LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hamburg-mannheimer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Ben Hanssen

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Ben Hanssen »

:wink: TOT SLOT NOG EVEN DIT:

Handelsnaam KvK-inschrijfnummer Adres Vestiging
Hamburg-Mannheimer Consulting 18057484 0000
Jules de Beerstraat 14 b, 5048AH Tilburg Nevenvestiging
Hamburg-Mannheimer Consulting 18057484 0002
Nieuwendijk 11 a, 5664HA Geldrop Nevenvestiging
Hamburg-Mannheimer Consulting 18057484 0003
Turbinestraat 1 a, 1014AV Amsterdam Nevenvestiging
Hamburg-Mannheimer Consulting 18057484 0004
De Panoven 27 d, 4191GW Geldermalsen Hoofdvestiging
Hamburg-Mannheimer Consulting 18057484 0005
Business Park Stein 205, 6181MB Elsloo Lb Nevenvestiging

Baggo

Ongelezen bericht door Baggo »

Hallo, kan iemand wellicht naar een link verwijzen die het een en ander duidelijk maakt over hoofdelijke aansprakelijkheid? Dit benieuwd mij zeker, omdat ik laatst ook door deze heren benaderd ben, verhaal klinkt leuk, maar ik wil toch het een en ander te weten komen.

Twijfelaar

Ongelezen bericht door Twijfelaar »

Hallo,

werk sinds kort voor HMI en ben nog wat onderzoek aan het doen. Ik verkoop goed maar deze verhalen brengen mij wel aan het twijfelen. Zou het vreselijk vinden om er later achter te komen dat vrienden en familie belazerd worden. Wie weet een objectieve site of vereniging waar ik met vragen terecht kan? Hier wordt natuurlijk door voor- en tegenstanders met de nodige modder gesmeten.

Bij voorbaat hartelijk dank,

Twijfelaar

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

mail eens naar : [email protected] en leg deze vraag voor.

EchteMeisje

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

het adres is : [email protected]

Simon

Ongelezen bericht door Simon »

Ben Hanssen,

ik heb een aantal vragen:
- Waarom is HM niet aangesloten bij het klachteninstituut
- Waarom zijn de tussenpersonen in nederland niet ingeschreven bij het klachteninstituut
- Waarom zijn de tussenpersonen in nederland niet ingeschreven bij de KvK
- Waarom liegt HM over het belastingvoordeel
- Waarom zegt HM één van de grootste van Europa te zijn terwijl dat absolute onzin is
- Waarom hebben de verkopers in Nederland geen beroepsaansprakelijkheidsverzekering
- Waarom is jullie ziektekostenverzekering zo slecht dat men een pasje op zak moet dragen om medische hulp te kunnen krijgen
-
Ben ik als medewerker bij de snelst groeiende organisatie op zowel de Belgische als op de Nederlands markt
Van 0,0001% marktaandeel naar 0,00015% is een enorme stijging, maar HM is dan nog steeds een zeer nietige organisatie (percentages zijn voorbeelden)
-
Alle mensen worden in elk geval aan het denken gezet en zijn het zonder uitzondering met mij eens, dat het gehele systeem van de pesioensvoorzieningen wankelt
Duh, iedereen weet dat de pensioenfondsen het niet makkelijk hebben. Geeft weer aan op welk niveau HM verkoopt.
-
Een opbouwen van een eigen spaarpotje voor later is voor eenieder onmisbaar
Je meent het? zo had ik het nog nooit gezien!
-
Dat de ene daarvoor kiest voor het, met recht genaamde, ZEKERHEIDSPLAN van HAMBURG-MANNHEIMER en de ander voor iets anders, is een beslissing die ieder voor zich moet kunnen én MOGEN maken.
Heel fijn dat jullie mensen niet dwingen te tekenen.
-
Het bestoken van dit en andere forums met loze kreten en opmerkingen draagt niet bij tot een objectieve beeldvorming
Feit is, dat HM op alle gestelde vragen op dit forum GEEN antwoord geeft maar alleen maar verteld dat ze zo'n geweldig product hebben met zulke fantastische ondernemende creatieve lieve adviseurs van de snelst groeiende organisatie van nederland en dat HM één van de grootste zo niet grootste van Europa is. Gelukkig is dit allemaal ZEER objectief, en de zaken als inschrijving bij het klachteninstituut zeer subjectief.
-
U bent het gegarrandeerd met mij eens als ik u zeg, dat wanneer er ook maar iets niet in orde zou zijn met het NCFSA, Hamburg-Mannheimer en het aangeboden ZEKERHEIDSPLAN er allang maatregelen zouden zijn genomen door justitiele organisaties
Daar ben ik het niet mee eens (zie ook Legio Lease). Organisaties als HM zijn juridisch zo goed ingedekt dat aanpakken erg moeilijk is. Bovendien blijft HM een Belgsiche organisatie.
-
De negatieve uitlatingen van personen op dit forum, zeggen meer over die persoon zelf dan over HM
zie ook onder objectief en subjectief.
-
In tegenstelling tot datgene dat HM kan bieden zijn het stuk voor stuk losers(verliezers). Mensen, die ooit de kans hebben gekregen om voorzichzelf iets moois op te bouwen, maar daar nooit iets voor hebben willen doen en van niets komt niets
-
Ook het slechts eenzijdig verzamelen van gegevens draagt niet bij tot een objectief oordeel
Beste Ben, als je goed had gelezen: ik heb gegevens verzameld van o.a. de website van de HM zelf, de PVK, de KvK, het klachteninstituut enz. Er zit één suvjectieve site tussen (idd, die van HM). De informatie op die site was werkelijk om te janken, zo slecht en leugenachtig.
- Waarom kun je niet gewoon hier een uitleg geven van je mooie zekerheidsplan en de werking van HM? ik kan zo een uitleg geven van een willekeurig product wat ik verkoop en van de organisatie waar ik voor werk. Wij liegen daar niet over, want wij onderschrijven de GIDI (iets waar HM tussenpersonen ongetwijfeld nog nooit van hebben gehoord). Op onze website (en die van duizenden andere tussenpersonen) is de GIDI gewoon te downloaden zodat een (potentiële) relatie direct inzicht heeft in de werkzaamheden e.d.

