snepke schreef:snepke schreef:Ga je gang.tennis schreef: Ik nodig iedereen uit, mij via PB zijn account met wachtwoord te sturen, en dan maak ik een print met deze account.
Wie durf??
Snepke, bedankt voor het vertrouwen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
snepke schreef:snepke schreef:Ga je gang.tennis schreef: Ik nodig iedereen uit, mij via PB zijn account met wachtwoord te sturen, en dan maak ik een print met deze account.
Wie durf??
dat is zoals hij zegt dat tennis het ziet, dus je ziet tennis ziet alles smilies.manondoris schreef:dus je hebt nu een print gemaakt van snepke? hoe kan het dan dat alle smilies te zien zijn nu. snepke ziet de smilies toch ook niet allemaal? ik snap er geen piep meer van
precies tennis laat toch joh.tennis schreef:Als je het niet begrijpt, dan kan ik ook niet helpen!
Ik heb jouw uitgenodigd, om jou gegevens te sturen, dan maak ik van jouw account een print, met alle smilies!manondoris schreef:dus je hebt nu een print gemaakt van snepke? hoe kan het dan dat alle smilies te zien zijn nu. snepke ziet de smilies toch ook niet allemaal? ik snap er geen piep meer van
tennis schreef:Ik heb jouw uitgenodigd, om jou gegevens te sturen, dan maak ik van jouw account een print, met alle smilies!manondoris schreef:dus je hebt nu een print gemaakt van snepke? hoe kan het dan dat alle smilies te zien zijn nu. snepke ziet de smilies toch ook niet allemaal? ik snap er geen piep meer van
Nee, ik mis smilies. JIJ hebt alle smilies in je cache staan.tennis schreef:Dus dan heb jij ook alle smilies?Smilies komen uit je cache.
Maar offtopic : "DE" ? Als in duits ?
Dat niet weer iedereen vragen stelt, dit DE is, ja, een Duits toetsenboord!
Waarom jij niet?crazyme schreef:Nee, ik mis smilies. JIJ hebt alle smilies in je cache staan.tennis schreef:Dus dan heb jij ook alle smilies?Smilies komen uit je cache.
Maar offtopic : "DE" ? Als in duits ?
Dat niet weer iedereen vragen stelt, dit DE is, ja, een Duits toetsenboord!
Ach so!
mijn computer doet het prima ook al zie ik niet alle smilies ,maakt het uit:- )Chocomelk schreef: al
die computers deugen plotseling niet ?
snepke schreef:Ik denk niet dat het aan de computer ligt.
Ik heb het vermoeden dat wij er een programma of instelling oid hebben opstaan die ,die smilies weigert oid.
Zoiets moet het wel zijn.
Chocomelk schreef: al die computers deugen plotseling niet ?
Heb ik al gedaan,heb een systeemherstel gedaan,firefox eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd ,het helpt niettennis schreef: Het kan vele oorzaken hebben.
Ik had al eens de tip gegeven, om het cache en de temp. internetfiles te verwijderen/wissen, misschien is het dan opgelost.
snepke schreef:
Heb ik al gedaan,heb een systeemherstel gedaan,firefox eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd ,het helpt niet
snepke schreef:Heb ik al gedaan,heb een systeemherstel gedaan,firefox eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd ,het helpt niettennis schreef: Het kan vele oorzaken hebben.
Ik had al eens de tip gegeven, om het cache en de temp. internetfiles te verwijderen/wissen, misschien is het dan opgelost.
Tennis heeft wel degelijk de link van plaatjesdump verwijderd !tennis schreef:Dit is wat ik zie als ik wil reageren op een bericht.
graanvaarder schreef:
Geeft verder niets maar lieg niet !