Huiskamer
Re: Huiskamer
@JulioMariner: Je bent niet de enige. Ik kopieer altijd de tekst voordat ik mijn antwoord verstuur. Ander ben ik de tekst kwijt. Wat soms helpt, is eerst “voorbeeld en volledige bewerking” te kiezen.
Nu werkte de truc ook weer niet.
Ben je eenmaal in het voorbeeldscherm, werkte het wel.
@@ Een tablet werkt wel goed door het groter toetsenbord..
De spellingscontrole gooit soms roet is het eten.
Nu werkte de truc ook weer niet.
Ben je eenmaal in het voorbeeldscherm, werkte het wel.
@@ Een tablet werkt wel goed door het groter toetsenbord..
De spellingscontrole gooit soms roet is het eten.
Ik had laatst een vrij lange reactie getypt in het bedorven broodjes topic. Toen ik hem wilde plaatsen, kreeg ik een nieuw geplaatste reactie te zien. Toen ik het daarna alsnog wilde plaatsen: mijn hele reactie weg. Toen had ik zoiets van: bekijk het maar.juliomariner schreef: ↑11 jul 2019 11:05Erg storend vind ik trouwens dat ik mijn reactie af en toe 2 of 3 keer moet tikken / versturen voordat het hier gepubliceerd wordt. Hebben meer mensen hier last van?
-
Niet alleen je tekst bedorven, moet je het ook maar niet op een broodje schijven!
Er is een nieuwe soort processierups gesignaleerd. Deze komt ook naar Nederland toe gegarandeerd.
[urlhttps://www.volkskrant.nl/cultuur-media/frankri ... bc6898436/][/url]
En bij Luik hobbelen ze in colonne de berg op .
Costnix
vindt dit leuk
Costnix schreef: ↑11 jul 2019 22:39Er is een nieuwe soort processierups gesignaleerd. Deze komt ook naar Nederland toe gegarandeerd.
Lady1234
vindt dit leuk
-
Costnix schreef: ↑11 jul 2019 22:39Er is een nieuwe soort processierups gesignaleerd. Deze komt ook naar Nederland toe gegarandeerd.
Lady1234
vindt dit leuk
Nog niets vergeleken met het nieuwe gatje.
De ellende is niet te overzien.
De ellende is niet te overzien.
moederslink
vindt dit leuk
-
En een nieuwe plaag rukt op
De ADHD mier ...ja echt! Draaigatjes genoemd .
Volgens het Kennis en Adviescentrum Dierplagen (KAD) hebben we nu ook te maken met enorme colonnes mieren van honderden meters groot die met miljoenen in nesten zitten, ze rennen als gekken rond.
Oprukkend vanuit Zuid Europa en al geconstateerd in oa Rotterdam, Spijkenisse , Wageningen .
De ADHD mier ...ja echt! Draaigatjes genoemd .
Volgens het Kennis en Adviescentrum Dierplagen (KAD) hebben we nu ook te maken met enorme colonnes mieren van honderden meters groot die met miljoenen in nesten zitten, ze rennen als gekken rond.
Oprukkend vanuit Zuid Europa en al geconstateerd in oa Rotterdam, Spijkenisse , Wageningen .
Daar had ik nog nooit van gehoord, maar volgens dit artikel uit 2017 is hij in Nederland voor het eerst gesignaleerd in 2016. Het blijkt een heel vervelende en hardnekkige gast te zijn.
-
In de zeventiger jaren kwam de faraomier.
Toen werden we er ook bang voor gemaakt. Ik ben ze nooit tegengekomen in die vijftig jaar. Het zal wel loslopen met het gatje.
Toen werden we er ook bang voor gemaakt. Ik ben ze nooit tegengekomen in die vijftig jaar. Het zal wel loslopen met het gatje.
-
Teken, rupsen en mieren die het voor ons verstieren.
Amerikaanse eekhoorns en rivierkreeftjes die onze eigen rode eekhoorn en onze eigen rivierkreeftjes wegdrukken. Onze natuur wordt sluipenderwijs overgenomen door vreemde elementen.
Amerikaanse eekhoorns en rivierkreeftjes die onze eigen rode eekhoorn en onze eigen rivierkreeftjes wegdrukken. Onze natuur wordt sluipenderwijs overgenomen door vreemde elementen.
-
En ook bedwantsen komen weer meer en meer voor.
Bedden worden niet meer zo grondig gereinigd als vroeger.
Het reizen, slapen in vreemde bedden, het oprukken Airb&b etc werkt natuurlijk ook niet echt mee.
Duss ...gebrek aan hygiëne , toch?
Ook papiervisjes, zilvervisjes , ratten, muizen , schimmels komen veel meer voor dan ooit.
Dus huismannen - en vrouwen : weer ouderwets vaker en goed poetsen , te beginnen met een jaarlijkse grondige voorjaarsschoonmaak
Bedden worden niet meer zo grondig gereinigd als vroeger.
Het reizen, slapen in vreemde bedden, het oprukken Airb&b etc werkt natuurlijk ook niet echt mee.
Duss ...gebrek aan hygiëne , toch?
Ook papiervisjes, zilvervisjes , ratten, muizen , schimmels komen veel meer voor dan ooit.
Dus huismannen - en vrouwen : weer ouderwets vaker en goed poetsen , te beginnen met een jaarlijkse grondige voorjaarsschoonmaak
Goede dag
Misschien een domme vraag...
Ik was van de week met me vriendin en dochter in het zwembad.
We gingen daar van de glijbaan af.
Die glijbaan heeft een klok, zo kan je zien hoelang je erover deed.
Ik ging er alleen vanaf, maar mijn dochter en vriendin gingen er samen van af.
Elke keer was ik 2-3 tienden van een seconden langzamer dan mijn vriendin+dochter.
Mijn vraag is: hoe kan dat?
Ik was van de week met me vriendin en dochter in het zwembad.
We gingen daar van de glijbaan af.
Die glijbaan heeft een klok, zo kan je zien hoelang je erover deed.
Ik ging er alleen vanaf, maar mijn dochter en vriendin gingen er samen van af.
Elke keer was ik 2-3 tienden van een seconden langzamer dan mijn vriendin+dochter.
Mijn vraag is: hoe kan dat?
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Goede dag
Zitten je ex en dochter nog niet in Vietnam dan?
Zitten je ex en dochter nog niet in Vietnam dan?
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
vriendin, ik dacht toch ex vriendin?
Als je er mee gaat zwemmen is de sfeer blijkbaar nog niet zo slecht of had ze haar stok mee?
Als je er mee gaat zwemmen is de sfeer blijkbaar nog niet zo slecht of had ze haar stok mee?
Lowieze
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Ik ben niet je hondje en niet je lakei
Voor het antwoord haal je Google er maar bij.
Voor het antwoord haal je Google er maar bij.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Als je hele grote steenpuisten hebt op je achterwerk, gaat het gewoon wat stroever.