Ik zou heel graag een succesvolle MLM-er willen ontmoeten.antileugens schreef:en nu maar wachten op de insinuaties van de mannekes en vrouwtjes die geen succesvolle MLM'er willen ontmoeten
Eentje een beetje in de buurt van Den Bosch graag.
Mag bijvoorbeeld in de villawijk gele hoeve in Rosmalen zijn, of een mooie rietgedekte Villa in de Drunense duinen, kan ook penthouse zijn in Eindhoven, of bosrijk gelegen landhuis in Aalst-Waalre.
Zelfs een ouderwetse villa in Bloemendael of Blaricum vind ik wel oke.
Lijkt me zeer interessant om eens met zo een succesvolle MLM'er in zijn huis te praten over het verschil tussen zijn en mijn carriere.
Maar kom niet aan met presentatie in een achteraf zaaltje in het dorpscafe, waar een veertiger in een slecht zittend pak een video laat zien van wat moet doorgaan voor een miljonair in de USA, en mij nu een boek of cursus probeert te verkopen.
Kom ook niet aan met de naam van iemand die in een portiekflat woont, en wel ongelofelijk goed zou verdienen, maar dit niet wil laten zien, of iemand die maar 10 minuten per maand aan MLM besteed en hiermee 50 euro per maand verdient, dus relatief een topinkomen heeft, maar toch nog niet boven het bijstandsniveau uitkomt.
Kom ook niet aan met een link naar een youtube filmpje, waar iemand de miljonair uithangt, maar blijkbaar geen geld heeft om een professionele filmploeg in te kunnen huren.
Moet toch niet zo moeilijk zijn voor iemand die naast woekerpolissen ook MLM- producten heeft verkocht, een dergelijke MLM-hot-shot in Nederland beschikbaar te krijgen voor een gesprek