Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Heel verfrissend en getuigend van wijsheid fonsflons
Veel plezier Moederslink bij de Nijmeegse Vierdaagse. Hartstikke leuk evenement
moederslink
vindt dit leuk
Alle wandelaars, fietsers en toejuichers: veel plezier!
(Wel goed uitkijken bij oversteken, hoor.)
(Wel goed uitkijken bij oversteken, hoor.)
moederslink
vindt dit leuk
Haha ik vind het een mooi verhaal. Niet alleen om wat je gerealiseerd hebt (want dit klinkt als een prima resultaat), maar vooral ook door de manier waarop je het weet te brengen. Een beetje humor en zelfspot is altijd goed!fonsflons schreef: ↑15 jul 2019 23:18Mijn vakkennis zit in audio, maar mijn bedrijf werkt breder inderdaad. De ontwikkelingen in dit vakgebied gaan echter zo snel dat ik meer en meer mijn vakkennis en ervaring inzet om het overzicht te bewaren en de bediening over laat aan slimme handige jongere mensen. Dit wordt ook wel eens benoemd met de niets zeggende term producer. Vrij vertaald betekend dat: ik roep heel hard hoe het moet en iedereen om mij heen knikt begripvol en doet zijn eigen ding. In de praktijk werkt dat prima.
Haha... de tijd dat werk en privé twee totaal gescheiden dingen waren, ligt al heel ver achter ons. Of laat ik voor mezelf spreken: achter mijmoederslink schreef: ↑15 jul 2019 22:45Ik geloof dat meer forummers dit doen.....onder het werk ff toch wel regelmatig op Radar zitten.....foei
Erthanax
vindt dit leuk
-
Inderdaad, ik gebruik het forum als kleine ontspanning tussen 2 dingen die ik voor mijn werk moet doen. Op die manier blijf je goed gefocust en maak je minder fouten (ik wel tenminste)
Ik ken de betekenis niet...
Maar wat zijn poepvingers?
Ik vroeg aan degene wat dat zijn?
hij zei tegen mij dat ik een ezel ben omdat ik dat niet weet.
Weten jullie wat dat zijn?
(hij vertelde dat hij er last van had??????? poepvingers???
Maar wat zijn poepvingers?
Ik vroeg aan degene wat dat zijn?
hij zei tegen mij dat ik een ezel ben omdat ik dat niet weet.
Weten jullie wat dat zijn?
(hij vertelde dat hij er last van had??????? poepvingers???
Komkommertijd
vindt dit leuk
aldus google.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ridder, stop je vingers daar waar nooit de zon schijnt dan begrijp je dat.
Komkommertijd
en Costnix
vinden dit leuk
Bob Schurkjens
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Mooi stukje wetenschap daar op het Vivaforum.
-
Naast the Lancet is het Viva forum wel mijn meest favoriete bron van wetenschappelijk nieuws
Hahahaha heerlijk leesvoer
Toch is het niet alleen maar rozengeur en maneschijn (ha!). De volle maan 16 juli 2019 heeft een direct een-tweetje met Pluto, waardoor je intense emoties kan ervaren. Je kunt diep geraakt worden door gedrag van anderen of door een gebeurtenis. Emoties in je onderbewustzijn zullen worden getriggered en het is aan jou om te bepalen hoe je omgaat met deze energie. Dat verklaart ook die heftige dromen of heftige boodschappen: deze maan kietelt je onderbewustzijn.
Een andere invloed van Pluto is je zelfvertrouwen dat op de proef wordt gesteld. Je wordt op de proef gesteld qua machtsverhoudingen en ook hier weer is het aan jou om te bepalen hoe je hier mee omgaat. Zelfdestructief gedrag – we noemen koppigheid – ligt op de loer en raad eens? Daar heb je helemaal niets mee. Pick your battles en ga je niet verzetten, maar zwem lekker met de stroom mee. Het is immers zomer!
-
Helaas doen ze niet aan bron vermelding maar dat hoeft ook niet want een blind paard kan nog zien dat dit artikel door wetenschappers is opgesteld.
-
Erthanax
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Verrek Moneyman, is 't toch nog gelukt. O, ik ga vaker plaatjes plakken. Hi hi.
Waar die huiskamer al niet goed voor is
-
Maar, het moet dus een foto zijn die al op internet staat. Een foto uploaden is wat anders.
-
Hopenlijk gaan jullie niet teveel foto 's uploaden. Dan wordt het forum misschien erg log onderweg op een handy.
Uploaden kan niet. Je kunt alleen gehoste foto's embedden.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
En niet groter dan 600 pixels breed.