Hai cable,
Nou zoals je nu reageerde vind ik juist heel anders dan hoe je normaal reageerd. Ook ik ben van mening dat de meeste "klachten" door de klant zelf komt.
Vooral als het om betalingen gaat, je weet toch dat je moet betalen? En een incasso buro komt niet zomaar uit de lucht vallen is mijn mening.
Ik ben wel een van de klanten die in het verleden nooit een rekening heeft gekregen. Dit duurde ongeveer drie jaar lang, bellen mailen en faxen, er kwam niets. Daar ben ik nu nog mee bezig maar in deze drie jaar heb ik wel iedere maand wat geld aan de kant gezet om niet voor verassingen te komen staan. Je weet toch dat je betalen moet?
Nu heeft UPC het dan uit handen gegeven aan de welbekende Intrum Justitia en ook zij reageren nergens op. Het enige wat ik wil zijn facturen van die drie jaar. Nota bene, hier zitten ook maanden uit het gulden tijdperk bij en het enige wat ik van UPC heb gekregen was een excel bestandje met daarop bedragen van die 41 maanden. En voor iedere maand staat er 150 euro precies. Dat kan naar mijn idee niet. Ook nu telefoneer ik via UPC en ben per maand meer geld kwijt aan mijn abonnementen en films bestellen dan aan het bellen.
In mijn geval vind ik niet dat het aan mij ligt, ik heb gelukkig de bewijzen van de correspondentie met UPC en Intrum. UPC heeft mij wel iedere keer netjes een ontvangstbevestiging gestuurd maar geen reactie verder. Ook in de winkel van UPC kan men geen nota;s vinden. Alleen het excel bestandje.
Het complex waar ik in woon, kon in die tijd helemaal geen internet of iets dergelijks van UPC hebben. Alleen de kabel en daar ligt volgens mij de fout.
Kabel gozer, je maakt jezelf inderdaad niet populair maar moet wel zeggen dat je lef hebt om te vertellen waar je werkt. Als je ergens werkt waar veel klachten zijn omdat er ook veel klanten bij aangesloten zijn dan word je toch afgeschilderd als dom of arrogant. En jij kwam op mij over als iemand die gewoon het laatste woord wilde hebben en lekker de mensen op de kast wil jagen.
Misschien heb ik me vergist.
Zou je dan door kunnen geven aan je baas dat ze beter een ander incasso buro in kan schakelen? Ook Intrum reageerd nergens op bij mij en ieder half jaar krijg ik dan weer een laatste waarschuwing voordat ik voor de rechter moet verschijnen. Ik weet dat het mijn RECHT is om de oorspronkelijke factuur in te zien.
Nu gaat alles goed bij mij dan met UPC.
UPC, ga zo door!!!! haha
Maaike