LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pals: (titel aangepast) voorschot & puinhoop
-
Re: Pals: (titel aangepast) voorschot & puinhoop
Ik denk dat het allemaal niet zo vreemd is.
Vergeet niet dat Pals meeleest, en nu wel doorheeft dat er voor Frystyler een groot probleem dreigde te ontstaan, waar zij voor verantwoordelijk zijn. Vergeet ook niet dat er in deze twee topics regelmatig nogal scherpe bewoordingen zijn gebruikt.
Op een of andere manier is er ingegrepen. Hoe weten wij natuurlijk niet, en dat hoeven we niet te weten. Feit is dat het schip vanaf nu een andere koers lijkt te gaan varen. Moét gaan varen, wil Pals niet gigantisch in de problemen gaan komen.
Het moge te hopen zijn dat er intern daadwerkelijk zaken op orde gesteld gaan worden, en dat voortaan LSA-slachtoffers de hulp en steun gaan krijgen die ze van een belangenbehartiger mogen verwachten.
Voor Frystyler was het allemaal erg pijnlijk om mee te moeten maken, maar als het beleid van Pals naar aanleiding hiervan werkelijk gewijzigd gaat worden, dan is zijn offer, als je dat zo mag noemen, niet voor niets geweest.
Vergeet niet dat Pals meeleest, en nu wel doorheeft dat er voor Frystyler een groot probleem dreigde te ontstaan, waar zij voor verantwoordelijk zijn. Vergeet ook niet dat er in deze twee topics regelmatig nogal scherpe bewoordingen zijn gebruikt.
Op een of andere manier is er ingegrepen. Hoe weten wij natuurlijk niet, en dat hoeven we niet te weten. Feit is dat het schip vanaf nu een andere koers lijkt te gaan varen. Moét gaan varen, wil Pals niet gigantisch in de problemen gaan komen.
Het moge te hopen zijn dat er intern daadwerkelijk zaken op orde gesteld gaan worden, en dat voortaan LSA-slachtoffers de hulp en steun gaan krijgen die ze van een belangenbehartiger mogen verwachten.
Voor Frystyler was het allemaal erg pijnlijk om mee te moeten maken, maar als het beleid van Pals naar aanleiding hiervan werkelijk gewijzigd gaat worden, dan is zijn offer, als je dat zo mag noemen, niet voor niets geweest.
Ben blij voor Friestyler, ondanks dat het voorschot maar een druppel is op de gloeiende plaat maar hij kan weer adem halen.
Hoop voor Friestyler dat zijn belangenbehartiger ook daadwerkelijk goed aan het werk gaat waarvoor hij ook betaald krijgt.
Hoop voor Friestyler dat zijn belangenbehartiger ook daadwerkelijk goed aan het werk gaat waarvoor hij ook betaald krijgt.
-
er is meegelezen en "iets" mee gedaan...helaas te laat.
ben voorheen zeer duidelijk geweest tegen Van H., toen had hij moeten reageren..de geste is aardig, m'n beeld over Pals is reeds blijvend gevormd.
@Angora, precies, wat is de meerwaarde van Van H/Pals als er zo e.e.a. geregeld kan worden terwijl niemand van de "behartigers" en tegenpartij aanwezig is
nogmaals, Z. (van Achmea) is al sinds 2 juli op vakantie, Van H. sinds afgelopen donderdag..
schiet mij maar lek!
feit is wel dat ik door de directie gebeld zou worden..helaas is dit nooit gebeurd..dossier is blind opgestuurd.
ben voorheen zeer duidelijk geweest tegen Van H., toen had hij moeten reageren..de geste is aardig, m'n beeld over Pals is reeds blijvend gevormd.
@Angora, precies, wat is de meerwaarde van Van H/Pals als er zo e.e.a. geregeld kan worden terwijl niemand van de "behartigers" en tegenpartij aanwezig is
nogmaals, Z. (van Achmea) is al sinds 2 juli op vakantie, Van H. sinds afgelopen donderdag..
schiet mij maar lek!
feit is wel dat ik door de directie gebeld zou worden..helaas is dit nooit gebeurd..dossier is blind opgestuurd.
Laatst gewijzigd door Friestyler op 20 jul 2010 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Friestyler, directie wil je waarschijnlijk niet te woord staan net zoals
bij Jeanne.
Sturen het dossier maar op, regelen maar een voorschot en dan is hij weer 'stil'.
Ben je niet door de directie gebeld dan voor dat voorschot ?
bij Jeanne.
Sturen het dossier maar op, regelen maar een voorschot en dan is hij weer 'stil'.
Ben je niet door de directie gebeld dan voor dat voorschot ?
-
Van H. mag z'n vakantie gebruiken om met een knap l*lverhaal op de proppen te komen waar ik, als scepticus, 100% in geloofChocomelk schreef:/knip
Voor Pals: meld hem dat hij mag nadenken én naderhand uitleggen over wat zijn meerwaarde voor mij is.
daarna maar eens ouwehoeren wat zijn visie op de toekomst, in combinatie met mij, is.
bij deze: motie van wantrouwen, tevens een motie van treurnis.
