LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Yarden-uitvaartverzekering
Re: Yarden-uitvaartverzekering
Bedankt voor al jullie leuke wensen. Ik kon het niet laten om echt voor de laatste keer voor mijn vakantie nog even de brief te lezen op Yarniek.
Er is bij mij 1 vraag en ik hoop dat iemand het antwoord weet.
Wie zijn de aandeelhouders van Yarden? Zij hebben deze wijziging toegestaan. Zijn wij niet allemaal aandeelhouders? Zo ja waarom heb ik dan nooit een uitnodiging ontvangen voor de aandeelhoudersvergadering.
Ik ben zelf werkzaam in het bankwezen en bij mijn weten is Yarden geen beursgenoteerd bedrijf maar zeker weten doe ik dat niet.
Ongeacht of wij nu wel of geen aandeelhouders zijn zou ik heel graag de statuten zien van die aandeelhoudersvergadering. Daaruit kunnen we immers opmaken hoe die vergadering is verlopen en met hoeveel % van de stemmen dit is goedgekeurd. Bovendien had Yarden dit kenbaar moeten maken aan hun leden.
Yarden schermt met allemaal mooie termen: maatschappelijk niet verantwoord, verkeerde loyaliteit als maar een bepaalde groep mensen meer premie moet betalen enz. in mijn ogen is dit weer een nieuwe die ik aan het lijstje kan toevoegen.
Er is bij mij 1 vraag en ik hoop dat iemand het antwoord weet.
Wie zijn de aandeelhouders van Yarden? Zij hebben deze wijziging toegestaan. Zijn wij niet allemaal aandeelhouders? Zo ja waarom heb ik dan nooit een uitnodiging ontvangen voor de aandeelhoudersvergadering.
Ik ben zelf werkzaam in het bankwezen en bij mijn weten is Yarden geen beursgenoteerd bedrijf maar zeker weten doe ik dat niet.
Ongeacht of wij nu wel of geen aandeelhouders zijn zou ik heel graag de statuten zien van die aandeelhoudersvergadering. Daaruit kunnen we immers opmaken hoe die vergadering is verlopen en met hoeveel % van de stemmen dit is goedgekeurd. Bovendien had Yarden dit kenbaar moeten maken aan hun leden.
Yarden schermt met allemaal mooie termen: maatschappelijk niet verantwoord, verkeerde loyaliteit als maar een bepaalde groep mensen meer premie moet betalen enz. in mijn ogen is dit weer een nieuwe die ik aan het lijstje kan toevoegen.
Re: Yarden-uitvaartverzekering
Het wordt toch steeds fraaier met de firma Yarden. Ten eerste werd iedereen maar voor het voldongen feit gesteld dat ze zonder voorafgaande mededeling hun voorwaarden hebben gewijzigd. Omdat ik een kwartaal betaler was en dit niet meer mogelijk is heb ik vanaf de eerste brief aangegeven dat dit dan maar een maandelijkse incasso moest worden, Nee maar dat zou helemaal goed komen. Ja ja! Ook hebben we een bezoekje van een medewerkster gehad om een en ander uit te leggen wat uitdraaide op het sluiten van een aanvullende polis want je wilt de achterblijvers niet kosten voor jou begrafenis/crematie opzadelen, toch?
Regelmatig bekeek ik mijn bankafschriften maar....geen afschrivingen van Yarden. In april/mei ontving ik toen plotseling acceptgiro's voor het jaarbedrag, weer bellen, ja tuurlijk mevrouw het komt helemaal goed, we gaan maandelijks afschrijven gooit u die ac kaarten maar weg. Nog geen afschrijvingen. Nou maar weer bellen en nu zou het echt voor elkaar komen en zo ging het maar door. Nu half juli trof ik zowaar een afschrijving aan maar alleen de bedragen van de nieuwe aanvullende polissen. Dus gisterochtend ben ik maar eens een bezoek gaan brengen aan het kantoor in Zwolle. Deze (vriendelijke)meneer snapte er ook niets van en ging maar eens even bellen, met ene Ingrid. Wat zij te vertellen had werd hij en zeker ik niet vrolijk van, het ging zelfs zover dat de man zei dat hij dit niet kon uitleggen en dat je dit niet kunt maken tegenover de klanten. Wat blijkt, het kan volgens haar niet meer veranderd worden naar maandbetalingen en wat nog het meest onbeschoft is ze gaan, zeker voor het eerste kwartaal ook nog aanmaningen versturen. Nou vraag ik je, zij maken de fouten en wij mogen er voor op draaien.
