LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijs McAfee anti-virus software
-
Re: Prijs McAfee anti-virus software
nvt meer.
Laatst gewijzigd door visliefhebber op 02 mar 2011 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
DJM schreef:Feiten, daar gaat het om.tennis schreef:DJM schreef: De gratis varianten bieden de basisbescherming maar wel met veel reclame
Heb je zelf AVG geïnstalleerd?
Bij AVG wordt zo ongeveer een kwart van de interface besteed aan reclame.
Zoals ik uit jou laatste berichten kan ontnemen, heb je dus zelf AVG niet geïnstalleerd.
Dus jou wijsheid heb je dan uit een computerblad!
Wie niet het virusprogramma zelf gebruikt, kan geen oordeel afgeven, heel simpel.
Ik gebruik geen Norton, dus laat ik mijn mening achterwege!
tennis schreef: Dus jou wijsheid heb je dan uit een computerblad!
Wie niet het virusprogramma zelf gebruikt, kan geen oordeel afgeven, heel simpel.
Ik gebruik geen Norton, dus laat ik mijn mening achterwege!
norton is ronduit troep ooit in het verleden gehad , 10x niks.
geef mij AVG maar en jawel zonder reclame
In het verleden Norton geinstalleerd.
Daarna een paar jaar McFee op de pc,s gehad.
Toen AVG en Avast, deze lieten me teveel troep en reclame door.
Nu al een jaar of 3 Kaspersky op 2 pc,s staan, via SeniorWeb aangeschaft, Kaspersky Securite bevalt me goed.
Op m,n laptop zat de free versie van AVG en nu de free versie van Windows.
Ik kan niet zeggen dat Norton McFee AVG etc troep is, kan ik niet beoordelen
Daarna een paar jaar McFee op de pc,s gehad.
Toen AVG en Avast, deze lieten me teveel troep en reclame door.
Nu al een jaar of 3 Kaspersky op 2 pc,s staan, via SeniorWeb aangeschaft, Kaspersky Securite bevalt me goed.
Op m,n laptop zat de free versie van AVG en nu de free versie van Windows.
Ik kan niet zeggen dat Norton McFee AVG etc troep is, kan ik niet beoordelen
Net de test van virusscanners gelezen op de website (besloten deel Consumentenbond)
Allerslechtste virusscanner: McAfee (waardering 4,3) 65,-
Allerbeste virusscanner: Eset (waardering 7,1) 40,-
Beste gratis virusscanner: Avira (waardering 6,4) 0,-
Als je lid bent kun je hier het nalezen:
http://www.consumentenbond.nl/test/elek ... ergelijken
Allerslechtste virusscanner: McAfee (waardering 4,3) 65,-
Allerbeste virusscanner: Eset (waardering 7,1) 40,-
Beste gratis virusscanner: Avira (waardering 6,4) 0,-
Als je lid bent kun je hier het nalezen:
http://www.consumentenbond.nl/test/elek ... ergelijken
-
hebben het ook gezien
na jaren van alles uitgeprobeerd te hebben,is nu 3 jaar mac afee onze beveiliger enhet bevalt prima...
denk ook dat het pp wel verchilt...iedereen is anders,hoe hij het ervaart,wat hij met zijn pc doet.
zal vb geven mijn tante zag een strijkijzer een 10 hebben in de consumentengids.gekocht...ze vind het helemaal niks.veel te zwaar enz...tja?
na jaren van alles uitgeprobeerd te hebben,is nu 3 jaar mac afee onze beveiliger enhet bevalt prima...
denk ook dat het pp wel verchilt...iedereen is anders,hoe hij het ervaart,wat hij met zijn pc doet.
zal vb geven mijn tante zag een strijkijzer een 10 hebben in de consumentengids.gekocht...ze vind het helemaal niks.veel te zwaar enz...tja?
[quote="rozemarijntje"]hebben het ook gezien
zal vb geven mijn tante zag een strijkijzer een 10 hebben in de consumentengids.gekocht...ze vind het helemaal niks.veel te zwaar enz...tja?[/quote]
De betreffende tante had het gewicht van het strijkijzer kunnen lezen in hetzelfde vergelijkingsoverzicht.
De McAfee virus scanner is naar verhouding duur en presteert minder dan vergelijkbare securite virus scanners, welk type heeft McAfee heeft de TS geinstalleerd?
zal vb geven mijn tante zag een strijkijzer een 10 hebben in de consumentengids.gekocht...ze vind het helemaal niks.veel te zwaar enz...tja?[/quote]
De betreffende tante had het gewicht van het strijkijzer kunnen lezen in hetzelfde vergelijkingsoverzicht.
