Pagina 8 van 21

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 16 dec 2013 10:50
door Prolix
trail46 schreef:.. Gezien het aantal klachten ( iets van 7 deze paar dagen) is dat toch een vreemde manier van zakendoen en de klanten beginnen al aan oplichting te denken terwijl dat het niet is.Rare manier van handelen.
Had je dit ook al gelezen? En daar reageert hij elke keer met opzet omdat hij zichzelf dan 5 sterretjes kan geven. Dat heb ik aangekaart bij Thuisvergelijken.nl en nu kunnen ze daar niets tegen doen en doen ze dat ook niet omdat LWS maar 2 van de 5 sterren heeft. Maar het systeem gaat op de schop daar.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 16 dec 2013 22:34
door Laderwebshop
trail46 schreef: En nee, ik ben geen klant maar een zeer verontruste consument. Natuurlijk word het (steeds weer) achteraf opgelost maar is dat nu een werkwijze die prettig werkt voor beide kanten?.
Vooraf een klacht oplossen is niet mogelijk, goed gezien!

Ik zal de forum moderators weer op de hoogte stellen van jouw nutteloze, offtopic en opruiende post.

Groet,

Laderwebshop

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 16 dec 2013 23:16
door Prolix
Laderwebshop schreef:... jouw nutteloze, offtopic en opruiende post..
Oh? En wat is er dan zo nutteloos, off-topic en opruiend aan? En waarom reageer je hier zo agressief en waarom ga je niet weer even aan de slag om alle openstaande en aankomende klachten op te lossen?
Verbazend dat je de verkeerde dingen aandacht weet te geven en eigenlijk je eigen glazen ingooit door anderen almaar te beschuldigen van vanalles-en-nog-wat.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 19 dec 2013 10:00
door lmeijers1984
Afgelopen maandag 16-12-2013 bestelling gedaan: 14290 voor een solarlader.
Betaald met IDEAL. Levering zou binnen 24 uur zijn. Nog niets ontvangen! Al vele malen gebeld maar niemand neemt op of ik word er gewoon uitgegooid. Mails gestuurd via de laderwebshop. Geen response gekregen.

Zou iemand mij svp kunnen vertellen of ik de bestelling nog mag ontvangen? Aangezien er hier iemand actief is die bij de laderwebshop werkt?

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 19 dec 2013 11:28
door Prolix
lmeijers1984 schreef:... Aangezien er hier iemand actief is die bij de laderwebshop werkt?
Hij reageert ook op youtube, waar overigens ook hele leuke reviews over deze webshop staan, en op een reviewsite. Best grappig om te lezen dat hij de telefoon weer niet opneemt. Heeft iets te vaak beterschap beloofd...

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 19 dec 2013 12:14
door olaf79
Laderwebshop schreef:
trail46 schreef: En nee, ik ben geen klant maar een zeer verontruste consument. Natuurlijk word het (steeds weer) achteraf opgelost maar is dat nu een werkwijze die prettig werkt voor beide kanten?.
Vooraf een klacht oplossen is niet mogelijk, goed gezien!

Ik zal de forum moderators weer op de hoogte stellen van jouw nutteloze, offtopic en opruiende post.

Groet,

Laderwebshop
Nee slimmerik, maar vooraf klachten VOORKOMEN wel. Door gewoon te doen wat je belooft. Of de beloftes bij te stellen.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 19 dec 2013 13:04
door kaperitima
Beste laderwebshop, ik heb op 4 december een batterij voor de Samsung S4 met Bestelnummer: 13992
bij jullie besteld EN betaald en nog niets ontvangen. Ik heb ook een mail gestuurd naar jullie maar er geen antwoord op gekregen.
Graag zou ik hem alsnog willen ontvangen!