Het is toch echt te gek voor woorden dat een bedrijf wat begrafenissen/crematies verzorgd, een zo emotioneel gebeuren, zulke asociale streken kan/mag uithalen.
Regelmatig bekeek ik mijn bankafschriften maar....geen afschrivingen van Yarden. In april/mei ontving ik toen plotseling acceptgiro's voor het jaarbedrag, weer bellen, ja tuurlijk mevrouw het komt helemaal goed, we gaan maandelijks afschrijven gooit u die ac kaarten maar weg. Nog geen afschrijvingen. Nou maar weer bellen en nu zou het echt voor elkaar komen en zo ging het maar door. Nu half juli trof ik zowaar een afschrijving aan maar alleen de bedragen van de nieuwe aanvullende polissen. Dus gisterochtend ben ik maar eens een bezoek gaan brengen aan het kantoor in Zwolle. Deze (vriendelijke)meneer snapte er ook niets van en ging maar eens even bellen, met ene Ingrid. Wat zij te vertellen had werd hij en zeker ik niet vrolijk van, het ging zelfs zover dat de man zei dat hij dit niet kon uitleggen en dat je dit niet kunt maken tegenover de klanten. Wat blijkt, het kan volgens haar niet meer veranderd worden naar maandbetalingen en wat nog het meest onbeschoft is ze gaan, zeker voor het eerste kwartaal ook nog aanmaningen versturen. Nou vraag ik je, zij maken de fouten en wij mogen er voor op draaien.
Het is toch echt te gek voor woorden dat een bedrijf wat begrafenissen/crematies verzorgd, een zo emotioneel gebeuren, zulke asociale streken kan/mag uithalen.
Re: Yarden-uitvaartverzekering
Boshut:
Mijn ervaring met de Consumentenbond is dat men wel iets wil doen, het bepraten met Yarden, maar geen harde conclusies trekken, men noemt zowel een voordeel (keuzevrijheid) als de nadelen (kost de ouderen geld en polis is niet meer waardevast). Men heeft nog geen uitspraak gedaan over de hoogte van de genoemde bedragen, zegt niet dat deze polisomzetting juridisch niet kan zoals van Beilen, laat de consumenten individueel de kastanjes uit het vuur halen.
Ze wekken de indruk dat ze zich laten ompraten door Yarden. Maar misschien komt de harde actie nog nu de weerstand steeds groter wordt en steeds duidelijker dat het erg nadelig is voor de consument. Ook een succes van van Beilen helpt hierbij.
Op dit moment zijn diverse contactpersonen met vakantie.
Dus nog even afwachten.
groet, Loek
Mijn ervaring met de Consumentenbond is dat men wel iets wil doen, het bepraten met Yarden, maar geen harde conclusies trekken, men noemt zowel een voordeel (keuzevrijheid) als de nadelen (kost de ouderen geld en polis is niet meer waardevast). Men heeft nog geen uitspraak gedaan over de hoogte van de genoemde bedragen, zegt niet dat deze polisomzetting juridisch niet kan zoals van Beilen, laat de consumenten individueel de kastanjes uit het vuur halen.
Ze wekken de indruk dat ze zich laten ompraten door Yarden. Maar misschien komt de harde actie nog nu de weerstand steeds groter wordt en steeds duidelijker dat het erg nadelig is voor de consument. Ook een succes van van Beilen helpt hierbij.
Op dit moment zijn diverse contactpersonen met vakantie.
Dus nog even afwachten.
groet, Loek
Re: Yarden-uitvaartverzekering
Van de week was een meneer van de Consumentenbond op tv, hij had het niet over Yarden maar over internetten op de camping, tja je moet je prioriteiten natuurlijk stellen.... Op klachten over Internet Plus Bellen regageerden ze ook heel laat maar nu zijn ze het gewoon met Yarden eens, bang voor een schadeclaim wegens het geven van slechte adviezen?
Overname,
Dhr. A.W. Croes komt van Delta Lloyd
www.uitvaartverzekering.nl/?s_page_id=535&id=678
en Commissaris C.H. Tesselhoff ook.
P.N. van Wageningen heeft o.a. bij het Zilveren Kruis gewerkt.
www.uitvaartmedia.com/webgen.aspx?p=667&o=1159
Yarden is natuurlijk een interessant bedrijf om over te nemen.
Vaak hopen bedrijven na een ovename ook andere producten aan de nieuwe klanten te verkopen.
