LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HD tv van Tele2

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door tiptoo »

Tele2 Webcare schreef:Beste Nikati,

Verveldend dat de tv decoder zoveel problemen geeft en je deze zo vaak aan- en uit moet zetten. Graag zou ik je klacht hierover in behandeling willen nemen. Ik ben Danielle en help onze klanten online met vragen en klachten. Zou jij alsjeblieft je gegevens; postcode/huisnummer of klantnummer naar mij toe kunnen sturen onder vermelding van Nikati. Ik zie je gegevens graag tegemoet via [email protected] zodat ik je klacht kan behandelen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
:mrgreen: zo te lezen hebt u het druk Danielle van tele 2 , als het gewoon meteen beantwoord wordt dan zou het stukken netter zijn toch? :D

pukkie63
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 feb 2010 15:40

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door pukkie63 »

Hmm ja maar gelijk oplossen dát kunnen ze niet bij Tele2
Mijn telefoon 3,5 week geleden teruggestuurd omdat ie kapot aankwam een DOA formulier ingevuld en met de telefoon teruggestuurd.
Naar Tele2 gebeld of de telefoon er al was omdat je het opstuurt naar een antwoordnummer en je het dus niet aangetekend kan opsturen maar dat konden ze niet zien.
Vorige week weer gebeld en letterlijk te horen gekregen u belt wel erg veel hoor ( hallo WIJ betalen die belkosten toch?) en u moet maar geduld hebben.
Heeft Tele2 dit ook als wij een keer de rekening te laat willen betalen?

Vind dit echt schandalig!

kembang
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 mei 2010 14:58

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door kembang »

Hallo,

Ik kreeg op 19 en op 21 mei 2010 een mail van de afdeling webcare hier of ik mijn telefoonnummer wilde doorgeven zodat de "klantenSERVICE" mij terug kon bellen om de zaak op te lossen.
Waarom 2x mail over zelfde onderwerp?
Misschien reageerde ik wel niet snel genoeg.
Er zijn ook mensen die werken en dan GEEN internet ter beschikking hebben!!!!
Heb op 24 mei een mail terug gestuurd, met mijn telefoonnummer, die naar mijn mening ook allang bekend was.
Daarin heb ik ook een tijd aangegeven wanneer k t beste te bereiken ben.
Ik wacht 4 juni 2010 nog af, dat is VANDAAG!!!
Komt er GEEN telefoon, dan hoeft het ook niet meer, dan schuif ik zelf de zaak wel door.
Inmiddels ben ik geen klant meer bij tele2, maar dat betekend dus niet dat de mobiel van mijn broertje zomaar afgesloten kan worden als alles betaald is.
IK HEB HET INTERNET BELLEN EN TV ABBONNEMENT OVERGENOMEN MAAR NIETHET ABBONNEMENT VOOR MOBIELE TELEFONIE, WANT DAT IS VAN HEM !!!!
2 verschillende klanten en klantnummers en de directie beslist dat beide klanten maar weg moeten??
Zelfs 2 verschillende factuur adressen.
1 ding is zeker, ik zal geen klant meer worden, al is het gratis.
Ik wacht vandaag TOT 17 uur af.

mvrg


ps. bij "klantenService" wordt inderdaad wel gezegd, dat de klant te vaak belt.
Hebben ze mij ook te kennen gegeven.
Net als dat je iets wilt aangeven en kinderlijk behandeld word door 1 of andere uit de klei getrokken groninger!!
1 tip, doe je werk en kom na wat er gezegd wordt, scheelt een hoop werk en ergernissen

kembang
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 mei 2010 14:58

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door kembang »

Zorg maar DAT alles wordt betaald pukkie63, want die boeren sluiten je zo af ..... EN DAN HEB JE HET NOG NIET ZO 123 WEER!!
Ik spreek uit eigen ervaring doordat ik dus contract wat IK heb overgenomen, met achterstanden erop had.
Als alles is weggewerkt kost het je nog vele telefoontjes naar dat DURE 0900 nummer, en ben je ruim een maand, en als je in die tijd besluit om te gaan krijg je een grote rekening als trap na.

mvgr

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Kembang,

We hebben je getracht te bellen op het bij ons bekende nummer maar hierop hebben we je helaas niet kunnen bereiken. Vervolgens heb ik toen om je mobiele nummer gevraagd zodat je bereikt kon worden. Ik vind het vervelend dat je inmiddels nog geen contact hebt gehad waarvoor ik mijn excuses wil aanbieden. Vandaag nog zul je gebeld worden op het nummer wat je mij per e-mail hebt doorgegeven.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

wimthuiswerker
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jun 2010 07:42

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door wimthuiswerker »

