LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] phuket air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

vertrek 6 juli en nog niets gehoord.

Gast

Als je bij Kras hebt geboekt kan je lang wachten want er zijn bijna geen alternatieven meer. Kras wacht eerst de mogelijkheden af. Als ik jullie was zou ik kosteloos annuleren en op zoek gaan naar een nieuwe reis. Succes! Allemaal een fijne vakantie.. Ik hoef me geen zorgen meer te maken over de reis!

tahoeboy

Ongelezen bericht door tahoeboy »

Kras reizen
Bestemming : Phuket pakketreis
vertrekdatum : 3 juli 2005[

Wij hebben ook nog steeds niets gehoord!

Gast

vertrek naar thailand 24 juli nog niets gehoord; allemaal loze beloften vanuit kras...ik word er gek van...nee deze week hoort u zeker van ons en op de site van kras staat zelf de datum 2 juni genoemd...volgens mij hebben ze nog niemand benaderd of wel??!!doen ze dat telefonisch of via mail??
ik boek nooit meer bij kras, ze zoeken het maar uit. Wij moeten wel gewoon betalen en zij kunnen gewoon eeuwig wachten met info verstrekken, schandalig

gasten

Ongelezen bericht door gasten »

Dit mailtje ontvingen wij een uur of 5 van Kras.
Wij vertrekken 22 juli.

Wij garanderen u dat er nog deze week contact met u wordt opgenomen inzake een eventueel alternatief. Indien u dit
niet wilt afwachten kunt u kosteloos de reisovereenkomst met onze organisatie ontbinden.

K O

Ongelezen bericht door K O »

kijk ook eens op www.atp.nl.

Wij vertrekken 26 juni naar thailand
kosten voor deze reis waren bij TUI 1700 incl. 170 euro pp meerkosten
nu hebben we via www.atp.nl een reis met dezelfde data geboekt voor 1100 met EVA airways!

Elke minuut zijn de prijzen echter anders op het internet. Gewoon geduld hebben, regelmatig even kijken en bij een goede prijs direct boeken!!!

Het is echt onzin dat er geen alternatieven meer zijn, zeker de mensen die in juli augustus vliegen hebben nog ruime keus tegen een voordelig tarief!

Suc6

FL

Ongelezen bericht door FL »

In april vlogen wij met 52 uur vertraging naar Bali, de reis duurde meer dan 80 (!!!) uur totaal. Leuk hoor, Phuket Air...en een gratis verblijf in Bangkok en Singapore erbij gekregen!! Ik heb inmiddels wegens de niet genoten vakantietijd de schadevergoeding van de annuleringsverzekering ontvangen. De touroperator TUI/Holland International heeft mij voor alle doorstane ellende een vergoeding van EUR 75 per persoon aangeboden, die ik natuurlijk te gek voor woorden vind. VRAAG: heeft iemand al een (hogere) vergoeding gekregen van Phuket en of de touroperator??? let op: ik bedoel dus niet hetgeen van de annuleringsverzekering wordt ontvangen? Met name bedoel ik de zogenaamde Denied Boarding Compensation. In mijn geval bedraagt die 2 x EUR 600. maar ik moet nog zien of die binnen te hengelen is nu Phuket zijn hielen heeft gelicht en uit Europa is verdwenen.

Leejdie

Ongelezen bericht door Leejdie »

Nou de mensen die in juli vertrekken via Arke kunnen nog wel even wachten. Wij vertrekken 31 juli.
Wij hebben toen de eerste berichten van PA kwamen gebeld we zouden over ongeveer twee weken bericht ontvangen. Twee weken later weer een keer gebeld toen waren ze nog met mei bezig. Dus vandaag maar even naar Arke zelf gebeld. Daar gaven ze aan dat ze bij begin juni waren (wat het nu volgens mij is) en dat juli nog wel enkele weken zou duren.
Dus nu maar kijken of we iets anders kunnen vinden en kosteloos kunnen annuleren omdat het aanbod in juli/augustus toch minder wordt. Ook voor Arke.

stellag

Ongelezen bericht door stellag »

Vanmorgen telefonisch onze vakantie naar Bali 3/7 kostenloos geannuleerd met Inge Bongers van KRAS . Jammer maar helaas :( Omboeken ging volgens haar moeizaam. Omdat wij onze paspoorten nog moesten opsturen voor visum aanvraag heb ik verzocht onze reis per direct te annuleren aangezien de tijd dringt.
Antwoord : Wij kunnen uw reis er uit halen ! Totale reissom wordt teruggestord begin volgende week.
We zien wel verder. Succes alle andere vakantie gangers.