Een paar jaar geleden probeerde buitenlandse uitvaartondernemers een voet aan de grond te krijgen.
www.uitvaart.nl/index.php?s_page_id=213
Hopelijk gaat Zembla of Nova zich eens in deze materie verdiepen.
Prettige vakantie allemaal
Overname,
Dhr. A.W. Croes komt van Delta Lloyd
www.uitvaartverzekering.nl/?s_page_id=535&id=678
en Commissaris C.H. Tesselhoff ook.
P.N. van Wageningen heeft o.a. bij het Zilveren Kruis gewerkt.
www.uitvaartmedia.com/webgen.aspx?p=667&o=1159
Yarden is natuurlijk een interessant bedrijf om over te nemen.
Vaak hopen bedrijven na een ovename ook andere producten aan de nieuwe klanten te verkopen.
Een paar jaar geleden probeerde buitenlandse uitvaartondernemers een voet aan de grond te krijgen.
www.uitvaart.nl/index.php?s_page_id=213
Hopelijk gaat Zembla of Nova zich eens in deze materie verdiepen.
Prettige vakantie allemaal
Re: Yarden-uitvaartverzekering
verwijderd
Laatst gewijzigd door Vok op 23 jul 2007 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Yarden-uitvaartverzekering
beste VOK:
de grap rond de woordspeling Bodhut ontgaat me even, bothut kan ik iets bij bedenken, maar laat me delen in je humor, kunnen we hier ook even een keer lachen.
de grap rond de woordspeling Bodhut ontgaat me even, bothut kan ik iets bij bedenken, maar laat me delen in je humor, kunnen we hier ook even een keer lachen.
Re: Yarden-uitvaartverzekering
Beste Boshut, ik denk dat de fout per ongeluk is gegaan,
de D zit vlak naast de S op het toetsenbord
met vriendelijke groet
de D zit vlak naast de S op het toetsenbord
met vriendelijke groet
Re: Yarden-uitvaartverzekering
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Laatst gewijzigd door Ayla op 02 aug 2007 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Yarden-uitvaartverzekering
Yarden, het reisburo naar de Hel?
Ja grapje, maar ze zijn groot geworden door de vele fusie's in de uitvaart wereld.
Groter is meestal ook voordeliger, maar ook minder controleerbaar, dus de personen die hun fusie goedkeurden zijn ook mede verantwoordelijk voor deze moeilijke te controleren reus.
Samenwerken geeft vaak net zoveel of meer voordelen, dus willen alle kleine die er nog over zijn samenwerken,,, Ja.
Fusie? De meeste bedrijven, ongeacht wat ze doen, meestal zijn de kosten hoger en het voordeel lager als dat ze voor de fusie beloofden!
Dit geld van Koekjesfabriek tot multinationals. dus liever geen Fusie's, 70% heeft achteraf geen voordeel opgeleverd zoals belooft was.
Omdat je als kleine plaatselijke club geen duur bestuur hebt, kun je vaak nog voordeliger zijn door elders herverzekeren dan bij dit grote en mooie reclame product aan te sluiten!
Voor vele is het telaat, dus wees voorzichtig met wat er nog over is!
U kunt dit soort problemen wel gebruiken op plaatselijk sterk te groeien, een link naar deze Yarden discussie en gelijkwaardige help meer als de duurste reclame campagne!
Ja grapje, maar ze zijn groot geworden door de vele fusie's in de uitvaart wereld.
Groter is meestal ook voordeliger, maar ook minder controleerbaar, dus de personen die hun fusie goedkeurden zijn ook mede verantwoordelijk voor deze moeilijke te controleren reus.
Samenwerken geeft vaak net zoveel of meer voordelen, dus willen alle kleine die er nog over zijn samenwerken,,, Ja.
Fusie? De meeste bedrijven, ongeacht wat ze doen, meestal zijn de kosten hoger en het voordeel lager als dat ze voor de fusie beloofden!
Dit geld van Koekjesfabriek tot multinationals. dus liever geen Fusie's, 70% heeft achteraf geen voordeel opgeleverd zoals belooft was.
Omdat je als kleine plaatselijke club geen duur bestuur hebt, kun je vaak nog voordeliger zijn door elders herverzekeren dan bij dit grote en mooie reclame product aan te sluiten!
Voor vele is het telaat, dus wees voorzichtig met wat er nog over is!
U kunt dit soort problemen wel gebruiken op plaatselijk sterk te groeien, een link naar deze Yarden discussie en gelijkwaardige help meer als de duurste reclame campagne!
