LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
We hebben in juli een electrische buitenboordmotor gekocht bij Koopgoedkoop.nl die zeewaterbestendig zou zijn. Na een paar dagen gebruik op zee begonnen bepaalde onderdelen te roesten. Via email contact opgenomen met de klantenservice en ze hebben aangeboden om 40 EUR korting te geven of onderdelen kosteloos te vervangen. We zijn hier niet mee akkoord gegaan omdat we de motor niet meer veilig vonden voor gebruik op zee. Uiteindelijk hebben we gisteren bericht gekregen dat het volledige aankoopbedrag terug wordt gestort en we de motor kunnen houden. Uitstekende service.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Heb je het al terug?Maartster schreef: Uiteindelijk hebben we gisteren bericht gekregen dat het volledige aankoopbedrag terug wordt gestort en we de motor kunnen houden. Uitstekende service.
Zo nee - is de service alleen een toezegging, geen daad.
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Maartster schreef:We hebben in juli een electrische buitenboordmotor gekocht bij Koopgoedkoop.nl die zeewaterbestendig zou zijn. Na een paar dagen gebruik op zee begonnen bepaalde onderdelen te roesten. Via email contact opgenomen met de klantenservice en ze hebben aangeboden om 40 EUR korting te geven of onderdelen kosteloos te vervangen. We zijn hier niet mee akkoord gegaan omdat we de motor niet meer veilig vonden voor gebruik op zee. Uiteindelijk hebben we gisteren bericht gekregen dat het volledige aankoopbedrag terug wordt gestort en we de motor kunnen houden. Uitstekende service.
Uitstekende service? Natuurlijk, daarvan kans pas van gesproken worden nadat zij de hele zaak vlot en soepel hebben afgewikkeld.
Laat ik nauw niet de azijnpisser uithangen maar dat geld zie je nooit meer terug.
Voortschrijdend inzicht noemen we dat!
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) is vandaag bijgeschreven. Dit is binnen drie dagen na de toezegging. Wie denkt op een soortgelijke manier eenvoudig het aankoopbedrag terug te krijgen moeten we toch teleurstellen. We zijn met deze kwestie drie weken bezig geweest en hebben een aantal e-mails met argumenten, bijlages en foto's gestuurd. Voor ons was het ook een principe kwestie dat een leverancier zijn verantwoordelijkheid neemt als het product niet aan de specificaties voldoet. In dit geval is dat uiteindelijk ook gebeurd.
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Hoi,
ik heb afgelopen vrijdag 26 augustus een relax fauteuil met massage en verwarming besteld,voor een ongelooflijke lage prijs,was bang na het lezen van dit forum,maar ik heb het toch geprobeerd en ik kreeg direct na bestelling een mailtje van ontvangst,gisteren een mailtje van ups dat ze de stoel vandaag komen afleveren...en ja! vanochtend stoel ontvangen vandaag al heerlijk gebruikt! Dus alles is gegeaan zoals beloofd en supersnelle levering! perfect!
groetjes Rachel
ik heb afgelopen vrijdag 26 augustus een relax fauteuil met massage en verwarming besteld,voor een ongelooflijke lage prijs,was bang na het lezen van dit forum,maar ik heb het toch geprobeerd en ik kreeg direct na bestelling een mailtje van ontvangst,gisteren een mailtje van ups dat ze de stoel vandaag komen afleveren...en ja! vanochtend stoel ontvangen vandaag al heerlijk gebruikt! Dus alles is gegeaan zoals beloofd en supersnelle levering! perfect!
groetjes Rachel
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Hallo, we zijn eigenlijk best wel geschrokken van de hoeveelheid negatieve recensies die er hier gepost zijn.
Normaal gezien informeren wij ons goed over eender welke webshop wij een aankoop doen via internet maar vorige week woensdag waren we wellicht te enthousiast gestemd (nieuwe keuken) om vooronderzoek te doen.
Om het voorzichtig positief te brengen hebben wij op woensdag 24 augustus rond 22.30 uur een bestelling geplaatst voor 4 bar-krukken en waren dan ook aangenaam verrast dat we deze op maandag 29 augustus afgeleverd kregen door UPS.
Ging er dan niets mis hoor ik iedereen denken
Toch wel, de mails die wij ontvingen liepen niet synchroon met de werkelijke status.
Op maandag 29 augustus rond 23.00 uur kregen we bericht dat de order zal worden klaargemaakt voor verzending in hun magazijn.
Meende me toch te herinneren dat ik die middag 2 dozen van UPS voor de deur had zien staan
Wel bizar dat niemand voor ontvangst getekend heeft en als de bewuste dozen door een onverlaat waren meegenomen dan waren de rapen gaar geweest.
Aan de andere kant wilden we niet te veel zeuren want we hadden immers 4 nieuwe functionerende bar-krukken ontvangen.
