Huiskamer
Re: Huiskamer
Als je een klein beetje zoekt, vind je bv dit artikel. Je vriendin heeft minder wrijving en/of stuurt beter.
Ik denk juist dat ze meer wrijving heeft omdat ze me dochter voor haar heeft bij haar benen
Komkommertijd
vindt dit leuk
En die ambtenaren maar klagen dat ze het zo druk hebben.
Wellicht zijn ze samen zwaarder en gaan ze daarom harder?
Nog "drammerig" worden ook !!
Het antwoord op uw vraag kan een kind van 6 u nog wel beantwoorden, vraag het haar eens !
Laatst gewijzigd door scontra op 12 jul 2019 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gewicht doet er niet toe!
Ez = m*g*h
Ek = 0,5 *m*v*v
Ez = m*g*h
Ek = 0,5 *m*v*v
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
wel intelligent genoeg om formules te gebruiken maar te dom om een simpele vraag te beantwoorden?
-
Wij kennen jullie gewichten niet.
Gewicht doet er in principe inderdaad niet toe. Dan blijven wrijving en sturen over.
Maar zoals juliomariner al aangeeft: als je de formules voor potentiële en kinetische energie kent of kunt vinden, dan kun je het antwoord op je vraag toch ook wel vinden?
Maar zoals juliomariner al aangeeft: als je de formules voor potentiële en kinetische energie kent of kunt vinden, dan kun je het antwoord op je vraag toch ook wel vinden?
-
Tienden van een seconde kunnen het verschil tussen een gouden, zilveren of bronzen plak zijn
Nee joh Ridder, ik denk dat het komt doordat jij een zwembroek draagt en je vriendin en dochter een zwempak.
Minder huid , meer aërodynamisch , dus sneller.
Volgende vraag.....
Nee joh Ridder, ik denk dat het komt doordat jij een zwembroek draagt en je vriendin en dochter een zwempak.
Minder huid , meer aërodynamisch , dus sneller.
Volgende vraag.....
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ehh, doe maar geen vragen meer. Ridder blijkt prima in staat te zijn om zelf antwoorden op zijn vragen te vinden en doet met hier gegeven antwoorden niets. (Behalve veel aandacht trekken).
Dus laat maar......
v.d.Heyden
juliomariner
vindt dit leuk
-
Tijd voor koffie met twee - een soort van - witte bonbons met vulling. Limited edition,, nog wel lekker ook, maar op een gegeven moment wil je toch wel weer wat anders.
-
Nee, natuurlijk niet ...
Maar het ging over tienden van seconden en wat dat er toe doet in een mensenleven ; dat doet er dus toe in het leven van sportmensen op het EK en WK en op de OS .
Maar het ging over tienden van seconden en wat dat er toe doet in een mensenleven ; dat doet er dus toe in het leven van sportmensen op het EK en WK en op de OS .
-
WA zijn dat Leonidasbonbons?
Die zijn toch echt vurrukkeluk !
Die zijn toch echt vurrukkeluk !
-
Sportmensen hebben dus geen mensenleven.moederslink schreef: ↑12 jul 2019 20:54Nee, natuurlijk niet ...
-
Wie is er vlg week ook in ( mijn stad ) Nijmegen?
De 4 Daagse.....
de stad loopt al aardig vol, de feestweek is al begonnen...
De 4 Daagse.....
de stad loopt al aardig vol, de feestweek is al begonnen...
-
Zondag ben ik er, voor vrijwilligerswerk. De trein rijdt dan voor niks. De andere dagen is het me te duur.
Misschien dat ik volgend jaar een stuk dichterbij woon, dan wordt het een ander verhaal...
Misschien dat ik volgend jaar een stuk dichterbij woon, dan wordt het een ander verhaal...