groeten van een LOSER.

M.

Ongelezen bericht door M. »

Dit zijn de recente eisen om als tussenpersoon van HMI aan de slag te kunnen: Diploma Ass. B, (persoonlijke) inschrijving SER, inschrijving GIDI, inschrijving Klachteninstituut, Afsluiten van een beroepsaansprakelijkheidsverzekering.
Als deze maatschappij zo slecht is, waarom zijn Bouwfonds, ING, Nieuwe Hollandsche Lloyd dan partners van ze geworden?

Simon

Ongelezen bericht door Simon »

Zelfstandige medewerkers (m/v)
met een hoog EQ, commerciële feeling & gevoel voor management

Bent u minimum 21 jaar? (voor Nederland minimum 23 jaar)
Bent u dynamisch en schiet u vlot op met andere mensen?
Hebt u bovendien een diploma minimum hoger middelbaar onderwijs?
En wilt u de succescijfers van onze groep ook in uw loopbaan weerspiegeld zien?

Wij bieden u:
Een uitgebreid aanbod aan commerciële taken.
Wij garanderen u een volledige en permanente opleiding, een zelfstandig hoofd- of bijberoep en zeer uitgebreide carrièreperspectieven

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Heeft iemand weleens gehoord van Hamburg-Mannheim en kunnen jullie mij wat info verstrekken ?

Bram

Die admie

Ongelezen bericht door Die admie »

Beste mensen

Ik zou eens graag met een aantal van jullie in discussie willen aangaan maar niet via een of de andere sit maar gewoon van face to face ik denk dat we dan een heel stauk verder komen wqant wat er af en toe geschreven wordt is klinkklare onzin,HMI is aangesloten bij alle instanties die het geven in nederland en daarbij zijn er nog veel meer buitenlandse maatschapijen die in nederland actief zijn in nederland
als goed kijkt dan zijn er meer buitenlandse als nederlandse verz.maatsch.op de nederlandse markt.
Mijn conclusie is dat iedereen maar eens kijkt of die niet een verzekering heeft van een niet nederlandse maatschappij.
Het echte meisje zou beter moeten weten de commentaren die zei schrijft moet ze maar eens goed over nadenken en niet zomaar iets schrijven want de HMI en NCFSA voldoet aan al haar verplichtingen zowel t.o.v. klanten als verzekeraars en de verzekerings wet.
ik wil best een discussie aan.

vriendelijk groetend
Jan[/quote]

EchteMeisje

Tjonge jonge zeg,

Gelukkig merken we wel uit al die 'blije' reacties dat het gaat om medewerkers van HM en niet om objectieve berichtgevers.

En voor wat betreft de eisen die je als werknemer/tussenpersoon van HM nodig hebt:

Als je GIDI proof bent dan MOET je een beroepsaansprakelijkheidsverzekering hebben en een inschrijving hebben bij het klachteninsituut Verzekeringen en daarbij ook nog een Advieswijzer hebben.

Dus dan kan je wel zeggen dat je GIDI proof bent, maar het betekent geen reet als je verzekeringen verkoopt van HM.

