LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie valt er ook niet af met Herbalife? Ervaringen svp!

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
nimi

Re: Wie valt er ook niet af met Herbalife? Ervaringen svp!

Ongelezen bericht door nimi »

Zal wel failliet???

Wie A zegt,
moet B zeggen en meer info geven.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

hihihihihahahaha......GEFOPT!! :mrgreen:

Randys

Ongelezen bericht door Randys »

Hallo allemaal,

Inderdaad Herbalife werkt zeker niet bij iedereen. Ik ben er ook het bewijs van! Binnen 2 maanden zou ik gemakkelijk 5 kilo kunnen afvallen die ik was aangekomen nadat ik gestopt was met roken.
Twee maanden herbalife resultaat: Geen kilo eraf en hooguit een paar cm!!
Kortom, ik ben er meteen mee gestopt en probeer het nu wel op mijn eigen manier, door minder maar gezond te eten en meer te bewegen.
Dus mensen begin er niet aan want het helpt niet!!

Gast

Ik ben juist heel tevreden over Herbalife. Ik ben zonder een dag honger in 5 maanden 15 kilo afgeslank op de juiste plaatsen. Ik had ook in het begin ( eerste 4 tot 6 weken) dat ik vaak moest plassen. Toen was mijn lichaam gewend aan 2 1/2 a 3 liter thee en water. Bovendien ben ik van mijn darmklachten af. Ik ben lactoseintolerant en gebruik de herbalife producten met sojamelk en vind dit heerlijk. Ik wordt uitstekend begeleid. Overigens zou het zo kunnen zijn dat je op het verkeerde programma staat. Dat moet je distributeur weten. Neem jezelf serieus en eis ook dat je serieus genomen wordt. Ik vertel mijn klanten altijd dat het gemiddeld twee soms drie maanden kan duren voor je echt resultaat ziet. Heb dus geduld. Je kunt alles bij je distributeur krijgen/kopen behalve geduld![/b]

martinak

Ongelezen bericht door martinak »

hallo allemaal,
nou ik gebruik geen herbelife na wat ik hier lees maar ik gebruik wel twee keer per dag slimfast maaltijd vervangers en ben ik een week 2 kilo afgevallen smorgen een maaltijd reep of shake en smiddag's ook en sávonds gewoon warm eten en drie lekkere tussen doortjes en je valt zeker wel in combinatie met bewegen

Groetjes martina :lol:

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

ik zie dat al die middelen gewoon beduvelarij is. Ze praten je gewoon een minderwaardigheidsgevoel aan doordat ze een probleem zien in de samenleving eruit ziet en dat maken ze dan tot een probleem; de mensen die zijn al ontevreden met hun lichaam en willen die producten gebruiken, maar ze vergeten dat die minderwaardigheidsgevoel gewoon is aangepraat. Dat soort zieke toestanden gebeurt veel met dit soort producten. Kijk ik zie ook weleens wat op die reclames op de TV en je ziet of wasborden of je ziet dan al dat het product niet werkt want er komt dan een soort zeekoe op het beeld vn 300 pond en ze zegt dat ze al 300 pond afgevallen is. Zij is een sportcwentrum want ze kan met haar vet gaan powerliften.

Nee; ik kan alleen aanraden door van je zelf te hopuden zoals je bent. Dat spaart geld uit; je leeft daardoor gezonder en je ziet dat de kilootjes eraf vliegen en jke kan op vakantie met het geld dat je uitspaart met al dit soort troep en dan zie je dat het goed werkt op die manier. Het is allemaal rotzooi.

Groet,

Neptunus.

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Zo te horen Famke is er met jou niets mis. De intelligentie; het postuur en ook nog hoe je over ditsoort zaken denk zit liefde voor jezelf in. Blijven accepeteren en houden zoals je bent en je hebt geen van al dat spul nodig. De mannen staan in de rij kwijlend je liefdevol na te staren of je alsjeblieft een relatie met je willen hebben./ Ondanks het feit dat dit humoristisch klinkt is dit echt de waarheid, ondanks het feit dat ik je niet ken.

Nee het is wederom oplichting om zelf maar aan geld te komen. Leer mensen één ding: "Die handel doen ze voor zichzelf en echt niet voor ons hoor"!!

Groet,

Neptunus.

