Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Volgens mij is hij al met pensioen.
-
Wie zegt dat? Hobbema?
Of hij al gevraagd is weet ik niet zeker, maar hij wordt wel genoemd, ja.
Louc Hobbema is volgens mij bezig met een onderzoeksjournalistiek project naar mogelijke belangenverstrengeling rond een gemeentelijke opdracht aan Aannemersbedrijf Hekking.
Louc Hobbema is volgens mij bezig met een onderzoeksjournalistiek project naar mogelijke belangenverstrengeling rond een gemeentelijke opdracht aan Aannemersbedrijf Hekking.
Uit de wandelgangen heb ik begrepen, dat prof. Ackermans Junior is gevraagd.
Jablan
vindt dit leuk
-
Hekking is een intrigant. Het verbaast mij niet dat hij journalistiek op de korrel wordt genomen. Je ziet hem zo in Zembla voorbij komen bij een corruptieschandaal.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Dr. Clavan op buitenlandse zaken en Dr. E.i. Kipping op onderwijs.
-
En Wim Kan op het Ministerie van MOCW. Met als staatssecretaris voor Cultuur: Dorus.
O nee, dat kan natuurlijk allemaal niet. Wat Kan kon, kon Kan alleen. Maar dat is voorbij.
O nee, dat kan natuurlijk allemaal niet. Wat Kan kon, kon Kan alleen. Maar dat is voorbij.
Bennie Jolink dan maar als staatssecretaris van agrarische integratie?
-
Nathasha - bijstand - Froger op het nieuwe Ministerie Wonen. Dat gaat helemaal goed komen.
Die Gillis voor volkshuisvesting lijkt me ook wel handig? We kunnen wel wat massa gebruiken.
-
Wat een mooie suggestie allemaal. De "wisdom of the crowd" is onverslaanbaar!
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
Moneyman
en scharrelschipper
vinden dit leuk
-
-
Ik ontdek nu dat ik bij de INGapp niet meer gelijk de saldocheck kan zien, alvorens de 5 cijferige toegangscode in te toetsen.
Is dat er uit? Ik krijg het niet meer gefikst bij de instellingen , maar misschien doe ik iets niet goed?
Is dat er uit? Ik krijg het niet meer gefikst bij de instellingen , maar misschien doe ik iets niet goed?
Er staat : Helaas, saldo check is weg. Er komt blijkbaar iets nieuws voor in de plaats.moederslink schreef: ↑17 dec 2021 15:56Ik ontdek nu dat ik bij de INGapp niet meer gelijk de saldocheck kan zien, alvorens de 5 cijferige toegangscode in te toetsen.
moederslink
vindt dit leuk
-
Ja precies! Dat zag ik dus ook.
Ik heb het nooit gebruikt, maar ik weet dat het kon. In de ING-app kan ik het nu niet meer vinden, ook niet als ik zoek op "saldo check" of "saldocheck". vinden. Via Google vind ik wel deze pagina van ING. Op ee n Android-telefoon lijkt het dus niet meer mogelijk.moederslink schreef: ↑17 dec 2021 15:56Ik ontdek nu dat ik bij de INGapp niet meer gelijk de saldocheck kan zien, alvorens de 5 cijferige toegangscode in te toetsen.
moederslink
vindt dit leuk