Ooit gehoord van zinnen maken ?jeani schreef:Chocomelk schreef: en ja op arbeids therapeutische basis is dat mogelijk..maar dat wist je al... de ene keer weet je iets dan weer niets en ben ik onduidelijk??? raar van jou dat je dat weet dat het er is, maar in mijn geval weer niet??? dus jij zegt in de zw kun je niet werken?? wie is nu niet duidelijk dan??? mijn enige baas die ik heb nu is het uwv en daar werk ik voor op at basis!!! vanuit de ziektewet... maar als dat volgens jou niet kan? eh.... mss beter om op de tp te reageren... want die verkoopt onzin ... inplaats van hier dingen te gaan zeggen .. waarvan je weet dat het wel mogelijk is.... topic gaat niet over mij.... al!.. zou het zeer verstandig wezen om geen uit spraken meer te doen waar je persoonlijk niets van af weet of je moet al een pb sturen... pas dan kun je over iemand oordelen....
Ooit gehoord van alinea's ?
Ooit gehoord om duidelijk te schrijven zodat een ander het ook
kan begrijpen ?
Verder moet je maar zien hoor, het kan gewoon niet, meer uren werken in ziektewet als je voorheen werkte maar bij jou kan schijnbaar alles.
Veel plezier in je verdere leven en hoop dat je zo in RL niet bent want dan zul je weinig vrienden hebben.