Re: Yarden-uitvaartverzekering
Dag Vok.
Bedankt voor je opmerking Bodhut, Boshut ikhad het zelf niet opgemerkt. maar nu wel gecorrigeerd.
Ja dat gaat zo als je met kroontjespen bent opgevoed.
Dan je verhaal klopt van alle kanten.
Vroeger ging het ook zo met verzekeringen.
Ik weet niet of jij de periode nog mee gemaakt hebt.
Maar toen waren m.n op het platteland nog veel onderlinge fondsen.
De premie werd beheerd door de penningmeester ,die had dus het geld in de spaarpot.( Busse genoemd) Ik weet nog als mijn vader een koe verkocht had, dan moest hij dat even doorgeven, want dan moest deze uit de busse.
En bij aankoop werd er meteen gezegd denk er aan dat je hem wel in de busse doet.
Toen zal er ook best wel eens een peningmeester de fout in gegaan zijn, maar persoonlijk is mij daar niets van bekend.
Misschien was het toen betrouwbaarder dan de huidige beheerders van ons gestort kapitaal.
Zij gaan het beleggen, en maar afwachten wat er aan winst gemaakt wordt. kan evengoed verlies zijn.
In ieder geval minder betrouwbaar dan de vroegere onderlinge fondsen, daar liep je geen risico, het geld dat betaald werd , werd goed beheerd, en als er veel kosten waren in een bepaald jaar, dan riep de penningmeester de leden bij elkaar, en legde verantwoording af, van alle uitgaven , kwam hij geld te kort,dan betaalden alle leden iets bij.
Maar de voorwaarden werden niet veranderd.
Dus hoe groter de maatshcappijen, hoe meer risico de verzekerde loopt, m.n de managers pakken voor hen zelf een flink bedrag, met instemming van de aandeelhouders, die zelf ook weer hopen eens ergens manager te worden.
Spraken wij vroeger van onderlinge saamhorigheid, nu van zakkenvullers. daar ligt het grote verschil.
Geef mij toch maar de onderlinge maatschappijen, helaas deze onderlinge verzekeringen, zijn in onze huidige maatschappij ,waar alles groter en groter moet worden, niet meer haalbaar al hoe wel ondelringe zijn er echt nog wel. Staphorst heeft een zeer gezonde onderlinge begrafenis verzekering.
En natuurlijk een eerlijke penningmeester.
Want anders is er geen viswedstrijd.
Of erger nog geen uitvaart!!!!!!!!!!!!!
Bedankt voor je opmerking Bodhut, Boshut ikhad het zelf niet opgemerkt. maar nu wel gecorrigeerd.
Ja dat gaat zo als je met kroontjespen bent opgevoed.
Dan je verhaal klopt van alle kanten.
Vroeger ging het ook zo met verzekeringen.
Ik weet niet of jij de periode nog mee gemaakt hebt.
Maar toen waren m.n op het platteland nog veel onderlinge fondsen.
De premie werd beheerd door de penningmeester ,die had dus het geld in de spaarpot.( Busse genoemd) Ik weet nog als mijn vader een koe verkocht had, dan moest hij dat even doorgeven, want dan moest deze uit de busse.
En bij aankoop werd er meteen gezegd denk er aan dat je hem wel in de busse doet.
Toen zal er ook best wel eens een peningmeester de fout in gegaan zijn, maar persoonlijk is mij daar niets van bekend.
Misschien was het toen betrouwbaarder dan de huidige beheerders van ons gestort kapitaal.
Zij gaan het beleggen, en maar afwachten wat er aan winst gemaakt wordt. kan evengoed verlies zijn.
In ieder geval minder betrouwbaar dan de vroegere onderlinge fondsen, daar liep je geen risico, het geld dat betaald werd , werd goed beheerd, en als er veel kosten waren in een bepaald jaar, dan riep de penningmeester de leden bij elkaar, en legde verantwoording af, van alle uitgaven , kwam hij geld te kort,dan betaalden alle leden iets bij.
Maar de voorwaarden werden niet veranderd.
Dus hoe groter de maatshcappijen, hoe meer risico de verzekerde loopt, m.n de managers pakken voor hen zelf een flink bedrag, met instemming van de aandeelhouders, die zelf ook weer hopen eens ergens manager te worden.
Spraken wij vroeger van onderlinge saamhorigheid, nu van zakkenvullers. daar ligt het grote verschil.