De McAfee virus scanner is naar verhouding duur en presteert minder dan vergelijkbare securite virus scanners, welk type heeft McAfee heeft de TS geinstalleerd?
-
laat ik het zo zeggen....mijn tante...nou ja ze is 10 jaar ouder
die is niet zo slim om ff dat te doen...
mijn man is zeg maar met een pc aan de navelstreng geboren geloof ik...
en je wilt niet weten wat er hier staat,verslaaf..mwaaaaaaaaaaah
en die heeft zich echt wel verdiept en getest enz...hij vind norton weer helemaal niks...en ook gewoon gratis versies geprobeerd ,gaat een tijd goed en dan krijg je weer gedonder dus toen mc afee maar geprobeerd en er staat nog iets bij extra?vraag me niet wat,dom vrouwtje he hij wil supersafe zijn...maar hij is tevreden dus....en daarom zeg ik...pp is het verschillend..
ts is gestopt..??
en die heeft zich echt wel verdiept en getest enz...hij vind norton weer helemaal niks...en ook gewoon gratis versies geprobeerd ,gaat een tijd goed en dan krijg je weer gedonder dus toen mc afee maar geprobeerd en er staat nog iets bij extra?vraag me niet wat,dom vrouwtje he hij wil supersafe zijn...maar hij is tevreden dus....en daarom zeg ik...pp is het verschillend..
ts is gestopt..??
ik zal de ervaringen van m,n partner met de pc maar voor me houden, haar navelstreng zit er niet aan vast, ik zou je man een I Pad geven kan hij ook mee na bed gaan Norton komt bij de consumentenbond als een redelijke uit de busrozemarijntje schreef:laat ik het zo zeggen....mijn tante...nou ja ze is 10 jaar ouder
ts is gestopt..??
norton is zooi Henri
-
tiptoo schreef: norton is zooi Henri
Ik liep ook tegen dit probleem aan en kreeg als antwoord:
MCAFEE POLICY:
Destijds heeft u een McAfee produkt aangeschaft. Bij het registreren heeft u een
account aangemaakt bij McAfee en op de knop geklikt "Ik ga Akkoord".
Een en ander betekent dat u akkoord gegaan bent met de licentie overeenkomst,
alwaar vermeld staat dat een nieuw aangeschaft produkt een Automatische Verlenging
staat ingeschakelt. Deze optie kunt u te allen tijde in cq uitschakelen.
Wanneer de Automatische Verlenging ingeschakeld blijft, gaat McAfee ervan uit dat u
uw abonnement wenst te verlengen door McAfee.
Ik raad echter een ieder aan deze Automatische Verlenging uit te schakelen,
aangezien anders het produkt verlengd wordt tegen het dan geldende bruto advies bedrag.
Een en ander niet ten gunste voor u. Wanneer de Automatische Verlenging uitgeschakeld
staat dan heeft u zelf in de hand hoe en op welke wijze u het abonnment wenst te verlengen.
Eveneens staat vermeld in de licentie overeenkomst dat u het recht heeft tot volledige
restitutie (binnen 30 dagen) indien u niet eens bent met bovenstaande.
Terug komend op uw abonnment van Internet Security, welke inmiddels verlengd is naar 31 maart 2012, hetgeen heeft plaats gevonden middels de ingeschakelde Automatische verlenging.
Gelet op bovenstaande kan ik uw verlenging ongedaan maken, het geld terugstorten en alsnog uw abonnement verlengen tegen gereduceerd bedrag. Dit abonnement kan ik u aanbieden voor 48.00 euro en indien u dit wenst kan ik dit voor u regelen. Eveneens zal ik dan tevens de Automatische Verlenging uitschakelen.
Laat mij weten indien u akkoord gaat.
Zo heb ik het geregeld afgelopen week met McAfee en ik ben
akkoord gegaan met deze oplossing.
Dat is dus een prima oplossing het verheugt me dat dit probleem
opgelost is.
tennis
opgelost is.
tennis
-
Chocamelk schreef:Dat is dus een prima oplossing het verheugt me dat dit probleem
opgelost is.
tennis
Dank je Tennis.