En al die tussenpersoontjes van HM (ze bestaan allemaal uit 1 persoon) hanteren echt geen Advieswijzer. Ik weet zeker dat het grootste gedeelte niet eens weet wat een Advieswijzer is.
Laatst gewijzigd door EchteMeisje op 26 mar 2004 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.

die admie

Ongelezen bericht door die admie »

Echt meisje jij wil mij toch nu niet vertellen dat jij werkzaam bij een assuradeur een objectief oordeel over deze site laat rollen.
Maar desondanks is en blijft de HM een uniek product te hebben en zal ook in de toekomst de klanten laten zien wat zij hebben en kunnen dat zal niet lang meer op zich laten wachten.
nogmaals voor alle duidelheid de HM voldoet aan alle wettelijke verplichten voorzowel de PVK.KLI,KvK enz,andere verzekeraars of tussenpersonen hebben niet meer en niet minder.
Ik wil nogmaals met ieder de discussie aangaan en wel feiten en bewijzen en niet van ik heb gehoord enz.
Laat maar iets weten.
groetjes
Jan

EchteMeisje

Ach, die admie

Als mensen deze berichten allemaal lezen denken ze echt wel een paar keer na voor ze uberhaupt nog met HM in zee gaan.
Gelukkig wel.

En wat jij dan ook nog te vertellen hebt, maakt dan ook niets meer uit.
En ja, ook al werk ik voor een tussenpersoon, toch ben ik nog altijd veel objectiever dan een HM-er.

En wat HM ook voor halleluja-berichten over zichzelf en hun producten de wereld in stuurt: een echte bedreiging voor de gevestigde tussenpersoon zijn ze niet. In ieder geval niet op die manier dat ze ons
brood uit de mond stoten.

Wel omdat ze er mede voor zorgen dat het wantrouwen van mensen in de verzekeringsbranche in stand blijft.

Kortom: Als je een echte speler op de markt wilt worden dan heb je ook de ballen om je in Nederland in te schrijven en te vestigen, je producten niet op MLM wijze op de markt te brengen en je verantwoordelijkheid te nemen.

En dat doet HM dus niet.

Ben Hanssen

:lol: Sorry, dat ik niet meteen heb gereageerd op alle reacties, die ik heb ontlokt, maar af en toe WERK ik ook. Ik zou graag willen reageren op de quote's en reacties van Simon De Heus, HEUS! Ik ben dit echter niet in die mate van plan te doen op dit forum, want dan zouden wij met zijn tweeeën dit forum voor het overgrote deel beheerssen. Daarbij ben ik ervan overtuigd, dat elke reactie van mij weer een nieuwe reactie van jou teweeg brengt. Als je een beetje man bent, dan ben je zeker bereid om eens in een persoonlijk gesprek met elkaar van gedachte te wisselen. Na ons gesprek kunnen we dan gezamenlijk onze conclusies op dit forum plaatsen. Tot die tijd zal ik inhoudelijk niet al te zeer ingaan op de diverse reacties van mensen. Ja natuurlijk werk ik voor Hamburg-Mannheimer en sta ik achter onze maatschappij, net zoals jij achter de jouwe staat al weet ik niet welke dat is en wat daarbij jouw functie is. Nogmaals wil ik bevestigen, dat alles wat Hamburg-Mannheimer in Nederland aan activiteiten ontplooit voldoet aan de hiervoor gestelde normen. Schei alsjeblieft uit over het gezeur, dat wij tegen de rand van de wet aan werken. Zelfs als dat zo zou zijn (hetgeen ik niet onderschrijf) voldoen wij dus aan de wettelijke bepalingen. Onafhankelijke verzeringsagenten hebben mij, voordat ik bij Hamburg-mannheimer begon, laten zien dat het product zoals wij dat in Nederland kunnen aanbieden een goed totaalproduct is voor een goede aanvulling op het pensioen. Dat verzekeringsagenten liever allemaal losse onderdelen verkopen mag logisch zijn. Zo kun je met een laag premiebedrag beginnen en steeds verder uitbouwen. Dat het in 1 keer nemen van een totaalpakket goedkoper is blijkt uit de vergelijkingen die ik met verzekeringsagenten heb gemaakt. Los van dit alles staat het feit, dat het totale zekerheidsplan van Hamburg-Mannheimer door geen enkele, ik herhaal GEEN ENKELE, maatschappij in Nederland exact hetzelfde kan worden aangeboden. Sommigen komen met losse componenten in de buurt (komen er dus NIET) en dan blijkt het premiebedrag ook nog eens hoger uit te vallen of de uitkeringen op einddatum lager te zijn of niet gegarrandeerd. Zo, dat was weer genoeg voor vandaag. Nog even tot Simon De Heus: Ik hoop, dat je mijn voorstel aanvaardt en dat we binnenkort samen eens in een persoonlijk gesprek van gedachte kunnen wisselen. Zorg jij voor de koffie, dan neem ik iets lekkers mee. :lol:

jannieheetik

Ongelezen bericht door jannieheetik »

