LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Cable Guy

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Alleen al vanwege de arrogante houding van UPC marketing medewerker Cable Guy hier op het fora, zou ik zeggen

VAARWEL UPC/CHELLO/PRIORITY
Dit vind ik nou een beetje overdreven.
Maar goed, even goede vrienden zou ik zeggen.
Eigenlijk kan ik het gewoon niet geloven dat je UPC vaarwel zegt.
Hoe ga je nu bellen, tv kijken en internetten?

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo,

Ik volg dit forum al een tijdje en vind het erg lachwekkend soms. Iedereen reageert maar op die kabel gozer! Die kabel gozer wil dat juist graag want hij krijgt alleen hier die aandacht die hij zo nodig heeft. Dus reageer niet op hem zou ik zo zeggen...

Ik moet zeggen dat UPC het echt wel beter doet, ik kreeg net een email waarin staat dat er geen factuur naar mij is verzonden maar dat het bedrag wel was afgeschreven. Ik kreeg nu via de mail een korte berekening voor het bedrag en de factuur was onderweg naar mij.
Dat noem ik dus service! Ook al schrijven ze zomaar wat af, ik krijg toch een email met daarin een korte uitleg en excuses.

UPC, ga zo door maar dump kabel gozer!

Maaike

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Beste Maaike,
Ik vind het fijn om te horen dat je zo tevreden bent over UPC.
Maar dat ik volgens jou gedumpd zou moeten worden, vind ik wat minder prettig.
Het enige dat ik wil, is dat mensen hun ogen opendoen en gaan begrijpen dat het gros van de klachten bij de klanten zelf ligt en echt niet bij UPC.
Dat ik me daar op een forum als deze niet populair mee maak, vind ik jammer, maar er echt wakker van liggen doe ik niet.

Maaike

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Maaike »

Hai cable,

Nou zoals je nu reageerde vind ik juist heel anders dan hoe je normaal reageerd. Ook ik ben van mening dat de meeste "klachten" door de klant zelf komt.
Vooral als het om betalingen gaat, je weet toch dat je moet betalen? En een incasso buro komt niet zomaar uit de lucht vallen is mijn mening.

Ik ben wel een van de klanten die in het verleden nooit een rekening heeft gekregen. Dit duurde ongeveer drie jaar lang, bellen mailen en faxen, er kwam niets. Daar ben ik nu nog mee bezig maar in deze drie jaar heb ik wel iedere maand wat geld aan de kant gezet om niet voor verassingen te komen staan. Je weet toch dat je betalen moet?

Nu heeft UPC het dan uit handen gegeven aan de welbekende Intrum Justitia en ook zij reageren nergens op. Het enige wat ik wil zijn facturen van die drie jaar. Nota bene, hier zitten ook maanden uit het gulden tijdperk bij en het enige wat ik van UPC heb gekregen was een excel bestandje met daarop bedragen van die 41 maanden. En voor iedere maand staat er 150 euro precies. Dat kan naar mijn idee niet. Ook nu telefoneer ik via UPC en ben per maand meer geld kwijt aan mijn abonnementen en films bestellen dan aan het bellen.

In mijn geval vind ik niet dat het aan mij ligt, ik heb gelukkig de bewijzen van de correspondentie met UPC en Intrum. UPC heeft mij wel iedere keer netjes een ontvangstbevestiging gestuurd maar geen reactie verder. Ook in de winkel van UPC kan men geen nota;s vinden. Alleen het excel bestandje.
Het complex waar ik in woon, kon in die tijd helemaal geen internet of iets dergelijks van UPC hebben. Alleen de kabel en daar ligt volgens mij de fout.

Kabel gozer, je maakt jezelf inderdaad niet populair maar moet wel zeggen dat je lef hebt om te vertellen waar je werkt. Als je ergens werkt waar veel klachten zijn omdat er ook veel klanten bij aangesloten zijn dan word je toch afgeschilderd als dom of arrogant. En jij kwam op mij over als iemand die gewoon het laatste woord wilde hebben en lekker de mensen op de kast wil jagen.
Misschien heb ik me vergist.

Zou je dan door kunnen geven aan je baas dat ze beter een ander incasso buro in kan schakelen? Ook Intrum reageerd nergens op bij mij en ieder half jaar krijg ik dan weer een laatste waarschuwing voordat ik voor de rechter moet verschijnen. Ik weet dat het mijn RECHT is om de oorspronkelijke factuur in te zien.

Nu gaat alles goed bij mij dan met UPC.

UPC, ga zo door!!!! haha
:wink:

Maaike

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Hallo Maaike,
Dit advies heb ik al gegeven, maar ik geef het nog een keer:
wanneer je aantoonbaar hebt geprobeerd contact te krijgen met UPC, dan kun je alle (dreig)brieven van UPC en het incassobureau verder negeren. Laat het maar voorkomen bij de rechter dan.
Je zal, wanneer je gelijk hebt, de rechtzaak zeker winnen dan. Uiteraard is het ook zo, dat als je geen gelijk krijgt van de rechter, je dan het geeiste bedrag moet betalen met daar nog eens bovenop de kosten van de rechtzaak en het incassobureau. Dus denk er eerst heel goed over na, voordat je het zo ver laat komen en wees dus echt zeker van je zaak.
Helaas denk ik niet dat "mijn baas" naar mij gaat luisteren als ik zeg dat er een ander incassobureau ingeschakeld moet worden. We maken overigens ook al gebruik van een ander incassobureau, Touber, Van der Velde en Kassies.
Wat mijn reacties op sommige mensen betreft, ik vind dat sommige mensen daar ook echt om vragen met hun uitlatingen. Ik weet ook zeker dat deze mensen aan de telefoon ook meteen beginnen met schreeuwen en vooral niet luisteren naar wat er wordt gezegd. Dat hun problemen dan sowieso niet 1, 2, 3, opgelost worden, lijkt me logisch, zelfs als ze gelijk mochten hebben.

silas
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 mar 2004 17:38

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door silas »

Maaike, ik vind het jammer dat je zegt dat het meestal aan de klant ligt maar in jouw geval niet. In mijn geval ligt het ook niet aan mij maar aan UPC. Mijn gevoel is dat het meestal aan UPC ligt, maar dat komt omdat mijn vrienden, familie en collega's dezelfde ervaring hebben.
Het ligt dus meestal aan UPC

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door puma73 »

En ik sluit me voor 100% bij silas aan. UPC is ziende blind, horende doof en sprekende stom.