Gisteravond verscheen tot onze grote verbazing op het digitale tv scherm van tele 2 : Automatische incasso mislukt. Bats! Film in het midden afgebroken! WE HEBBEN GENOEG GELD OP ONZE REKENING dus dat kan het probleem niet zijn. Maar.. op de een of andere manier is er iets misgegaan met de software ?!?!?!?!?!?!?! Na het resetten van de decoder (1 minuut van de voeding af) komt het logo van tele2 in beeld. met daar onder "even geduld a.u.b" vervolgens vliegt het beeld op zwart. na ruim 4 minuten verschijnt héél even "televisiegids wordt geladen" in beeld en prompt vliegt het beeld weer op zwart. (Normaal bleven deze meldingen op het beeld staan, en dan krijg je beeld.) Na tien minuten kregen we in de volgende ochtend pas weer beeld. Toen moest mijn vriend al weer weg naar zijn werk. De tv doet het weer, maar moet je niet kijken hoe. Erg flauw hoor, om een goed betalende klant opeens te confronteren of ie een wanbetaler is. Dat vind ik echt niet kunnen en ben daar boos over. Daardoor heeft mijn vriend gisteren zijn film niet kunnen kijken terwijl we altijd netjes optijd betalen. Verder wil ik langs deze weg ook klagen over het niet zou kunnen leveren van de HD recorder. Als het beeld al schokt bij het opnemen blijk je daar geen last van te hebben bij het afspelen. Het is dus een non-argument van tele2 om de hd recorder niet te leveren als je volgens hun dan te ver van de centrale af zou zitten. Ik heb toch betaald voor het abonnement MET hd recorder? Dan heb ik toch ook recht op dat apparaat?

evaalma1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2010 08:34

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door evaalma1983 »

u bent niet de enige wij deden vannochtend ook de tv an en idd kregen we het berricht dat we niet betaald zouden hebben wij gelijk kijken op onze rekening en ja hoor er was wel geincasseerd en er stond nog ruim voldoende op zo wordt je beloond als trouwe klant zijnde. dit is niet het eerste ding bij tele2 wij zeggen alles bij ze op vorig jaar zijn we verhuisd ruim van te voren aangegeven bij tele2 op welke datum alles over moest 3 mnd na de verhuizing hadden we pas weer tv internet en telefonie veel te lang dus wij zijn er echt helemaal klaar mee en de wachttijd niet normaal meer hoelang dat duurt

Brd
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 jan 2007 15:54

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Brd »

Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik geen gebruik heb gemaakt van het aanbod van Tele 2. In Jan 2010 was nog niet bekend welke zenders in HD worden uitgezonden. Nu lees ik dat het alleen maar NEd 1.2. en 3 zijn, maar wel de volle pond betalen. Voor dat geld krijg je bij UPC 14 zenders. Dat is overigens voor mij ook geen optie, omdat je geen eigen indeling kan maken van de zendervolgorde en moet je ergens op kanaal 198 NED HD kijken. Slaat nergens op. Is er dan geen enkele provider die een goed en degelijk product kan leveren.

Ziggo is mi goed bezig door niet zo'n stomme ontvanger mee te leveren, maar helaas geen bereik in mijn regio.

Ik wacht nog even tot digitenne in HD gaat uitzenden.

RaDKiLL
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2010 10:04

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door RaDKiLL »

Als ik dit zo lees hier allemaal dan is het kommer en kwel met Tele2. :(
Heb zelf vorige week het totaalpakket bezorgd gekregen en heb gisterenavond besloten alles aan te sluiten (ja, ik weet wat ik doe).
Internet werkt perfect, op naar de decoder. Alles aangesloten zoals het hoort, TV aan...... "loading".......
Goed een kwartiertje gewacht, nog steeds loading. Alles op alle mogelijke manieren gereset, still loading...
Vervolgens wat geGoogled en toen wist ik dat dit wel eens een feestje zou kunnen gaan worden.
Uiteindelijk vanacht alles aan laten staan (na OPNIEUW een reset van alle apparatuur) en vanmorgen..... "LOADING"...!!!
Inmiddels een mailtje gestuurd naar Danielle van Tele2.
Wat mij overigens verbaasd is dat de meeste klachten van het "loading" probleem rond februari van dit jaar waren. Met verwachtte toen dat middels een zgn software upgrade een en ander verholpen zou worden.

Wat kan ik nu het beste doen? Mij de ergernis van service-medewerkers op de hals halen of wellicht vertrouwen op de goede bedoelingen van Danielle van Tele2?

