LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
ien

Re: ***BROKKENMAFFIA****

Ongelezen bericht door ien »

Xandra
Gast

Geplaatst op 06 Mar 2004 19:06 door Xandra

--------------------------------------------------------------------------------

En mevrouw Ien is je eigen forum ook overleden aan het T-virus dat je zoveel tijd over hebt??
:roll: :roll:
ik heb helemaal geen forum mevr xandra :shock:
ben wel een van de moderators van www.honden.nl het grootste hondenforum van Nederland,waar over brokken,vers en BARf gesproken kan worden zonder ruzie,zonder schofferen :lol: zonder elkaar af te maken!! :twisted:

Verder heb ik vanmorgen nog gewerkt ben net thuis moet vanavond weer aan de bak ,ga zo koken ,honden uitlaten nog een kipslachten en verder werken aan mijn fytomix..met dank aan info van ROGER :lol:

Maar nog ewen vraag..wat is een T-virus??
ben ik in mijn praktijk nml nog niet tegen gekomen
:roll: :roll:

ien

nog een vraag Xandra..heb nml nog even tijd:
als je Roger nog spreekt,wil het ook wel doen, maar heb geen mail adres van hem,vraag hem eventjes hoe hij de vertaling vindt van Mogens boek

http://k9joy.com/RauweVoedingVoorHonden ... hp?camp=26

hij was nml nogal bezorgt dat dit niet goed zou zijn
vriendelijke groet,
ineke

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

jou moeten ze ook nog slachten en dan weg spoelen

ien

Vast een " oude bekende" :lol: laat mij raden :roll:
PB?? :roll: :lol: :lol:

Gast

mis...poes :!: :!: :!: :!: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ien

geef allen je ip nummer maar, :mrgreen:

naomi hendriks

Ongelezen bericht door naomi hendriks »

Hi Eva,

nou antwoord ik ook maar even en public anders staat het zo raar ;-)
Probeer eens een beetje vertrouwen te hebben in de goede bedoelingen van mensen. In ieder geval van die van mij.
groetjes, Eva
dat vertrouwen in jouw goede bedoelingen die heb ik wel hoor.
ik Barfplaats aanvallen, kom nou!
het feit dat ik niet door een deur kan met bepaalde mensen uit de "harde Kern"die een enorme stempel drukken op BP heeft niets met het eigenlijke initiatief van Lizzy te maken!
je moet wel hoofdzaken van bijzaken kunnen onderscheiden.

Ben gaandeweg de discussie verliep wel gaan vinden dat barf en barfers een tandje te ver is voor op radar. langzaam beginnen . de stap van een zak naar een pakje is makkelijk. de stap van een zak naar een karkas is te groot en niet reëel om dat te verlangen van mensen.

dus de stap van radar naar rauwvoer.pagina ( en vandaar via de banner naar BP?) is mijnsinziens een betere volgorde dan van radar meteen naar BP. ik vind dat te vlug. Laat de mensen eerst maar eens een beetje meer lezen en links naar CVV fabrikanten aanklikken.
vandaar dat ik op een gegeven alleen nog maar ben gaan verwijzen naar rauwvoer.pagina.nl.

nu over babsie. de toekomst zou het toch uitwijzen? maar Eva.. die toekomst is er niet meer want ze is 'm gepeerd. ( vlugger dan ik had verwacht) dus nu liggen de zaken ff anders...

wat betreft.. lichaamstaal op internet, daar heb je volkomen gelijk in, het is een prachtig medium maar ik erken zijn beperkingen.

en die stukjes overlezen. heb ik gedaan ( de kwaaltjes en nog een andere ;-) maar ik moet je helaas bekennen dat ik dan alleen maar kwader word :!:
Laatst gewijzigd door naomi hendriks op 07 mar 2004 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Xandra

Ongelezen bericht door Xandra »

De vertalimg is op zich niet slecht Ien al is de vertaling niet denderend te nomen volgens ons idee.
Ik weet niet hoe jouw groentenboer kijkt als je vraag naar zoete patatten, Zuchini of Squash maar hier in Belgie kijken ze je aan of je dus hartstikke gek bent!! Voor de rest heft hij nog weinig tijd gehad om het hele handeltje uit te spitten maar ik heb trouwens niet het idee dat je vraag 'serieus' is te noemen maar heb dan ook geen ervaring met internet en fora.
Voor zover ik begrepen heb is het T-virus een afkorting van het T-ken virus.

naomi hendriks

Belgie kijken ze je aan of je dus hartstikke gek bent
nou woon ik al jaaaaren in België maar die blik geven de belgen alleen al als je iemand aanspreekt in ABN.

wablieeeeeeef??

