Dacht eigenlijk ,er staat iets???wat weet ik niet
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opmaak website
-
rozemarijntje
Re: opmaak website
Ja ik heb net nog even gekeken idd ?? Zag ik wel,maar was goed te lezen,maar misschien beetje ruimte ertussen ,maar zal idd wel ekomen.
-
BabbeldeBabbel
Brenda is net zoals ik en anderen ook een oude bekende in een nieuw jasjevogels schreef:Is zeker geen verbetering als jij gaat lopen schreeuwen!tenormin schreef:Conclusie dus over het algemeen: iedere verandering behoeft geen verbetering te betekenen. Suggestie aan Witte Angora: Maak weer eens een enquette!.
Nog even over de opmaak: waarom zie je bij elke redactie met GROTE letters de titel van het topic en met kleine letters de naam van degene die reageert? Slaat toch nergens op. Je wéét toch in welk topic je zit.
Verder werkt de knop 'eerste ongelezen bericht' nog steeds niet bij mij, niet op de tablet en niet op de pc.
Kan er verder nu eerst gewerkt worden aan het verwijderen van al die trollen die hier de sfeer verzieken? En daarna dan nog even alle vragen/opmerkingen van reageerders goed lezen en het forum aanpassen.
Misschien wordt het dan weer een beetje leuk hier.
Verder werkt de knop 'eerste ongelezen bericht' nog steeds niet bij mij, niet op de tablet en niet op de pc.
Kan er verder nu eerst gewerkt worden aan het verwijderen van al die trollen die hier de sfeer verzieken? En daarna dan nog even alle vragen/opmerkingen van reageerders goed lezen en het forum aanpassen.
Misschien wordt het dan weer een beetje leuk hier.
-
rozemarijntje
boven aan staat rood uitroepteken...
-
witte angora
Ik snap geen jotta van dat spaans, niet dat ik het catalaans benauwd krijg, maar nederlands volg ik toch wel beter.
-
rozemarijntje
-
rozemarijntje
nou dat werkt ook top! hahahah...
-
VioletPrue
Dat was op de oude site ook al.nevermind schreef:Het mooie aan deze nieuwe website is, dat er eindelijk het moderator team is met namen genoemd, dus nu de gelegenheid, daar het contact mee op te nemen.
Misschien dat je nu beter hebt gezocht omdat de site vernieuwd is?
-
witte angora
Ik kan die ledenlijst anders niet vinden, de lijst met moderators ook niet. 
Tot nu toe ben ik die nog maar op 1 plek tegengekomen.witte angora schreef:Ik kan die ledenlijst anders niet vinden, de lijst met moderators ook niet.
-> Gebruikerspaneel (bovenin gecentreerd onder de balk met plaatjes "radar, lotgenoten, douche enz.."
-> tabblad vrienden en vijanden
-> link zoek een lid.
Maar dat kan vast handiger maar weet nog niet hoe
Oh zag inmiddels helemaal onderaan een link "het team" voor de moderatie.
Een ledenlijst hoeft voor mij niet zichtbaar te zijn, wat heb
je daar aan ?
je daar aan ?
De ledenlijst is een beetje ingewikkeld te vinden.witte angora schreef:Ik kan die ledenlijst anders niet vinden, de lijst met moderators ook niet.
Je moet gewoon op een account klikken en dan daar vind je dit:
Gebruikersnaam:
XXXXXXXX
Groepen:
Geregistreerde gebruikers en dan op GA klikken.
De lijst van de mods vind je helemaal beneden bij : Het Team
Nu een dag later moet ik zeggen dat ik aardig gewend ben en ik het toch een hele verbetering vind.
Ik vind het ook een verbetering alleen zou voor mijEmmy75 schreef:Nu een dag later moet ik zeggen dat ik aardig gewend ben en ik het toch een hele verbetering vind.
de kleur mogen veranderen, dat groen/blauwe vind ik helemaal niets
maar is mischien ook een kwestie van wennen.
Ergens denk ik dat het kleurenprobleem deels aan de instellingen van het eigen scherm liggen.
Mijn laptop heeft op de een of andere manier andere instellingen als deze wel aan de stroom ligt tov niet aan de stroom liggen. Als de laptop wel aan de stroom ligt, zijn de kleuren best goed en is dat lichteblauw toch een andere rustigere tint.
Mijn laptop heeft op de een of andere manier andere instellingen als deze wel aan de stroom ligt tov niet aan de stroom liggen. Als de laptop wel aan de stroom ligt, zijn de kleuren best goed en is dat lichteblauw toch een andere rustigere tint.
-
manondoris
ik ben er nu ook al wel aan gewend! het word me allemaal steeds duidelijker en de kleuren vind ik zeker niet hinderlijk. ik hou wel van blauw , het zijn ook fletse tinten blauw ik vind het niet te fel ofzo!
-
rozemarijntje
ja dat heb ik dus ook! lappie staat nu met stroom aan ,en ik zie geen groen blauw?lichtblauw...en op ipad is het nog rustiger...
moet zeggen dat ik nu ook wel gewend bent...
eigenlijk is er niet veel veranderd,volgens mij als je even gewoon goed kijkt...ik zelf dan..
het lijkt allemaal wat anders,
gisteren dacht ik ,doe wat rommelig aan,maar ben het nu wel gewend...
moet zeggen dat ik nu ook wel gewend bent...
eigenlijk is er niet veel veranderd,volgens mij als je even gewoon goed kijkt...ik zelf dan..
het lijkt allemaal wat anders,
gisteren dacht ik ,doe wat rommelig aan,maar ben het nu wel gewend...
Voor mij zouden de kleuren donkerblauw, rood, zwart mogen zijn,
altijd duidelijk maar dit vind ik een saaie kleur.
altijd duidelijk maar dit vind ik een saaie kleur.
-
rozemarijntje
mmm donkerblauw...
zwart is toch saai?
ik denk dat je aan alle kleuren moet wennen?zou het niet...?
ik heb nu babyblauw...zoiets?
zwart is toch saai?
ik denk dat je aan alle kleuren moet wennen?zou het niet...?
ik heb nu babyblauw...zoiets?
rozemarijntje schreef:ik heb nu babyblauw...zoiets?