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Radkill,

Ik heb je zojuist een e-mailtje gestuurd waarin ik je heb geadviseerd hierover contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen je dan verder helpen en eventueel een nieuwe decoder opsturen. Mijn collega's zijn te bereiken via 0900-2411602

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

honda98
Berichten: 93
Lid geworden op: 07 mei 2005 08:33

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door honda98 »

brd wacht dat digitenne in HD gaat uitzenden !!!!
dat zal niet gaan om dat de band breedte te smal is !
hij kan beter naar een andere provider uit kijken !
de provider die op dit moment de meeste HD zenders heeft is canaldigitaal met (25) HD zenders ! het HD pakket kost 5 euro per maand en er zitten ook vrije zenders op die geen andere provider zal door geven OA ARD HD ZDF HD EEN HD canvas/ketnet (zie website canaldigitaal)
ik heb dit ook en het werkt prima ! glashart media is ook een goede provider (15) HD zenders !
en ten slotte bij elke provider is er wel wat 100% is het nergens ! :oops:

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Inter »

Brd schreef:Ik wacht nog even tot digitenne in HD gaat uitzenden.
Technisch is het wel mogelijk maar dit zal denk ik met de hoge kosten die ze dan moeten maken niet zo gauw gebeuren .
Met Digitenne moet je zoal meer uitkijken voor storingen uit de omgeving .
Laatst gewijzigd door Inter op 24 jul 2010 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Inter »

Tele 2 gaat nu ook op de kabel .Dit is wel analoog .
Ben al jaren tegen kabel monopolisten zoals UPC ,Ziggo enz die maar rekenen wat ze willen maar Tele 2 geeft hier al geen goede beurt .

Zeker nu de beloofde uitbreiding van meer HD zenders uit blijft als het al goed werkt met Ned 1,2 en 3 .

Nikati
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2010 12:56

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Nikati »

Nou inmiddels zijn we een paar maanden verder en eindelijk van tele2 af.
De oplossingen vanuit tele2 waren nog slechter.
Zal even een update doen.

Na Danielle van het tele2 webcare team hier gemailt te hebben is er eigenlijk weinig gebeurt.. misschien dat ze wel het 1 en ander gedaan heeft, maar heb na mijn verhaal alleen een klein feedback mailtje gekregen en dat was het.
Ik zou van tele2 uiteindelijk de nieuwe interactieve decoder krijgen, dat zou dan 3 maanden op proef zijn en na die 3 maanden kon ik het dan evt opzeggen.
Door alle maanden storing had ik nog geld van hun tegoed, maar volgens hun werd dat dan verrekend met het geld wat nog open stond van de mini laptop, want door het overzetten naar de interactieve tv moest ik het geld van de laptop even betalen volgens hun.
Had absoluut geen zin meer in problemen dus heb maar toegezegd, om zo snel mogelijk van hun af te zijn.
Wij waren erg blij dat we eindelijk eens normaal naar tv zouden kunnen kijken zonder storingen, maar dat bleek niet het geval.
De interactieve tv van tele2 bleek nog slechter dan hetgeen wat we hadden!
Het beeld bleef hangen, net in spannende stukken haperde het beeld + geluid, waardoor je een deel miste enz enz enz enz.
Ik heb een abbo bij ziggo afgesloten en tele2 op de hoogte gebracht dat ik per 10 oktober mijn abonnement wil opzeggen.
Er werd toen doodleuk gezegd dat ik pas volgend jaar kan opzeggen, omdat ik een nieuw abonnement was aangegaan (interactieve tv).
Na mijn verhaal gedaan te hebben en overleg met het hoofdkantoor was de conclusie dat ik het gewoon kon opzeggen, maar moest dan wel even een jaar aan abonnementskosten overmaken, omdat ik niet kosteloos kon opzeggen.
Nadat ik het verhaal weer uitgelegd had en hun ervan verzekerde dat ik absoluut NIET het geld zou overmaken, omdat dit niet de afspraak was... ik zou het immers gewoon 3 maanden op proef krijgen, kon ik eindelijk opzeggen!
Na de schriftelijke bevestiging van tele2 was alles zeker en sinds 10 oktober 2010 ben ik dan eindelijk van tele2 af.

Heb nu ziggo en wat een verademing is dat!
Decoder werkt snel, beeld hapert niet, nog geen storing gehad en mooier beeld.
Ik houd er natuurlijk rekening mee dat er in de toekomst storingen kunnen komen bij ziggo, elke provider heeft daar weleens last van.
Hoop alleen nooit meer mee te maken dat een provider na bijna 10 maanden storing nog geen maatregelen neemt en dat de klantenservice zo slecht meewerkt om tot een menselijke oplossing te komen.
We hebben meerdere malen mensen aan de telefoon gehad die gewoon niet begrepen hoe lang we al met dit bezig waren en zij wouden dood leuk alle stappen met ons nog eens doornemen vanaf het begin, medewerkers die ons tot 3 keer toe heen en weer doorschakelde naar verschillende afdelingen en niet snapte waarom ze ons weer elke keer aan de lijn kregen en medewerkers die bijna boos reageerde al we zeiden dat we niet voor de derde keer een kabeltje gingen vervangen.