Toch niet helemaal.. want de zitting van de 4e stoel heeft slechts 2 gaten met schroefdraad en de andere 2 gaten zitten op de verkeerde plek waardoor we de zitting dus niet hebben kunnen monteren.
Zal jullie wel op de hoogte houden van ons contact met hun service desk.
Jolanda en Ray
Normaal gezien informeren wij ons goed over eender welke webshop wij een aankoop doen via internet maar vorige week woensdag waren we wellicht te enthousiast gestemd (nieuwe keuken) om vooronderzoek te doen.
Om het voorzichtig positief te brengen hebben wij op woensdag 24 augustus rond 22.30 uur een bestelling geplaatst voor 4 bar-krukken en waren dan ook aangenaam verrast dat we deze op maandag 29 augustus afgeleverd kregen door UPS.
Ging er dan niets mis hoor ik iedereen denken
Toch wel, de mails die wij ontvingen liepen niet synchroon met de werkelijke status.
Op maandag 29 augustus rond 23.00 uur kregen we bericht dat de order zal worden klaargemaakt voor verzending in hun magazijn.
Meende me toch te herinneren dat ik die middag 2 dozen van UPS voor de deur had zien staan
Wel bizar dat niemand voor ontvangst getekend heeft en als de bewuste dozen door een onverlaat waren meegenomen dan waren de rapen gaar geweest.
Aan de andere kant wilden we niet te veel zeuren want we hadden immers 4 nieuwe functionerende bar-krukken ontvangen.
Toch niet helemaal.. want de zitting van de 4e stoel heeft slechts 2 gaten met schroefdraad en de andere 2 gaten zitten op de verkeerde plek waardoor we de zitting dus niet hebben kunnen monteren.
Zal jullie wel op de hoogte houden van ons contact met hun service desk.
Jolanda en Ray
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
www.koopgoedkoop.nl is ook bekend als www.photographyxxl.nl
Ik was op zoek naar Softbox verlichting op Marktplaats.nl en zodoende kwam ik bij een advertentie van www.photographyxxl.nl. Op deze website bieden zij een studioset met 3 softboxen inclusief statieven, een achtergrond statief inclusief een doek, en twee reflectoren voor maar slechts € 169,96.
Dat is knap sinds alleen al een set van 2 softboxen inclusief statieven normaal gesproken rond de € 123,00 kosten.
Toch nieuwsgierig als ik ben heb ik wat onderzoek gedaan naar deze website, en al snel bleek het dat er een luchtje aan zat. De website geeft ons het volgende KVK nummer (dat tegenwoordig niets meer voorstelt omdat iedereen zo’n nummer kan aanvragen.): 52904822
Op de website van de KVK constateer als rechtspersoon: Vertical XXL International BV.
Dit komt overeen met de gegevens op de website van www.photograpyxxl.nl
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Naam ondernemer: Vertical XXL International B.V.
handelend onder de naam: PhotographyXXL.nl
Vestigings- & bezoekadres:
Kanaalweg 19L
3526 KL Utrecht
Nu wil ik ook altijd graag een telefoonnummer zien, dus na een zoektocht kom ik het volgende tegen:
Vertical XXL International B.V.
Kanaalweg 19-L
3526 KL UTRECHT
Telefoon: 024 7410741
Dat is interessant... Een Utrechtse vestiging met een nummer in Wijchen. Op zich kan dat nog wel maar... Hmmm dit is hetzelfde nummer als van www.koopgoedkoop.nl!!!
En verdraaid daar verkopen ze dezelfde sets, en dezelfde items zijn wel of niet op voorraad. Zelf de trefwoorden op beide sites komen overeen.
Altijd lage prijzen
Ruime keuze / Breed assortiment
Binnen 1-5 werkdagen
Na een zoekopdracht op het adres in Utrecht zie ik:
Vida XL International B.V.
Kanaalweg 19-L
3526 KL UTRECHT
Telefoon: 024 7410741
Weer een andere naam met hetzelfde telefoonnummer!
Voor de rest heeft www.photographyxxl.nl ook een website op www.photographyxxl.it en www.photographyxxl.de.
Ik weet genoeg... Dit is volgens mij geen betrouwbaar professioneel bedrijf, dit blijkt ook uit de verhalen hier. Geen enkel professioneel bedrijf zou naar mijn mening buigen voor een dreigement in een showroom. Dit doen alleen zwendelaars die zichzelf in het nauw gedreven voelen.
Mijn advies is dan ook, laat je niet lokken door de prijzen en/of positieve ervaringen van mensen die je hier leest. Een feit is dat dit bedrijf na mijn inziens van geen kanten lijkt te kloppen en dat je net zo goed een wildvreemde op straat je geld kunt geven met een verzoek om een goedkoop product voor je te regelen.
Je moet het natuurlijk zelf weten...
Gr.
