Hi Eva,
nou antwoord ik ook maar even en public anders staat het zo raar
Probeer eens een beetje vertrouwen te hebben in de goede bedoelingen van mensen. In ieder geval van die van mij.
groetjes, Eva
dat vertrouwen in jouw goede bedoelingen die heb ik wel hoor.
ik Barfplaats aanvallen, kom nou!
het feit dat ik niet door een deur kan met bepaalde mensen uit de "harde Kern"die een enorme stempel drukken op BP heeft niets met het eigenlijke initiatief van Lizzy te maken!
je moet wel hoofdzaken van bijzaken kunnen onderscheiden.
Ben gaandeweg de discussie verliep wel gaan vinden dat barf en barfers een tandje te ver is voor op radar. langzaam beginnen . de stap van een zak naar een pakje is makkelijk. de stap van een zak naar een karkas is te groot en niet reëel om dat te verlangen van mensen.
dus de stap van radar naar rauwvoer.pagina ( en vandaar via de banner naar BP?) is mijnsinziens een betere volgorde dan van radar meteen naar BP. ik vind dat te vlug. Laat de mensen eerst maar eens een beetje meer lezen en links naar CVV fabrikanten aanklikken.
vandaar dat ik op een gegeven alleen nog maar ben gaan verwijzen naar rauwvoer.pagina.nl.
nu over babsie. de toekomst zou het toch uitwijzen? maar Eva.. die toekomst is er niet meer want ze is 'm gepeerd. ( vlugger dan ik had verwacht) dus nu liggen de zaken ff anders...
wat betreft.. lichaamstaal op internet, daar heb je volkomen gelijk in, het is een prachtig medium maar ik erken zijn beperkingen.
en die stukjes overlezen. heb ik gedaan ( de kwaaltjes en nog een andere
maar ik moet je helaas bekennen dat ik dan alleen maar kwader word