LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC mail is naadje.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door dhc »

Uh...misschien ff mailen met UPC?

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door bokkel »

kijk eens HIER..

Zo moeilijk is Goegel toch niet? Jemig, wat een zeurdozen zeg. Wel de moeite nemen om hele verhalen hier neer te plempen, maar zelf even zoeken naar een oplossing is al te veel moeite. Als je huis inn de fik staat geef je zeker ook de buren de schuld dat ze te laat de brandweer belden?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door ciske »

FredGeest schreef:Ben ik helemaal mee eens. Ik kon tot op heden inloggen via de oude webmail. Plots is dit vreselijk moeilijk en duurt erg lang. Je bent verplicht om in te loggen op de nieuwe webmail. Tja en dan ben je dus alle adressen en mailbestanden kwijt. probeer dat maar eens met een CSV bestand over te zetten. Lukt dus niet. krijg alleen maar foutmeldingen. weet iemand wat daar aan kan worden gedaan??? :evil:

Bij mij werkt alles prima, ga je vraag eens stellen op de link hierboven.

Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC mail is naadje.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

FredGeest schreef:Ben ik helemaal mee eens. Ik kon tot op heden inloggen via de oude webmail. Plots is dit vreselijk moeilijk en duurt erg lang. Je bent verplicht om in te loggen op de nieuwe webmail. Tja en dan ben je dus alle adressen en mailbestanden kwijt. probeer dat maar eens met een CSV bestand over te zetten. Lukt dus niet. krijg alleen maar foutmeldingen. weet iemand wat daar aan kan worden gedaan??? :evil:

Gebruik voor de toekomst een (gratis) emailclient zoals bv incredimail, windows live mail.......of overige.

Weet alleen niet zeker of je upc webmail als imap kan instellen. Ik heb pop3 hiervoor en gebruik outlook 2013 als emailclient.

Voor de rest sluit ik mij aan bij de rest, neem ff contact op met upc. Maar jij bent niet op de hoogte gesteld dat een en ander zou wijzigen betreffende nieuwe webmail ?

Gesloten