LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
DE KLOKKENLUIDERS BROER

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door DE KLOKKENLUIDERS BROER »

KOSTEN ANALYSE der “GOEDKOPE” reisaanbiedingen
naar Turkije.

In een periode (markt) van steeds stijgende prijzen zoals brandstof,loonkost personeel hotel,loonkost personeel onderhoud vliegtuigen zeg maar loonkost in het algemeen en tal van andere hogere prijzen …. WAT SCHRIJFT CORENDON in hun zomerbrochure 2OO4:

…. Aangezien de prijzen overal al van stijgen, kunnen wij een prijsverhoging van de hotels en vluchten gewoonweg niet accepteren (!!!!!). De luchtvaartmaatschappijen en de meeste hoteliers zijn ons hierin tegemoet gekomen en hebben de prijzen niet verhoogd…….

CORENDON ZELF HEEFT ZIJN, TOCH AL LAGE WINSTMARGE OOK NOG EENS VERLAAGD …… !!!!!

Daar bovenop geven ze nog een vroegboekkorting dus hun vaste kostprijs stijgt nog.

Veel van hun reizen verkoopt Corendon aan prijzen van 99 tot 199 euro ALL INCLUSIVE per persoon dit voor 1 “CORENDON – WEEK”.

Met andere woorden “verliezen” ze veel geld aan die “transacties”.

Welke vaste kosten hebben zij om U naar Turkije heen en terug te brengen voor de volgende betalende diensten :

1. Inklaren bagage Amsterdam-Rotterdam-Eindhoven enz…

2. Kosten bagagebehandeling vertrek Nederland.

3. Vliegtuig – vlucht van min. 3 uur

4. Kosten bagagebehandeling aankomst Turkije

5. Transfert luchthaven-hotel

6. Transfert hotel-luchthaven

7. Inklaren bagage Turkije

8. Kosten bagagebehandeling vertrek Turkije

9. Vliegtuig – vlucht van min. 3 uur

10. Kosten bagagebehandeling aankomst luchthaven in Nederland.

11. Luchthavenbelastingen in Nederland en Turkije

12. Kosten voor het overvliegen luchtruim diverse landen

13. Kosten hostessen in Nederland en Turkije

14. B.T.W.

Dit vermeerderd met de kost van het 5 sterren hotel in All Inclusive overschrijdt VER hun verkoopprijs !!!!!!

Er is een wet die het verkopen verbiedt met verlies.

Corendon heeft jaarlijks honderdduizenden euro’s uit aan publiciteit zoals :

- publiciteit in dagbladen,weekbladen enz…

- publiciteit op T.V. en radio….

- shirt sponsoring bij voetbalploegen o.a. hoofdsponsor bij een 1° divisie ploeg …

- hoofdsponsor bij mega-activiteiten zoals 2 jaar geleden bij verkiezing Miss Nederland….

- enz… enz…. enz… enz…


De vraag die zich nu stelt : van waar komt al dit geld vandaan om al deze publiciteits uitgaven te betalen???:

Heel eenvoudig:

Door OPLICHTING , BEDROG van de “DOMME” toerist ongeacht zijn of haar nationaliteit !!!!!

OPLICHTING bij :

1. verkoop excursies

2. shopping – praktijken

3. verzekeringsmaatschappijen

4. georganiseerde “overboekingen” der hotels

5. …..

6. …..

enz…..

Wanneer halen de STRUISVOGELS hun kop EINDELIJK
uit het zand en doen ze iets aan die ELLENDE, SCHANDE
aan de “GEWONE KWETSBARE MAN/VROUW” ?????

Tientallen verkopen dit “ CORENDON - PRODUKT “ !!!!

WANNEER WORDT HIER EEN

EINDE AAN GEMAAKT ???????

Beb

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door Beb »

Maar zolang er mensen zijn die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, zal dit wel zo blijven. En maar klagen over zus en zo!!! Dat kan toch ook niet anders als ik jullie verhaal hier zo lees?

Het komt uit de langte of uit de breedte, maar dat mensen er de dupe van worden, is duidelijk. Maar sommigen willen ook genept worden, heb ik zo het idee!

Beb en geen zus van!

