Ben Hanssen,
ik heb een aantal vragen:
- Waarom is HM niet aangesloten bij het klachteninstituut
- Waarom zijn de tussenpersonen in nederland niet ingeschreven bij het klachteninstituut
- Waarom zijn de tussenpersonen in nederland niet ingeschreven bij de KvK
- Waarom liegt HM over het belastingvoordeel
- Waarom zegt HM één van de grootste van Europa te zijn terwijl dat absolute onzin is
- Waarom hebben de verkopers in Nederland geen beroepsaansprakelijkheidsverzekering
- Waarom is jullie ziektekostenverzekering zo slecht dat men een pasje op zak moet dragen om medische hulp te kunnen krijgen
-
Ben ik als medewerker bij de snelst groeiende organisatie op zowel de Belgische als op de Nederlands markt
Van 0,0001% marktaandeel naar 0,00015% is een enorme stijging, maar HM is dan nog steeds een zeer nietige organisatie (percentages zijn voorbeelden)
-
Alle mensen worden in elk geval aan het denken gezet en zijn het zonder uitzondering met mij eens, dat het gehele systeem van de pesioensvoorzieningen wankelt
Duh, iedereen weet dat de pensioenfondsen het niet makkelijk hebben. Geeft weer aan op welk niveau HM verkoopt.
-
Een opbouwen van een eigen spaarpotje voor later is voor eenieder onmisbaar
Je meent het? zo had ik het nog nooit gezien!
-
Dat de ene daarvoor kiest voor het, met recht genaamde, ZEKERHEIDSPLAN van HAMBURG-MANNHEIMER en de ander voor iets anders, is een beslissing die ieder voor zich moet kunnen én MOGEN maken.
Heel fijn dat jullie mensen niet dwingen te tekenen.
-
Het bestoken van dit en andere forums met loze kreten en opmerkingen draagt niet bij tot een objectieve beeldvorming
Feit is, dat HM op alle gestelde vragen op dit forum GEEN antwoord geeft maar alleen maar verteld dat ze zo'n geweldig product hebben met zulke fantastische ondernemende creatieve lieve adviseurs van de snelst groeiende organisatie van nederland en dat HM één van de grootste zo niet grootste van Europa is. Gelukkig is dit allemaal ZEER objectief, en de zaken als inschrijving bij het klachteninstituut zeer subjectief.
-
U bent het gegarrandeerd met mij eens als ik u zeg, dat wanneer er ook maar iets niet in orde zou zijn met het NCFSA, Hamburg-Mannheimer en het aangeboden ZEKERHEIDSPLAN er allang maatregelen zouden zijn genomen door justitiele organisaties
Daar ben ik het niet mee eens (zie ook Legio Lease). Organisaties als HM zijn juridisch zo goed ingedekt dat aanpakken erg moeilijk is. Bovendien blijft HM een Belgsiche organisatie.
-
De negatieve uitlatingen van personen op dit forum, zeggen meer over die persoon zelf dan over HM
zie ook onder objectief en subjectief.
-
In tegenstelling tot datgene dat HM kan bieden zijn het stuk voor stuk losers(verliezers). Mensen, die ooit de kans hebben gekregen om voorzichzelf iets moois op te bouwen, maar daar nooit iets voor hebben willen doen en van niets komt niets
-
Ook het slechts eenzijdig verzamelen van gegevens draagt niet bij tot een objectief oordeel
Beste Ben, als je goed had gelezen: ik heb gegevens verzameld van o.a. de website van de HM zelf, de PVK, de KvK, het klachteninstituut enz. Er zit één suvjectieve site tussen (idd, die van HM). De informatie op die site was werkelijk om te janken, zo slecht en leugenachtig.
- Waarom kun je niet gewoon hier een uitleg geven van je mooie zekerheidsplan en de werking van HM? ik kan zo een uitleg geven van een willekeurig product wat ik verkoop en van de organisatie waar ik voor werk. Wij liegen daar niet over, want wij onderschrijven de GIDI (iets waar HM tussenpersonen ongetwijfeld nog nooit van hebben gehoord). Op onze website (en die van duizenden andere tussenpersonen) is de GIDI gewoon te downloaden zodat een (potentiële) relatie direct inzicht heeft in de werkzaamheden e.d.
groeten van een LOSER.