Het is ook zo lekker tegenstrijdig hè? In het ene artikel wordt gewaarschuwd voor alles wat chemisch is, in het andere artikel wordt geschreeuwd dat we zoveel mogelijk vitaminepillen moeten eten.. Vreemd.halfomhalf schreef:en zelf ook nog artikelen plaatst waarin lezers worden overgehaald om vitaminenpillen en voedingssupplementen te gebruiken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet direct een tegenstander ben van vitaminepillen. Zelf gebruik ik vitamine b12 tabletten en die helpen mij uitstekend. Verder ontbeer ik de kennis om gefundeerde uitspraken over dit soort zaken te doen - en daarom zeg ik verder ook niks.halfomhalf schreef:Door het gebruik van deze chemisch gemaakte middelen, vol met onnatuurlijk geproduceerde ingredienten, tast je volledig het natuurlijke evenwicht in je lichaam aan en daarmee verstoor je het natuurlijk proces waarmee je lichaam is staat is om voedingstoffen uit je normale voeding te halen.
Het viel mij ook op dat er weinig fotomodellen voor WIN werken, om het maar eens heel zachtjes uit te drukken Lekkere reclame..halfomhalf schreef:De dame die ik heb gesproken zag er daarom ook erg ongezond uit en daarbij vertelde ze dat ze zelf vaak lichamelijke klachten had; hoofdpijn, last van haar rug, last van haar luchtwegen etc. etc. ik vond dit niet verrassend gezien haar gebruik van dit soort middelen. Het lichaam reageert daar toch op.
Bedankt, heb hem inmiddels gevonden. Het is nog een aardig boekwerk, voor zo'n inhoudsloos nieuwsbriefje..halfomhalf schreef:Niels2010; de nieuwsbrief "de hoogste tijd"is gewoon te vinden op internet.
Dat had ik inderdaad beter kunnen doen. Wat een onzin zeg!halfomhalf schreef:Maar bespaar je echt de moeite.
Ben ik met je eens, hier is het wel een probleem dat de auteur een distributeur van WIN is, zeker gezien het feit dat dat hele peace centrum niet eens bestaat.. Normaal gesproken vind ik niet dat iemands werk een belemmering is om een artikel te publiceren, zolang er geen reclame wordt gemaakt o.i.d.halfomhalf schreef:Je kunt zien aan de reactie van mevrouw Klein Velderman dat zij daadwerkelijk ook maar alles plaatsen wat zij krijgen aangeleverd zonder kritisch te kijken naar de inhoud, auteur en de bron van het artikel. Gezien het feit dat MLM gebasseerd is op het feit dat je al je (prive)contacten gebruikt voor je commerciele activiteiten is het dus juist wel een argument om geen artikelen te plaatsen van auteurs die betrokken zijn bij WIN, zeker als je als nieuwbrief aangeeft juist te strijden tegen de commerciele uitbuiting door de farmacheutische industrie.
Dat doe ik ook. Sowieso zullen wel aardig wat van haar lezers betrokken zijn bij dergelijke bedrijven en wellicht probeert ze zelf ook nog wel een centje bij te verdienen..halfomhalf schreef:Je kunt je dan ook serieus aanvragen wat het persoonlijk belang is van mevrouw Klein Velderman om zoveel aandacht te besteden aan distributeurs van WIN.
Vreemd is dat hè? Al die complottheorietjes geloven ze zo, terwijl ze er wel aan twijfelen of een tafel nou echt een tafel is, of dat koningin Beatrix en Barack Obama samen stiekem hebben besloten dat ze het volk gaan onderdrukken door ons op te leggen dat het een tafel is..halfomhalf schreef:En inderdaad de alternatieve wereld is in zijn geheel niet kritisch, maar eerder heel naief en heel druk met het overtuigen van de eigen doelgroep over hoe zij wel niet gelijk hebben en hoe dom wij wel niet zijn als wij niet mee willen in hun overtuiging omdat hiervoor hele goede argumenten zijn (maar die zijn in hun ogen ook nooit waar).
Klopt.. MLM-ers en alternatievelingen zijn zeer ongeschikte discussiepartners, over het algemeen.halfomhalf schreef:Ik ben lang geleden al gestopt om met dit soort mensen steeds in discussie te gaan, zij staan daar in het geheel niet voor open omdat dit hun gelijk en hun wereldbeeld aantast.
Dat zou ik ook wel eens willen weten; ik ben benieuwd! Wellicht bestond de oncoloog toch niet, of was hij toch een dierenarts?halfomhalf schreef:Inki; waar blijft nou je mooie rapport van de oncoloog dat zou aantonen dat de producten van WIN zo goed zijn?