Dat is wat hier ook gebeurt. De "groep" die jij als tegenstanders omschrijft baseren zich op feiten. Maar toch is hun mening niet van belang voor jou, want ze mlm-en niet. En andere niet mlm-ers negeer je ook want ze mlm-en niet.HW007 schreef:Dit is een goeie, rechters hebben zich dan ook aan de bewijzen te houden en kunnen hun vonnis niet baseren op gevoel en aannames van de officier. "verder doortrekken levert ook geen succes op in de rechtbank
Nu snap je waarschijnlijk wel waar het bezwaar tegen die insteek vandaan komt. In plaats van dat je uitspraken en beweringen op de inhoud toetst, toets jij ze op de persoon die het zegt.
We is in dit geval de wereld. Als we jouw lijn doortrekken dan kan de hele wetenschap weg. Dat mlm legaal is is niet echt een discussiepunt.HW007 schreef:We ? Wie zijn we ? Je weet dat ik voor mezelf praat, MLM legaal is en zeker voor mij bruikbaar om geld te verdienen. Dat anderen het niet kunnen ? Prima toch !
Hier is ook weer het punt dat jij niet naar de boodschap, maar naar de boodschapper kijkt. Jij hoeft niet naar mij te luisteren, maar om nu elk advies weg te gooien, enkel omdat de persoon die het advies geeft geen kinderen heeft.HW007 schreef:Dat zou voor mij (HW007) ook reden zijn om jou niet om advies te vragen bij het opvoeden van MIJN kinderen.
En waar ik over val, en Jolijn ook vermoed ik, en anderen over zullen vallen, is dat in jouw mening, bij mlm, en kinderen opvoeden en wellicht andere gebieden, de boodschap zelf niet van belang is, enkel van wie die afkomstig is.