Geef mij toch maar de onderlinge maatschappijen, helaas deze onderlinge verzekeringen, zijn in onze huidige maatschappij ,waar alles groter en groter moet worden, niet meer haalbaar al hoe wel ondelringe zijn er echt nog wel. Staphorst heeft een zeer gezonde onderlinge begrafenis verzekering.
En natuurlijk een eerlijke penningmeester.
Want anders is er geen viswedstrijd.
Of erger nog geen uitvaart!!!!!!!!!!!!!
Re: Yarden-uitvaartverzekering
verwijderd
Laatst gewijzigd door Vok op 23 jul 2007 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Yarden-uitvaartverzekering
vok
je reactie waardeer ik :een forum is nmm een combinatie tussen een brief en een column. daarom kan ik op dit forum en op die van de consumentenbond((!!) redelijk BOT -de tegenstelling van scherp- reageren op sommige reacties, merendeel om de essentie aan te scherpen.
Met als doel de kern van de zaak te benadrukken.
we dienen maar een zaak:
Laat je-nog niet- niet kisten door Yarden
Boshut.
je reactie waardeer ik :een forum is nmm een combinatie tussen een brief en een column. daarom kan ik op dit forum en op die van de consumentenbond((!!) redelijk BOT -de tegenstelling van scherp- reageren op sommige reacties, merendeel om de essentie aan te scherpen.
Met als doel de kern van de zaak te benadrukken.
we dienen maar een zaak:
Laat je-nog niet- niet kisten door Yarden
Boshut.
Re: Yarden-uitvaartverzekering
verwijderd
Laatst gewijzigd door Vok op 23 jul 2007 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Yarden-uitvaartverzekering
verwijderd
Laatst gewijzigd door Vok op 23 jul 2007 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Yarden-uitvaartverzekering
,,,,,,,,,,,
Laatst gewijzigd door Ayla op 02 aug 2007 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Yarden-uitvaartverzekering
verwijderd
Laatst gewijzigd door Vok op 23 jul 2007 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Yarden-uitvaartverzekering
verwijderd
Laatst gewijzigd door Vok op 23 jul 2007 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Yarden-uitvaartverzekering
hallo,
Ook ik heb net als anderen inmiddels een 2e brief ontvangen van yarden met de mededeling dat zij een intern onderzoek gestart zijn en dit 14 dagen kan duren, ik weet niet of dit positief is maar hoop van wel.
November 2005 zijn volgens mij de laatste voorwaarden die over de naruraverzekering gaan.als iemand nog nieuwere voorwaarden heeft buiten de nieuwe polis dan HOOR IK DAT GRAAG WANT,daarin staat niets vermeld over een en-bloc artikel. Yarden probeert zelfs iedereen wijs te maken dat er in de oude polissen een wijzigingsbevoegdheid is vastgelegd en dat deze voorwaarden een en-bloc clausule bevatten DAT IS DUS NIET WAAR dus laat je geen zand in de ogen strooien, alleen in de NIEUWE POLISSEN staat deze clausule.iNDIEN U ZULKE BRIEVEN HEEFT ONTVANGEN MET ZULKE LEUGENS VERMELD ZE DAN IN U REAKTIE want ik ben aan het kijken of ik de Directeur en de medewerker voor het gerecht kan slepen die zulke leugens schrijven. Medewerkers verstoppen zich achter de organisatie een persoonlijke aanpak zullen ze niet leuk vinden.
De consumentenbond heeft inde jaren 80 veel promotie gemaakt voor avvvl Nu hebben zij zitting in het Kifid,hun reakties zijn de laatste tijd vaak positief over yarden, zij zeggen dat de omzetting ook voordelen heeft (dat heeft te maken met het flexibele karakter van deze verzekering) maar dat was altijd al alleen moest je en dat moet je nu ook extra betalen. Dus de rol van de consumentenbond is me niet geheel duidelijk soms twijfel ik en vraagme af of ze geen aandelen/belangen hebben in yarden?
De genoemde bedragen in de nieuwe polissen zijn te laag
Ook het veelgenoemdeBEDRAG E 3.733,74 is te laag en heeft geen ENKELE RECHTSGELDIGHEID, het staat ook niet in de polis. Zo kan ik nog wel even doorgaan met het opsommen van zaken die niet kloppen
Op woensdag 25 juli 2007 heb een eerste gesprek met het juridisch -loket. Ik hoop dat het uitkomst bied want wij zijn maar amateurs op juridisch gebied in ieder geval zal ik de uitkomst vermelden op deze site
Ook ik heb net als anderen inmiddels een 2e brief ontvangen van yarden met de mededeling dat zij een intern onderzoek gestart zijn en dit 14 dagen kan duren, ik weet niet of dit positief is maar hoop van wel.