De consumentenbond is ook zo betrouwbaar!Henri42 schreef: ik zal de ervaringen van m,n partner met de pc maar voor me houden, haar navelstreng zit er niet aan vast, ik zou je man een I Pad geven kan hij ook mee na bed gaan Norton komt bij de consumentenbond als een redelijke uit de bus
jeanne-veghel schreef:Chocamelk schreef:Dat is dus een prima oplossing het verheugt me dat dit probleem
opgelost is.
tennis
Dank je Tennis.
De gebruiker is inactief
Reden: Profieldetails gewijzigd
Chocamelk
Laatst bezocht: 07 maart 2011 17:52
Als jij het zegt zal het wel zo zijn, tot 5 jaar geleden altijd Norton gedraais, toe een paar jaar McAfee, nu op 2 pc,s Kaspersky ( geweldig) en op een laptop AVGtiptoo schreef: norton is zooi Henri
dat is de juisteHenri42 schreef: en op een laptop AVG
-
jeanne..
mooi dat mcafee het zo heeft opgelost,wij moeten altijd zelf weer alles in werking zetten hebben het niet op automatisch staan,krijg wel mail of ik wil verlengen enz...maar ik bepaal zelf hoe en wat...
ja henri 42...nou scheelt niet veel hoor,het is dat ik hem goed warm houd,anders gaat ie idd met zijn ipad naar bed
maar eerlijk is eerlijk hij heeft meer intresses hoor!
en ja we kunnen discusieren en dat doe ik ook niet meer,wat ik al zeg...het is per pp wat hij fijn vind om mee te werken enz...
ik zal maar niet zeggen hoeveel extra licenties we hebben
mooi dat mcafee het zo heeft opgelost,wij moeten altijd zelf weer alles in werking zetten hebben het niet op automatisch staan,krijg wel mail of ik wil verlengen enz...maar ik bepaal zelf hoe en wat...
ja henri 42...nou scheelt niet veel hoor,het is dat ik hem goed warm houd,anders gaat ie idd met zijn ipad naar bed
maar eerlijk is eerlijk hij heeft meer intresses hoor!
en ja we kunnen discusieren en dat doe ik ook niet meer,wat ik al zeg...het is per pp wat hij fijn vind om mee te werken enz...
ik zal maar niet zeggen hoeveel extra licenties we hebben
AVG goed?
Ahum.....
Lees maar eens: http://www.security.nl/artikel/36460/1/ ... virus.html
Geen problemen meer!
Mij kun je echt niet meer overtuigen dat AVG o zo goed is.
Ahum.....
Lees maar eens: http://www.security.nl/artikel/36460/1/ ... virus.html
Flikker AVG eraf.
AVG beschouwt PDF-bestanden als virus
Vandaag,11:42 doorRedactie
Zowel de gratis als betaalde versie van virusscanner AVG beschouwde door een fout alle PDF-bestanden op systemen als geïnfecteerd. Tal van gebruikers klaagden op het AVG forum dat de anti-virus software "Luhe.Exploit.PDF.B" in de PDF-bestanden aantrof en vervolgens in quarantaine plaatste.
De false positive veroorzaakte tal van problemen. Zo zorgde het bij één bedrijf voor problemen met de bezorging van medische resultaten bij klanten die AVG gebruikten. Bij andere gebruikers verdwenen PDF-bijlagen in e-mailberichten. De virusbestrijder heeft hiervoor echter een oplossing. Acht uur na het probleem, verscheen er een update voor de virusscanner die het probleem oplost.
Geen problemen meer!
Mij kun je echt niet meer overtuigen dat AVG o zo goed is.
@BBCSZowel de gratis als betaalde versie van virusscanner AVG beschouwde door een fout alle PDF-bestanden op systemen als geïnfecteerd. Tal van gebruikers klaagden op het AVG forum dat de anti-virus software "Luhe.Exploit.PDF.B" in de PDF-bestanden aantrof en vervolgens in quarantaine plaatste.
De false positive veroorzaakte tal van problemen. Zo zorgde het bij één bedrijf voor problemen met de bezorging van medische resultaten bij klanten die AVG gebruikten. Bij andere gebruikers verdwenen PDF-bijlagen in e-mailberichten. De virusbestrijder heeft hiervoor echter een oplossing. Acht uur na het probleem, verscheen er een update voor de virusscanner die het probleem oplost.
Belachelijk, als een fout is, dat het hele product slecht is!
Dit kan natuurlijk niet bij andere virusscanners gebeuren !