NR

Ongelezen bericht door NR »

KLM heeft op dit moment een actie. Ik heb 2 tickets in optie staan voor 766.05 per stuk inclusief tax naar Bangkok op 12 juli. Best een goed alternatief toch?

lololo

Ongelezen bericht door lololo »

Wat een slechte service heeft KRAS toch!!! Ik begin het nu echt zat te worden met die hele organisatie. Al een aantal maal werd mij beloofd om met een alternatief te komen of om terug te bellen en steeds weer hoor ik niets. Je wordt gewoon afgescheept met het feit dat je maar af moet wachten tot zij bellen. Ik baal hier zo ontzettend van. Over 5 weken zou ik vertrekken naar Thailand maar wil net als alle anderen nu graag een keer zekerheid hebben.

Ik krijg steeds meer de neiging om de hele boel af te blazen en mijn geld terug te vragen.....

ditbenik

Ongelezen bericht door ditbenik »

@ lololo,

Ga eens kijken wat de optie is om alles om te boeken naar een andere maatschappij. Lees het bericht voor jou bericht, de actie van de KLm. dat is zeer voordelig in deze periode. Ik weet niet of je alleen een ticket hebt of een complete reis maar volgens mij moet ook een complete reis nog goed om te boeken zijn. Informeer denk na en beslis.

Wij hebben lang volgehouden dat KRAS met een alternatief zou komen maar hebben toch geannuleerd en nieuwe tickets besteld. En ik moet eerlijk zeggen, het is een heerlijk gevoel nu te weten dat we weg gaan, dat we weten wat we moeten bijbetalen en dat we nu dus eindelijk met de eht voorpret kunnen beginnen.

groetjes en succes

ikas

Ongelezen bericht door ikas »

Bedankt voor de tips, we zijn ermee bezig!

Gast

Waar kan ik die aanbieding van KLM vinden, want als ik info opvraag kom ik nog aan de 900 euro (vertrek 12 juli)

offliner

Ongelezen bericht door offliner »

Wij gaan 1 juli naar Bangkok en zouden deze afgelopen week wat gehoord hebben? Nog steeds niets. We willen gewoon zekerheid. Ik moet volgende week inentingen halen weet niet eens of wel door gaat.

lololo

Ongelezen bericht door lololo »

@ ditbenik,

Bedankt voor je tip! Helaas denk ik niet dat ik hier iets mee kan doen aangezien ik een rondreis (The Golden Triangle) heb geboekt. In dat geval kan dus niet iedereen individueel gaan omboeken neem ik aan. Vrees dat ik dus overgeleverd ben aan de service van KRAS. :shock:

Gast

Heeft 1 van jullie al gezien dat de tekst op de sie van Kras is aangepast? Er is weer een vertagin opgetreden en maandag en dinsdag aanstaande krijgt iedereen een brief thuis met de alternatieven...
Weer langer wachten :evil: :evil: :evil:

K.O.

Ongelezen bericht door K.O. »

Tarief, Luchthavenbelasting en Reserveringskosten:
PUB EUR 649.00 per volw, tax EUR 77.95, res. kosten EUR 15.00
Totaalbedrag EUR 1483.90 (voor alle reizigers gezamenlijk) U vliegt: KLM KLM
Vertrek Bestemming Datum Vertrek Aankomst Klasse Vluchtnr. Boeken
Amsterdam Bangkok 12 Jul 20:00 11:45 +1 Economy KL 877
Retour Bestemming Datum Vertrek Aankomst Klasse Vluchtnr. Boeken
Bangkok Amsterdam 03 Aug 23:05 05:30 +1 Economy KL 878
bron:
www.atp.nl

Anbrie

Ongelezen bericht door Anbrie »

FL, ik krijg morgen van TUI een voorstel voor vergoeding wegens vertraging (alleen de terugreis).
Volgens de dame van het reisburo wordt het met een koerier gebracht (..........) Ben heel benieuwd, ik zal jullie op de hoogte houden.
Doei

zoefje

Ongelezen bericht door zoefje »

hallo allemaal,misschien heb ik wat gemist,maar weet iemand of pa uberhaupt nog vliegt in juli en aug op nederland/europa???????????

Gesloten