Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Ga vóór het echt pikdonker is, rond 16.00_ 17.00u.
Veel mensen doen .savonds de deur niet meer open.
Veel mensen doen .savonds de deur niet meer open.
Ik zou 16.00/16.30 starten inderdaad, ik vind het ook fijner als men niet aan de deur komt, als ik sta te koken of zit te eten. En met het hele pandemie/thuiswerkadvies, zullen de meeste mensen toch wel thuis zijn?
-
Dinsdagochtend tussen 9 en 11. Dan zijn de minste mensen thuis. Voordeel daarvan is dat de ronde zo het snelste gedaan is.
Nijogeth
vindt dit leuk
Alter ego van Eloise van Oranje https://www.dumpert.nl/item/100015453_e00827d4
-
Eerlijk gezegd versta ik er niks van, maar de expressie is wel duidelijk ja... Mooi beest trouwens.
-
Net iets nieuws gegeten. Naja, niks nieuws, maar voor het eerst zelf gemaakt. Komt, ik haal af en toe een kapsalon of een Turkse Döner. Maar ik vind dat altijd zo vet, en het vlees is lang niet altijd echt warm.
Dus: zelf een wrap gebakken (deeg lukte niet, met beslag ging het al een stuk beter), uitje en paprika bakken in olijfolie, even uit de pan, gehakt er in, een en ander aan kruiden, daarna de groente er weer bij samen met wat tomaatjes, en klaar. Uiteraard twee goede sauzen erbij, een knoflook en een chili.
En ik moet zeggen: het bevalt eigenlijk best wel, die Hollandse Döner. En nog een stuk goedkoper ook.
Dus: zelf een wrap gebakken (deeg lukte niet, met beslag ging het al een stuk beter), uitje en paprika bakken in olijfolie, even uit de pan, gehakt er in, een en ander aan kruiden, daarna de groente er weer bij samen met wat tomaatjes, en klaar. Uiteraard twee goede sauzen erbij, een knoflook en een chili.
En ik moet zeggen: het bevalt eigenlijk best wel, die Hollandse Döner. En nog een stuk goedkoper ook.
Dat weegt dan weer op tegen de dure appeltaart.
Weet iemand hoeveel en hoe zwaar de zekeringen in de meterkast moet zijn , zie hier op de rekening 3 x 25. Heb geen zware stroom verbruikers .
Maar 3 x 25 is toch prima? Kost niets meer dan 1 x 25.
Gisteren is hier door de netbeheerder juist die ene hoofdzekering van 25 vervangen door 3 x 25.
Lees hier.
https://www.liander.nl/consument/aanslu ... ?ref=22677
Gisteren is hier door de netbeheerder juist die ene hoofdzekering van 25 vervangen door 3 x 25.
Lees hier.
https://www.liander.nl/consument/aanslu ... ?ref=22677
-
Gelukkig een afspraak kunnen maken bij de kapper! Pas as dinsdag, maar dat geeft niet... .
reggie2
vindt dit leuk
Gevonden ,was een beetje onduidelijk.
zolang het niet na 17.00 uur is , zal je wel vaker kunnen gaan.moederslink schreef: ↑26 nov 2021 15:51Gelukkig een afspraak kunnen maken bij de kapper! Pas as dinsdag, maar dat geeft niet... .
moederslink
vindt dit leuk
-
Heel erg bedankt voor deze informatie. Desondanks stem ik niet op deze hippies, maar op wim sonneveld met het dorp.
Het Dorp? Dat was toch Mies Bouwman?
-
Beschermvrouw was zij geloof ik.
Ach, Jean Ferrat. Zijn stem was even mooi als zijn snor.
scharrelschipper
vindt dit leuk
Kreeg een brief van Google, geadresseerd aan de vorige bewoner. Die is al bijna 2 jaar geleden verhuisd. Zou ik de brief retour afzender sturen met de opmerking dat Google hun werk niet goed doet? Je zou namelijk denken dat ze daar wel weten waar mensen wonen
-
Stemt mij nostalgisch.
Erthanax
, Lisa29
en moederslink
vinden dit leuk