Sezen

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door Sezen »

Afgelopen zomer hebben we met viif meiden een reis geboekt naar een 5sterren hotel, via correndon. Dit voor een fixe bedrag, (725 p.p.- 8 dagen) Maar goed we hadden er hard voor gewerkt, dus dat hebben we ons niet ontnomen.
Echter bij aankomst bleek dat het hotel geen 5 sterren maar (turkse standaard) 3 sterren hotel was. Na 2 nachten hebben we via het reisbureau een 3 sterren hotel kunnen regelen. Eenmaal terug in Nederland hebben we hierover een klacht ingediend: Geen waar voor onze geld! Immers als ik in een 3 sterren hotel zou willen verblijven, had ik daar ook voor kunnen kiezen.
Via correnden hadden we in eerste instantie nog een vergoeding beloofd gekregen, die naar onze mening niet tegemoetkomend was. Maar we wilden het uiteindelijk toch accepteren. Het ging om €1100 voor 5 pers. inclusief de gemaakte kosten. Maaaaar toen we niks van het geld zagen, hebben we contact opgenomen met het reisbureau. Wat bleek? Na een herberekening werd het vergoedingsbedrag €600!!! Natuurlijk laten wij het er niet bij zitten. En inderdaad Corendon behandelt klachten nauwelijks tot niet. Dit met de insteek dat ze willen dat klanten het erbij zullen laten zitten, het proces beu worden. Op deze manier weten zij dat zij ong 10-20% van hun klanten verliezen. Dit vinden ze niet erg, want er wordt genoeg winst gemaakt.
Ik wil dan ook aangeven dat ik zelf van turkse kom af ben en dus vaak genoeg naar turkij ben gegaan. Ik weet dan ook donders goed het verschil tussen een 5 en 3 sterren hotel in Turkije. Daarom adviseer ik ook de zon zee en strandgangers om naar de zuid-kust te gaan voor goede 5 sterren hotels en anders moet je tevreden zijn met een minder hotel voor een minder bedrag. In veel advertenties staan hotels in Bodrum aangegeven als 5 sterren. Dit is veelal niet waar. Er zjjn er maar enkelen, je kan ze op 1 hand tellen!
Last but not least: geef niet op bij de klachtenbehandeling. Ook al duurt het maanden/jaren voor de rechter slepen. Dit soort organisaties, turks of niet, moeten aangepakt worden!!! En voor u, directie van Corendon: onca insanlarin hakkini yeyip, gece yataginizda nasil yatarsiniz? Bunu turklumuze hic yakistiramiyorum! Kisa vaadede musterilerin hakkini geri iade etmenizi onayliyorum.

PS: de uitzending via Radar heb ik niet kunnen volgen. Kan een van de kijkers mij kort aangeven wat er uit die aflvering van Corendon is gekomen?


Sezen

de redder

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door de redder »

FINANCIEEL BEDROG ( CORRUPTIE) VAN ALLE
TOUROPERATOREN I.V.M.

EXCURSIES EN SHOPPING.


Hier het voorbeeld voor de omgeving van Antalya 2004.


JEEP SAFARI : - A : vijftien à zeventien euro/persoon

- B : eenenveertig tot vijfenzestig euro/persoon

- C : zesentwintig tot achtenveertig euro /persoon !!!!!!


MYRA : - A : zeventien à twintig euro/persoon

- B : negendertig tot drieenvijftig euro/persoon

- C : tweeentwintig tot drieëndertig euro/persoon!!!!


CAPPADOCIE - A : zestig euro/persoon
( 3 dagen)
- B : honderddertig tot honderdvijftig euro/persoon

- C : zeventig tot negentig euro/persoon !!!


PAMMUKALE : - A : dertig euro/persoon
(2 dagen)
- B : zeventig tot honderd euro/persoon !!!

- C: veertig tot zeventig euro/persoon !!!!


DORPENTOCHT: - A : tien euro/persoon

- B : vierentwintig tot 30 euro/persoon

- C : veertien tot twintig euro/persoon
RAFTING : - A : tien euro/persoon

- B : tweeëndertig tot veertig euro/persoon

- C : tweeëntwintig tot dertig euro /persoon


ANTALYA –
SHOPPING : - A : gratis

- B : twintig euro/persoon

- C : twintig euro/persoon




A : zijn de burootjes in de straat die 100 % legaal zijn en MET ALLES in orde.
bv.: vergunning – verzekering – autocar ……
op hun brochure moet TURSAB staan = aangesloten bij Turkse vereniging
voor reisburo’s.


