ja maar het is wel zo,de nederlanders denken ,heeft het nog zin om te stemmen?
tijdens de campagne,gaan ze dit doen en zijn ze tegen dat en daar maken ze zich hard voor...
en puntje bij paaltje.....zeggen ze A maar doen gewoon keihard B ,maakt niet uit dat je je kiezers teleurstelt,welnee....boeiend zei zitten nu toch op hun paarse stoel...
worden toch lekker betaald ....maakt het uit?over paar jaar zien we wel weer ,denken ze dan...
we gaan weer een miljard bezuinigen in de zorg,nou ben benieuwd wat dat weer gaat worden,je houd je hart vast man!
over de VVd eigenlijk hoop ik van niet,rutte kan dan een mooi visite kaartje zijn zoals ze zeggen,ik vind het een wolf in schaapskleren...
lacht alles weg...
wordt er bezuinigd daar in de tweede kamer?zouden hun salarissen nu bevroren worden?nou nou en dat op?wat is het 2 ton?maar hey ze hebben een hele zware baan! kom kom..niet klagen over ze....mogen lunchen /dineren op onze kosten,worden gereden als ze ergens heen moeten...goh goh zou de km vergoeding die we krijgen bij hun ook belast gaan worden?
rutte is leuk als je rijk bent! geen zorgen hoeft te maken om hoe je elke maand rond moet komen,maar voor jan met de pet...nee!!
sorry dat is mijn mening,alles is in no time afgebroken,en gewoon lachend zeggen...sorry..