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 19 dec 2013 15:24
door Robbertvanderkolk
Ik heb op 9-12-2013 een batterij voor de samsung galaxy s4 besteld en betaald via IDEAL en nog niet binnen gehad op de website staat binnen 24 uur meerdere emails verstuurd maar geen reactie. Ik heb net een paar keer geprobeerd hun 0900 nummer te bellen die 80 cent per minuut kost en ook een start tarief van 4,5 cent heeft.
Hij gaat een paar keer over en dan word je gewoon weggedrukt.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 19 dec 2013 15:52
door Robbertvanderkolk
Ik ben achter wat dingen gekomen hij heeft meer dan 1 website hij heeft ook nog
http://www.nutville.nl/ (inactief)
http://telefoonbatterij.com/ hij gebruikt het zelfde telefoonnummer hier voor
Hoe kan iemand die zo slecht zaken doet meerdere websites hebben.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 19 dec 2013 17:05
door Prolix
Robbertvanderkolk schreef:Ik ben achter wat dingen gekomen hij heeft meer dan 1 website hij heeft ook nog
http://www.nutville.nl/ (inactief)
http://telefoonbatterij.com/ hij gebruikt het zelfde telefoonnummer hier voor
Hoe kan iemand die zo slecht zaken doet meerdere websites hebben.
Tja, ach... we hebben al wat ervaring met deze persoon. Jullie zijn zo dom om daar toch te bestellen. Zelfs op de reviewsite staat al aangegeven dat je beter elders kunt bestellen. En zolang jullie deze persoon blijven betalen heeft hij een goede reden om zijn "bedrijf" in de lucht te houden.
Nee, ik ben het er zeker niet mee eens, maar kom op... dit is niet normaal meer. Ik ken echt geen enkel ander webshopje dat zoveel klachten genereert en waarbij de oplossing uitblijft...of te laat komt. Er is geen organisatie die zegt dat hij moet ophouden daarmee, dat kunnen alleen de mensen door er NIET te bestellen. Want klantenservice is een woord dat niet in het woordenboek voorkomt daar.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 19 dec 2013 19:35
door Laderwebshop
De S4 batterijen zullen waarschijnlijk maandag bij iedereen in huis zijn, er is hier een leveringsprobleem mee.

Excuses.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 19 dec 2013 19:41
door kuklos
Laderwebshop schreef:De S4 batterijen zullen waarschijnlijk maandag bij iedereen in huis zijn, er is hier een leveringsprobleem mee.

Excuses.
Als je dit weet, waarom staat er dan nog steeds op de site:
Samsung Galaxy S4 batterij, de batterij voor de Galaxy S4 is binnen 24 uur geleverd.
Gevonden via deze url, direct naar de site.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 20 dec 2013 00:06
door kuklos
Laderwebshop schreef:Vooraf een klacht oplossen is niet mogelijk, goed gezien!
Maar een klacht voorkomen wel. Dus als jij weet dat iets leveringsproblemen heeft en toch blijf je op jouw site vermelden dat er binnen 24 uur geleverd wordt dan krijg je dus klachten.
Laderwebshop schreef:Ik zal de forum moderators weer op de hoogte stellen van jouw nutteloze, offtopic en opruiende post.
Lijkt me een goed idee. Niets werkt beter dan critici de mond snoeren. De problemen oplossen werkt veel minder. En aangezien die steeds hetzelfde zijn (duur telefoonnummer waar niemand op reageert, emails die niet beantwoord worden en vertraagde levering) kan je beter de critici de mond snoeren dan het werkelijke probleem oplossen.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 20 dec 2013 00:09
door Prolix
kuklos schreef:Lijkt me een goed idee. Niets werkt beter dan critici de mond snoeren. De problemen oplossen werkt veel minder. En aangezien die steeds hetzelfde zijn (duur telefoonnummer waar niemand op reageert, emails die niet beantwoord worden en vertraagde levering) kan je beter de critici de mond snoeren dan het werkelijke probleem oplossen.
"prioriteiten stellen, jongen" :mrgreen:

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 20 dec 2013 12:20
door kuklos
De leveringsproblemen (S4 batterij) zijn bekend, maar de site is nog steeds niet aangepast.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 20 dec 2013 12:45
door Laderwebshop
kuklos schreef:De leveringsproblemen (S4 batterij) zijn bekend, maar de site is nog steeds niet aangepast.
Hallo Kuklos,

Waar bemoei jij je mee?

Ze zijn gewoon weer op voorraad.

Laderwebshop

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 20 dec 2013 12:54
door Prolix
Laderwebshop schreef:
kuklos schreef:De leveringsproblemen (S4 batterij) zijn bekend, maar de site is nog steeds niet aangepast.
Hallo Kuklos,

Waar bemoei jij je mee?

Ze zijn gewoon weer op voorraad.

Laderwebshop
Briljant. Je bezig houden met andere zaken dan met de klagende klanten..En ook zo vriendelijk weer. Je weet dat dit uitermate goede reclame voor jezelf is he?

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 20 dec 2013 12:56
door kuklos
Hallo Laderwebshop, reageer jij altijd op die manier? Je hebt in dit topic geen reclame voor jezelf gemaakt. Heb jij trouwens de site wel aangepast toen er de leveringsproblemen waren?

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 20 dec 2013 12:57
door Prolix
Robbertvanderkolk schreef:...
Hoe kan iemand die zo slecht zaken doet meerdere websites hebben.
+vanaf klantervaringsite:
reactie van de eigenaar uiterlijk maandag heb ik hem binnen
Nou..wedden van niet? Hij is gewoon bang dat je langskomt..

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 20 dec 2013 13:03
door Laderwebshop
Sorry hoor maar radar is volgens mijn een consumenten programma.

Het lijkt mij dan ook dat goed bedoelde bedrijfsadviezen van bulk-posters hier niet thuis horen, geef het topic terug aan de consument.