November 2005 zijn volgens mij de laatste voorwaarden die over de naruraverzekering gaan.als iemand nog nieuwere voorwaarden heeft buiten de nieuwe polis dan HOOR IK DAT GRAAG WANT,daarin staat niets vermeld over een en-bloc artikel. Yarden probeert zelfs iedereen wijs te maken dat er in de oude polissen een wijzigingsbevoegdheid is vastgelegd en dat deze voorwaarden een en-bloc clausule bevatten DAT IS DUS NIET WAAR dus laat je geen zand in de ogen strooien, alleen in de NIEUWE POLISSEN staat deze clausule.iNDIEN U ZULKE BRIEVEN HEEFT ONTVANGEN MET ZULKE LEUGENS VERMELD ZE DAN IN U REAKTIE want ik ben aan het kijken of ik de Directeur en de medewerker voor het gerecht kan slepen die zulke leugens schrijven. Medewerkers verstoppen zich achter de organisatie een persoonlijke aanpak zullen ze niet leuk vinden.
De consumentenbond heeft inde jaren 80 veel promotie gemaakt voor avvvl Nu hebben zij zitting in het Kifid,hun reakties zijn de laatste tijd vaak positief over yarden, zij zeggen dat de omzetting ook voordelen heeft (dat heeft te maken met het flexibele karakter van deze verzekering) maar dat was altijd al alleen moest je en dat moet je nu ook extra betalen. Dus de rol van de consumentenbond is me niet geheel duidelijk soms twijfel ik en vraagme af of ze geen aandelen/belangen hebben in yarden?
De genoemde bedragen in de nieuwe polissen zijn te laag
Ook het veelgenoemdeBEDRAG E 3.733,74 is te laag en heeft geen ENKELE RECHTSGELDIGHEID, het staat ook niet in de polis. Zo kan ik nog wel even doorgaan met het opsommen van zaken die niet kloppen
Op woensdag 25 juli 2007 heb een eerste gesprek met het juridisch -loket. Ik hoop dat het uitkomst bied want wij zijn maar amateurs op juridisch gebied in ieder geval zal ik de uitkomst vermelden op deze site
Re: Yarden-uitvaartverzekering
verwijderd
Laatst gewijzigd door Vok op 23 jul 2007 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Yarden-uitvaartverzekering
Hallo,
Ik ben door omstandigheden pas een aantal dagen geleden op de hoogte gekomen van het probleem dat er speelt mbt. de verzekeringen van Yarden. Ik ben me dus rot geschrokken en heb mijn gegevens er maar eens bijgehaald. Ja hoor. Ook ik behoor tot diegenen die in het bezit is van, maar liefst 3 verzekeringen van Yarden (oorspronkelijk AVVL). Mijn moeder heeft na mij vaders overlijden in 1959 (hij is via AVVL gecremeerd) voor mij een verzekering afgesloten. Na de geboorte van mij kinderen heb ik voor hen ook zo'n verzekering afgesloten in resp. 1982 en 1992.
Ik heb mij al aangemeld bij de site Yarniek.nl en heb een aangetekende brief naar Yarden verstuurd.
Is het mogelijk dat iemand mij kan vertellen welke stappen er nog meer genomen moeten worden om ervoor te kunnen zorgen dat de voorwaarden van de oude polis weer rechtsgeldig zijn?
Alvast bedankt.
Lis1
Ik ben door omstandigheden pas een aantal dagen geleden op de hoogte gekomen van het probleem dat er speelt mbt. de verzekeringen van Yarden. Ik ben me dus rot geschrokken en heb mijn gegevens er maar eens bijgehaald. Ja hoor. Ook ik behoor tot diegenen die in het bezit is van, maar liefst 3 verzekeringen van Yarden (oorspronkelijk AVVL). Mijn moeder heeft na mij vaders overlijden in 1959 (hij is via AVVL gecremeerd) voor mij een verzekering afgesloten. Na de geboorte van mij kinderen heb ik voor hen ook zo'n verzekering afgesloten in resp. 1982 en 1992.
Ik heb mij al aangemeld bij de site Yarniek.nl en heb een aangetekende brief naar Yarden verstuurd.
Is het mogelijk dat iemand mij kan vertellen welke stappen er nog meer genomen moeten worden om ervoor te kunnen zorgen dat de voorwaarden van de oude polis weer rechtsgeldig zijn?
Alvast bedankt.
Lis1