LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pals groep

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
tennis

Re: Pals groep

Ongelezen bericht door tennis »

ongelukje99 schreef:Vreemd zeer vreemd , wie verwijderd de berichten waarin ik melding maak over de bouwmarkt waar ik werkte Praxis en Allianz als verzekeraar

Verwijderen kan alleen de moderator.
Iets aan de berichten zou wel tegen de gedragsregels geweest zijn, anders wordt geen bericht verwijderd!

Friestyler

Ongelezen bericht door Friestyler »

Chocomelk schreef:
Friestyler schreef:ikzal nog even reageren op de late reacties van de fa. Houkes (pag. 2 of 3 van dit topic)

de laatste keer dat ik fa. Houkes nodig had, toen heb ik gebeld en exact een week later reactie

1.5 week terug gebeld (in de vakantie) en meneer bleek afwezig..jawel vakantie.
er werd me gemeld dat hij maandag terugkwam en maandag nog druk was..voor de rest van de week vrij kalm (aldus tiepmiep)
ik heb tegen haar gezegd "zet me dan maar voor dinsdagochtend in de agenda" en we zijn onderhand een week verder en nog geen reactie.

ik vraag me af of de agenda's wel gesynchroniseerd zijn..of dat er toch echt een tijdslot op zit

wie 't weet mag 't zeggen :roll:
Niet erg prettig zo te moeten communiceren zeg met iemand die voor je belangen opkomt, en mailen gaat dat mischien niet sneller ?
ik ga toch weer even inbreken in het topic van TS
maar heb fa. Houkes vandaag gebeld, meneer was drukdrukdruk (niet mijn probleem, maar goed) en morgen zou hij eventueel een gaatje hebben.
nu vraag ik me af of er in die 1.5 week werkelijk écht géén mogelijkheid was om te bellen :roll:
moet zeggen dat ik hem ook eigenlijk niet meer nodig heb, ik heb al wat beslissingen genomen..niet akkoord?
dan had ie eerder aan de lijn moeten hangen.

ongelukje99

Ongelezen bericht door ongelukje99 »

probeer via email , werkt bij mij heel goed , en ja druk hebben ze het zeker , dat klopt en anders moet je duidelijk vragen om een terugbelafspraak ! succes

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Friestyler schreef:
ik ga toch weer even inbreken in het topic van TS
maar heb fa. Houkes vandaag gebeld, meneer was drukdrukdruk (niet mijn probleem, maar goed) en morgen zou hij eventueel een gaatje hebben.
nu vraag ik me af of er in die 1.5 week werkelijk écht géén mogelijkheid was om te bellen :roll:
moet zeggen dat ik hem ook eigenlijk niet meer nodig heb, ik heb al wat beslissingen genomen..niet akkoord?
dan had ie eerder aan de lijn moeten hangen.
Nou het is te hopen dat er morgen toch een gaatje wordt gevonden van +/- 5 minuten om je terug te bellen !
Ben benieuwd.

Friestyler

ongelukje99 schreef:probeer via email , werkt bij mij heel goed , en ja druk hebben ze het zeker , dat klopt en anders moet je duidelijk vragen om een terugbelafspraak ! succes
ik ben geen man van de emails, dit om vele redenen

*email beantwoorden (van in dit geval Houkes zijn kant) kan sneller per tel. dan per mail..ga dan maar bellen
*ik kan me verbaal redelijk uitdrukken, in een email komt hier niks van terecht
*intonatie in een mail..is die er wel?
*mails kan je zo wegklikken
*mail zit geen uiterste datum op..na 2 weken kan je nog eens je mail openen..met een telefoontje kom je er niet onderuit
*per tel. is 't actie>reactie, vraag op vraag beantwoorden/vragen enz.enz.

daarbij mag ik nogal graag even kafferen :mrgreen: en per tel. gaat me dat altijd zéér behoorlijk af.

inzake fa. Houkes: ik vraag me ergens wel af of hij er nog wel zin in heeft...kan me voorstellen dat je kloteklanten voor je uit schuift (en ja, ik ben zo'n kloteklant)