Dennis
Ik was op zoek naar Softbox verlichting op Marktplaats.nl en zodoende kwam ik bij een advertentie van www.photographyxxl.nl. Op deze website bieden zij een studioset met 3 softboxen inclusief statieven, een achtergrond statief inclusief een doek, en twee reflectoren voor maar slechts € 169,96.
Dat is knap sinds alleen al een set van 2 softboxen inclusief statieven normaal gesproken rond de € 123,00 kosten.
Toch nieuwsgierig als ik ben heb ik wat onderzoek gedaan naar deze website, en al snel bleek het dat er een luchtje aan zat. De website geeft ons het volgende KVK nummer (dat tegenwoordig niets meer voorstelt omdat iedereen zo’n nummer kan aanvragen.): 52904822
Op de website van de KVK constateer als rechtspersoon: Vertical XXL International BV.
Dit komt overeen met de gegevens op de website van www.photograpyxxl.nl
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Naam ondernemer: Vertical XXL International B.V.
handelend onder de naam: PhotographyXXL.nl
Vestigings- & bezoekadres:
Kanaalweg 19L
3526 KL Utrecht
Nu wil ik ook altijd graag een telefoonnummer zien, dus na een zoektocht kom ik het volgende tegen:
Vertical XXL International B.V.
Kanaalweg 19-L
3526 KL UTRECHT
Telefoon: 024 7410741
Dat is interessant... Een Utrechtse vestiging met een nummer in Wijchen. Op zich kan dat nog wel maar... Hmmm dit is hetzelfde nummer als van www.koopgoedkoop.nl!!!
En verdraaid daar verkopen ze dezelfde sets, en dezelfde items zijn wel of niet op voorraad. Zelf de trefwoorden op beide sites komen overeen.
Altijd lage prijzen
Ruime keuze / Breed assortiment
Binnen 1-5 werkdagen
Na een zoekopdracht op het adres in Utrecht zie ik:
Vida XL International B.V.
Kanaalweg 19-L
3526 KL UTRECHT
Telefoon: 024 7410741
Weer een andere naam met hetzelfde telefoonnummer!
Voor de rest heeft www.photographyxxl.nl ook een website op www.photographyxxl.it en www.photographyxxl.de.
Ik weet genoeg... Dit is volgens mij geen betrouwbaar professioneel bedrijf, dit blijkt ook uit de verhalen hier. Geen enkel professioneel bedrijf zou naar mijn mening buigen voor een dreigement in een showroom. Dit doen alleen zwendelaars die zichzelf in het nauw gedreven voelen.
Mijn advies is dan ook, laat je niet lokken door de prijzen en/of positieve ervaringen van mensen die je hier leest. Een feit is dat dit bedrijf na mijn inziens van geen kanten lijkt te kloppen en dat je net zo goed een wildvreemde op straat je geld kunt geven met een verzoek om een goedkoop product voor je te regelen.
Je moet het natuurlijk zelf weten...
Gr.
Dennis
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Hallo allemaal, zoals beloofd het vervolg van de afhandeling van onze "klacht"
31-08: mail gestuurd naar het bedrijf met omschrijving van de ondeugdelijke zitting en vreemde afleverings wijze
31-08: automatisch ontvangst bericht ontvangen
01-09: klacht in behandeling genomen en we werden verzocht om foto's mee te sturen van de zitting
02-09: mail gestuurd met foto's
03-09: excuses ontvangen voor beschadiging van de zitting alsmede de gang van zaken bij aflevering. Nieuwe zitting besteld, oude hoefde ik niet te retourneren en
verwachtte levertijd voor de nieuwe zitting is max 1,5 week
05-09: bevestiging van aftersales team dat zitting op transport is gezet
07-09: nieuwe zitting in perfecte staat afgeleverd.
Misschien ben ik met de neus in de boter gevallen maar deze klacht-afhandeling/nazorg vind ik zeer professioneel en snel verlopen.
Ik koop regelmatig op internet bij BCC, Redcoon, Pixmania en Mycom en koopgoedkoop zal ik zeker niet overslaan in de toekomst maar iedereen moet die afweging maar zelf maken.
Grtz,
Jolanda en Ray
31-08: mail gestuurd naar het bedrijf met omschrijving van de ondeugdelijke zitting en vreemde afleverings wijze
31-08: automatisch ontvangst bericht ontvangen
01-09: klacht in behandeling genomen en we werden verzocht om foto's mee te sturen van de zitting
02-09: mail gestuurd met foto's
03-09: excuses ontvangen voor beschadiging van de zitting alsmede de gang van zaken bij aflevering. Nieuwe zitting besteld, oude hoefde ik niet te retourneren en
verwachtte levertijd voor de nieuwe zitting is max 1,5 week
05-09: bevestiging van aftersales team dat zitting op transport is gezet
07-09: nieuwe zitting in perfecte staat afgeleverd.