Gast

Wat ook helpt is fruit en gezond eten en bewegen :shock:

Gast

ken iemand die ook eeen afslankpreparaat verkoopt, er zit helemaal niets in waardoor u afvalt, hooguit een beetje vochtafdrijvend. Ze houden zich precies, qua inhoud van de potten, aan de wet, zodat ze daar geen problemen mee krijgen.
Als u gewoon dooreet en het produkt gebruikt valt u geen gram af en alleen diegene die er ook wat minder bij eten en serieus gaan bewegen vallen af.
Dus zonder dit produkt zouden zij ook afgevallen zijn.
Wist u dat Voldafar ook zo'n nepprodukt is, ken iemand die daar mee te maken heeft gehad. De eigenaar van t hemeltje (in Voldendam) is ook de bedenker van Voldafar, met een chinees heeft ie wat kruiden in een pil gedraaid en Annie verkocht t wel... Nee, die hebben verstand van zingen, cafe en weet ik veel wat maar niet van dieeten en afslankprodukten.
Mensen trap er toch niet in, als t nl echt zou helpen zou iedereen afvallen en zou t wereld nieuws zijn en zouden alle artsen er onmiddellijk mee aan t werk gaan.

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

hallo allemaal,
nou ik gebruik geen herbelife na wat ik hier lees maar ik gebruik wel twee keer per dag slimfast maaltijd vervangers en ben ik een week 2 kilo afgevallen smorgen een maaltijd reep of shake en smiddag's ook en sávonds gewoon warm eten en drie lekkere tussen doortjes en je valt zeker wel in combinatie met bewegen

Groetjes martina
en toen en toen en toen en toen en toen......

Punten en komma's maken je tekst leesbaar!

sporty

Ongelezen bericht door sporty »

Ik heb een tweetal maanden herbalife gebruikt om bij te komen. Klink misschien raar tussen al deze reacties over afvallen, maar er bestaan dus effectief mensen die problemen hebben om bij te komen. Ik at zoveel ik kon, niet speciaal gezond, niet speciaal ongezond (wil mijn cholestorol enzo wel wa in orde houden), ik doe wat aan sport, awel ik kwam geen kilogram bij. Ik heb dan een tweetal maanden herbalife geprobeerd om bij te komen, 2 shakes per dag extra bij mijn gewone maaltijden. Op die twee maanden ben ik toch een 5 kg bijgekomen. In tussentijd ben ik al 10 maanden gestopt met die producten, en mijn gewicht blijft stabiel met die 5 kg erbij.

Ik denk dat herbalife wel werkt, maar enkel in combinatie met nog andere factoren zoals lichaamsbeweging en algemeen gezonde en gebalanseerde voeding. De enige kritiek die ik op herbalife kan geven is dat het veeeeeel te duur is voor wat het is. Je kan net dezelfde producten terugvinden in natuurwinkels voor 1/3 van de prijs. Vb voor mijzelf: ik gebruik soja eiwitten in combinatie met zware krachttraining om beetje bij te komen. Diezelfde eiwitten van Herbalife kosten gewoon véééél te veel, en daarmee koop ik deze bij een natuurwinkel => 12€ voor 750g waarmee ik makkelijk twee maand toekom.

Slank zijn is een trent, maar daarvoor moet je je gezondheid nog niet opgeven. Deels kan je er iets aan doen, deels zit je met je genetisch vastgelegde lichaamsbouw en moet je daar mee leren leven. Maar met gezond en gebalanseerd eten, water drinken en veel lichaamsbeweging kom je al verder dan je zou denken.

sporty

Ongelezen bericht door sporty »

hm, ik ben in mijn vorige berichtje toch paar dingen vergeten.

Je kan idd ook de opmerking maken dat de distributeurs hun producten verlappen zonder echt veel te kennen over de inhoud van de producten, werking, dieetleer enzo.... Ik heb ditzelf ook meegemaakt. Ik lees nogal veel over voedingsleer, biochemische reacties in menselijk lichaam enzo, en toen ik mijn gesprekje over die producten had met mijn distributeur van herbalife viel haar kennis mij dik tegen.... maw ik kende er meer van dan haar. Nu dit kan ik evengoed doortrekken naar natuurwinkels waar ze je allerlei producten willen verlappen en daar evenmin genoeg kennis over bezitten. Op zich kunnen deze producten niet echt schadelijk zijn voor je lichaam MITS ze met mate gebruikt worden, en tijdens zo'n vermageringskuur vrees ik dat die mate wel eens overschreden wordt.

Mijn slogan is eigelijk altijd: alles maar met mate!!! En dat geldt voor alles: eten, drinken, roken, sporten en zelfs sex (of toch niet?? ;-) )

Gast

Kris,

Volgens mij als je minder eet ,meer beweegt gaat het vanzelf weg.
Dan heb je geen Kruiden rommeltjes nodig.

groet Gerard

Gesloten