En dit is eigen ervaring met deze monopolist

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

heee er zijn hier ook mensen die de waarheid spreken.......... dus kan ik me aansluiten bij silas en poema

Neem aan dat 3x monteur in 1 week niet nomaal is als alles zo geweldig gaat..... en ehhh elke keer modem offline kabeljongetje dus niet zeggen dat ik dat zelf doe, deed jullie medewerker van jullie agendalijn al

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Het is net wat Maaike ook al zegt: "Je weet dat je moet betalen, ook al krijg je dan misschien geen factuur. Je reserveert dat geld dan gewoon."
En als je dan opeens een paar maanden tegelijk moet betalen, dan is er niets aan de hand, lijkt mij.
Dat is nu wat je noemt een echte waarheid.
En hier nog eentje: als iemand de instellingen van zijn computer verziekt, dan kan het zo zijn dat het internet ook niet meer werkt.

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Als je opzegt en UPC gaat door met factureren dan is dat een probleem van UPC dat ze tot probleem maken van de (ex)klant. Als je bepaalde facturen betaald hebt en daar al verschillende keren bewijs van hebt opgestuurd maar ze doen er niks mee dan is dat weer het probleem van UPC. En ook al krijg je gelijk voor de rechter dan baal je nog steeds van het continue maar moeten bewijzen wat UPC allemaal fout doet. En de tijd die het je kost, de postzegels de fax kosten en niet te vergeten de ergernis.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door puma73 »

Kabeljongetje, kabeljongetje

je kletst jezelf in alle bochten om gelijk te krijgen, in een ander topic op dit forum leg je ook al de schuld bij de klant.

Het probleem ligt altijd bij de klant, werkelijk ongeloofelijk, want een gigantische vrucht van de eikenboom is dat kabeljongetje.

Hij is werkelijk het braafste jongetje van de klas of hij krijgt bonussen voor het reageren op de diverse fora.

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Poehaatje, Poehaatje toch,
Ik geef klanten niet overal de schuld van. Sommige klanten soms, dat wel.
Wanneer mensen scheldend opbellen, dan kan ik me voorstellen dat de telefoon wordt opgehangen (niet dat ik dat zelf zou doen).

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Wanneer UPC al tientallen keren iets beloofd heeft en UPC toch haar belofte niet nakomt kan ik me voorstellen dat klanten woedend worden en niet meer zo vriendelijk zijn aan de telefoon, immers heeft UPC nooit gereageerd bij vriendelijke verzoeken. Niet dat ik dat ooit zou doen maar ik kan het me wel voorstellen.

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

:?: Zou UPC met onterechte fakturen, valse winst boeken om op die manier ook de aandeelhouders te belazeren :?:

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Als het nu zo was dat UPC steeds onterecht rekeningen verstuurt, dan zou UPC iedere rechtzaak verliezen. Op een gegeven moment zou UPC dan echt wel zo slim zijn om daarmee te stoppen, aangezien dit niet echt winstgevend zou zijn.
Feit is dat er heel veel mensen zijn die willen profiteren van de slechte naam die UPC heeft. Misbruik maken van de slechte naam die UPC heeft. Die op forums als deze hun afschuwelijke leugens zitten te verspreiden, in de hoop dat de slechte naam van UPC nog slechter wordt.
Zodat ze kunnen verhullen dat ze zelf domme wanbetalers zijn.

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

BLaat ....

En wederom een ontkennende antwoord gevolgd door een vooroordeel :P

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe komt het toch dat UPC zo een slechte naam heeft? Dat zijn allemaal leugens ook van de mensen die zelf bij upc hebben gewerkt. Zij liegen allemaal. Ik ook de mensen van Upc zelf die toegeven dat het een verschrikelijke puinhoop is liegen ook allemaal. De consumentenbond liegt ook verschrikkelijk over UPC. Coax liegt ook over UPC. Iedereen is tegen UPC en dat is niet eerlijk. Het zijn allemaal leugenaars.

UPC heeft gelijk!!!

Hahahahahahahahaha :wink:

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Beetje kromme redenering:

Hoe kunnen klanten/consumenten profiteren van de slechte naam van een bedrijf als UPC

Cable Guy denk dat je je hiermee weer gigantisch kleml*lt !!!!

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Gast hij geeft tenminste toe dat ze een slechte naam hebben. Maar de slechte naam is natuurlijk niet terecht. De slechte naam hebben ze echter niet alleen bij hun klanten opgebouwd maar ook bij hun leveranciers en werknemers. Maar dat is allemaal een leugen. UPC is gewoon een goed bedrijf !!! :wink:

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Over vooroordelen gesproken:

Iemand de film Cable Guy gezien ???
Hierin probeerd een dwaas zonder sociale kontakten de held uit te hangen door mensen met hun kabelaansluiting te "helpen"

Zie ik als enige hierin nu een overeenkomst ?? :P

Gesloten