LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
lilipetje
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 feb 2013 16:14

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door lilipetje »

Guardian72 schreef:Ik moet me bij de reactie van VP aansluiten.
Als je voor een concert of evenement via Google zoekt - zou je op zijn minst moeten weten dat je zoekresultaten kan kopen (als bedrijf).
Je betaald X euro en dan kom je bovenaan.

Voor concerten en evenementen geld : via de artiest of zijn organisatieburo - en dan de link volgen voor tickets. Of, en dat is leuker, lekker vroeg bij een verkoopkantoor zijn, thermoskan koffie of warme chocomel mee.. (of is dit iets voor 'oudjes' zoals ik?)
En waarom zou iedereen moeten weten dat je een zoek resultaat kan kopen om bovenaan te zetten? En hoe moet ik weten bij welke artiest en/of feest/evenement welke organisatiebureau is gekoppeld? Daar hebben heus mensen verstand van die vaker uitstapjes hebben. Maar als je maar 1x in het jaar ergens naar toe gaat en met het kopen van tickets te maken hebt, dan is het niet zo vanzelfsprekend.....
Anders zou het het voor de oplichters niet rendabel genoeg zijn om ook nog te gaan betalen voor een betere plek op google...

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door GJvdZ »

lilipetje schreef: En waarom zou iedereen moeten weten dat je een zoek resultaat kan kopen om bovenaan te zetten? En hoe moet ik weten bij welke artiest en/of feest/evenement welke organisatiebureau is gekoppeld? Daar hebben heus mensen verstand van die vaker uitstapjes hebben. Maar als je maar 1x in het jaar ergens naar toe gaat en met het kopen van tickets te maken hebt, dan is het niet zo vanzelfsprekend.....
Anders zou het het voor de oplichters niet rendabel genoeg zijn om ook nog te gaan betalen voor een betere plek op google...
Nou, het gaat hier niet om "zoekresultaten" maar om advertenties die Google verkoopt. Ze staan dan ook niet voor niets in een gekleurd kadertje met daarboven dat het advertenties zijn....

Als je op de naam van een artiest of evenement zoekt, staat die vrijwel altijd bovenaan de zoekresultaten. Aan de URL kan je over het algemeen wel zien of het de officieele site is.

lilipetje
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 feb 2013 16:14

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door lilipetje »

GJvdZ schreef:
lilipetje schreef: En waarom zou iedereen moeten weten dat je een zoek resultaat kan kopen om bovenaan te zetten? En hoe moet ik weten bij welke artiest en/of feest/evenement welke organisatiebureau is gekoppeld? Daar hebben heus mensen verstand van die vaker uitstapjes hebben. Maar als je maar 1x in het jaar ergens naar toe gaat en met het kopen van tickets te maken hebt, dan is het niet zo vanzelfsprekend.....
Anders zou het het voor de oplichters niet rendabel genoeg zijn om ook nog te gaan betalen voor een betere plek op google...
Nou, het gaat hier niet om "zoekresultaten" maar om advertenties die Google verkoopt. Ze staan dan ook niet voor niets in een gekleurd kadertje met daarboven dat het advertenties zijn....

Als je op de naam van een artiest of evenement zoekt, staat die vrijwel altijd bovenaan de zoekresultaten. Aan de URL kan je over het algemeen wel zien of het de officieele site is.
Dit wist ik niet. Bedankt voor de tip! :wink:

zoralika
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2014 02:08

Re: KIJK UIT MET WWW.PROTICKETS.NL IS EEN FAKE SITE

Ongelezen bericht door zoralika »

Xxxzjvia tickettribune voor het K3 shpw in antw!
Tis voor nu zaterdag 27sept2014 dus over 2dg en nog steeds niks ontvangen
Ze hadden mij gezegd da ik het ten laatste 1week voor aanvang ging ontvangen!Ik heb het mijn 2kleine kindjes beloofd en ze verheugen zich er al op.en zijn er dagen over bezig.Nu hope dat ik die nog ontvan maar ik betwijfel het.want na verschillende mails te sturen krijg ik dit als antwoord.ik vrees ervoor!

]Beste heer of mevrouw

U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor K3 op 27 september 2014.

Direct na de plaatsing van uw bestelling hebben we uw kaarten bij een van onze leveranciers besteld.
Helaas hebben wij te horen gekregen dat er grote vertraging is opgetreden in de levering van de door u bestelde kaarten. Hiervoor ten eerste onze welgemeende excuses, wij stellen uw geduld zeer op prijs.

Aangezien we al voorbij de termijn van een week voor aanvang zijn, willen wij u erop attenderen dat de mogelijkheid bestaat dat de kaarten niet meer op tijd geleverd zullen worden.
Op dit moment doen wij ons uiterste best om via verschillende kanalen de juiste kaarten voor u te bemachtigen, om de levering van uw kaarten te versnellen.

Wj laten u middels dit bericht weten dat uw kaarten tot uiterlijk 3 uur voor aanvang van de voorstelling geleverd kunnen worden. Dit zal gebeuren via e-tickets.
Dit is slechts in het uiterste geval. Wanneer uw kaarten eerder binnen komen, dan zullen wij deze uiteraard direct versturen!

Mocht uiteindelijk blijken dat de kaarten niet geleverd kunnen worden, zal het volledige aankoopbedrag incl. servicekosten binnen 7 werkdagen - nadat u van ons de annuleringsbevestiging heeft ontvangen - worden gerestitueerd naar de bankrekening waarmee u destijds de betaling heeft voldaan.
Wij hopen u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Gesloten