-
We weten niet eens of de 2500 euro ook daadwerkelijk het bedrag is watChocomelk schreef:Ben blij voor Friestyler, ondanks dat het voorschot maar een druppel is op de gloeiende plaat maar hij kan weer adem halen.
Achmea betaald aan voorschot. Als je het verhaal van Ron leest, werd
er bij elk voorschot door Pals gelijk een gedeelte ingehouden.
Ik weet niet of dat nu bij jou ook is gebeurd en dat het voorschot groter
hoort te zijn dan de 2500 euro die door Pals wordt geboden.
Noord-Holland
Lichamelijk en financieel aan de grondRon Reitsma uit Schagen kreeg anderhalf jaar geleden een auto-ongeluk. En hoewel het niet zijn fout was, zit hij inmiddels financieel aan de grond. Hij heeft whiplash en leeft elke dag met pijn. Het letselschadebureau dat Ron in de arm heeft genomen, heeft geen oog voor de financiële problemen van het gezin. Tot grote woede van Ron houdt het bureau onnodig veel geld achter van de schadevergoeding waar hij recht op heeft.
Zit u in eenzelfde situatie als Ron Reitsma, kijkt u dan voor meer informatie op de website van De Letselschade Raad, http://www.deletselschaderaad.nl
bron hart van nederland
Laatst gewijzigd door jeanne-veghel op 20 jul 2010 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Kloptjeanne-veghel schreef:We weten niet eens of de 2500 euro ook daadwerkelijk het bedrag is watChocomelk schreef:Ben blij voor Friestyler, ondanks dat het voorschot maar een druppel is op de gloeiende plaat maar hij kan weer adem halen.
Achmea betaald aan voorschot. Als je het verhaal van Ron leest, werd
er bij elk voorschot door Pals gelijk een gedeelte ingehouden.
Ik weet niet of dat nu bij jou ook is gebeurd en dat het voorschot groter
hoort te zijn dan de 2500 euro die door Pals wordt geboden.
Noord-Holland
Lichamelijk en financieel aan de grondRon Reitsma uit Schagen kreeg anderhalf jaar geleden een auto-ongeluk. En hoewel het niet zijn fout was, zit hij inmiddels financieel aan de grond. Hij heeft whiplash en leeft elke dag met pijn. Het letselschadebureau dat Ron in de arm heeft genomen, heeft geen oog voor de financiële problemen van het gezin. Tot grote woede van Ron houdt het bureau onnodig veel geld achter van de schadevergoeding waar hij recht op heeft.
Zit u in eenzelfde situatie als Ron Reitsma, kijkt u dan voor meer informatie op de website van De Letselschade Raad, http://www.deletselschaderaad.nl
-
als ze e.e.a. achterhouden, dan kom ik daar vanzelf wel achter..vroeg of laat.
als is Pals nog zo snel, Friessie achterhaalt ze wel
ik zie 't dan wel..willen ze verkeerd dan kan dat wat mij betreft.
@ Friestyler, wie was het die telefonisch contakt met je heeft
opgenomen ?
Niet de directie ?
opgenomen ?
Niet de directie ?
-
Chocomelk schreef:@ Friestyler, wie was het die telefonisch contakt met je heeft
opgenomen ?
Niet de directie ?
geen idee, zoals gezegd ligt alles nog op de zaak
financieën lopen via derdenrekening, dus verbaast me niks als er nog e.e.a. tussenuit gepakt word.
verbaas me nergens meer over.
Hoop het niet voor jou dat ze meteen die 21% daarvan inhouden op dat bedrag.Friestyler schreef:Chocomelk schreef:@ Friestyler, wie was het die telefonisch contakt met je heeft
opgenomen ?
Niet de directie ?
geen idee, zoals gezegd ligt alles nog op de zaak
financieën lopen via derdenrekening, dus verbaast me niks als er nog e.e.a. tussenuit gepakt word.
verbaas me nergens meer over.
-
Ik heb er zo'n niet te verklaren gevoel over.Friestyler schreef:als ze e.e.a. achterhouden, dan kom ik daar vanzelf wel achter..vroeg of laat.
Voorschot gegeven-/- loon Pals rest 2500 euro. Dat denk ik gewoon.
Gezien het eindbod wat er ligt momenteel is die 2500 erg weinig hoor.
Mijn voorschot bedroeg N.fl. 50.000,--(moeiteloos geregeld door de Unie)
en ik snap eigenljk niet hoe
ze kunnen denken, dat jij met je winkel enz. w.o. achterstand betalingen
daar mee kan rondkomen.
Je kunt ook een mail uitdoen, waarin je ze aansprakelijk stelt mocht er iets
fout lopen en je je winkel definitief mag sluiten door dit alles.
Vraag een bewijs van Achmea dat ze idd die 2500 euro en niet meer hebben betaald.
Dat kan nu niet he omdat die ook op vakantie is......jeanne-veghel schreef:.
Vraag een bewijs van Achmea dat ze idd die 2500 euro en niet meer hebben betaald.