De man die voor mij als laatste heeft gereageerd, heeft ongeveer tegelijkertijd met deze reactie, een zeer onbeschofte streek uitgehaald.
Dit item wordt ook besproken op de site: http://www.laatjenietnaaien.nl.
Daar komen ineens allemaal medewerkers van HAMBURG MANNHEIMER VERZEKERINGEN zich met de zaak bemoeien en allemaal vertellen die hoe geweldig dit bedrijf is, en wat ze allemaal aan goeds doen.

Deze BEN heeft via een (ongetwijfeld ilegale) databank mijn NAW-gegevens weten te bemachtigen en opnbaar gemaakt in dit forum!!!
Dat is zo ongeveer het LAAGSTE wat een mens kan doen.

Ik heb echter niets te verbergen. En dit zegt meer over HAMBURG MANNHEIMER VERZEKERINGEN dan tienduizend negatieve berichten over dit bedrijf.

HAMBURG MANNHEIMER VERZEKERINGEN gaat geen zee te hoog, blijkbaar!

Die admie

Ongelezen bericht door Die admie »

Echtmeisje

je bent een slechte gokker dat niet alleen je probeert de boel ook nog wat op te naaien door uitspraken die niet passen.
ik vertel je nog een ding ik wil op een fatsoenlijke manier met iemand communiceren maar niet met zo'n geval als jij blijf dan een godsnaam van de site af want wat jij doet is gebreuzel.
Elke verzekerings maatsch. in Nederland past MLM toe probeer daar maar eens over na te denken en als je dat gelukt is probeer je als een groot mens te reageren.

Jan

Keesjan jan

Ongelezen bericht door Keesjan jan »

Laatst plaatste ik de oproep of iemand mij kan uitleggen hoe dat met de hoofdelijke aansprakelijkheid als tussenpersoon geregeld is?? Wellicht iemand?
Verder is het zekerheidsplan op zich geen slecht product (ja, ik werkte ook voor HMI), echter ik heb via via vernomen dat het vanaf maart 2004 niet meer aangeboden wordt, het mooie product wordt voor de T70 vervangen. Een product waarbij je 70% van je inleg gegarandeerd terug krijgt, tegen de zelfde risicos kunt verzekeren en met 30% van je inleg gespeculeerd in een aandelen fonds genaamd Golden Future belegd gaat worden. Kan leuk zijn, alhoewel HMI dan juist de richting opschuift van menig ander verzekeraar. Waarom?

Tot slot, ik ben gestopt met het werken voor HMI, om persoonlijke redenen. Met het bedrijf en het product is niets mis, maar ik geef toe, de manier van werken is omstreden. Helaas moet ik toegeven dat sinds ik 2 maanden geleden gestopt ben onheus bejegend wordt via sms, telefoon en andere zaken. Niet echt positief dus, voor een onderneming, waarbij iedereen gelijke kansen heeft. Wellicht heeft nog iemand die ervaring, of ben ik een uitzondering? Graag reactie.

adje adje

Ongelezen bericht door adje adje »

Beste ex collega

Ik zou graag van jou wiilen weten wie jou op die manier lastig valt,
deze hoort namelijk niet thuis bij de HMI dat zijn praktijken die horen niet.
De T50 en het nieuwe product wat de HMI op de markt gaat brengen de T70 blijven naast elkaar lopen daarbij is de T70 ook een dijk van een product wwar de andere maatschappijen jaloers op zullen zijn.
Ik wil graag met jou in kontakt komen om het een en het ander te kunnen bespreken. geef jij maar aan hoe.

adje adje

jannieheetik

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Zie mijn ervaring, onder aan pagina 9!

Ben Hanssen

Wat er op het andere forum is gebeurt, was fout dat geef ik toe :oops: . Ik ben nogal geërgerd door mensen, die niet ronduit willen zeggen waar het om gaat. Waarschijnlijk zijn forums ook niet opgezet om met geheel geopend vizier met elkaar om te gaan. Wat dit aangaat lijken forums steeds meer op chat-boxen. In het bewuste forum heb ik inmiddels mijn excuses aangeboden. Overigens komen de gegevens niet uit een of andere database, maar gewoon uit een ander forum, waarop ik terecht ben gekomen.

Gesloten