B : OPLICHTING “ prijzen” van ALLE touroperatoren dus niet
alleen van CORENDON en hun tientallen “PRODUKTVERKOPERS” .



C : HUN NETTO DIEFSTAL / BEDROG per TOERIST





Info: autobus + eten betaald door bezochte winkels !!!


Enz….


Deze NETTO DIEFSTAL bedragen vermenigvuldigd met duizenden

toeristen is wel een ”LUCRATIEVE” activiteit.


Alle uitstappen hebben IDENTIEK hetzelfde programma zodanig dat ge KLAAR EN DUIDELIJK het prijsverschil ZEG MAAR BEDROG ziet-




NA EERST DE MENSEN BANG GEMAAKT TE HEBBEN VAN DE TURKEN IN DE

STRAAT = RACISME , GEVEN ZE DE TOERISTEN MEE MET HUN TURKEN DIE

DE MENSEN DAN PAS ECHT BEDRIEGEN !!!!



Daarom kunt ge de uitstappen niet met een kredietkaart betalen maar wel

KONTANT , laat GEEN SPOREN NA VAN HUN MAFFIA PRAKTIJKEN.



Neem nu bvb die JEEPSAFARI:



Toeristen,geboekt via de burootjes in de straat en via de hostessen,worden naar


1 centrale vertrekplaats gebracht en rijden TESAMEN HETZELFDE


PROGRAMMA in DEZELFDE JEEPS !!!!!





INFO : BUITENLANDSE TOUROPERATORS MOGEN ZELF NIKS

ORGANISEREN !!!!!



Uitbetaalde commissies bij de door” DE STAAT

GESUBDIEERDE WINKELS” :


Dit laatste is een verkoopsleugen om de toeristen te laten geloven dat ze
GOEDKOOP kunnen kopen !!



- begeleider/ gids: 25 %


- reisburo in de straat/touroperator: nog eens 30 % !!!!!




DOE IETS AAN DIT BEDROG DER SIMPELE TOERIST




p.s. Heb in mijn verschillende items nog niet gesproken over

GEORKESTREERDE overboekingen door de “ SPECIALIST”

CORENDON, anders zou het teveel worden om mij te kunnen volgen.


Lukt het niet dan ga ik naar de rechtbank om klacht in te dienen tegen zij die het verzuimen hiertegen op te treden.


Met vriendelijke groeten.

Gast

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door Gast »

prima meneer de redder dat je iets wilt melden maar je zet bij elk onderwerp hetzelfde, nu weten we het wel!

oos

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door oos »

:D wij zijn al 6 of 7 keer naar turkije geweest met corendon en het was telkens weer TOP ! kies wel altijd een 4* of 5* hotel in turkije, de sterretjes tellen daar toch iets anders dan in Nederland. :D

ome gerrit

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door ome gerrit »

de "medewerkers" van CORENDON zijn terug van vakantie dus terug aan het werk voor DE OPLICHTERS !!!!!!!!

COMITE TEGEN OPLICHTING

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door COMITE TEGEN OPLICHTING »

WANNEER WORDT CORENDON VOOR ZIJN OPLICHTINGSPRAKTIJKEN VEROORDEELD ???? HET WORDT MEER DAN TIJD !!!!

Gast

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door Gast »

WAAR BLIJVEN DE " POSITIEVE " BERICHTJES UIT DE CRIMINELE CORENDOEK HOEK ??? ZIJN ZE GEVLUCHT ?? IS ER EEN CRIMINEEL ONDERZOEK BEZIG MISSCHIEN ??? ZIJN ZE TOT INKEER GEKOMEN MISSCHIEN ??? OF ZIJN ZE REEDS ( EINDELIJK !!!) AANGEHOUDEN VOOR OPLICHTINGSPRAKTIJKEN ?? WIE HEEFT ER HIER MEER NIEUWS OVER ?? LIEFST EEN TEKEN VAN LEVEN UIT HET CORENDON MIDDEN !!! BEN NU TOCH BANG AAN HET KOMEN DAT ER DIE "MENSEN" IETS OVERKOMEN IS !!