Dat zal hij pas eind juli kunnen vragen maar inderdaad heel goed van je dat je daar aan denkt zeg.
Het is inderdaad een druppel op de gloeiende plaat voor als je ook nog een winkel hebt, wat is nu 2500,00 nog !?
-
mocht dat gebeuren, dan komen ze er vanzelf wel achterjeanne-veghel schreef:/knip
Je kunt ook een mail uitdoen, waarin je ze aansprakelijk stelt mocht er iets
fout lopen en je je winkel definitief mag sluiten door dit alles.
kan daar nu nog geen uitspraken over doen.
k heb zoiets van "Pals, neem de gok en ervaar wat er gebeurt"
dat is dé manier om erachter te komen.
-
Chocomelk schreef:Dat kan nu niet he omdat die ook op vakantie is......jeanne-veghel schreef:.
Dat zal hij pas eind juli kunnen vragen maar inderdaad heel goed van je dat je daar aan denkt zeg.
Het is inderdaad een druppel op de gloeiende plaat voor als je ook nog een winkel hebt, wat is nu 2500,00 nog !?
Pals heeft toch contact gehad met iemand van Achmea, anders kan
dat voorschot niet geregeld zijn. Of ze betalen het nu uit eigen zak even.
Als dat de reden is, denk ik dat daarom het bedrag zo laag is gehouden.
Volgens mij kunnen ze dan niet meer missen.
Of het is zoals ik zeg in het 1e geval -/- loon Pals.
Ze hopen denk ik dat Friestyler nu even stil is.
-
Persoonlijk denk ik dat dit een soort nood-voorschot is. Immers, alle belangenbehartigers zijn de hort op. Anderen hebben hier over moeten beslissen. Ik denk dat dit voorschot bedoeld is om de vakantieperiode van de bb's te kunnen overbruggen, en zo gauw de bb's weer terug zijn, dat er een ander, hoger voorschot gaat komen.
Immers, als er nu een voorschot gegeven kan worden, kan er volgende maand een reëler voorschot gegeven worden, in afwachting van een definitief eindbod.
Immers, als er nu een voorschot gegeven kan worden, kan er volgende maand een reëler voorschot gegeven worden, in afwachting van een definitief eindbod.
jeanne-veghel schreef:
Pals heeft toch contact gehad met iemand van Achmea, anders kan
dat voorschot niet geregeld zijn. Of ze betalen het nu uit eigen zak even.
Als dat de reden is, denk ik dat daarom het bedrag zo laag is gehouden.
Volgens mij kunnen ze dan niet meer missen.
Of het is zoals ik zeg in het 1e geval -/- loon Pals.
Ze hopen denk ik dat Friestyler nu even stil is.
Natuurlijk is dit alleen maar zodat Friestyler nu ff stil is.
Het zal inderdaad of uit eigen zak zijn zo niet :
2500 + 21% die Achmea betaalt aan Pals of
2500 - 21% die Friestyler op zijn rekening gaat krijgen.
witte angora schreef:Persoonlijk denk ik dat dit een soort nood-voorschot is. Immers, alle belangenbehartigers zijn de hort op. Anderen hebben hier over moeten beslissen. Ik denk dat dit voorschot bedoeld is om de vakantieperiode van de bb's te kunnen overbruggen, en zo gauw de bb's weer terug zijn, dat er een ander, hoger voorschot gaat komen.
Ik lach jou niet uit hoor WA, maar volgens belangenbehartiger kon er helemaal geen voorschot verstrekt worden, dat is wat Friestyler is verteld.
-
Weet ik, ik heb niet voor niets gezegd dat ik verwacht dat er volgende maand een reëler voorschot komt, in afwachting van het eindbod.Chocomelk schreef:witte angora schreef:Persoonlijk denk ik dat dit een soort nood-voorschot is. Immers, alle belangenbehartigers zijn de hort op. Anderen hebben hier over moeten beslissen. Ik denk dat dit voorschot bedoeld is om de vakantieperiode van de bb's te kunnen overbruggen, en zo gauw de bb's weer terug zijn, dat er een ander, hoger voorschot gaat komen.
Ik lach jou niet uit hoor WA, maar volgens belangenbehartiger kon er helemaal geen voorschot verstrekt worden, dat is wat Friestyler is verteld.
Immers, als een klein voorschot mogelijk is, is een grote ook mogelijk. Was een doelbewuste uitspraak van me om Pals voor het blok te zetten, en Frystyler extra munitie te geven.
-
Ik denk overigens dat die BB die zichzelf van H. noemt met dit noodvoorschot knap voor schut staat. Wat dat betreft is er weinig verschil met Brigitte Bardot toen ze boven een rooster stond en haar rok omhoog waaide. Ook van H. staat nu met de kont bloot.
Ze zouden er een foto van moeten maken. Van H. met een rokje aan boven een rooster dat dat rokje omhoog doet waaien. Zou het precies goed illustreren.
Ze zouden er een foto van moeten maken. Van H. met een rokje aan boven een rooster dat dat rokje omhoog doet waaien. Zou het precies goed illustreren.
Laatst gewijzigd door witte angora op 20 jul 2010 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.