Misschien ben ik met de neus in de boter gevallen maar deze klacht-afhandeling/nazorg vind ik zeer professioneel en snel verlopen.
Ik koop regelmatig op internet bij BCC, Redcoon, Pixmania en Mycom en koopgoedkoop zal ik zeker niet overslaan in de toekomst maar iedereen moet die afweging maar zelf maken.
Grtz,
Jolanda en Ray
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Nou ik heb gelukkig wel mijn pakketje ontvangen. Dinsdagavond besteld, vrijdag ochtend binnen.
Om heel eerlijk te zijn kreeg ik het ook benauwd. Ik kreeg een berichtje van UPS dat mijn bestelling onderweg was. Het pakket zou 1 kg zijn (Ik had een halterset besteld van 56.5 kilo). Ik vermoede dus onraad. Ik googlen en ja hoor, negatieve reacties.
Ik las alles door dat er aan reacties stond en die waren niet mals. Maak ik vervolgens een account aan om mijn relaas te beginnen, wordt er ineens aangebeld door UPS dat de pakketjes er zijn.
Nou zal je het krijgen dacht ik. Ik doe open, neem de pakketjes in ontvangst (duidelijk iets zwaarder als 1 kilo). Bij opening blijkt gewoon de beloofde zooi er in te zitten.
Ik persoonlijk ben dus wel tevreden, maar mensen blijf opletten want als ik alles zo lees hier is het toch niet compleet zuivere koffie.
Verder vind ik het zwak dat er duidelijk een paar positieve reacties tussen zitten van het bedrijf zelf, imago boosting..., schaam je!
Mvg,
Easy_M
Om heel eerlijk te zijn kreeg ik het ook benauwd. Ik kreeg een berichtje van UPS dat mijn bestelling onderweg was. Het pakket zou 1 kg zijn (Ik had een halterset besteld van 56.5 kilo). Ik vermoede dus onraad. Ik googlen en ja hoor, negatieve reacties.
Ik las alles door dat er aan reacties stond en die waren niet mals. Maak ik vervolgens een account aan om mijn relaas te beginnen, wordt er ineens aangebeld door UPS dat de pakketjes er zijn.
Nou zal je het krijgen dacht ik. Ik doe open, neem de pakketjes in ontvangst (duidelijk iets zwaarder als 1 kilo). Bij opening blijkt gewoon de beloofde zooi er in te zitten.
Ik persoonlijk ben dus wel tevreden, maar mensen blijf opletten want als ik alles zo lees hier is het toch niet compleet zuivere koffie.
Verder vind ik het zwak dat er duidelijk een paar positieve reacties tussen zitten van het bedrijf zelf, imago boosting..., schaam je!
Mvg,
Easy_M
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Ik heb wilde voor mijn vrouw die binnenkort jarig is een thuisstudio voor fotografie kopen, dus ik achter de computer en op zoek al snel kwam ik op de site van photographyxxl.nl gelet op het feit dat ik een leek ben in dat soort dingen met al mijn goedheid voor ruim 200 euro aan spullen besteld.
Vervolgens dacht ik zouden er eigenlijk ook slechte ervaringen zijn over dit bedrijf. Nou toen ik dat zag brak het angstzweet eigenlijk wel even uit.
Maar ik heb de studio vorige week vrijdag besteld en donderdag is geleverd.
Helemaal netjes geen beschadigingen en alles klopte.
Maar er viel mij idd ook op dat er op bonnen en dergelijke verkeerde informatie staat want ik kreeg bijv van UPS een mailtje dat er 1 pakket van 2 kg was nou toenhad ik hem helemaal hangen.Ik dacht dat ik nummer zoveel was die een poot uitgedraaid was. Maar donderdag stond die man van UPS toch seriues met 3 paketten op de stoep die bij elkaar echt wel meer weegden dan 2 kg.
1 ding heb ik hier wel van geleerd en dat is eerst kijken of zo'n site wel betrouwbaar is
Vervolgens dacht ik zouden er eigenlijk ook slechte ervaringen zijn over dit bedrijf. Nou toen ik dat zag brak het angstzweet eigenlijk wel even uit.
Maar ik heb de studio vorige week vrijdag besteld en donderdag is geleverd.
Helemaal netjes geen beschadigingen en alles klopte.
Maar er viel mij idd ook op dat er op bonnen en dergelijke verkeerde informatie staat want ik kreeg bijv van UPS een mailtje dat er 1 pakket van 2 kg was nou toenhad ik hem helemaal hangen.Ik dacht dat ik nummer zoveel was die een poot uitgedraaid was. Maar donderdag stond die man van UPS toch seriues met 3 paketten op de stoep die bij elkaar echt wel meer weegden dan 2 kg.
