Huiskamer
Re: Huiskamer
Vandaag heb ik het blad van de eettafel (4 cm eikenhout) geschuurd en voor de eerste keer in de olie gezet. Het resultaat lijkt geheel volgens verwachting te worden. Morgen kan de tweede laag erop.
-
Balen. De Philips lichtgewicht slaapzakken zijn uitverkocht.
https://www.lidl.nl/p/philips-lichtgewi ... p100322571
https://www.lidl.nl/p/philips-lichtgewi ... p100322571
Erthanax
en moederslink
vinden dit leuk
Een dekkingskoop wordt lastig
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
-
Ik wil op mijn dooie gemakje en met een kop koffie in de hand kijken hoe dát gaat aflopen. Alfa, kom er maar in!
Ik zou wel weer eens een echt probleem willen lezen, waar je met een advies de oplossing voor kunt aandragen.
Moneyman
en moederslink
vinden dit leuk
-
Vandaag een wortelkanaalbehandeling gehad :
nog nooit eerder heb ik die 2 spuiten zo nagenoeg pijnloos hoeven ondergaan,
de assistente ' masseerde ' even het tandvlees binnen -en buitenom waardoor het warmer werd en ik de verdovingsspuit nauwelijks voelde.
Goeie tip voor iedereen die zo.n verdoving moet krijgen.
Zeg het voort, zeg het voort
de assistente ' masseerde ' even het tandvlees binnen -en buitenom waardoor het warmer werd en ik de verdovingsspuit nauwelijks voelde.
Ik háát verdovingen dus ik doe m’n wortelkanaalbehandelingen altijd zonder.moederslink schreef: ↑30 sep 2021 18:38Goeie tip voor iedereen die zo.n verdoving moet krijgen.
-
Ben jaren geleden eens bij een Franse tandarts geweest om een domme verstandskies te laten trekken,die smeerde een of andere pasta op mijn tandvlees,prima verdoving zonder prik.moederslink schreef: ↑30 sep 2021 18:38Vandaag een wortelkanaalbehandeling gehad :
Doen ze in ons land niet,mag niet begreep ik.
Waarom niet? nie goedgekeurd denk ik.
-
Lidocaïne
moederslink
vindt dit leuk
-
Wow! Dapper. Ik ben er ook altijd benauwd voor, maar ik moet zeggen dat dit écht heel goed hielp.Moneyman schreef: ↑30 sep 2021 21:36Ik háát verdovingen dus ik doe m’n wortelkanaalbehandelingen altijd zonder.moederslink schreef: ↑30 sep 2021 18:38Goeie tip voor iedereen die zo.n verdoving moet krijgen.
Het deed amper pijn.
Was het alleen masseren of inmasseren van een verdovende gel? Dat wordt namelijk wel gedaan om de prikpijn te verminderen.moederslink schreef: ↑30 sep 2021 18:38Vandaag een wortelkanaalbehandeling gehad :
-
Wanneer ze ooit nog eens een kanaal gaan graven is het in elk geval een mooie naam.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Trouwens, over wortelkanaalbehandelingen gesproken: deze wordt door de tandarts afgevuld met guttapercha. Een rubberachtig spul afkomstig van een tropische boom. Vergelijkbaar met de rubberboom. Werd ruim een eeuw geleden ook gebruikt als isolator in telegraafkabels.
-
Haha, ik ken dat dus ergens van. Volgens mij van een hele leuke avond.
Ik ben helaas gezegend met een uitermate beroerd gebit. Ik heb er al een stuk of 7 gehad
Dank, Breien. Maar als het zo simpel was, was het probleem al lang opgelost
-
De erfelijke factor speelt ook een grote rol.
De natuur heeft mij ook een zwakke kwaliteit bijtertjes toebedeeld.
De natuur heeft mij ook een zwakke kwaliteit bijtertjes toebedeeld.
Dat erfelijke merken wij thuis ook. Mijn vader heeft een heel goed gebit, ik ook. Zelfs nog nooit een gaatje gehad en als kind was ik nu niet zo serieus met tandenpoetsen dat ik dat heel goed deed. Mijn moeder heeft echt een heel slecht gebit en zit regelmatig bij de tandarts en mondhygiënist. Mijn zusje heeft dus exact hetzelfde probleem, altijd gaatjes, terwijl die met voeding en poetsen heel erg op haar gebit let.