mel

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door mel »

Jullie zijn allemaal wel heeel dramatisch bezig hoor! Vooral met de excursies. Van mij mag je gaan boeken hoor bij straatagentschappen!! Alleen wie zegt dat de straatagentschappen je volledig het geld teruggeven bij ziekte of te weinig animo, Wie zegt of je wel echt een nederlandse gids krijgt, of het vervoer wel in orde is. Een reisorganisatie kan je dit allemaal wel garanderen!!! Dan heb ik toch liever de excursies van de reisorganisaties waarbij je ietsjes meer betaalt maar je wel waar krijgt voor je geld!!

jeanet
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 jan 2005 17:49

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door jeanet »

Over Correndon ben ik ook niet te spreken.Twee jaar geleden hadden ze een overboeking van het vliegtuig.We moesten nu heel veel eerder terug.Kregen wij avond van te voren horen.Maar het ergste was wel dat wij naar BRUSSEL werden gevlogen! en toen met de bus naar Amsterdam moesten.uren file ook nog.Er waren zelfs nederlanders die een dag eerder moesten.Wat blijft er dan over van 8 dagen als je de eerste dag pas om 23.30uur vliegt.Met onze hele groep hebben wij geprobeerde een klachtenformulier te krijgen over dat naar Brussel gevlogen te worden.Wij kregen hem niet!De reisorganisatie kwam ook niet opdagen.We zaten voor niks op deze afspraak te wachten.Destijds hotel Fuga te Bodrum.Ze sturen mij dit jaar een nog mooiere folder toe.Trap er niet in.Het lijkt zo mooi,maar een kennis heeft al iets dergelijks meegemaakt.

HANK

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door HANK »

Ietsje meer voor excursies !!!!! ..... CORENDON EN DE ANDERE oplichters vragen tot 4 KEER DE PRIJS VAN IN DE STRAAT - VOOR IDENTIEK DEZELFDE (SHOPPING) EXCURSIE - Trouwens in de straat het is ook maar om de ENORME SHOPPINGS- WINSTEN TE MAKEN - In de straat wordt je maar 1 keer OPGELICHT bij CORENDON en de ANDERE OPLICHTERS : 2 keren !!!!!! ge moet me het niet leren - beste - IK KEN HUN PRAKTIJKEN DOOR EN DOOR !!! dus voortaan geen excuses of gelul meer- HET ZIJN EN BLIJVEN OPLICHTERS !!!!!

Heeren P.

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door Heeren P. »

Heb via internet een stedentrip via Corendon geboekt. Een week later ontvang ik de bevestiging waarop ik zie dat:
1. Mijn vlucht met 6 uur verplaatst is (van 11.00 naar 17.15 uur)
2. De Luchthaven van aankomst gewijzigd is (niet Ataturk maar SAW, veel verder van de stad gelegen).

Al met al betekent dit 7 uur later in het hotel. Ondanks het feit dat ik kennis heb genomen van de reisvoorwaarden (waarin staat dat vluchttijden gewijzigd kunnen worden) vond ik deze wijziging disproportioneel en gaf meteen na ontvangst van de bevestiging aan dat ik mijn reservering wilde cancelen. Uiteraard ben ik niet van plan om annuleringskosten te betalen.
Wat dit betreft kan Corendon een voorbeeld nemen aan Ryanair die het volgende aangeven:
"Als uw vlucht wordt geannuleerd of als voor de reisdatum het vertrektijdstip zodanig wordt gewijzigd dat de vlucht meer dan drie uur eerder of later vertrekt dan het oorspronkelijke vertrektijdstip, hebt u recht op een reistegoed of een volledige restitutie van alle betaalde kosten als de alternatieve vlucht(en) niet geschikt zijn voor u. "

Gast

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door Gast »

hoop dat corendon dat accepteert, die hanteren zo hun eigen voorwaarden!