1 ding heb ik hier wel van geleerd en dat is eerst kijken of zo'n site wel betrouwbaar is
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Ik koop wel eens vaker via internet en dit gaat altijd goed, dus bestelde ik een relax-massagestoel via koopgoedkoop.nl. Eerst info opgevraagd over het product bij het bedrijf. Moest de stoel wel zelf in elkaar zetten, en dat heb ik niet kunnen vinden op hun website. Maar dat zou niet zo moeilijk zijn. Dus dinsdag besteld en vrijdag keurig geleverd. Echter bij het uitpakken van de twee dozen miste ik het voedingsblok, want de massagedelen van deze stoelen werken echt niet op batterijen, dus dat was eventjes balen. Het inelkaar zetten van de stoel is niet echt moeilijk, maar met 2 personen gaat het makkelijker dan alleen. Toch in elkaar gezet, bleek het klitteband wat aan de achterkant van de stoel op beide leuningen hoort te zitten, bij de een wel op de juiste plaats maar bij de ander aan de voorkant vastgeniet. Dat weghalen zou een zichtbare beschadiging opleveren dus daar had ik geen zin in. Dus maandagmiddag telefonisch contact opgenomen en het probleem uitgelegd. Even ordernummer erbij en de zaak was geregeld. Zou een nieuwe rechterzijkant en een voedingsblok opgestuurd krijgen. De overbodig geworden leuning hoefde niet retour. Dinsdagmiddag via mail van een bedrijf in Duitsland de verzending van mijn bestelling bevestigd gekregen, echter daarin stond dat ik 16 euro moest betalen. Even bellen dus en toen kreeg ik het wel eventjes iets benauwd. Telefonisch heel moeilijk bereikbaar ineens. Even googelen op internet en daar schrok ik van. Op dit forum heel wat negatieve ervaringen. Echter toch contact gekregen en de dame vertelde mij dat ik die mail als niet verzonden kon beschouwen. En vandaag de nalevering ontvangen. En ik kan nu genieten van en in mijn relaxstoel. Vond dat een positieve ervaring ook wel eens vermeld mocht worden, zoveel staan er hier niet op. Ik zal dus heus nog wel een keer weer iets via deze internetwinkel bestellen, hoewel er na een positieve ervaring best wel een keer een negatieve zal komen. Maar dat hoeft niet per se van dit bedrijf te komen.
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Naar aanleiding van het vele negatieve over Gerwo Traiding hebben we er op maandag (rond 16:00u) een telefoontje aan gewaagd.
We kregen vrij snel een medewerker aan de lijn en die verzekerde ons dat het bewuste artikel op voorraad was en dat we het vrijdags zouden ontvangen.
De bestelling via de site gedaan en al snel volgden de bevestigings mailtjes.
De medewerker had niet helemaal gelijk; op woensdag al (13:30u) werd het pakket door UPS afgeleverd!!!!
Gelukkig is er dus ook iets positiefs te melden.
We kregen vrij snel een medewerker aan de lijn en die verzekerde ons dat het bewuste artikel op voorraad was en dat we het vrijdags zouden ontvangen.
De bestelling via de site gedaan en al snel volgden de bevestigings mailtjes.
De medewerker had niet helemaal gelijk; op woensdag al (13:30u) werd het pakket door UPS afgeleverd!!!!
Gelukkig is er dus ook iets positiefs te melden.
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Hoelang kan dit nog doorgaan?
Ik lees allemaal dezelfde verhalen in dit forum.
Helaas zelf ook zo een verhaal.
Opafiets besteld voor mijn zoon. Aflevering ging goed, maar na het monteren blijkt de achteras gebroken. Verder ook slagen in zowel het voor als achterwiel.
Telefonisch contact lijkt onmogelijk. In de wacht ben je steeds de 2e in de wachtrij.
Mail gestuurd, waarop wordt gereageerd. Men wil nieuw achterwiel toezenden.
Mijn reactie was dat ik wilde dat ze het bedrag terug storten en de fiets terug nemen.
2e mail wederom het voorstel om nieuw achterwiel te sturen en 20,- terug te storten.
Hiermee akkoord gegaan, maar nog niets ontvangen tot op heden.
Wat kun je hier nog mee?? hoe groot is de groep gedupeerden?? heeft iemand een idee??
Ik lees allemaal dezelfde verhalen in dit forum.
Helaas zelf ook zo een verhaal.
Opafiets besteld voor mijn zoon. Aflevering ging goed, maar na het monteren blijkt de achteras gebroken. Verder ook slagen in zowel het voor als achterwiel.
Telefonisch contact lijkt onmogelijk. In de wacht ben je steeds de 2e in de wachtrij.
Mail gestuurd, waarop wordt gereageerd. Men wil nieuw achterwiel toezenden.
Mijn reactie was dat ik wilde dat ze het bedrag terug storten en de fiets terug nemen.
