| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vraag voor Sara Etty
-
Luc
Re: Vraag voor Sara Etty
Jij bent dan vast diegene met een uitpuilende aktentas vol met je brochures.
Als je zieltjes gaat winnen zet ik je buiten.
Als je zieltjes gaat winnen zet ik je buiten.
-
Sara Etty
Voor alle duidelijkheid beste Jean, jij deed immers het voorstel, zult daar dus wel een reden voor gehad hebben, een bepaald nut in gezien hebben. Nu zeg je, 'indien jij (ik dus) het leuk of nuttig vindt'. Dat was niet de vraag. De vraag was waarom jij hier zo op aandringt.
Groet, Sara
Groet, Sara
-
Jean
Hahahaha, grappig man, die Luc,
Indertijd schijnbaar vergeten iemand voortijdig buiten te zetten.....
Neen hoor, kom gewoon kijken en meepraten, hoef geen zieltjes te winnen, die komen vanzelf. Die vertellen niet op het forum dat ze iets verzorgd willen hebben, die mailen rechtsstreeks met al hun gegevens en krijgen daarop een gewoon antwoord met de mogelijkheden en als ze het zien zitten gaan we verder.....nadat het verzorgd is slapen ze lekker, geen stress meer, niet 3 of misschien wel 4 jaar in de stress zitten over een uitspraak die nog negatief kan uitvallen ook.
Ik wordt lid van Payback, of je het nou leuk vindt of niet!
Indertijd schijnbaar vergeten iemand voortijdig buiten te zetten.....
Neen hoor, kom gewoon kijken en meepraten, hoef geen zieltjes te winnen, die komen vanzelf. Die vertellen niet op het forum dat ze iets verzorgd willen hebben, die mailen rechtsstreeks met al hun gegevens en krijgen daarop een gewoon antwoord met de mogelijkheden en als ze het zien zitten gaan we verder.....nadat het verzorgd is slapen ze lekker, geen stress meer, niet 3 of misschien wel 4 jaar in de stress zitten over een uitspraak die nog negatief kan uitvallen ook.
Ik wordt lid van Payback, of je het nou leuk vindt of niet!
-
Jean
Sara, je leert goed van je af te bijten en te beargumenteren. Je zult ongetwijfeld een goeie advocate worden.
Wat betreft de discussie; je weet wat ik daarvan vind.
Ik heb jou uitgenodigd en het is aan jou om van die uitnodiging gebruik te maken, of niet.
vriendelijke groet,
Jean.
Wat betreft de discussie; je weet wat ik daarvan vind.
Ik heb jou uitgenodigd en het is aan jou om van die uitnodiging gebruik te maken, of niet.
vriendelijke groet,
Jean.
-
el
Jean, iedereen kan zich op dit forum voordoen zoals hij zelf wil, het is moeilijk om te achterhalen wie de persoon in het echt is.
Je zou net zo goed een medewerker van Dexia kunnen zijn die informatie naar boven wil halen omdat de groep mensen op dit forum behoord tot de 'hard kern' die weigeren om hun 'schuld' te betalen aan Dexia.
Kom eens met concrete bewijzen die het tegendeel aangeven.
Je zou net zo goed een medewerker van Dexia kunnen zijn die informatie naar boven wil halen omdat de groep mensen op dit forum behoord tot de 'hard kern' die weigeren om hun 'schuld' te betalen aan Dexia.
Kom eens met concrete bewijzen die het tegendeel aangeven.
-
Sara Etty
Hi meneer Daatselaar,
Voor alle duidelijkheid, u doelt nu op het soort rendez vous dat u in uw hoofd in 'Bagdad' plaatst?
Groet, Sara
Voor alle duidelijkheid, u doelt nu op het soort rendez vous dat u in uw hoofd in 'Bagdad' plaatst?
Groet, Sara
-
Sara Etty
Hi Jean,
Toch blijft jouw ratio achter de voorgestelde ontmoeting mij duister nu je daar volstrekt niet op in wenst te gaan kennelijk. Misschien kun je daar toch iets over forumeleren?
Nog steeds wachtend in spanning,
Groet, Sara
Toch blijft jouw ratio achter de voorgestelde ontmoeting mij duister nu je daar volstrekt niet op in wenst te gaan kennelijk. Misschien kun je daar toch iets over forumeleren?
Nog steeds wachtend in spanning,
Groet, Sara
-
Sara Etty
Hmmm. Snlheid loont weer niet. Uiteraard moet 'forumeleren' formuleren zijn.
-
Luc
Sara, ik denk ook dat Jeans interesse verder gaat dan het ventileren van zijn 'mogelijkheden'! Hahahahahaha! Een gewaarschuwd mens telt voor twee zal ik maar zeggen.
-
Jean
Sara, je wilt niet? Durft niet? Mag niet?
Wat bedoel je met zo een moeilijk woord als Ratio.
Over de discussie is alles gezegd en geschreven.
Wat bedoel je met zo een moeilijk woord als Ratio.
Over de discussie is alles gezegd en geschreven.
-
Sara Etty
Haha, beste Jean, ik vraag gewoon wat jouw reden is om mij uit te nodigen voor een gesprek. Een hele simpele vraag, waar je vast ook een heel eenvoudig antwoord op zou moeten kunnen geven. In plaats daarvan reageer je niet en speel je de bal terug naar mij met de stelling dat ik niet wil, niet durf en of niet mag (?).
Zo lang mij niet duidelijk is waarom je mij zo nodig wilt spreken kan ik toch ook niet beoordelen of ik dergelijke afspraak zelf nuttig genoeg vind?
Groet, Sara
Zo lang mij niet duidelijk is waarom je mij zo nodig wilt spreken kan ik toch ook niet beoordelen of ik dergelijke afspraak zelf nuttig genoeg vind?
Groet, Sara
-
Jean
Rangorde in IQ:
Sara
Jean
Apen in het algemeen
Luc
Lijkt me leuk jou te ontmoeten luc....heel erg leuk, dat wordt lachen!
Sara
Jean
Apen in het algemeen
Luc
Lijkt me leuk jou te ontmoeten luc....heel erg leuk, dat wordt lachen!
-
PLUKKER
Ja, een financiële dienstverlener die een brochure online heeft gezet. Wat moeten we daarmee, Jean?
PLUKKER - kent ook nog wel wat url's
PLUKKER - kent ook nog wel wat url's