/edit: een terugbelafspraak was er wel..had nml. in vakantie gebeld (1.5 wk terug), tiepmiep melde dat R. maandag terug was en maandag ook druk was..de rest van de week was het nog kalm, dus tegen tiepmiep gezegd dat ze mij maar op dinsdagochtend in de agenda moest zetten..maar daar word dus weinig tot niks mee gedaan.
Laatst gewijzigd door Friestyler op 09 mar 2011 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk

Friestyler schreef:
ongelukje99 schreef:probeer via email , werkt bij mij heel goed , en ja druk hebben ze het zeker , dat klopt en anders moet je duidelijk vragen om een terugbelafspraak ! succes
ik ben geen man van de emails, dit om vele redenen

*email beantwoorden (van in dit geval Houkes zijn kant) kan sneller per tel. dan per mail..ga dan maar bellen
*ik kan me verbaal redelijk uitdrukken, in een email komt hier niks van terecht
*intonatie in een mail..is die er wel?
*mails kan je zo wegklikken
*mail zit geen uiterste datum op..na 2 weken kan je nog eens je mail openen..met een telefoontje kom je er niet onderuit
*per tel. is 't actie>reactie, vraag op vraag beantwoorden/vragen enz.enz.

daarbij mag ik nogal graag even kafferen :mrgreen: en per tel. gaat me dat altijd zéér behoorlijk af.

inzake fa. Houkes: ik vraag me ergens wel af of hij er nog wel zin in heeft...kan me voorstellen dat je kloteklanten voor je uit schuift (en ja, ik ben zo'n kloteklant)
Daar kan ik me inderdaad iets bij voorstellen.
Maar helemaal begrijpen doe ik het niet Friestyler, bij jou zit er totaal 0,0 schot in de zaak, of heb ik het mis ?

Friestyler

nou 0.0 schot in zaak weet ik niet..heb geen idee wat er achter de schermen gebeurd.

de hele zaka mag van mij nog wel 10 jaar duren, verwacht wél dat er een beetje vlot over en weer gepraat wordt..
nu heb ik al een kort lontje (dankzij de letselzooi) en zo wordt 't er niet beter op.

Chocomelk

Friestyler schreef:nou 0.0 schot in zaak weet ik niet..heb geen idee wat er achter de schermen gebeurd.

de hele zaka mag van mij nog wel 10 jaar duren, verwacht wél dat er een beetje vlot over en weer gepraat wordt..
nu heb ik al een kort lontje (dankzij de letselzooi) en zo wordt 't er niet beter op.
Natuurlijk hoor jij eigenlijk te weten wat er achter de schermen gebeurt.
Overigens Houkes heeft ook met de gedragscode te maken waar ze zich aan moeten houden, weet niet of je tegenpartij er ook onder valt.

Friestyler

ik hoef niet te weten wat er achter de schermen gebeurd..het hele verhaal hoor je nooit en als je al wat hoort dan staat 't mij niet aan óf schermen ze met die leuke termen waar je geen reet van snapt

je moet 't zakelijk zien..wij beredeneren normaliter vanuit emotie, voor o.a. Houkes en in dit geval als TP Achmea ben je nummertje xxxx en ben je de zoveelste zakelijke handeling

om deze reden zie ik 't hele verhaal ook gewoon zakelijk..iedereen probeert elkaar te naaien en het draait om lood, pecunia of in volkstaal gewoon geld.
eindresultaat telt en hoe je 't geflikt hebt maakt me geen reet uit...het maakt Achmea ook geen reet uit hoe ze 't verhaal zo draaien om zo weinig mogelijk uit te keren..dát is zakendoen

of heb ik nu bij iemand de illusie kapotgemaakt dat het allemaal om jou draait en om sentiment, gevoel en tearjerkers??

Chocomelk

@ Friestyler het gaat er toch om dat jou zaak goed opgelost
wordt, dat wil je zelf toch ook neem ik aan ?

Gesloten