2e mail wederom het voorstel om nieuw achterwiel te sturen en 20,- terug te storten.
Hiermee akkoord gegaan, maar nog niets ontvangen tot op heden.
Wat kun je hier nog mee?? hoe groot is de groep gedupeerden?? heeft iemand een idee??
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 okt 2011 14:27
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Wij hebben hele slechte ervaringen met koopgoedkoop.
Hebben eind vorige zomer een tuinset gekocht, tafel met twee glasplaten en 6 verstelbare stoelen.
Vorig jaar lekker in de schuur gezet en dit voorjaar met het lekkere weer dus buiten gezet.
Na een paar keer erop te hebben gezeten ging mijn zoon erdoor, deed zich behoorlijk pijn. Er zitten plastic ''dopjes" waar de schroeven in passen en die pakken gewoon niet meer. Zit nu met 6 stoelen waar ik dus niets meer aan hebt.
Dus gaan mailen ( bellen lukt je haast niet ) en we zouden nieuwe stoelen krijgen.
Oke, dat is prima. Na weken nog niets gehoord. Weer mailen. Ze moesten foto`s hebben, dit gedaan en opgestuurd. Weer weken wachten, ze moesten nogmaals foto`s hebben. Pf, weer opgestuurd.
Wachten, wachten, weer mail gestuurd. Ze moesten eerst overleggen.
Na weken weer gemaild.
Ze sturen de onderdelen op. Eind deze week of anders begin volgende week.
Dit was in juli!!!
Je begrijpt het al, nog steeds niets binnen.
De hele zomer op geleende stoelen terwijl je een nieuwe set hebt gekocht.
Ze zeggen wel eens goedkoop is duurkoop, nou zeker wel.
We zijn bezig om alles te verzamelen van e mails enzo en laten het er zeker niet bij zitten.
Wij kopen zeker nooit meer iets bij koopgoedkoop!!!
Hebben eind vorige zomer een tuinset gekocht, tafel met twee glasplaten en 6 verstelbare stoelen.
Vorig jaar lekker in de schuur gezet en dit voorjaar met het lekkere weer dus buiten gezet.
Na een paar keer erop te hebben gezeten ging mijn zoon erdoor, deed zich behoorlijk pijn. Er zitten plastic ''dopjes" waar de schroeven in passen en die pakken gewoon niet meer. Zit nu met 6 stoelen waar ik dus niets meer aan hebt.
Dus gaan mailen ( bellen lukt je haast niet ) en we zouden nieuwe stoelen krijgen.
Oke, dat is prima. Na weken nog niets gehoord. Weer mailen. Ze moesten foto`s hebben, dit gedaan en opgestuurd. Weer weken wachten, ze moesten nogmaals foto`s hebben. Pf, weer opgestuurd.
Wachten, wachten, weer mail gestuurd. Ze moesten eerst overleggen.
Na weken weer gemaild.
Ze sturen de onderdelen op. Eind deze week of anders begin volgende week.
Dit was in juli!!!
Je begrijpt het al, nog steeds niets binnen.
De hele zomer op geleende stoelen terwijl je een nieuwe set hebt gekocht.
Ze zeggen wel eens goedkoop is duurkoop, nou zeker wel.
We zijn bezig om alles te verzamelen van e mails enzo en laten het er zeker niet bij zitten.
Wij kopen zeker nooit meer iets bij koopgoedkoop!!!
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Beste,
De feiten voor mij op een rij...
- Trace-nummer is niet binnen één of twee werkdagen verstuurd, zoals kenbaar wordt gemaakt per email na de bestelling.
- 2 - 7 dagen levertijd klopt niet. Vorig week dinsdag 27092011 fiets besteld bij fietsdealz. Vandaag 0410201 tot op heden geen fiets ontvangen.
- Telefonisch niet bereikbaar Telefoon: 024 74 10 060 (maandag t/m vrijdag: 13.00 tot 17.00 uur) Gister 03102011 een uur lang gebeld, 2e in de wachtrij, na 60 minuten zelf opgehangen.
- Email nog niet beantwoord Wij streven ernaar uw vraag binnen 24* uur te beantwoorden! Gister 03102011 na telefoontje gelijk gemaild, tot op heden geen reactie.
Tot nu toe hou ik mezelf optimistisch. Hoop nog iets wat op een fiets lijkt binnen te krijgen. Over de juridische stappen ga ik mij inlezen.
groet,
__
Reactie op mijn mail net gearriveerd in mijn inbox:
Geachte heer,
Helaas is er een foutmelding opgetreden bij het klaarmaken voor verzending.
Daarom is bij deze nogmaals opdracht gegeven om uw zending klaar te maken.
Zodra de trackinggegevens bekend zijn, krijgt u deze automatisch toegemaild.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Toch maar optimistisch blijven dan.. hou jullie hoogte
____
We zijn nu weer een weekje verder, nog steeds geen tracenummer of fietz ontvangen...