7546mp

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door 7546mp »

Wie heeft ervaring met WTI reizen??? Winston tourisstik internationaal Gmbh
Via een verkoopdemonstratie van wollen onderdekens .Verloten ze ook reizen met flinke kortingen. wij hadden ook zogenaamd wat gewonnen naar Kroatie 8 dagenmet grote korting van 200 euro per persoon.We moeten in totaal nog 558. euro betalen Maar bij nader aanzien toen we thuiskwamen vertrouwen we de zaak niet .En op de duitse consimenten site waren er meer klachten Dus hebben we de reis geanuleerd W e moesten geld vooruit betalen 42 euro dat zouden we later weer terug krijgen. Maar in Duitsland waren mensen die het niet terug kregen .En eenmaal op reis hadden die mensen een andere bestemming gekregen. wie heeft meer ervaring met deze onderneming.

Muisje000

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door Muisje000 »

Ik ben in aug.2004 naar Turkije-Alanya geweest en zoals ik hier eerder ook wel lees over vertraging, bij ons hetzelfde we zouden eerst ochtends vertrekken rond 08:00 uur toen kregen we een telefoontje dat het dus later werd en dat om half 3 toen we aankwamen moesten we nog langer wachten en vertrokken we rond 5 uur.
We kwamen avond`s laat pas aan in Turkije al 1 dag naar de vervelend !
Komen we op het vliegveld is onze bagage er niet !!
Moesten we eerst daar op wachten en allemaal een beschrijving van de koffers enz. geven met nog 100 man die hun bagage ook niet hadden!
Na een lange tijd wachten konden we eindelijk naar de bus die ons naar het hotel zou brengen onze bagage zou de volgende ochtend naar het hotel worden gebracht. Gelukkig dachten wij we waren met 9 man en verder helemaal niks bij ons en mijn kleine neefje van 2 die alleen maar schone luiers en drinkflesje bij zich had.
De volgende dag zeiden ze van het hotel dat de bagage later zou komen rond 3 uur middags omdat het bagage nog op Amsterdam vliegveld zou hebben gestaan !
Iedereen flauw natuurlijk we konden geen shone kleren geen schone ondergoed aan trekken en dan was het ook nog om te stikken buiten.
Zijn we naar een winkeltje gegaan om de hoek van het hotel om broekjes voor kleintjes (2)(6)(8) te gaan kopen dan konden ze toch nog zwemmen! Middags nog geen bagage !! We hoorden er niks meer van :?: Een dag later kwam de bagage avonds laat rond 12 uur aan !!
Tuurlijk waren we blij dat we onze bagage terug hadden :D Maar dat is niet lekker bijna 3 dagen in dezelfde ondergoed en kleren te lopen en dat je niet kunt zwemmen en dergelijke...
Gelukkig kon mijn neefje zijn eigen melk(fles) enz.. weer krijgen :D
En ja we zouden nachts om half 1 de 28e vertrekken(en dat telde dus al mee voor de 8e dag), ja dat moeten de 8 dagen zijn :?:
Zowel de vliegmaatschapij als Correndon in 1 woord ***!

mahedojo

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door mahedojo »

