MM,ik kom er nog even op terug.Moneyman schreef: ↑05 jan 2022 16:35Huh? Sinds wanneer (en waarom) spreek jij namens Scharrelschipper?
En dan verschijnt net dit artikel.scontra schreef: ↑05 jan 2022 11:22"Weer" geen gewonden gevallen de afgelopen jaarwisseling ?scharrelschipper schreef: ↑04 jan 2022 21:42Wat een gepiep weer over het vuurwerk. Het was stukken minder dan voorgaande jaren.
Dus ga over tot de orde van de dag en hoop dat er volgend jaar weer geen gewonden en doden vallen.Misschien tijd om je onjuiste statements te herzien, @Scharrelschipper...?Het aantal vuurwerkslachtoffers tijdens de jaarwisseling is verdubbeld ten opzichte van de vorige jaarwisseling, meldt VeiligheidNL, het kenniscentrum voor letselpreventie.
Als ik schrijf "hoop dat er volgend jaar weer geen gewonden en doden vallen" betekend dat niet dat ik zeg dat er dit jaar geen gewonden enz. geweest zijn.
ik spreek alleen de hoop uit dat het beter zal gaan in het volgende jaar.
Je leest waarschijnlijk heel snel,maar dan zou het kunnen dat je wel eens wat mist.
En op het gevaar af dat ik op mijn kop krijg van de mods omdat het gezien kan worden als "op de vrouw/man spelen" wat heb je eraan om bijna al mijn posts te bestempelen als "onjuist,onzin en zelfs leugens?
Als ik dingen deel die ik in mijn familie/vriendenkring ervaar en zie kun jij dat toch helemaal niet beoordelen?
Tenslotte kennen we elkaar niet en zijn we hier op dit forum anoniem.
ik zou nu nog kunnen schrijven dat het door je beroep komt dat je er vanuit gaat dat iedereen de kluit belazerd,maar dat doe ik dus maar niet want dat zou niet echt aardig zijn (grapje)
Laten we de vrede bewaren.