Gelukkig hoef ik bij dit onderdeel van het forum nooit meer iets te schrijven.
Voor de mensen die nog steeds problemen hebben met tele2.... veel succes!

jeda24
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 nov 2010 21:40

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door jeda24 »

zoal\s al eerder vermeld op dit forum hebben wij ook helaas HD TV van tele2.
storingen, haperingen, stilstaand beeld, noem maar op. na vele telefoontjes (stuk of 20?) eindelijk een nieuwe decoder voor beneden. ja mensen, we kunnen beneden tv kijken. voor de rest van de problemen zouden we 18 december uitslag hebben. prima. maar sinds gister doet onze decoder boven helemaal niks meer! dus, weer gebeld (ppppppppffffffffffffff) en wat krijg ik voor antwoord? sorry mevrouw, 18 december krijgt u uitslag, dus daar moet u maar even op wachten!!!! ik zei"waarop wachten? en waarom? de decoder doet toch niks meer???" ja dat weet ik, krijg ik als antwoord, maar toch kan ik niks voor u doen!!!! aplaus tele2!! de klant laten betalen, en laten wachten!! goed bezig!!

wat een K bedrijf.
het liefst wil ik hier van af, maar ja dat gaat dus weer niet want er is een contract afgesloten.

mensen, 1 raad: NEEM NOOIT HD TV VAN TELE2, WANT TV KIJKEN KUN JE ER NIET MEE!

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Jeda24,

Ik heb je probleem nog in behandeling.
Ik heb mijn collega gevraagd z.s.m. contact met je op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Jeda24,

Ik heb begrepen dat mijn collega zojuist contact met je heeft gehad en dat er een nieuwe decoder naar je onder weg is.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Femmiej
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 dec 2010 22:20

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Femmiej »

RaDKiLL schreef:Heb zelf vorige week het totaalpakket bezorgd gekregen en heb gisterenavond besloten alles aan te sluiten (ja, ik weet wat ik doe).
Internet werkt perfect, op naar de decoder. Alles aangesloten zoals het hoort, TV aan...... "loading".......
Goed een kwartiertje gewacht, nog steeds loading. Alles op alle mogelijke manieren gereset, still loading...
Ik ken het, mijn huistelefoon deed het ook niet dus ik kon met mijn mobiel naar Tele2 gaan bellen..
Gelukkig deed Tele2 absoluut niet moeilijk over de belkosten, er werd mij direct €10 toegezegd. Na meerdere telefoontjes heb ik uiteindelijk nog €10 toegezegd gekregen. (heb het allebei gekregen)

Ben het er mee eens dat Tele2 de installatiehandleiding duidelijker kan maken. Heel het Loading gebeuren komt niet in de handleiding voor. Ik moest ook de modem resetten enzo, als ze dat nu ook in de handleiding zetten hoeven klanten niet te bellen.

ronybalony
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 feb 2011 14:20

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door ronybalony »

Heb mij helemaal door dit topic heen geworsteld omdat ik ook problemen heb met haperend beeld en geluid, storingen met telefoon en af en toe internet uitval, kan wel netjes alle programma's opnemen en afspelen via de hd recorder.

Ook zie ik danielle hier op het forum ( jij bent ook overal) met haar standaard berichtjes, maar geen enkele keer een oplossing behalve dat iedereen straks met 6 decoders in huis zit, en met haperend beeld en geluid.......
Kan of mag Danielle geen oplossingen geven via forum's/topic's ??
of moet dat allemaal prive ?

En mensen die wel geholpen zijn die hoor of zie ik niet/meer ( of bestaan die niet ?)

Ben wel netjes geholpen met overstappen naar HDDtv omdat het daar fout ging met onze telefoon contract heb hier netjes geld voor terug gehad, heel netjes.

Wat ik nu wil weten ( het liefst van danielle of iemand van TELE2) of het probleem nu wel of niet opgelost kan worden ..... zoniet hoe komen wij tot een oplossing om ons contract te ontbinden ... zoja wanneer en hoe lossen wij het probleem haperend beeld en geluid dan op ?
En het liefst openlijk via een topic zodat iedereen dit kan lezen, scheelt een hoop mailwerk voor Danielle .....

Zou dit mogelijk zijn in ..........7 dagen vanaf nu ???

Ron

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door Inter »

Misschien dit het vragen bij forum van Tele 2 .Dat sinds 1-11-2010 weer terug is .

Gesloten