__
10 oktober mailtje gestuurd waar mijn trace-nr en fiets blijven.
_
11 oktober mailtje terug gehad met tracenummer
_
12 oktober fiets in huis! (uiteindelijke levertijd: 27-09-2011 - 23 -10 -2011
hij is afgeleverd bij de fietsenmaker beneden ons, die gaat hem voor me inelkaar zetten. De stalen velgen zijn wel van alluminium en de remmen schijnen wat slapjes te zijn.. maar goed, boeie voor 200 euro ben ik al lang blij dat er ooit iets is binnengekomen.. nu afwachten of de fiets van dermate kwaliteit is dat ik er ook op kan fietsen.. laat 't jullie weten!
De feiten voor mij op een rij...
- Trace-nummer is niet binnen één of twee werkdagen verstuurd, zoals kenbaar wordt gemaakt per email na de bestelling.
- 2 - 7 dagen levertijd klopt niet. Vorig week dinsdag 27092011 fiets besteld bij fietsdealz. Vandaag 0410201 tot op heden geen fiets ontvangen.
- Telefonisch niet bereikbaar Telefoon: 024 74 10 060 (maandag t/m vrijdag: 13.00 tot 17.00 uur) Gister 03102011 een uur lang gebeld, 2e in de wachtrij, na 60 minuten zelf opgehangen.
- Email nog niet beantwoord Wij streven ernaar uw vraag binnen 24* uur te beantwoorden! Gister 03102011 na telefoontje gelijk gemaild, tot op heden geen reactie.
Tot nu toe hou ik mezelf optimistisch. Hoop nog iets wat op een fiets lijkt binnen te krijgen. Over de juridische stappen ga ik mij inlezen.
groet,
__
Reactie op mijn mail net gearriveerd in mijn inbox:
Geachte heer,
Helaas is er een foutmelding opgetreden bij het klaarmaken voor verzending.
Daarom is bij deze nogmaals opdracht gegeven om uw zending klaar te maken.
Zodra de trackinggegevens bekend zijn, krijgt u deze automatisch toegemaild.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Toch maar optimistisch blijven dan.. hou jullie hoogte
____
We zijn nu weer een weekje verder, nog steeds geen tracenummer of fietz ontvangen...
__
10 oktober mailtje gestuurd waar mijn trace-nr en fiets blijven.
_
11 oktober mailtje terug gehad met tracenummer
_
12 oktober fiets in huis! (uiteindelijke levertijd: 27-09-2011 - 23 -10 -2011
hij is afgeleverd bij de fietsenmaker beneden ons, die gaat hem voor me inelkaar zetten. De stalen velgen zijn wel van alluminium en de remmen schijnen wat slapjes te zijn.. maar goed, boeie voor 200 euro ben ik al lang blij dat er ooit iets is binnengekomen.. nu afwachten of de fiets van dermate kwaliteit is dat ik er ook op kan fietsen.. laat 't jullie weten!
Laatst gewijzigd door snrdbs op 04 okt 2011 11:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Vrijdag een fiets ontvangen,
Bij ontvangst (bij mijn schoonouders) bleek de doos al erg beschadigd. Zo beschadigd dat de zadelpen eruit kwam zetten.
Meteen fotos van de doos gemaakt. En zaterdag de fiets in elkaar gezet.
wat blijkt?
Kettingkast ontzet (helemaal krom), 2 wielen met een slag, beide trappers de glaasjes kapot, 2 grote plekken met roest en ontelbare kleine beschadigingen.
Gelijk een mail gestuurd en meteen maandag een reactie dat de fotos niet meegestuurd waren. Gekeken bij verzonden berichten en wat bleek ze hingen er gewoon aan.
Nogmaals verstuurd en hoorde de komende uren niets. Gebeld... geen gehoor... 45 minuten lang de eerstvolgende in de wacht.
Gezocht onder kamer van koophandel nummer en koopgoedkoop gebeld... Bandje van telefoon loopt af... overige vragen blijf aan de lijn... geen gehoor...
Toen opnieuw gebeld.. optie 1 voor vragen over producten en kreeg gelijk iemand aan de lijn (toevallig he).
Deze mevrouw vertelde mij dat de bijlages er aan hingen en dat haar collega met de klachtenlijst bezig was en dat ze mijn klacht vandaag nog zou behandelen en mij vandaag nog laten weten wat mij te wachten staat.
Mooi niet dus..
Ik heb opnieuw een bericht gestuurd dat ik dit forum gelezen heb en nu mijn hart vast houd met hun afhandeling... en dat ik morgen reactie wil... en dat ik anders de kosten van de fietsenmaker op hun verhaal...
