Flitsvos schreef:Waar het jou aan ontbreekt meneertje Krukos,
Het begint al met het verkeerd spellen van mijn nickname. Zo goedkoop, zo vaak al gezien, zo kinderachtig. Je kan wel excuses maken nadat je er eenmaal op bent aangesproken, maar denk je nu dat we dat nog geloven?
Flitsvos schreef:is een gedegen onderzoek.
Eerst was het objectief onderzoek wat ik moet gaan doen, nu gedegen onderzoek. Doch van beiden heb je absoluut niks ingevuld. Makkelijk, zodat je straks weer kan roepen dat ik het niet gedaan heb.
Wees nu eens een vent en definieer dit begrip heel precies zodat er geen enkele twijfel kan bestaan wat het inhoudt.
Flitsvos schreef: Je praat naar wat je denkt te weten, maakt aannames, geeft kritiek en je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt. Zou ik het bij het verkeerde eind hebben en spreek je wel met kennis van zaken, weet je dat aardig te verstoppen.
Ook hier, je blijft op de vlakte. Wees nu eens specifiek. Wat zeg ik wat niet klopt?????
Flitsvos schreef:Niemand, maar dan ook niemand heeft het recht mij te zeggen dat ik lieg, ook en zeker jij niet. Ik sta wellicht al heel wat jaren langer dan jij op deze wereld (aanname) en ik heb geen zin om mij voor paal te laten zetten door iemand die denkt 'het' te weten.
Maar jij hebt jezelf wel het recht toegeëigend om te zeggen dat een ander liegt? Om in de zin daarna alweer een aanname te doen en jezelf hoger te stellen dan anderen?
Ook hier, wees nu een specifiek? Wat heb ik gezegd dat niet klopt? Wat heeft Newmikey gezegd dat niet klopt. Gewoon punt voor punt elk ding opnoemen wat wij gezegd hebben en wat niet klopt.
En probeer dat te doen zonder een nickname te verbasteren.
Flitsvos schreef:Jij weet niet waar je over praat of hebt een negatieve ervaring gehad, waardoor je zo uit je nek kletst.
Kijk, dat bedoelde ik dus met mijn opmerking hierboven. Werkelijk niemand mag zeggen dat jij liegt, dat mag niemand. Maar vervolgens eigen jij jezelf wel het recht toe dit van een ander te zeggen. Waarom eigenlijk? En waarop baseer je dat? Ik heb je nog niets zien weerleggen wat niet zou kloppen.