Wij hadden in oktober een reis geboekt naar Bodrum via travelways dit bleek een agentschap van Corendon te zijn. Over het hotel hebben wij niets te klagen dit hebben wij na gechechkt via een reisforum.Het hotel bleek bij een wereldwijd hotelketen te horen.Onze klacht gaat over de terugreis de avond voor vertrek hing er een fax met de ophaaltijden , daar stond op dat wij met ons vijven werden opgehaald .waarvan een persoon naar Brussel zou gaan en de rest naar Amsterdam.Wii zouden heen en terug met Dutchbird vliegen wat schets onze verbazing de terug reis vlogen wij met Onuair.En zo op de fax te zien maakten we een tussenlanding via Brussel . Dit was ons niet bekend wij zijn hierna gaan eten en bij terugkomst werden wij door de receptionist van het hotel geroepen dat er wat was veranderd met onze vlucht de volgende dag, en ja hoor er hing een nieuwe fax er stond op dat wij allemaal naar Brussel zouden vliegen.Wij hebben gelijk naar de host gebeld die was niet bereikbaar andere hostess gebeld ook niet bereikbaar je zult maar een noodgeval hebben niemand te bereiken.eindelijk na de hele avond te hebben gebeld om 23.45 uur kregen wij onze host aan de lijn deze zou vloeiend nederlands spreken niet dus.Wij vroegen aan hem hoe dat nou zat met onze vlucht waarom alles was veranderd en dat wij naar Amsterdam moesten dat stond ook op onze tickets.Hij wist het fijne er ook niet van alleen dat wij wel naar Brussel vlogen er daarna wist hij ook niets.De receptionist zei tegen ons dat wordt met de bus naar Amsterdam wij dachten dat is een geintje. Nou dus niet de volgende dag hebben wij naar het agentschap in Bodrum gebeld en gevraagd hoe het nu precies in mekaar zat en dat wij hiermee geen genoegen namen.Ons werd verteld dat hun niets voor ons konden doen dat alles vanuit Nederland werd geregeld wij hebben gelijk contact opgenomen met Corendon in Nederland daar werd ons verteld dat wij overboekt waren.En dat wij daarom met een Turkse vliegmaatschappij vlogen en inderdaad naar Brussel en van daaruit met de bus naar amsterdam.Wij waren ontzettend boos en zeiden dat wij een vliegticket hadden en geen busticket de medewerkster die wij aan de lijn hadden zei u komt toch thuis .En dat wij maar thuis een klacht moesten indienen want daar hadden zij een klachtenservice voor.Al met al zijn wij 11 en half uur onderweg geweest en dat met een reis naar Turkye . Wij hebben bij thuiskomst brieven geschreven aangetekend gemaild eindelijk kregen wij bericht terug we waren overboekt i.v.b met onderhoud aan het vliegtuig dus weer een ander verhaal wij schreven terug dat dat niet klopte met het verhaal met wat de collega toendertijd aan ons had verteld. Weer kregen we bericht terug ze bleven erbij het vliegtuig was in onderhoud .We kregen als pleister op de wond ieder 12,50 euro terug omdat wij met een Turkse Vliegmaatschappij waren teruggevlogen. Voor ons dus nooit geen Corendon meer!!!!!

JOZEFIEN

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door JOZEFIEN »

Heb twee weken een reis geboekt bij corendon,via internet.
Kreeg bevestiging gelijk via internet,er klopte werkelijk niets.
Naam,hotel,geboortedata,hoe is dit mogelijk.
Twee keer telefonische contakt geweest.voor ander hotel door te geven.
Gooien gewoon de hoorn erop,of zeggen dat ze terugbellen.Ik weer teruggebeld.Genoteerd,het goede hotel,en een reserveringsnr.
Dacht ik....weer twee weken voorbij....helemaal NIETS...
Weer gebeld...(het was blijven hangen,of de post)...
Ik vertrouw het niet meer,heb ik nu een reis of niet??????
Ze houden mijn gewoon aan het lijntje,met het onnodige pijntje...
ik heb een reis en annuleringsverzekering afgesloten,GODZIJDANK...
En ben gaan zoeken omdat ik het niet vertrouwde,en zie RADAR....
Ik wil hier vanaf,heb ik eigenlijk wel iets??????
We zijn al 3weken verder en nog niets ...
En nu ze houden mij vast,Ik ga pas 25maart op vakantie.
IK GA MAANDAG ANNULEREN...REKEN MAAR....
KAN DAT ....MAG DAT....HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLP IK WIL NIET MEER ...
BEDANKT VOOR JULLIE STUKJES JULLIE HEBBEN ONS GERED..
HUN ZIJN TOCH NIET MEER TE REDDEN....DOODZONDE....
AFZENDE BIJNA..

Gast

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door Gast »

Jammer Jozefien, dat je dit NU past leest. Je had je beter VOOR het boeken kunnen orienteren. Die klachten staan al best lang op dit forum en niet alleen deze klachten. Nog veel meer, maar dat kun je zelf even nazoeken door bovenaan bij, "zoeken" te kijken.

Succes ermee en als je nog gaat een prettige vakantie. Een aanrader misschien? Kijk even bij OAD! Altijd goed! 8)

Reatie

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel

Ongelezen bericht door Reatie »

Heeft Corendon al gereageerd n.a.v. de uitzending bij Radar en welke oplossing is er naar voren gekomen?

Gesloten