Normaal reageer ik niet zo vel maar na dit alles gelezen te hebben werkt een aardige manier bij deze firma blijkbaar niet?
groeten,
Thijs
Bij ontvangst (bij mijn schoonouders) bleek de doos al erg beschadigd. Zo beschadigd dat de zadelpen eruit kwam zetten.
Meteen fotos van de doos gemaakt. En zaterdag de fiets in elkaar gezet.
wat blijkt?
Kettingkast ontzet (helemaal krom), 2 wielen met een slag, beide trappers de glaasjes kapot, 2 grote plekken met roest en ontelbare kleine beschadigingen.
Gelijk een mail gestuurd en meteen maandag een reactie dat de fotos niet meegestuurd waren. Gekeken bij verzonden berichten en wat bleek ze hingen er gewoon aan.
Nogmaals verstuurd en hoorde de komende uren niets. Gebeld... geen gehoor... 45 minuten lang de eerstvolgende in de wacht.
Gezocht onder kamer van koophandel nummer en koopgoedkoop gebeld... Bandje van telefoon loopt af... overige vragen blijf aan de lijn... geen gehoor...
Toen opnieuw gebeld.. optie 1 voor vragen over producten en kreeg gelijk iemand aan de lijn (toevallig he).
Deze mevrouw vertelde mij dat de bijlages er aan hingen en dat haar collega met de klachtenlijst bezig was en dat ze mijn klacht vandaag nog zou behandelen en mij vandaag nog laten weten wat mij te wachten staat.
Mooi niet dus..
Ik heb opnieuw een bericht gestuurd dat ik dit forum gelezen heb en nu mijn hart vast houd met hun afhandeling... en dat ik morgen reactie wil... en dat ik anders de kosten van de fietsenmaker op hun verhaal...
Normaal reageer ik niet zo vel maar na dit alles gelezen te hebben werkt een aardige manier bij deze firma blijkbaar niet?
groeten,
Thijs
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 aug 2011 12:59
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Ik had veel gezocht naar een incasso bureau, maar deze werkten bijna allemaal alleen maar voor bedrijven.Meelbalgirl schreef:Zeer zware klacht. Het verhaal heb ik even kort samengevat.
In maart heb ik een massagetafel gekocht bij koopgoedkoop.nl
begin april had ik nog steeds niets ontvangen. Na veel mails en telefoontjes heb ik uiteindelijk halverwege april een product ontvangen, maar dat was niet de massagetafel die ik had besteld. Na veel gedoe moest ik het product terug sturen.
Ik 10,- terug krijgen voor de moeite (na enkele weken heb ik dit ook ontvangen).
Op veel van mijn mails die ik daarna nog had gestuurd is niet gereageerd.
Ik heb mijn geld inmiddels geheel terug gevraagd (halverwege juni). Nu is het eind augustus en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ook heb ik nog geen massagetafel gezien.
In maart dus besteld en betaald.
In augustus nog steeds niets!
Ik heb ze nog een laatste mail gestuurd. Hierna ga ik maatregelen nemen.
Heeft iemand anders nog tips wat ik kan doen?
Ik kreeg diezelfde middag dat ik dit bericht stuurde een mail van iemand met de volgende tip:
Het incassodiensten voor het MKB werkt op basis van No-cure No-pay.
Hij adres luidt http://www.hetvastgoedadviesenmeer.nl telefoon 075-6429402
Als laatste hoop heb ik contact gezocht met dit incasso bureau. En zowaar heb ik door hun eindelijk mijn geld terug en ben ik klaar met al het gezeur!
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Dat is een goeie
Ze hebben mij 40 euro toegezegd om de fiets te laten repareren... Maar er wordt zo te lezen veel toegezegd.. Met de vraag wanneer ik deze 40 euro ontvang bleef het verdacht stil...
gr
Thijs
Ze hebben mij 40 euro toegezegd om de fiets te laten repareren... Maar er wordt zo te lezen veel toegezegd.. Met de vraag wanneer ik deze 40 euro ontvang bleef het verdacht stil...
gr
Thijs
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 24 okt 2011 09:33
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Ik heb afgelopen zaterdag op http://www.photographyxxl.nl (onderdeel van koopgoedkoop.nl) een greensgreen backdrop gekocht. Ik had eerst alle negatieve reacties hier gelezen, maar ik heb het gevoel dat hier alleen de negatieve reacties terecht komen. Koopgoedkoop.nl is een grote internationale instantie, en verkoopt ook flink wat neem ik aan. Daardoor komend hier veel negatieve reacties. De levertijd is 1-5 werkdagen, ik heb hem aanstaande zaterdag nodig. Ik ben benieuwd, en ik houd jullie op de hoogte.
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 24 okt 2011 09:33
Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd
Zojuist een e-mail gekregen van UPS dat mijn bestelling verzonden is. Track & Trace code zit er bij, maar werkt nog niet.
Ik houd jullie op de hoogte.
Ik houd jullie op de hoogte.