geplaatst: 26 mar 2014 13:31
door olaf79
Zeer knullig. Als ik u was had ik allang geld terug geëist.

Re: dynafix

Geplaatst: 28 mar 2014 11:05
door Akdag
Vandaag mijn toestel LG G2 (vertical banding/streep op het scherm wanneer het scherm "koud" is) opgestuurd via gsmeasy.nl naar Dynafix/Teleplan. Ik hou mijn hart vast eerlijk gezegd want het was in het verleden al 2x raak met Dynafix en Teleplan, niet gerepareerd toestel terug (MET kras SCHADE) en bij de 2e zomaar waterschade geconstateerd(optie 1 was of onderzoekskosten betalen of 2e optie vernietigen(yeah right!!!).

Ik heb voor het verzenden van het pakket een video gemaakt van mijn toestel(werkend) en de schade uitgelegd. Mochten zij mij beschuldigen van; val-,oxidatie & waterschade of ongerepareerde toestel als reperatie bestempelen dan geef ik mijn video vrij en zal elke instantie/youtube en forums erover inlichten hoe zij te werk gaan. Ik vertrouw het bedrijf absoluut niet, het is dat het toestel ruim in de garantieperiode zit anders had ik het zelf gerepareerd.

Dus laat maar komen ik wacht nu rustig af op de reperatie en laat het jullie weten (ook het positieve, mits het scherm LCD+digitizer perfect is vervangen). Mocht deze "Jan" altijd voor Jan met de korte achternaam gezet worden dan zal ik het hierbij niet laten en zal ik de bovengenoemde ook echt waarmaken met beelden.

Wordt vervolgd.

Re: dynafix

Geplaatst: 31 mar 2014 09:46
door Lutje
olaf79 schreef:Zeer knullig. Als ik u was had ik allang geld terug geëist.
Geld terug is geen optie...
Ik heb weer een nieuw toestel thuisgekregen, maar weer eentje dat het niet doet. Hoogstwaarschijnlijk zit er telkens Simlock op.
Bij T-Mobile krijg ik te horen dat ik een ander toestel kan krijgen. Blijkt dat ik alleen maar een nieuw zelfde toestel kan kiezen, maar ook een ander, echter alleen maar voorradige toestellen. Dat blijken er verdomme maar 3 te zijn: een Huawei (wil ik nooit meer) of twee andere toestellen die geen smartphone blijken te zijn, een Nokia (geen Quadband) en een Samsung (met Quadband). Ik heb Quadband nodig (vakantie in Amerika), dus de enige optie is de Samsung...
Wat een slechte service, beide van Dynafix als van T-Mobile!!!

Re: dynafix

Geplaatst: 07 apr 2014 19:55
door eucalyptha
Ook ik heb mijn telefoon ( IPhone 5 c) van 3 maanden oud ter reparatie aangeboden bij Dynafix na overleg met Vodafone.Dit omdat ik na het opstarten paarse strepen over het toestel kreeg die niet meer weg gingen.
Koerier Dynalogic heeft hem hier opgehaald en meegenomen een leentoestel achterlatend.
Een paar dagen later eens op de track en trace gekeken en daar stond een foto.....van mijn telefoon met schermschade!!
Zo had ik hem niet ingeleverd......hij had een klein beschadigd plekje aan de rand van toestel maar zeker geen schermschade.
Ik kreeg een brief met dat de telefoon onherstelbare schade had, ik had 3 mogelijkheden.€ 36.60 betalen en ongerepareerd retour , € 279.97 voor een nieuw toestel ( bleek later gewoon 2e hands) of vernietigen.
Ik meteen bellen met Dynafix en die wezen me terug naar Dynalogic, de koerier.
Die gebeld en die verwees me naar Dynafix...gevalletje kastje/muur dus.....
Nogmaals gebeld met Dynafix en die zeiden dat de telefoon zo aangeleverd was...ik zei dat is 100% niet waar.Waarop de beste man zei...ik kan niets voor u doen.Hij bleef herhalen dat het zo aangeleverd was.
En op een niet al te vriendelijke toon.Toen werd er ook gezegd dat ik maar een foto had moeten maken van de telefoon voor verzending maw nu heb je geen bewijs!!!Hij zei ik heb u niets meer te zeggen tot ziens!! Ten einde raad maar Vodafone gebeld en die gingen het oplossen....ze hebben me doorverbonden met Dynalogic en verder niets....wat een oplossing,die had ik zelf al gebeld.Maar weer eens gebeld met Dynafix en toen kreeg ik iemand anders aan de telefoon, die behandelde me net zo vriendelijk als haar collega....pffff.
Ik ben gaan googlen en zag al deze klachten op deze site....is er iemand met eenzelfde verhaal en hoe is dit opgelost...ik laat het hier niet bij zitten!!Wat een ongelooflijk slecht bedrijf!!!