Hoe kom je daar nu bij? Het was het telfort forum. Eens kijken hoe je provider ook al weer heette? Heeey.... telfort.... das toevallig. :S ben je nou zo dom of? Zoals eerder aangegeven heeft telfort je gedrag geobserveerd en veroordeeld. Wat had je dan willen zien? Goedendag meneer Meinon, wij van telfort vinden dat u heeft liggen schelden en bedreigen op ons forum en willen u graag afsluiten, vind u dat ok?Meinon schreef: Niet mee eens.. absoluut niet zonder vooraankondiging naar de klant toe!!
En niet VOORDAT je beide partijen gehoord hebt ALS BUITENSTAANDE PROVIDER IN DEZE ZAKEN (!) om precies achter te komen wat er heeft gespeeld!
Doe toch s normaal.
Als je het netjes had verwoord zonder die kinderachtige taal, hoeveel was er dan verwijderd?Meinon schreef: In casu is dat absoluut niet gebeurd en werd ik op basis van "Jan mag het weten" wat gebanned en afgesloten van mijn internet, en werden een deel van mijn berichten zonder reden verwijderd die cruciaal hadden kunnen zijn in deze zaak! Dit kan toch niet waar zijn? Dit heet misbruik van je macht, en niet gebruik van je recht!
Nou, loop dan s niet zo te zeuren, maar maak er een rechtszaak van. Maar neee, dat doe je dan weer niet. Als je zo graag je gelijk wil halen en er is je zoveel onrecht aangedaan, waarom niet de gang naar de rechter in werking zetten?Meinon schreef: En AV's zijn echt niet heilig hoor. Als ze in strijd zijn met algemene wetten en de normale geldende normen en waarden worden ze resoluut, zoals uit vele jurisprudentie blijkt, van de hand gedaan door de rechter! En gelukkig maar!
Een leek (consumenten) is namelijk geen partij voor zulke spelers (dicaturen zoals Telfort) met hun "heilige" algemene voorwaarden...
Ik denk dat we allemaal wel weten waarom....