Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Wat ik wél heel erg zorgelijk vind is de enorme toestroom van asielzoekers nu de grenzen weer open zijn na Corona.
Al die mensen moeten worden opgevangen, eten en drinken en straks woningen krijgen.
De AZC .s zitten stampvol.
Noodopvang wordt in aller ijl geregeld , maar hoe nu verder?
En de dierenasiels zitten ook stampvol, al die ' Corona " huisdieren worden weer massaal gedumpt
Al die mensen moeten worden opgevangen, eten en drinken en straks woningen krijgen.
De AZC .s zitten stampvol.
Noodopvang wordt in aller ijl geregeld , maar hoe nu verder?
En de dierenasiels zitten ook stampvol, al die ' Corona " huisdieren worden weer massaal gedumpt
Laatst gewijzigd door moederslink op 28 sep 2021 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
En dan nog de Aziatische hoornaar.
https://www.nu.nl/dieren/6159291/gevree ... ezien.html
We kunnen onze lol op, de komende tijd.
-
Misschien kunnen we de asielzoekers die uitgeprocedeerd zijn een hond of kat meegeven? Hebben ze ook nog wat te eten onderweg.
Tijd voor wat extra glyfosaat op onze planten en gewassen.lievemarie schreef: ↑28 sep 2021 19:44En dan nog de Aziatische hoornaar.
lievemarie
vindt dit leuk
-
burgelijke ongehoorzaamheid moet nu dus ook al beloond worden ?
Ik ga vanaf nu overal mininmaal 20 km te hard rijden, krijg ik nu ook crowd funding?
Ik ga vanaf nu overal mininmaal 20 km te hard rijden, krijg ik nu ook crowd funding?
Lady1234
vindt dit leuk
-
Jij krijgt ook crowfunding. Net als iedereen.
juliomariner
vindt dit leuk
Wat u burgerlijke ongehoorzaamheid noemt, noem ik het niet gehoorzamen aan idiote regels die niet bij een vrije democratie horen, maar eerder bij een controlestaat. Er zijn heel veel meer mensen het niet eens met deze maatregelen, maar die groep krijgt nooit aandacht. Bij ons in de vriendengroep is er een 100% score als het gaat om het niet eens zijn met deze maatregel, bij mij op het werk ook.juliomariner schreef: ↑29 sep 2021 12:10burgelijke ongehoorzaamheid moet nu dus ook al beloond worden ?
Maatregelen die genomen worden voor de volksgezondheid is 1, maar daar hoort dit niet bij. Dit is puur om mensen te dwingen zich te vaccineren om met de maatschappij mee te doen.
-
En waarom moeten de mensen zich vaccineren , juist ja vanwege de volksgezondheid. Inperking van de vrijheid? schei toch uit.
-
Hier in de regio stond in vroegere tijd regelmatig dakhaas op het menu.
Maar honden slachten vind u wel oké?
En wat heeft dat dan te maken met de QR codes? Leg me dat nu eens uit? Met in het achterhoofd de uitspraak van de Jonge dat niemand gedwongen zou worden om zichzelf te vaccineren.
Volgens mij is het aantal huidige ongevaccineerden zo klein dat de volksgezondheid daardoor namelijk nooit meer in het geding gaat komen.
Volgens mij is het aantal huidige ongevaccineerden zo klein dat de volksgezondheid daardoor namelijk nooit meer in het geding gaat komen.
-
Wat heeft gebruik van QR code met onvrijheid te maken?
U zou dan ook niet een paspoort, identiteitskaart moeten aanvragen want er zijn situaties waar daar naar gevraagd wordt en u zonder ook niet wordt toegelaten. Discriminatie en inperking van mijn vrijheid.
Goh en zonder pinpas krijg ik ook geen geld mee van de bank. Ook inperking van mijn vrijheid maar so what.
Je bent ook verplicht een basis verzekering af te sluiten, ook inperking van uw blijkbaar zo geliefde maar zo overschatte vrijheid?
U zou dan ook niet een paspoort, identiteitskaart moeten aanvragen want er zijn situaties waar daar naar gevraagd wordt en u zonder ook niet wordt toegelaten. Discriminatie en inperking van mijn vrijheid.
Goh en zonder pinpas krijg ik ook geen geld mee van de bank. Ook inperking van mijn vrijheid maar so what.
Je bent ook verplicht een basis verzekering af te sluiten, ook inperking van uw blijkbaar zo geliefde maar zo overschatte vrijheid?
Check ... ja, dit is de huiskamer. ^^
De magnetron deed het niet meer. Waarschijnlijk de zender. Op naar de winkel, nieuwe uitgezocht en voor de aardigheid na laten kijken wanneer we de vorige gekocht hadden. Dat was op de dag af 10 jaar en 1 dag eerder. Dat vinden we een opvallende producteigenschap van Samsung. De nieuwe is van een ander merk.
De magnetron deed het niet meer. Waarschijnlijk de zender. Op naar de winkel, nieuwe uitgezocht en voor de aardigheid na laten kijken wanneer we de vorige gekocht hadden. Dat was op de dag af 10 jaar en 1 dag eerder. Dat vinden we een opvallende producteigenschap van Samsung. De nieuwe is van een ander merk.
Erthanax
vindt dit leuk
-
En consequenties willen die verwende beroepszeurders niet dus blijven ze ons vervelen met onzinnige gemiep.
Die oude uitspaken van De Jonge zijn achterhaald. Vooruitschreidend inzicht noemen we dat.
Die oude uitspaken van De Jonge zijn achterhaald. Vooruitschreidend inzicht noemen we dat.
-
Alleen een trol kan zo'n vraag stellen.J. Deltoer schreef: ↑29 sep 2021 18:47Hier in de regio stond in vroegere tijd regelmatig dakhaas op het menu.
Maar honden slachten vind u wel oké?
Leg mij nu eens uit hoe de QR code goed is voor de volksgezondheid. Die linkt valt niet te leggen, behalve dat het een soort dwang oplegt bij mensen die niet gevaccineerd zijn.juliomariner schreef: ↑29 sep 2021 19:15Wat heeft gebruik van QR code met onvrijheid te maken?
Stel, je wil op vrijdag na het werk gezellig de kroeg in, maar je moet eerst tijdens werktijd jezelf laten testen. Wat gaat de baas daarvan vinden?
Nogmaals, of je test iedereen of je test niemand. Onderscheid maken heeft helemaal niets meer met volksgezondheid te maken.
Kap eens met Corona-gezeur in de huiskamer
Zo, misschien is dit duidelijker dan de meer subtiele poging van Jablan hiervoor
Zo, misschien is dit duidelijker dan de meer subtiele poging van Jablan hiervoor
Jablan
, Erthanax
, scharrelschipper
en moederslink
vinden dit leuk
Een trol heeft de levenstaak elfen uit het bos te jagen. De elfen zijn sterker.
Bij belangstelling wil ik hier wel een kort verhaal neerzetten over de hel, de opperduivel, het vagevuur en de duivelse opleidingen
Bij belangstelling wil ik hier wel een kort verhaal neerzetten over de hel, de opperduivel, het vagevuur en de duivelse opleidingen
Bob Schurkjens
en Moneyman
vinden dit leuk
-
Trollen zijn net narcisten. Je geeft ze het beste geen voeding.
Moneyman
en moederslink
vinden dit leuk