Gast

Jeetje Naomi dan kom ik niet elke zondag meer naar je toe op de fiets. Dat trek ik niet hoor elke zondag. Helemaal naar België pffff

Menneke.

ien

Hoi Xandra.
misschien komt het nog bij jullie maar hier zijn de ingredienten,de groentes die in dat boek staan op iedere straathoek te koop hier.
Maar ik vind de vertaling een enorme vooruitgang voor mensen die meer willen weten over BARF,ik ben niet de enige die dit vind,gezien de reacties zijn er meerdere.
En Xandra..mijn vragen zijn altijd serieus naar Roger toe..ik vind hem nml een van de betere BARFers en ben soms best jaloers op jullie dat jullie de mogelijkheid hebben hele dieren te voeren..
Dat is hier niet mogelijk.
En Saarlozen vind ik fantastische honden,mijn vriendin heeft er 3 [BARFen ook :lol:]

maar dat virus snap ik nog steeds :roll:

Groetjes,
Ineke..die nu maar weer gaat werken.

ien

snap het NIET ..bedoel ik

naomi hendriks

het feit dat jullie zo afgeven op barfplaats betekend dat jullie er zelf uit vrije wil zijn gaan kijken
dat het je niet bevalt oke, prima
nog ff ter aanvulling...
Geldt dit ook niet andersom?
barfers van BP en Yahoo.. jullie zijn hier uit vrije wil gaan kijken, en je hebt of onder je eigen naam of onder een alias maar meestal als gast :wink: commentaar mogen leveren. en dat kan en dat mag.
maar loop dan vervolgens niet te mekkeren dat "het slot "erop moet
en RADAR doe hier wat aan. Logisch dat een aantal vaste bezoekers zich gaan lopen ergeren want wie zijn jullie dat brokkenmaffia geen bestaansrecht mag hebben?
en weet je wat ik mij ook stiekem afvraag. als er op julie fora eenzelfde systeem werd gehanteerd van vrije toegang en recht van spreken door anonieme gasten.... wat voor een rottigheid komt er dan naar boven.
houden julie het dan zo chique? mmmmmm
want als ik dan zie hoe mensen HIER hun ware gezicht ( duistere kant van hun persoonlijkheid) laten zien op deze topic...
dan denk ik... nee.. dan weet ik weer waarom honden zo leuk zijn
:wink:

Gast

Een rede te meer om niet meer elke zondag naar je toe te komen. Volgende week ben ik er weer wel :roll:

Gast

Geplaatst op 07 Mar 2004 15:52 door ien  
------------------------------------------------------------------------
geef allen je ip nummer maar, [/quote]

Ineke lekker in je hoekje achter je schermje met je bekende boekje en maar loeren naar de IP nummers, wat voor frusto ben je eigenlijk :shock: :shock:
Je bent alweer 6X aanwezig en je HTTP:// zijn ook weer door gekomen blijf nu gewoon op DOGGY net zitten,want het stinkt hier al zo van al die Barfsters :roll: :roll: :roll:
We willen wat gezellig jong spul die nog plezier in hun huisdiertje hebben, en geen oude TAARTEN :twisted: :twisted:
Heb je IP niet nodig weet al je schuilnamen al.
Je bent zo doorzichtig :!: :!: hoe komt het eigenlijk dat je eigen topic hier op RADAR niet meer loopt :?: :?: :?: :!: :!:

naomi hendriks

op zondag langskomen.. bij mij? :roll:
zondag staat hier vrijwel altijd in het teken van pups en puppiekopers...enne... heb jij zo'n wonderschoon vers gevoerd wildkleurige brutaaltje bij mij gekocht ? ... mmmm ik dacht het niet!

Gast

Joh ik kom voor jou en niet voor die aardige keffertjes. :oops:

naomi hendriks

mmmmmmm

in dat geval... tot zondag ! :wink:

Gast

Ik verheug me er nu al op :wink:

wilma1

Ongelezen bericht door wilma1 »

ik denk dat de meeste ''gasten'' hier niet eens een hond hebben of vers of brokken voeren of barf
barf of vers, de meeste zetten een gebruikersnaam neer
ik weet bijna wel zeker dat gasten hier enkel en alleen zijn om de boel te stangen
ik heb net een blauwe maandag mijn eerste herder en hoewel ik ALLEEN maar geintereseerd ben in vers vlees word mijn toch ook verweten dat ik een barfmuts ben?
nou,
ik wil me verder nergens meer mee bemoeien
zoek het allemaal maar lekker uit hierzo

maar naomi ik ben niet zo'n grote fan van je maar ik vind het geweldig hoe je in je standpunt over CVV staat
echt geweldig

wilma

Gesloten